Novinky
Může mít na Hondu kdo chce kecy, ale je neuvěřitelné, co tahle značka za tak krátkou dobu dokázala. Motorky a motory po válce, auta v polovině šedesátých let a o padesát let později jednička ve strojích, motorkách a šestka v autech. Byznys v leteckém průmyslu se teprve rozjíždí a robotika klepe na dveře. :yes:
Mam MOTO Hondu, pretoze jediny maju automat v podobe DSG a to ich DCT.
A máš odvahu nechat to za sebe řadit i v zatáčkách?
Kludne, je to rychle a hladke. A ked to chcem obmedzit, pravym ukazovakom vies kedy kolvek nahodit manual. Aj v manuali stroj sam preradi ak ides nezmyselne, teda hrozilo by pretocenie, alebo podtocenie motora.
Je tam nedocenena vyhoda, kedykolvek mozes na plne bomby zacat flekovat a o prevovku sa nestaras, nehovoriac o tom, ze vzdy pevne drzis riadidla a radis pod plnym plynom.
Je tam nedocenena vyhoda, kedykolvek mozes na plne bomby zacat flekovat a o prevovku sa nestaras, nehovoriac o tom, ze vzdy pevne drzis riadidla a radis pod plnym plynom.
Ošklivější motorky, úplné ufo, snad nikdo nedělá.
Na druhou stranu je tu spousta modelů v klasickém stylu.
A tím designem myslím, to že když se koukne člověk na BMW a na jakoukoliv Japonskou motorku, tak ten rozdíl vidí už na první pohled, protože je propastnej ... BMW si člověk zamiluje a žije ho ... Za BMW se každej otočí a když někam přijedete mezi víc motorkářů cítíte se tak nějak víc >😁 Kdežto když tam přijede nějaká Japonská klasika, kterejch tam velde sebe stojí horda, tak je to oničem.
[odkaz]