Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté BMW X5: Hledejte diesel po faceliftu

BMW X5 přišlo na trh v roce 1999 a způsobilo doslova revoluci v tom, jak moderní SUV vypadá a jezdí. Z pohledu uživatele je ale nejlepší hledat vůz vyrobený po faceliftu v září 2003.
Zpět na článek
28. 11. 2014 17:25
28. 11. 2014 19:12
28. 11. 2014 19:20
28. 11. 2014 19:33
28. 11. 2014 21:56
29. 11. 2014 08:49
29. 11. 2014 10:16
29. 11. 2014 11:04
29. 11. 2014 17:13
29. 11. 2014 12:38
30. 11. 2014 11:44
30. 11. 2014 09:17
Avatar - petrumr
28. 11. 2014 17:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
28. 11. 2014 19:24
Re: JINÝMI SLOVY NAROVINU = X5 CHLASTÁ JAK TANK
>:D >:D >:D >:D >:D
jj na spotřebu pod 10 litrů i u díslu rovnou zapomeňte, tenhle 2tunový drobek prostě bez kýble mrtvých dinosaurů [odkaz] nehne ani kolem
>:D >:D >:D >:D >:D
Ale ve verzi LPG [odkaz] jezdí přeci jenom alespoň za polovic na moutivěru ;-)
Jinak ale stejnak doporučuju jezdit na baterky za 50 na sto [odkaz] to je tutovka, len se na to Xko [odkaz] holt musí počkat ;-\
28. 11. 2014 22:01
Re: JINÝMI SLOVY NAROVINU = X5 CHLASTÁ JAK TANK
Pravda, pravda. Pod 4000 vasich chechtakov sa da zohnat. ALE.... preco ta lacnota, ked na focuse prasklo celne sklo, to modre s tymi dratikmi, tak som isiel do autoskla zistit, ci to maju a myslel som si, ze pri 165 eurovej spoluucasti som usetril cas. Cena bola nieco malo pod 1000 nasich chechtakov, vzhladom ku kondicii ceskych ruciciek a Singerovej nalady od 25.000 do 28.000 vasich. Dost spoteny som isiel do dalsich, nie o moc lacnejsich az som skoncil pri 820 eur v tom najlacnesom, bolo na nom napisane Ford. A jasne, ze som bol v poistovni, bol rok2009 a auto malo mesiac >:D . A preco je sklo prvej X5 pod 4.000 ? Myslim, ze je to preto, lebo za 2 roky bude 10 rokov od ukoncenia vyroby modelu, vyrobcovia autoskiel uz asi skla nevyrabaju ( ak by si videl vyrobu, tiez by si to nerobil ) a teraz sa len upratuje v skladoch to, co bol vysledok poslednych krcov pred vymenou technologie. Takze zohnat to sklo bude stale tazsie, skonci to pri este lacnejsich nahradach zo zltej zeme alebo polskej stodoly, ktore budu pasovat na viacero aut, ale na to X5 ho budes musie dobrusit ( ak budes mat stastie ) alebo chybajuce casti doplni lepic silikonom. V teste je viacero protimluvov ( mate na to lepsie slovo ako my ). Napriklad toto SUV nelaka k rychlej jazde a hned dajte pozor na caste zvlnene kotuce v dosledku nesetrnej jazdy ( dodavam , ze casto playboyov pubertalneho veku zijucich v u rodicov navstevujucich kluby za ucelom vyzitia, ale nie vodica ), a preto nemyslim, ze casto investuju velke peniaze do kvalitnych pneumatik odchadzajucich v dosledku nesetrnej rychlej jazdy, skor to budu rozne exoticke znacky za 70 euro,max. Micheliny z vrakoviska. Takze skor ako test to beriem ako spomienku na kedysi dobre auto, v sucasnosti uz asi nie v dobrej kondicii a preto radsej ked uvidim mladocha za sebou, pustim ho, lebo ak budeme brzdit, tak mi zase skonci v kufri. Ano, dat za sucasnu X5 80.000 Eur je dobry sposob, ako za 10 rokov o 70.000 prist, horsie je uz len najst laaasku, to auto aspon nekeca >:D
Avatar - hedvin
28. 11. 2014 19:12
Palec nahoru
Další zajímavá recenze ojetiny, jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - ladsla
28. 11. 2014 19:20
Re: Palec nahoru
až na to, že se jedná částečně o neúplné informace, v případě LPG pak o desinformace.

Bylo by fajn do recenze asi napsat že BMW se neinspirovalo u range roveru jen děleným víkem zavazadelníku - původní X5 je z hlediska železa osekaný range, připravený o terénní schopnosti. Když už je tedy originál range uvedený ve srovnání. Úvahy o LPG mě rozesmály, stejně jako tvrzení o Cayenne první generace že benzinové motory jsou v podstatě dobrá spolehlivá volba.
28. 11. 2014 19:28
Re: Palec nahoru
hele není ti rozumět vo čem to pořádně meleš. Bud to to vysvetli porádne anebo kršdušnu :-)
Avatar - ladsla
28. 11. 2014 19:33
Re: Palec nahoru
čemu nerozumíš ?
29. 11. 2014 07:27
Re: Kterej z redakce
Pánové redaktoři, kterej z váš sem píše pod tímto nickem? Takovej mix hlouposti, omezenosti a agresivity musí bejt hranej...samosebou za účelem zvýšení počtu příspěvků!
29. 11. 2014 20:20
Re: Kterej z redakce
ono ja si už tiež začínam myslieť že toto tu píše niekto z nich pretože každý normálny redaktor by takémuto chu**i dal BAN...dokonca som aj pisal mail samozrejme bez reakcie..myslím že by mali dbať na to aby tu ludia boli spokojní očividne im to je ale jedno a práve to je dôvod prečo túto stránku už tolko nenavštevujem..
Avatar - hedvin
28. 11. 2014 20:09
Re: Kterej z redakce
Ke každému auta se dají napsat stohy informací. Pochvala byla myšlena za styl recenze. Konečně je to lepší než ty PR bezpohlavní články.... X5 mi nic moc neříká protože na takový auto mít nebudu a když bych měl tak nebude na banány...
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 19:43
jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
uplne ine kafe ako tie sucasne prerastene obludy .... pred tymto prvym a zaroven aj poslednym peknym SUV od BMW som mal vzdy obrovsky respekt... paci sa mi elegancia a stihlost tohto BMW a jeho povodne geny ktore nezaprie ... ta maska s tymi svetlami to je pre konkurentov smrtelny face este aj dnes .... neskutocne to tejto X5 sekne :yes:

boli to zlate roky ....
Rozbalit vlákno
16
Avatar - ladsla
28. 11. 2014 19:45
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
souhlas, tvarově se povedlo. technika taková bomba už nebyla.
Avatar - Inferius
28. 11. 2014 19:58
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
A co bylo jako špatnýho na 2. a současné generaci ?? A pokud jde o obludy v této třídě, tak je to hlavně Q7; to je největší ohavnost a vrchol nevkusu......
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 20:03
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
mne sa tie nove prerastene SUV od bmw nepacia.... je to moj nazor... rovnako ako tebe sa nepaci spominane Q7... v tomto sa nechcem s nikym natahovat.... kazdemu sa paci nieco ine.... a tym to hasne....

v sucasnosti snad jedine X1 vyzera ako tak stihlo a da sa povedat ze celkom elegantne....a obzvlast to tvarovanie blatnikov s ciernymi decentnymi plastovymi lemami [odkaz] mi dost pripomina prave tu prvu legendarnu X5ku ...
Avatar - AUDIRS6
28. 11. 2014 20:10
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
největší ohavnost a vrchol nevkusu - mas ty v slipoch >:-[]

Aktualna generacia Q7 ma zakladny tvar ( nafuknuty Avant ) takmer dokonaly !
To, ze je moc tazka sa vie, ze potrebuje novu techniku tiez. Ale prave vzhlad a priblizne rozmery su to, co sa ludom na Q7 pacilo a paci - a prave na zaklade reakcii zakaznikov sa ani buduca nevyda cestou dizajnovej revolucie ale skor evolucie [odkaz] , ako vidis places zbytocne >:-[]
Riadna dieta, nove motory, nova technika, plus ocakavany vzhlad = zaruceny uspech :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 20:23
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
do akej miery vidis realne tento "dizajnersky skok"

sucasne Q5 [odkaz] vs Q5 2015 [odkaz]

mne by sa tento skok pacil :yes:
Avatar - AUDIRS6
28. 11. 2014 20:36
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
mozes ratat nieco medzi tym 2. odkazom a Q3 po FL. - ta uz ma tu vyraznejsiu chromovo oramovanu masku, ktora navazuje na svetla, ale az takyto extrem z tvojho odkazu necakaj.
co by som ale nebol rad, keby mala prijst o okienko v C-stlpiku - a asi aj ostane zachovane. Naraznik na tom tvojom obrazku, a vobec, cely dizajn je robeny tak povediac nasilu :-!
...a este mi povedz, z kade mas rok 2015 ? :-O
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2014 21:06
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
ten rok 2015 bol uvedeny niekde pri tej fotke co som sem hodil odkaz... ale to nie je podstatne.... samozrejme kedy bude nova Q5 z toho nemozeme sudit... takze v pohode... nechcel som ta vystrasit

alebo je uz znamy prichod novej Q5? priznam sa akosi v tych Q modeloch nemam taky prehlad ktore z nich je ako dlho na trhu ako pri inych modeloch audi

tiez neocakavam az taky dizajnersky skok... suhlas.. ale ta maska sa mi pozdava... ten sposob zakomponovania plus tie jej 3D siroke lemy .... ozaj by to bolo efektne
29. 11. 2014 07:29
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Uklidni se!

Nepředpokládej to, že pokud jsi omezenej na jednu značku, budeš si rozumět s každým. To však neznamená se chovat jako čuně...
Avatar - aproximus
29. 11. 2014 10:46
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
ad Q7: tyhle postpubertální soudy většinou vynášejí jedinci, kteří s daným vozem (třídou) nemají žádné zkušenosti.. jak asi smýšlíš o MB GL? 8-s :no:
28. 11. 2014 23:11
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Je pravdou, že současná F15 X5 nám trochu "přerostla" a už není tak sexy jako předchůdci. Bylo to bohužel vynucené plněhodnotnou 7 sedadlovou verzí. 2 platformy by asi nebyla pro BMW rozumná ekonomická propozice. Ale pomalu si na ni zvykám a z většiny úhlů je pořád sexy. :-!
Avatar - white label
29. 11. 2014 00:57
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Tak někomu určitě přišla (svého času) "z většiny úhlů sexy" i Helenka Růžičková, takže proti gustu... :*) ;-)
29. 11. 2014 18:05
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Určitě tu neprozrazuji žádné tajemství, ale většina fotografů si vybírá "úhly" záběru velmi pečlivě a ty nelichotivé vynechává.... ;-)
29. 11. 2014 07:30
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Sjel jsem recenzi, pěkný ;-)
29. 11. 2014 18:06
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Díky!
29. 11. 2014 18:07
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
Díky.... :-)
Avatar - aproximus
29. 11. 2014 10:35
Re: jednoznacne najkrajsie SUV od BMW
kdybys psal o E70 dalo by se i souhlasit. takhle je to pouze další bludný výkřik do tmy..
Avatar - petrumr
28. 11. 2014 21:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
28. 11. 2014 22:10
trochu protichůdné info
má autor u Touaregu. Že je prej nejlepší volba šestiválec v benálu to autor sebral kde? Já všude čtu, že je to benzinová V8 nebo 3,0 TDI. Šestiválec 3,2 naopak všude kritizují za slabotu a z toho vyplívající velkou spotřebu a opotřebení.
Jinak u X5 musí bejt 3,0 benzím taky katastrofa. Jel jsem ho jen jednou v trojce a i tam to bylo do cca 4000/min dost tragédie. Jak to musí bejt v X5 si radši netroufám ani domýšlet.
Rozbalit vlákno
16
28. 11. 2014 23:00
Re: trochu protichůdné info
Ano. Původně jsem měl v úmyslu koupit F15 X5 3.0l benzin. Ale pozor! Dnes ten motor je 2x oturbený a dává přes 300k a 400Nm. Z 0-100km 6.7s. Neměl jsem bohužel možnost benziňáka otestovat, ale na papíře to nevypadá špatně. Určitě ne na tragédii. ;-)
29. 11. 2014 07:33
Re: trochu protichůdné info
35i jezdí fantasticky, ale reálně 30d o moc neujede.
29. 11. 2014 10:19
Re: trochu protichůdné info
No ale ujede a zase o tolik víc nežere:) a na druhou stranu ten zvuk >:D
ne tohle jsou úplně zbytečné debaty a třeba se jednou dočkáme toho (a Mazda se dostala na jeden litr rozdílu) že bude benzín žrát jako diesel a uvidíme, kdo co koupí.
Jenomže do té doby, obávám se, už diesel nebude schopen plnit emise a tím se to vyřeší samo.
29. 11. 2014 12:13
Re: trochu protichůdné info
Je otázka kolik s tím kdo najezdí a na co se cítí. Nějaký 3, ale spíš 4l/100 u SUV to budou. To bez pardonu.
30. 11. 2014 10:33
Re: trochu protichůdné info
Hlavní úlohu v rozhodování jestli benzin nebo nafta zahrál argument který říká, že SUV v benzínu se v ČR těžko prodávají. A taky fakt, že co se týká kultivovanosti, není v šestiválcích mezi benzínem a naftou nějaký markantní rozdíl. Ano, benzín lépe "točí" a taky dostat z něj to nejlepší "točit" se musí. Ale k vůli tomu si lidi SUV nekupují, že? No a pak ta spotřeba, když se na benzín trochu "šlape", tak podle testů pod 17lt ani ťuk. Pro velkou většinu zájemců o SUV je ale zásadní krouťák a pro mě samého také re-sale, protože tu X5 budu relativně "brzy" prodávat.
29. 11. 2014 00:52
Re: trochu protichůdné info
330i je tragédie? mhm, pán je gurmet:)
to je holt charakteristika benzínového atmosférického motoru, že výkon nastupuje ve vyšších otáčkách. pokud to teda není šestilitrový dvanáctiválec, disponující mamutím
točivým momentem.
jinak si myslím, že ani 3.0 ani 4,4 nebudou špatným krokem.
29. 11. 2014 07:34
Re: trochu protichůdné info
...jsou tu odborníci...odkud sem spadl tenhle je mi záhadou :-)
Avatar - beibej
30. 11. 2014 18:27
Re: trochu protichůdné info
jo do 4000/min je a za tím si stojím! Dej vedle sebe 3,0 benzin a 3,0 naftu u obou používej jen do těch 4000 a pak sám uvidíš co jak jede. Kromě střelby v plně jízdě je to až obtěžující a pro normální používání je to prostě tragédie. ty gurmete....
Avatar - white label
29. 11. 2014 01:00
Re: trochu protichůdné info
Zrovna ve 3er není 3,0 atmo benzín žádná katastrofa, naopak.!
Avatar - ladsla
29. 11. 2014 06:47
Re: trochu protichůdné info
pro X už je to trochu málo. osobní zkušenost.
Jedině V8 a nemám na mysli závodní styl jízdy, prostě šestihrnek nejede jak by BMW člověk čekal, holt je to masa železa ......kdo jde do X5, spotřebu primárně i tak nemůže řešit.Ostatně jako u čehokoliv v této velikosti.
30. 11. 2014 11:26
Re: trochu protichůdné info
Taktak. A na tu masu železa (2230kg) potřebuješ 600Nm a víc krouťáku, aby se to trochu hnulo. Pak máš na vybranou jen naftu anebo V8 (pokud vlastníš benzinovou pumpu). A pozor! Nedej si namluvit, že spotřebu někdo neřeší. Ve finále ji řeší každý. Někdo víc, někdo méně, ale řeší. (Možná pokud máš vůz jen na okruhy, pak asi ne). Měl jsem kdysi Toyotu Celicu s upraveným 18R-G motorem, s dvěma 45 DCOE Webery, sání, výfuk no zkrátka raketa. (přidám foto na moji garáž jestli najdu). Ale také jako raketa Titan 4 "žrala", cca 25lt. mimo okruh. To bylo ovšem v době, kdy se barel zemního oleje prodával za 5USD. Takže žádné bobky. (Dnes cca 75AUD)
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 11:39
Re: trochu protichůdné info
Chtel jsem tim jen rict, ze pri koupi SUV teto velikosti povazuju za samozrejmost to, ze kupujici si uvedomuje naklady na servis i tankovani.
V8 v tomto aute ma svuj smysl. Kdo nezkusil, ten nepochopi.
Moje manzelka ma granda V8 jako daily rider. Kdybych sel jen po spotrebe, koupim kia picanto.....
V lpg spotreba neklesa pod 15 litru, ale neni to pro me prioritni. Nic vic jsem nechtel rict, kazdy mame jine priority a pri koupi tak velkeho auta v benzinu holt je jasna vec ze ucast v eko rally nebude mozna. Pro me osobne je takove auto nutnost s ohledem na zimu, naftu nechci. Pak je benzinova V8 myslim jedina alternativa. R6 v x5 nejelo spatne, ale jak je to napsano v testu provozni naklady jsou v podstate totozne.Motor se mi zdal takovy matozny, v sedanech musi byt ale urcite nadherny svym projevem. Jen o tom lpg tam jsou informace v duchu jedna pani povidala. Nevadi, co uz :-) .
30. 11. 2014 13:25
Re: trochu protichůdné info
Jasný, souhlas. Někde jsem četl road test X5/V8 a měl nadpis "Od pumy k pumpě". Ano, nebyla to F15, která má mít údajně spotřebu menší. Ano, taky jsem uvažoval o X5 s V8, ale jak píšeš, je to prioritách a jelikož jsem X5 kupoval na jízdy po Evropě a jen na krátkou dobu, tak V8 (a extra 1/2 melounu) opravdu nedávala smysl. Plus, kdybych si ji chtěl nechat, tak na popojíždění v malém městě X5 opravdu není. ;-) V každém případě než budu X5 prodávat nebo dávat na protiúčet, auto se kterým se projedu bude X4 35i. :-)
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 18:18
Re: trochu protichůdné info
já už bavora nechci, designový jazyk značky se mi nelíbí. X5 první generace mě oslovil vzhledem, teď už to říct nemůžu. Kolik lidí, tolik názorů.....
29. 11. 2014 07:32
Re: trochu protichůdné info
Ty jsi toho moc v životě nejel, viď? ;-)

Nicméně ztrapnit se ti s 3,0 R6 povedlo dokonale. Krémovej motor s úžasně progresivním nástupem a nádherným zvukem nahoře...
Avatar - beibej
30. 11. 2014 18:37
Re: trochu protichůdné info
zkus to pochopit. říkal jsem do 4000/min. Když jedeš na okruhu a ždímáš poslední koně před omezovačem tak je to super, ale ne na normální jízdu. Tam to prostě je nedostatečný kor v X5.
Avatar - speedfred
29. 11. 2014 08:49
X5
som kedysi dávno vlastnil s motorom 4,4i a neskor nechal namontovať LPG.Za necelý rok som namotal cca 85.000km a možem povedat super auto ale suv už viac domov nie.. Po X5 som kúpil 525d e61 a to je brutálny rozdiel v jazdných vlastnostiach (ja viem suv vs. klasické auto). S e61 som si aj po snehu dovoloval veci co mi boli s X5 tabu.Klasický sedan,kombi si myslím dokážu spravit daleko lepšiu službu ako suv.Výhodu vidím iba v lepšom nastupovaní(nesmie to mat ale rozšírené prahy),rozhlad na ceste,ťahanie vlekov. Komplet go prednej nápravy 21.000kč,sada pneu 19 - 18000kč,vzduch. mech vzadu 3.800kč aj s prácou, spotreba cca 12-13l benzínu a na plyne cca 13-14l pokles výkonu bol slabo badatelný od 5.000 rpm inač žiadny rozdiel.S tou údržbou to nie je také hrozné,ale ak si niekto myslí že z 18.000kč čistého mesačne to uživí a oservisuje tak je asi mimo.
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2014 10:16
Re: X5
Udělal jsem podobnou zkušenost. Klasické auto je pro mně uživatelsky daleko příjemnější. Ale nikdy neříkej nikdy, třeba na důchod mi bude SUV dobré.
Avatar - BruceWayne
29. 11. 2014 11:04
Konkurenti
Chybí mi tam autobus Q7 ... zřejmě je bez chyby :-! Přední sklo, jak už tady někdo psal koupit za 12 litrů je velice dobrá cena z vrakáče ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
29. 11. 2014 17:13
Re: Konkurenti
Přední sklo čiré v Auto kelly 8300,- vč.DPH, zelené od 3000,- vč. DPH. Takže ano, 12 je blbost.
Avatar - BruceWayne
30. 11. 2014 11:22
Re: Konkurenti
Možná tolik stojí jen obyčejný sklo, ale se senzorem a "ukustikou" je cena jinde ... mě stála výměna včetně skla po slevě 10 500.-Kč u Koleose
29. 11. 2014 12:38
hm
Pro mne je trochu zahada kdo si takove auta pod 10ti letech kupuje...???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ladsla
30. 11. 2014 11:44
Re: hm
Treba ten, kdo nema na nove. Pokud je v solidnim stavu, tak nic proti. Roky s tim nemaji co delat, dulezite je jak se k autu kdo choval. Videl jsem uz ve fleetu hromadu srotu po 2 letech a bylo to jen a pouze pristupem a vztahem toho vola co s tim jezdil.......
Avatar - skejpa
30. 11. 2014 09:17
spotreba
Mel jsem tu cest s benzinovym trilitrem 170kw a ackoliv byl spolehlivy (automat dostal novy olej) tak spotreba byla min. 12 litru a v zime atakovala i 17 litru s trochu tezsi nohou ve meste... a to uz je dost. Plna nadrz (skoro sto litru) za 3000,- byla pryc celkem rychle >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2014 13:09
Zkušenosti majitele
Mám tohle X5 už pátým rokem, r.v. 2006, najeto skutečných 155000 km. Motor 3.0D. Měl jsem štěstí, auto bylo koupené nové v Praze v Inveltu, pravidelný servis od původního - velmi poctivého majitele. Když jsem ho kupoval, mělo asi 103 000km, já s ním najel těch asi 50000. Mám rovněž pravidelný servis u člověka, který BMW opravdu umí.
Závady : výměna stabilizační tyčky na PP kole ( 1500,-), nová Xenonka a úplně na začátku zadřené čerpadlo v přídavném topení ( Webasto/BMW) asi 3500,-. Hned po koupi jsem nechal vyměnit olej v automat. převodovce. Jinak bez závad.
Souhlasím s redaktorem, že je třeba dát velký pozor na různé podvodníky, ale pokud natrefíte na dobrý kousek, jste bez problémů.
Vůz má plnou výbavu - Individual paket. Za těch 9 let provozu nic nevrže, nebouchá, nerezaví. Vše jde hladce, gumy se nesjíždějí ( nebo sjíždějí se pravidelně), jízdní vlastnosti jsou naprosto vynikající.Motor : zní spíše jako benzín, odkudsi zdola slyšíte hluboké tóny, žádné klapání. Olej prakticky nežere. Spotřeba : Dlouhodobá průměrná 8,7l/100km ( město 25%, zbytek silnice/dálnice), kupuji ovšem jen prémiovou naftu ( OMV, někdy Benzina Verva D). Jezdím svižně, cca 20 km nad limit. Ve městě podle předpisů, platit nechci. Do Chorvatska vloni ve 4 osobách do 150 km/ hod na dálnici - : 7,1 l/100 km.
Z mého pohledu : pokud narazíte na opravdu ověřený kus, jděte do něj ! Ten vůz je premiový i po mnoha letech.
Pokud jde o terén : denně jezdím na louky a do lesa se psem. Jezdil jsem v bahně, hlubokém sněhu, zapadl jsem do mokré oranice až po nápravy - ze všeho se vyhrabal a to s velkým nadhledem. Není to pravověrný off-road, ale ve štychu vás nenechá. Když ho potom umyjete ( žádná myčka, všechno ručně ) můžete s ním do divadla. Je to skvělé, univerzální auto, až ho budu prodávat - chci zase X5. Zdravím :-)
Rozbalit vlákno
0