Novinky
jamp
1
Ked pozriem na svoju VT1300CXA, tak rozdiel oproti BMW tiez vidim. A sem tam na pumpe sa nanu pytaju aj ludia, ktorym sa nudne motorky pacia. Obcas ked stojim na semaforoch, decka mavaju, a necitim sa pritom ako ubermensch, pokojne im zamavam. Len stoparky neberiem. Raz som maval policajtom, ked ma zastavovali, zamavali a nechali to tak. Goldwing tiez nie je uplna tuctovka, CB1100 taha oci viac, ako rt1200 . A nebojim sa, ze ked niekde pridem, tak tych VT1300CX bude horda.... nebude, na rozdiel od BMW
Přejít do diskuze
petrumr
jestli máš starou vránu, tak je z itálie, jestli máš řadu G tak motor rotax jednováec je z číny a jestli máš G650 X....... tak je to komplet z číny. Jediný rotaxy co jsou z německa jsou dvouválce 798ccm a to se značilo od 2008- F650gs a F800gs, F700gs.
Může mít na Hondu kdo chce kecy, ale je neuvěřitelné, co tahle značka za tak krátkou dobu dokázala. Motorky a motory po válce, auta v polovině šedesátých let a o padesát let později jednička ve strojích, motorkách a šestka v autech. Byznys v leteckém průmyslu se teprve rozjíždí a robotika klepe na dveře. :yes:
Kludne, je to rychle a hladke. A ked to chcem obmedzit, pravym ukazovakom vies kedy kolvek nahodit manual. Aj v manuali stroj sam preradi ak ides nezmyselne, teda hrozilo by pretocenie, alebo podtocenie motora.
Je tam nedocenena vyhoda, kedykolvek mozes na plne bomby zacat flekovat a o prevovku sa nestaras, nehovoriac o tom, ze vzdy pevne drzis riadidla a radis pod plnym plynom.
Je tam nedocenena vyhoda, kedykolvek mozes na plne bomby zacat flekovat a o prevovku sa nestaras, nehovoriac o tom, ze vzdy pevne drzis riadidla a radis pod plnym plynom.
Ten odkaz jsem dával na jako na ultraškaredou motorku od Hondy. Ta tvoje se mi celkem líbí, mám jen dvě výhrady: vzadu má být guma z náklaďáku, ad dvě: přece jen je to chopper😊
Hele já se v označení Hond moc nevyznám, proto jeden příklad za všechny, novinka roku 2015, ani netuším, jaká je to kategorie...
[odkaz]
[odkaz]
Takže taky možná víš, jak na to..., se svým jednostopým BMW se vyfoť (hlavně ať je tam vidět logo) a zavěs si to na FB, určitě budeš King jaksviňa... , ale tady na FB nejsi, takže se hoď do klidu a příště zkus napsat něco aspoň trochu dospělého.
Pokud začneš účelově míchat hrušky a jablka (auta a motorky jedné značky), pak je opravdu možné cokoli. Faktem je, že aktuální produkce automobilů Honda prakticky ve všem výrazně zaostává za produkcí motocyklů stejnojmenné značky, což se pochopitelně neprojevuje pouze v designu.
Neřeš, je jasné, že CBRka nejsou žádná nuda, VFR už vůbec ne, Wingy a VT jsou kultovky, snad jen CB se drží trošku při zdi, tedy s výjimkou CB1100. A CTX nebo Vultus, to je prostě bomba. 😉
Tady vidíš, jak se může lišit vnímání designu - pro jednoho ufo, pro jiného nuda. 😉 Je jasné, žes to nemyslel úplně vážně, ale faktem je, že teď se design u Hondy mění dost výrazně.
petrumr
ano, vyrábí toho hafo, tak každý si vybere. Nejvíce se divím těch kritiků, co se posmívají té NC 700.
Design motorek se vyvíjí stejně jako u aut a Honda je v tomto ohledu pochopitelně leader. Určitě není sama, design modernizuje většina značek, ale Honda asi v největší míře. A soudě podle prodejů to asi funguje. 😉
Na druhou stranu je tu spousta modelů v klasickém stylu.
Na druhou stranu je tu spousta modelů v klasickém stylu.
No nevím. Motocykly od Hondy mají v současnosti pro mně ten nejrozporuplnější design.
Ošklivější motorky, úplné ufo, snad nikdo nedělá.
Ošklivější motorky, úplné ufo, snad nikdo nedělá.
Já mám v BMW Rotaxe, kterej fakt z číny není a žádnej vyšší model nemá motor z číny, normálně je to vyrobený ve fabrice v Berlíně. Ale ano v číně se některý motory taky kompletujou zvlášť pro měnší kubatury. Logicky, poptávka je po celým světě.
A tím designem myslím, to že když se koukne člověk na BMW a na jakoukoliv Japonskou motorku, tak ten rozdíl vidí už na první pohled, protože je propastnej ... BMW si člověk zamiluje a žije ho ... Za BMW se každej otočí a když někam přijedete mezi víc motorkářů cítíte se tak nějak víc >😁 Kdežto když tam přijede nějaká Japonská klasika, kterejch tam velde sebe stojí horda, tak je to oničem.
A tím designem myslím, to že když se koukne člověk na BMW a na jakoukoliv Japonskou motorku, tak ten rozdíl vidí už na první pohled, protože je propastnej ... BMW si člověk zamiluje a žije ho ... Za BMW se každej otočí a když někam přijedete mezi víc motorkářů cítíte se tak nějak víc >😁 Kdežto když tam přijede nějaká Japonská klasika, kterejch tam velde sebe stojí horda, tak je to oničem.