Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg: Technika na úrovni doby

Že je nový VW Touareg modernizací toho stávajícího, už víte z minula. Přesto se při obvyklé „péči o model“ výrobce neomezil jenom na designové retuše, vylepšením prošla také technika.
Zpět na článek
2. 12. 2014 13:10
2. 12. 2014 18:55
2. 12. 2014 14:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 12. 2014 15:35
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 13:10
To snad nie !
"..... Zdvih pístů se zvětšil z 91,4 na 95,5 mm, což mimo jiné znamená, že oba motory mají odlišný klikový hřídel....."
a ja som si doteraz myslel, ze V6 a V8 maju rovnaky klukovy hriadel !!! >:-[] >:-[] >:-[]
Chlapy, skuste vymysliet nejaku rozumnejsiu formulaciu... :-!
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2014 13:44
Re: To snad nie !
nehladaj chyby tam kde nie su

chlapy? nechcel si napisat nahodou chlapi? Videl si v slovencine slovo chlapy? ja nie...

najprv si pories svoju gramatiku ( uz mi nedalo prepac ) a tak hladaj chyby inde ;-) len tak.... nic v zlom
2. 12. 2014 14:03
Re: To snad nie !
Víš o tom, že na začátku věty se píše velké písmeno? Že se píšou tečky 3 nebo 1? Nikdy ne 2 nebo 4. Víš, jak používat čárku v souvětích? Že text mezi závorkami nezačíná a nekončí mezerou? Tolik chyb, a to jsem se vymezil jenom na tento tvůj příspěvek. Styď se! 8-s
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2014 14:28
Re: To snad nie !
pobavil si ma ( ako sa robis nechapavym o co tu ide ), dnes mas odo mna palec hore :yes:
2. 12. 2014 14:43
Re: To snad nie !
Vím, oč tu kráčí, ale nejsem si zcela jist, jestli to ty víš taky :-) Když už chceš upozornit na někoho gramatickou chybu, dej si majzla na to, ať nemáš v tom upozornění nějakou botu ty sám.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
2. 12. 2014 13:55
Re: To snad nie !
OK, proč ne. "Oba motory se mimo jiné liší klikovým hřídelem. To znamená, že mají odlišný zdvih pístů. U šestiválce činí 91,4 mm u osmiválce 95,5 mm. Vrtání je stejné" ...

Nevím co Vám na tom nezdá.
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 14:40
Re: To snad nie !
Ze kluka pre V6 je konstruovana pre 6 valcov a 6 piestov, pre V8 - pre 8 valcov a 8 piestov ! :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2014 14:44
Re: To snad nie !
a co ako? vidis v texte neriesitelny problem? kde?
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 15:17
Re: To snad nie !
Dylyny, fakt mi nerob tlaky, pokial sa motorom nerozumies, tak sa ani neobtazuj na mna reagovat, lebo ta zotrem ako stieraci zreb ! :-!
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
2. 12. 2014 14:47
Re: To snad nie !
No to je fakt. Nicméně pokud by ty motory měly stejný zdvih, byla by ta klika v zásadě stejné, jen prodloužená o jedno celé zalomení. Pokud ale mají rozdílný zdvih, je výroba složitější. Ale asi to tam být fakt nemuselo.
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 14:58
Re: To snad nie !
Vidim, ze uz ste to opravili do dobrej podoby ;-)
Bohuzial, chcel som editovat moj predchadzajuci prispevok, len kym som vsetko popozeral a dostal sa k tomu, uz ste reagovali, tak som nestihol. Toz PARDON ;-)
...hmm...ale k tomu ako sa robi kluka na V6 a V8...to snad nemyslite vazne ? >:D
Co tak trosku porozyslat, po kolkych ° tie valce "odpaluju" ? Ono tam asi bude trosicku rozdiel 120° V6 a 90° V8 ;-) tak by som rad videl, ako by vyzerala a v praxi fungovala kluka vasej konstrukcie s pridanym zalomenim na dalsie 2 valce :-O
Prosim Vas, so mnou sa da vsetko - aj posrandovat, aj pokecat...ale hadat sa o konstrukcii motora ??? >:D - to nie ;-)
2. 12. 2014 15:12
Re: To snad nie !
Čistě teoreticky, i když je klikovka lámaná pod jiným úhlem, nestačí v případě stejného zdvihu prostě přidat modul pootočený správně a je to?
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 15:16
Re: To snad nie !
a ako by si chcel dosiahnut rovnake odstupnovanie zapalovania ?
2. 12. 2014 15:25
Re: To snad nie !
Špatně jsem to napsal, prostě všechny moduly spojíš v jiném úhlu (pootočení).
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 15:27
Re: To snad nie !
Joooo ;-) :yes:
2. 12. 2014 15:47
Re: To snad nie !
Myslím, že takhle nějak to myslel taky autor, akorát to nešťastně napsal (a jednu "drobnost" nedomyslel).
Avatar - petrumr
2. 12. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
2. 12. 2014 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 17:22
Re: To snad nie !
Ved mne toto vysvetlovat nemusis, ja to viem :-)
Avatar - petrumr
2. 12. 2014 17:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 12. 2014 14:49
Na urovni doby...
..zeleznej.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
2. 12. 2014 14:49
Klikový hřídel
Tak ted už snad budete spokojenej...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2014 14:52
Re: Klikový hřídel
este by som si moc nefandil... pockajte ked pride pan G ;-)
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 15:20
Re: Klikový hřídel
Vid moju prvu cast zo 14:58 ;-)
Na zaklade tej mojej druhej casti, najradsej by som bol, aj vo Vasom zaujme, keby sa dala cela tato nasa debata zmazat... :-!
Avatar - AUDIRS6
2. 12. 2014 15:35
Palcekari...
...palcekari..., ani neviem ako vam to nejako normalne zrozumitelne napisat, aby ste vedeli, do akej trapnej situacie ste sa voci mne vyhranili.
Poukazal som na 1 "malu" chybu v texte, toto som si s autorom vydiskutoval, ale vam to absolutne nebrani davat mi :no: za texty v ktorych vysvetlujem ( dufam ze dostatocne ), ze aky je rozdiel medzi konstrukciou kluky pre V6 a V8 :-!
Skoda ze vas ja nemam ako identifikovat - tu diskusne, aspon by som potom vedel, ako s vami potom dalej debatovat pri inych temach.
Mam sice nejake podozrenia, to bohuzial nestaci.
Ak si za tymi minuskami stojite, skuste mi tu - jednou, dvoma vetami vysvetlit, co vas k tomu viedlo...
Dakujem ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
2. 12. 2014 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.