Největší výrobce motorek na světě pokořil další metu – celková produkce převýšila 300.000.000 kusů. Jubilantem se stal červený Gold Wing z výroční edice.
Design motorek se vyvíjí stejně jako u aut a Honda je v tomto ohledu pochopitelně leader. Určitě není sama, design modernizuje většina značek, ale Honda asi v největší míře. A soudě podle prodejů to asi funguje. ;-)
Na druhou stranu je tu spousta modelů v klasickém stylu.
Ani omylem, trapnější a nudnější motorky skoro nikdo nemá. No vlastně ano, většina Japonců ... Nuda až na půdu. Jsem rád za své BMW ... Ti jediní ví jak na to ... :yes:
Tady vidíš, jak se může lišit vnímání designu - pro jednoho ufo, pro jiného nuda. ;-) Je jasné, žes to nemyslel úplně vážně, ale faktem je, že teď se design u Hondy mění dost výrazně.
Pokud začneš účelově míchat hrušky a jablka (auta a motorky jedné značky), pak je opravdu možné cokoli. Faktem je, že aktuální produkce automobilů Honda prakticky ve všem výrazně zaostává za produkcí motocyklů stejnojmenné značky, což se pochopitelně neprojevuje pouze v designu.
Neřeš, je jasné, že CBRka nejsou žádná nuda, VFR už vůbec ne, Wingy a VT jsou kultovky, snad jen CB se drží trošku při zdi, tedy s výjimkou CB1100. A CTX nebo Vultus, to je prostě bomba. ;-)
Já mám v BMW Rotaxe, kterej fakt z číny není a žádnej vyšší model nemá motor z číny, normálně je to vyrobený ve fabrice v Berlíně. Ale ano v číně se některý motory taky kompletujou zvlášť pro měnší kubatury. Logicky, poptávka je po celým světě.
A tím designem myslím, to že když se koukne člověk na BMW a na jakoukoliv Japonskou motorku, tak ten rozdíl vidí už na první pohled, protože je propastnej ... BMW si člověk zamiluje a žije ho ... Za BMW se každej otočí a když někam přijedete mezi víc motorkářů cítíte se tak nějak víc >:D Kdežto když tam přijede nějaká Japonská klasika, kterejch tam velde sebe stojí horda, tak je to oničem.
Ked pozriem na svoju VT1300CXA, tak rozdiel oproti BMW tiez vidim. A sem tam na pumpe sa nanu pytaju aj ludia, ktorym sa nudne motorky pacia. Obcas ked stojim na semaforoch, decka mavaju, a necitim sa pritom ako ubermensch, pokojne im zamavam. Len stoparky neberiem. Raz som maval policajtom, ked ma zastavovali, zamavali a nechali to tak. Goldwing tiez nie je uplna tuctovka, CB1100 taha oci viac, ako rt1200 . A nebojim sa, ze ked niekde pridem, tak tych VT1300CX bude horda.... nebude, na rozdiel od BMW
Ten odkaz jsem dával na jako na ultraškaredou motorku od Hondy. Ta tvoje se mi celkem líbí, mám jen dvě výhrady: vzadu má být guma z náklaďáku, ad dvě: přece jen je to chopper:)
Takže taky možná víš, jak na to..., se svým jednostopým BMW se vyfoť (hlavně ať je tam vidět logo) a zavěs si to na FB, určitě budeš King jaksviňa... , ale tady na FB nejsi, takže se hoď do klidu a příště zkus napsat něco aspoň trochu dospělého.
Může mít na Hondu kdo chce kecy, ale je neuvěřitelné, co tahle značka za tak krátkou dobu dokázala. Motorky a motory po válce, auta v polovině šedesátých let a o padesát let později jednička ve strojích, motorkách a šestka v autech. Byznys v leteckém průmyslu se teprve rozjíždí a robotika klepe na dveře. :yes:
Kludne, je to rychle a hladke. A ked to chcem obmedzit, pravym ukazovakom vies kedy kolvek nahodit manual. Aj v manuali stroj sam preradi ak ides nezmyselne, teda hrozilo by pretocenie, alebo podtocenie motora.
Je tam nedocenena vyhoda, kedykolvek mozes na plne bomby zacat flekovat a o prevovku sa nestaras, nehovoriac o tom, ze vzdy pevne drzis riadidla a radis pod plnym plynom.