Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wolff
Hledal sem fotku krytu zrcátka s otřepy a ejhle... žádná tam není. Čím to asi bude?
A za další... Maserati je v koncernu FCA... levné detaily vadí...
Audi je v koncernu VW a levné detaily nevadí.
Ještě větší blbec než jsme doufali pane Mička....
A za další... Maserati je v koncernu FCA... levné detaily vadí...
Audi je v koncernu VW a levné detaily nevadí.
Ještě větší blbec než jsme doufali pane Mička....
Wolffe, přestaň kopat, přečti si to znovu...pak zajdi ke svýmu dealrovi, ať tě nechá svézt. Zcela nezaujatým pohledem můžu podepsat vše, co Honza napsal. Snad až na řízení, který mě přišlo aktivnější než u konkurence i na dálnici, ale to bude souviset s 4WD.
Já nekopu.
Pokud napíšu, že má auto otřepy u zrcátek, tak pokud to auto mám k dispozici, tak udělám fotku. Pokud ne, tak vypadám jako blbec. To je celé.
Já netvrdím, že tam nebyli a nebo že tam nejsou. Pokud tam jsou, můžou být na zrcátku i u Bentley, protože ty kryty nejspíš vyrábí stejný výrobce. Já jen píšu, že tady něco pan Mička uvede a nedá k tomu fotku. Pak buď kecá a bojuje s kliše a s předsudky a nebo má pravdu a pak by měl podobné věci řešit stejným způsobem třeba u D3.
Napříkald takto: Jedná se o BMW, což je sice drahé auto, ale vzhledem k německému původu a předem očekávané nízké kvalitě nepřekvapí otřepy u krytu zrcátka... A pak budou všichni spokojený.... a nebudu s tím mít problém.
Klidně můžu zase postnout na web fotky z Frankfurtu, kde mám vyfocenou panameru, která měla jak otřepy na krycích plastech v tapecirunku, tak špatné sešití kůže na sedačkách.. Prostě je to jen auto, tak jako každé jiné.
Pokud napíšu, že má auto otřepy u zrcátek, tak pokud to auto mám k dispozici, tak udělám fotku. Pokud ne, tak vypadám jako blbec. To je celé.
Já netvrdím, že tam nebyli a nebo že tam nejsou. Pokud tam jsou, můžou být na zrcátku i u Bentley, protože ty kryty nejspíš vyrábí stejný výrobce. Já jen píšu, že tady něco pan Mička uvede a nedá k tomu fotku. Pak buď kecá a bojuje s kliše a s předsudky a nebo má pravdu a pak by měl podobné věci řešit stejným způsobem třeba u D3.
Napříkald takto: Jedná se o BMW, což je sice drahé auto, ale vzhledem k německému původu a předem očekávané nízké kvalitě nepřekvapí otřepy u krytu zrcátka... A pak budou všichni spokojený.... a nebudu s tím mít problém.
Klidně můžu zase postnout na web fotky z Frankfurtu, kde mám vyfocenou panameru, která měla jak otřepy na krycích plastech v tapecirunku, tak špatné sešití kůže na sedačkách.. Prostě je to jen auto, tak jako každé jiné.
Nemíním se bavit o nějakých otřepech. O autě jako takovým klidně. A ne, nepůsobí zpracováním tak neprůstřelně jako A6, nicméně to od něj nikdo ani nikdo nečeká ;-)
No to ano. To ale ani nemá...
P.S.
Já pravě řeším ty otřepy. Protože pokud plivnu, měl bych mít něco v rukách. A pan Mička jak je vidět, nemá. A já to považuji za typický plivanec. Sorry.
P.S.
Já pravě řeším ty otřepy. Protože pokud plivnu, měl bych mít něco v rukách. A pan Mička jak je vidět, nemá. A já to považuji za typický plivanec. Sorry.
Už se na to vy.ser! Když vylezeš z kabiny ghibli a sedneš do A6/7 je to prostě rozdíl, zpracováním i materiály, které nejsou kůže, působí audi jako o polovinu dražší auto. Kouzlo ghibli je v jízdě, jak ti nahoře píše webpaja. Žádné podobně velké auto neumí jezdit tak radostně. Jiná věc je, jestli je to pro ghibli více k užitku či ke škodě (z hlediska prodejů), ghibli je na danou třídu dost hyperaktivní, skvělé auto na projížďku, mírně otravné při denním soužití. ;-)
P.S. Na benzín se těším, s dýzlem to nebylo vono.
P.S. Na benzín se těším, s dýzlem to nebylo vono.
Přesně, benzín sem patří ;-) . Jinak prodeje evidentně nijak nekalí fakt, že by spousta lidí bylo překvapených, jak hyperaktivní řízení se dá stále ještě udělat. Líbí se mi to... :-)
Ale nejsme v rozporu. Jak píšu výše. Poznámka o otřepech (i kdyby to byla pravda) se do toho testu prostě nehodila.
P.S. Prodeje má Ghibli výborné, takže asi to je to co zákazníci chtějí (vzhledem k penězům co to auto stojí, protože levné fakt není). A v jednom má pan Mička pravdu. Charizma to auto má (kupodivu i pro koncenrové VW fandy) úplně jinde než A7...
P.S. Prodeje má Ghibli výborné, takže asi to je to co zákazníci chtějí (vzhledem k penězům co to auto stojí, protože levné fakt není). A v jednom má pan Mička pravdu. Charizma to auto má (kupodivu i pro koncenrové VW fandy) úplně jinde než A7...
Jde vidět Míšo, že ty jsi zatím Maserati viděl leda na obrázku.
Já se nějakým drobným otřepům vůbec nedivím, na tom autě se dají najít desítky různých jiných drobných vad, které člověk nenajde ani na obyčejné Oktávce.
Je to prostě ital a i přes slušné maskování to dáva na sobě znát. Nic co by mne znepokojovalo, s tím tam člověk už jde a je na to připraven.
Já se nějakým drobným otřepům vůbec nedivím, na tom autě se dají najít desítky různých jiných drobných vad, které člověk nenajde ani na obyčejné Oktávce.
Je to prostě ital a i přes slušné maskování to dáva na sobě znát. Nic co by mne znepokojovalo, s tím tam člověk už jde a je na to připraven.
Neřekl bych, že je obecně Ghibli špatně zpracovaný, drobnosti by se našly, přesto se nedalo mluvit o počtech v řádu desítek.
Podle toho, jak to auto zkoumáš a kam jsi se ochoten podívat. Tam kde slunce nesvítí, tam je to velká bída. Na tu cenu...
Tam kde slunce nesvítí je bída u většiny aut ;-) . Spokojím se s tím, jak to kde vypadá v místech na který se musím koukat nebo se jich dotýkat, případně mají nezbytnou provozní funkci.
Dobrý den,
jaké levné detaily máte u Audi na mysli?
jaké levné detaily máte u Audi na mysli?
Takže. Prostě máte předsudky. Tím bych to ukončil.
O tom to přece nevypovídá. Jenom jsem žádná taková místa například v A7 Sportback nenašel. Kdyby hrály roli předsudky, v testu bych napsal, jak je možné, že si někdo koupí auto za 100.000 eur bez vyhřívaných sedadel...
Protože jste nehledal pane Mička. Já neměl problém podobné věci najít na Panameře. Asi tak.
Na vaši obranu je nutné jen říct to, že je jasné, že si koncern na rozdíl do jiných dává sakra záležet na stavu novinářských aut. Takže tam něco najít je o něco těžší.
Vzpomněl sme si tady zase na ten jeden testovaný oj..ny Grand Cherokee, který (a byly na to i fotky) byl chudák tak zhuntovaný, že si vysloužil hodnocení Dacie. Při tom všechny ostatní testovaný auta od Jeep byly hodnoceny jako luxus v interiéru a dokonale zpracované. To je osud. Koncern by podobně zhuntované auto na testy nikdy nepustil. Ale pokud chce někdo nějaké auto zpra...t, tak to dokáže ať je sebelepší. :-(
Na vaši obranu je nutné jen říct to, že je jasné, že si koncern na rozdíl do jiných dává sakra záležet na stavu novinářských aut. Takže tam něco najít je o něco těžší.
Vzpomněl sme si tady zase na ten jeden testovaný oj..ny Grand Cherokee, který (a byly na to i fotky) byl chudák tak zhuntovaný, že si vysloužil hodnocení Dacie. Při tom všechny ostatní testovaný auta od Jeep byly hodnoceny jako luxus v interiéru a dokonale zpracované. To je osud. Koncern by podobně zhuntované auto na testy nikdy nepustil. Ale pokud chce někdo nějaké auto zpra...t, tak to dokáže ať je sebelepší. :-(
Kdybys hledal stejně "poctivě" u Ghibli, odešel bys silně rozladěn. Velmi silně. Ta Panamera je, co do zpracování, téměř top. Proti ní působí Ghibli doslova oškubaně. A to je realita, se kterou nic neuděláš, ani kdyby ses na hlavu postavil a po ušách chodil.
Síla toho auta je jinde, ale rozhodně ne ve zpracování.
Síla toho auta je jinde, ale rozhodně ne ve zpracování.
pumpkin
Karlík je vonku, dúfam že už o ňom píšete. Na prekopaný Spark vyzerá veľmi dobre!
zlysoused
že když deklarovali, že se při vývoji soustředili hlavně na jízdu, nikoliv na instalaci všech možných asistentů, tak tomu výsledek i odpovídá. Trapné by bylo, kdyby nakonec Ghibli jezdilo hůř než A6, nebo MB-E.
No, mohli se soustredit vice. Prece jen v teto verzi to auto realne vazi cca 2,1 tuny, viz [odkaz] tedy dokonce o neco malo vice nez podstatne vykonnejsi a elektronikou nabite vozy o kategorii vyse (S8, S63). 2050 kg u dieselove verze [odkaz] [odkaz] je uz jen smutnym obrazkem toho, kam az Maserati ve sve kratkozrake honbe za vyssimi prodeji kleslo (zrychleni na dvoustovku o vice nez 4 s horsi nez u obycejneho 3.0 tdi).
Uživatel_5340709
kde je nějaké "taťkovské" video a k tomu jistě famózní zvuk tohodle auta? ;-) >:D :-!
Dobrý den,
bylo v plánu, ale nakonec jsme ho nestihli. Je to škoda, protože ten zvuk je naprosto fenomenální!
bylo v plánu, ale nakonec jsme ho nestihli. Je to škoda, protože ten zvuk je naprosto fenomenální!
No nic moc, často už docela ojetiny, vypuštěný airbagy, ošoupaná kůže, nepravidlený chod motoru, který ve vyšších otáčkách vyloženě řve...
MrBeranek
"navozování vcelku zbytečných pocitů individualizace" v autě za 2,7, to je asi zřejmě takový básnický oxymoron, že? :-) Jak jen mohou být pocity ohledně individualizace zbytečné? :-)
Dobrý den,
když si sednete například do Golfu, máte tam několik úrovní nastavení adaptivního podvozku, ale rozdíly poznáte pouze mezi krajními. Dokonce i v BMW M3 mi přišel zlatý střed nejlepší, ale to je věcí vkusu.
Jednalo se mi o to, že tady určitá indivualizace je, ale pouze v nezbytné míře, a co se převodovky nebo reakcí motoru týče, neumím si představit lepší nastavení. Co se individualizace interiéru týče, je to samozřejmě něco jiného. ;-)
když si sednete například do Golfu, máte tam několik úrovní nastavení adaptivního podvozku, ale rozdíly poznáte pouze mezi krajními. Dokonce i v BMW M3 mi přišel zlatý střed nejlepší, ale to je věcí vkusu.
Jednalo se mi o to, že tady určitá indivualizace je, ale pouze v nezbytné míře, a co se převodovky nebo reakcí motoru týče, neumím si představit lepší nastavení. Co se individualizace interiéru týče, je to samozřejmě něco jiného. ;-)
To si rozumíme a mluvíme o tomtéž. Jistě, ty rozdíly v nastavení by měly být znát, ale třeba právě taková M3 mi přijde jako ideální etalon. Extra tlačítko na nastavení citlivosti řízení, extra tlačítko na nastavení tvrdosti podvozku, extra tlačítko na nastavení map motoru a extra tlačítko na nastavení reakcí převodovky (u DCT) a každé se třemi úrovněmi. Co se mi líbí, to si uložím do dvou profilů M1 a M2 mám přesně to, co chci. Nemám rád názor (továrních inženýrů), že vědí, co mi vyhovuje nejvíc a dají jen jedno nastavení (vědí prd).
Každý máme samozřejmě jiný vkus, ale právě tohle se mi líbí. Čím víc nastavení, tím lepší možnost přímého odladění na míru, což mi přijde jako pozitivní, ale tak každému, co mu vyhovuje. :-)
Každý máme samozřejmě jiný vkus, ale právě tohle se mi líbí. Čím víc nastavení, tím lepší možnost přímého odladění na míru, což mi přijde jako pozitivní, ale tak každému, co mu vyhovuje. :-)
Magister
Pěkné, ale tady v této třídě já mám jasno. Pokaždé, co kolem projede, zvláště v noci se ohlédnu - Mercedes CLS.
...já taky...když je v černý, pomylsím si, že jsem umřel a jedou si pro mě ;-)
Keď v rakve, tak štýlovo: [odkaz] >:D
>:-[] Ano to jsem myslel!
Jen jsem Magistera dráždil, vím že myslel sedan...i když i tam by se mohl futrál dát přes zadní sedačky ;-)
Jen jsem Magistera dráždil, vím že myslel sedan...i když i tam by se mohl futrál dát přes zadní sedačky ;-)
JJ, naprosto s Vámi souhlasím. Kombík je pohřební vůz. Ten se mi hrubo nelíbí, asi tak, jak by udělali kombi z tohoto maserati. Ale sedan, ten píše. Asi si jej nikdy nekoupím, není ani 2x praktický, ale je krásný.
Tohle, jednoznačně :-)
[odkaz]
Apropó, pohřebák... málokterý jiný vůz je upřímnější, protože svůj účel nijak nemaskuje. Podobně jako rakev (design rakve - aby byl účelný, ekonomický a zároveň důstojný a uctivý pro zesnulého - toť zapeklitý úkol... a zároveň výzva).
[odkaz]
Apropó, pohřebák... málokterý jiný vůz je upřímnější, protože svůj účel nijak nemaskuje. Podobně jako rakev (design rakve - aby byl účelný, ekonomický a zároveň důstojný a uctivý pro zesnulého - toť zapeklitý úkol... a zároveň výzva).
Ale tak to můžeš nejen v CLS, ale klidně v Maserati: [odkaz]
Mimochodem část pohřbu v něm absolvoval po pádu letadla tuším i polský exprezident Kaczynski: [odkaz]
Mimochodem část pohřbu v něm absolvoval po pádu letadla tuším i polský exprezident Kaczynski: [odkaz]
3_diamanty
pre mna osobne jedno z najzaujimavejsich a najkrajsich aut sucasnej automobilovej produkcie ... ;-) .... skoda ze nie je k nemu aj nejake video..... ale aj tak velke diky :yes:
nadhera, dokonalost.... :yes:
nadhera, dokonalost.... :yes:
cerrbion
Jak to tady delší dobu čtu, tak tu celkem velká část diskutujících nedělá nic jiného než prochází dealery a žádá o testovací jízdu pomalu všech novinek na trhu. Buď nehorázně kecáte, honíte si triko a léčíte nějaký komplex nebo je ještě horší verze, opravdu to děláte a u dealerů z vás musí mít opravdu velkou radost a opět jde o nějaký mindrák. S argumentem o průzkumu pro volbu nového vozu ať pro sebe nebo pro firmu na mě nechoďte vůbec, protože podle diskuzí kupujete auta tak zhruba 3x do měsíce :). Ale v podstatě jo, dobře se bavím, spíš mě zaráží, že vám to ostatní diskutující žerou.
PS: Opět diskuze nezklamala a někdo do ní opět musel zatáhnout Oktávku. Bože...
PS: Opět diskuze nezklamala a někdo do ní opět musel zatáhnout Oktávku. Bože...
Žádných argumentů netřeba. Jakmile reálně koupíš nový auto, často už tě dealer s nabídkama jízd oslovuje sám od sebe. A není to ani zdaleka výsada prémiového segmentu. Navíc se tady o auta zajímáme, píšem o nich a já se rozhodně nestydím projet auto, které ve skutečnosti nemám zájem koupit. Jestli ty jo, tak je to tvůj problém. Kolik myslíš, že je reálných kupců na všech těch road-show atd. ?
Ty se dobře bavíš, jak to "testérům" žerem, a já se dobře bavím, protože vím, že ta moje "pastva" je opodstatněná. ;-) [odkaz]
Ty se dobře bavíš, jak to "testérům" žerem, a já se dobře bavím, protože vím, že ta moje "pastva" je opodstatněná. ;-) [odkaz]
No jasně, Jaguar roadshow typickej příklad... na letišti je fulltime po dobu dvou dnů 4-5 Jaguarů... a pak totéž na jiném místě... pokud by si v nejbližších dvou letech půlka návštěvníků jakéhokoli Jaguara koupila, byli by za vodou :-)
fOE
Vystihl to webpaja hned svym prvnim komentem, ale neda mi se nepripojit. Necekane emocemi prolezly test, autorovi palec nahoru jak za test, tak za prave petrolheadske srdce, ktere se odzrkadlilo v 4,5 hvezdovem hodnoceni. Diky. :yes:
memorex31
Auto "takmer" bez chybicky... ale ten displej a rám ako z cinskeho trhu... tak to nie, to by som nedokazal prekusnut :no: Plus aj to uzivatelske rozhranie vyzera ako Android spred 10 rokov...
NiW
Ahoj,
Procetl jsem si vsechny prispevky a cely test. K testu by me vazne zajimalo zda autor vazne maserati mel a realne treba tyden jezdil. K diskutujicim me udivuje kolik je tu odborniku, ale kdyz jedu po silnici, tak vidim vsude ve vetsine podprumerna auta.
K autu, koupil jsem ho pred 2 mesici. Ctyrkolku, mel jsem dilema mezi m5, CLS AMG, a RS 7 a vyhralo u me srdce maleho kluka. O kazdem aute Vam napisu desitky pro a proti. Vsehcna jsem mel pujcena na nekolik dni (nekupuji u dealera, ale pohybuji se mezi dovozci).
Jsem velky hnidopich a prvni co bylo, kdzy jsem do auta sedl, tak jsem zacal omackavat interier - pratele, ani DEKO praskani. Prechazel jsem z Panamery a tam jsem byl dost namlsany. Auto je totalne tiche a kvalita interieru sla strasne nahoru, jako treba ferrari 458, neda se porovnavat s 430. Italove si to uvedomuji a strasne se to zlepsilo. Ovšem ano, neni to nemec. Kritizuju navigaci, aj ty budiky me nejak neberou, ale ten motor (i kdyz to neni m5tka, ktera hrabe ve 150 :-) ), maji ho spuckove odladeny, zadna vykonostni dira, uzasny zaprach, kult motoru/vyfuku. Volat by mohl byt klidne tvrdsi, i kdyz pri ceste do vidne a zpet jsem byl rad za jeho "tuhost" (to a treba m5 vychytanejsi).
Spotreba je od 8-35l. Servis jsem od 0km nepotreboval ani jeden. Sekvecni razeni je naprosto famozni, lepsi ma jen ferrari ani PDK me tak nerbalo jako zde.
Sumasumarum, neni to vykonu, ale o aute jak je postavene, jaky ma dojem a o celkovem kultu. Auto je to na to co nabizi za spickove penize.
Procetl jsem si vsechny prispevky a cely test. K testu by me vazne zajimalo zda autor vazne maserati mel a realne treba tyden jezdil. K diskutujicim me udivuje kolik je tu odborniku, ale kdyz jedu po silnici, tak vidim vsude ve vetsine podprumerna auta.
K autu, koupil jsem ho pred 2 mesici. Ctyrkolku, mel jsem dilema mezi m5, CLS AMG, a RS 7 a vyhralo u me srdce maleho kluka. O kazdem aute Vam napisu desitky pro a proti. Vsehcna jsem mel pujcena na nekolik dni (nekupuji u dealera, ale pohybuji se mezi dovozci).
Jsem velky hnidopich a prvni co bylo, kdzy jsem do auta sedl, tak jsem zacal omackavat interier - pratele, ani DEKO praskani. Prechazel jsem z Panamery a tam jsem byl dost namlsany. Auto je totalne tiche a kvalita interieru sla strasne nahoru, jako treba ferrari 458, neda se porovnavat s 430. Italove si to uvedomuji a strasne se to zlepsilo. Ovšem ano, neni to nemec. Kritizuju navigaci, aj ty budiky me nejak neberou, ale ten motor (i kdyz to neni m5tka, ktera hrabe ve 150 :-) ), maji ho spuckove odladeny, zadna vykonostni dira, uzasny zaprach, kult motoru/vyfuku. Volat by mohl byt klidne tvrdsi, i kdyz pri ceste do vidne a zpet jsem byl rad za jeho "tuhost" (to a treba m5 vychytanejsi).
Spotreba je od 8-35l. Servis jsem od 0km nepotreboval ani jeden. Sekvecni razeni je naprosto famozni, lepsi ma jen ferrari ani PDK me tak nerbalo jako zde.
Sumasumarum, neni to vykonu, ale o aute jak je postavene, jaky ma dojem a o celkovem kultu. Auto je to na to co nabizi za spickove penize.
×
Sdílení komentáře
×
Souhlasím, že se Ghibli nedá zcela poměřovat optikou německých sedanů, kde by z mnoha hledisek nemuselo obstát. 4,5* v hodnocení ukazuje spíš na vášeň pro řízení než na striktně objektivní posouzení z tabulek...to je fajn :-)
Zůstává radost z jízdy i pocitu, že vlastním Maserati. Řízení je o něco nervoznější a poměrně rychlý (na druhou stranu mu naštěstí chybí izolovanost D3) , svist od bezrámových oken je téma na zamyšlení, kdekdo to umí líp. Ale podvozek ten jednoduše umí! Domnívám se, že nafta prostě do Ghibli není ideálně nastavená, tohle je reálně motor pro něj (byť bych si ho uměl spíš představit s čistým RWD).
Hezký ranní středeční počtení!
;-) :yes: ;-)
Pokud potřebuješ elektronický pišišandy co nefungují, tak ty u Maserati jistě nenajdeš...
A je jedno, že je to rel. stará záležitost. Nicméně můj názor na tyto věci je konstantní.
Nicméně reálně je největší problém pro pravidelný delší cestování hluk od bočních oken.
Škoda, autor tak zničil z mého pohledu fajn auto a potenciálně pěkný test.
Daň za vzhled je prostor vzadu, jinak jsou to věci, který bych očekával, že přijdou v novým MY. Tak jak to obecně prémie dělá.
Já když se mi něco nelíbí, tak tomu dám na zadek, byť je to věc pro kterou dýchám, ale zpětná vazba je důležitá. Nemám problém natřískat Fiatu udělá-li něco špatně. Ale nemám rád, když se vytahuje něco (a zdůrazňuje) co buď není pravda a nebo se to zveličí (byť s tím bojují i ostatní). Tím bych to pro teď už uzavřel, co sem chtěl sem napsal. Jen nechci aby se říkalo, že nechci vidět chyby a nebo ji chci zamlčovat, protože tak to není. A nikde a nikdy sem netvrdil, že tohle auto ej dokonalé. Ano je dokonalé svým charizma v rámci třídy. Dokonalosti se blíží nadšením pro jízdu, technikou (nutnou k jízdě).
SPOTŘEBA schnilejch dino [odkaz] 20L/100km tzn emise CO2 tak 350g/1km [odkaz] A VY SE DIVÍTE KDYŽ TROŠKU ZAPRŠÍ [odkaz] A REPUBLIKA SE MÁLEM ZESRRRR ŽE NEJEZDÍ HROMADNÁ?? TO JE TREST BOŽÍ !!! [odkaz] Za ty vaše emise a jen začátek [odkaz] ;-)
Heledte Makaróny bych jako vůbec nevelebil ... [odkaz] ty to maj už spočítaný :-):-):-)
TAKŽE:
Maserati Ghibli S Q4 UBOHÝCH 301kW za 2.700.000Kč ??
šaškárna to si radši pořídím
TESLA MODEL S/D 4x4 280kW [odkaz] za 2.200.00 Kč se spotřebou 60Kč/100km v ceně vozu a 0g CO2/1km
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
tebe už dávno odhalili OMD, a to včetně pohlaví.
[odkaz] >:D
[odkaz]
Ale nakonec... dřevo v Maserati je lepší než dřevo v Oktávce ;-)
[odkaz]
ÁÁÁÁ, mám chuť mlátit hlavou o stůl...
ked mi zobrazilo prve 2cm zhora, okamzite som dal zavriet okno, nech si nekazim den ! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
[odkaz]
[odkaz]
V téhle kombinaci to nakonec ještě nebylo tak nejhorší...
Tady se to aspoň netluče s jiným dekorem a vcelku to ladí k tomu světlému spodku. Tak či tak, dřevo bych si možná objednal do S-Klasse nebo Rollse, jinak ne.
P.S.: strašný není nejhorší, přesto věřím, že se nemálo gurmánů našlo >:D
[odkaz] Není ho tam ale moc, v podstatě jen kolem řadičky. Kolem rádia už je piáno. Přiznám se, že bych raději už to "dřevo" kolem navigace než piáno, podle mě se méně zapatlá.
Jen jsem si místo toho abych dělal, co mám, přemýšlel, co by kdyby... třeba co by kdybych po skončení úvěru na Megana jej střelil a koupil něco podobně výkonného... no a ejhle, zjistil jsem, že bych byl natolik spokojený, že by opět koupil stejné auto, jen s navigací >:D
Mimochodem, na to, že nová Octavia je docela drahá, srovnatelně s Golfem a dražší než Leon, tak v ročních vozech se to obrací. Ale taky pravda, že ten výběr v ročních vozech u Seatu je mizivý, obzvlášť s dvoulitrem.
Já spíše jen tak polemizoval, jetli by se po finanční stránce nevyplatilo auto po dvou letech prodat, vzhledem k tomu, že je ve opečovávané, má ještě 3 roky záruky a servis zdarma a koupil jsem ho tehdy extrémně výhodně. No a vzhledem k omu, že by se msely měnit docela drahé 17" gumy, tak jestli by nebylo lepší místo gum za cca 15-20t auto prodat, přihodit třeba 40t a mít auto stejné, ale nové s novými gumami... no uvidím, zkusím to navrhnout na garančce prodejci, co mi na to řekne.
Neříkám, že takový nejsou, ale jak mi bylo nedávno vysvětleno, tak u Renaultu člověk dostane slevu na slevu a vybavené auto skoro za hubičku, tudíž z mého pohledu není důvod, vůbec kupovat drahou ojetinu. Možná to ale někdo neví. ;-)
Tak ked bude Renault vyrabat A6 ( RS6 ) a dostanem zlavu na zlavu a vo fullke, daj vediet, pojdem si ho objednat >:-[]
P.S. áno, áno, viem, ten rozpadnutý motor z recenzie... ;-)
Iudex bolesti zad, herniace disku a urážky Renaultu...
Webpaja - zvrtnutý kotník, riziko chronické nestability a... no, pučil mi V8... OK, ten má šanci... >:-[]
kdo dál?
P.S: Stačí aj, ak to bude mať o 200 koní menej. >:D
Ale samozřejmě, byla to spíše taková noční myšlenka kofejnem omámeného mozku. >:D