Že je nový VW Touareg modernizací toho stávajícího, už víte z minula. Přesto se při obvyklé „péči o model“ výrobce neomezil jenom na designové retuše, vylepšením prošla také technika.
"..... Zdvih pístů se zvětšil z 91,4 na 95,5 mm, což mimo jiné znamená, že oba motory mají odlišný klikový hřídel....."
a ja som si doteraz myslel, ze V6 a V8 maju rovnaky klukovy hriadel !!! >:-[] >:-[] >:-[]
Chlapy, skuste vymysliet nejaku rozumnejsiu formulaciu... :-!
Víš o tom, že na začátku věty se píše velké písmeno? Že se píšou tečky 3 nebo 1? Nikdy ne 2 nebo 4. Víš, jak používat čárku v souvětích? Že text mezi závorkami nezačíná a nekončí mezerou? Tolik chyb, a to jsem se vymezil jenom na tento tvůj příspěvek. Styď se! 8-s
Vím, oč tu kráčí, ale nejsem si zcela jist, jestli to ty víš taky :-) Když už chceš upozornit na někoho gramatickou chybu, dej si majzla na to, ať nemáš v tom upozornění nějakou botu ty sám.
OK, proč ne. "Oba motory se mimo jiné liší klikovým hřídelem. To znamená, že mají odlišný zdvih pístů. U šestiválce činí 91,4 mm u osmiválce 95,5 mm. Vrtání je stejné" ...
No to je fakt. Nicméně pokud by ty motory měly stejný zdvih, byla by ta klika v zásadě stejné, jen prodloužená o jedno celé zalomení. Pokud ale mají rozdílný zdvih, je výroba složitější. Ale asi to tam být fakt nemuselo.
Vidim, ze uz ste to opravili do dobrej podoby ;-)
Bohuzial, chcel som editovat moj predchadzajuci prispevok, len kym som vsetko popozeral a dostal sa k tomu, uz ste reagovali, tak som nestihol. Toz PARDON ;-)
...hmm...ale k tomu ako sa robi kluka na V6 a V8...to snad nemyslite vazne ? >:D
Co tak trosku porozyslat, po kolkych ° tie valce "odpaluju" ? Ono tam asi bude trosicku rozdiel 120° V6 a 90° V8 ;-) tak by som rad videl, ako by vyzerala a v praxi fungovala kluka vasej konstrukcie s pridanym zalomenim na dalsie 2 valce :-O
Prosim Vas, so mnou sa da vsetko - aj posrandovat, aj pokecat...ale hadat sa o konstrukcii motora ??? >:D - to nie ;-)
Vid moju prvu cast zo 14:58 ;-)
Na zaklade tej mojej druhej casti, najradsej by som bol, aj vo Vasom zaujme, keby sa dala cela tato nasa debata zmazat... :-!
...palcekari..., ani neviem ako vam to nejako normalne zrozumitelne napisat, aby ste vedeli, do akej trapnej situacie ste sa voci mne vyhranili.
Poukazal som na 1 "malu" chybu v texte, toto som si s autorom vydiskutoval, ale vam to absolutne nebrani davat mi :no: za texty v ktorych vysvetlujem ( dufam ze dostatocne ), ze aky je rozdiel medzi konstrukciou kluky pre V6 a V8 :-!
Skoda ze vas ja nemam ako identifikovat - tu diskusne, aspon by som potom vedel, ako s vami potom dalej debatovat pri inych temach.
Mam sice nejake podozrenia, to bohuzial nestaci.
Ak si za tymi minuskami stojite, skuste mi tu - jednou, dvoma vetami vysvetlit, co vas k tomu viedlo...
Dakujem ;-\