Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:17
...na projetí s tímhle motorem čekám, jakmile se naskytne příležitost. Honzo, příjemně překvapil test i "nadšenecký" tón v jakým je jeho obsah veden.
Souhlasím, že se Ghibli nedá zcela poměřovat optikou německých sedanů, kde by z mnoha hledisek nemuselo obstát. 4,5* v hodnocení ukazuje spíš na vášeň pro řízení než na striktně objektivní posouzení z tabulek...to je fajn :-)
Zůstává radost z jízdy i pocitu, že vlastním Maserati. Řízení je o něco nervoznější a poměrně rychlý (na druhou stranu mu naštěstí chybí izolovanost D3) , svist od bezrámových oken je téma na zamyšlení, kdekdo to umí líp. Ale podvozek ten jednoduše umí! Domnívám se, že nafta prostě do Ghibli není ideálně nastavená, tohle je reálně motor pro něj (byť bych si ho uměl spíš představit s čistým RWD).

Hezký ranní středeční počtení!
;-) :yes: ;-)
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:27
No jistě.
Pokud potřebuješ elektronický pišišandy co nefungují, tak ty u Maserati jistě nenajdeš...
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:33
Nějak ti nerozumím...co je elektronická pišišanda co nefunguje?
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:42
Není to tak dlouho, co se Mercedes chlubil radarem a automatickým brzděním a novinář co to jako testoval měl pořádně namazáno aby začal brzdit až najede na předem postavenou desku... To je přesně ta pišišanda co mám na mysli.

A je jedno, že je to rel. stará záležitost. Nicméně můj názor na tyto věci je konstantní.
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:52
No, ono je to o dvě generace starší S-Klasse, už v R, který jsem měl to fungovalo velmi dobře. Nicméně adaptivní tempomat mi nevadí, chybí mi 4-zonová klima, elektrický zavírání víka kufru, možnost LED headlights, nic moc infotainment za ty peníze...
Nicméně reálně je největší problém pro pravidelný delší cestování hluk od bočních oken.
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 09:58
Daň za vzhled... Ale taky by mi to asi vadilo. Ale uměl bych to tomu autu odpustit. Ghibli má být v mezích možností drzek, na klidnější cestování je asi určeno až to Q4. Chyby to auto má z jistého pohledu ve srovnání s D3 jistě, to nezpochybňuji. Je to auto prostě jiný v něčem lepší v jiném horší. Já fakt reagoval na ty otřepy. Kdyby si to pan Mička odpustil, neměl bych proti tomu nic a jen bych napsal.. super test a super auto. To plivnutí mi prostě přijde těžce prvoplánovité a nefér. Jestli je to jen náhoda, budiž. Tím bych to ukončil. Pokud nemusím nerýpu.
Škoda, autor tak zničil z mého pohledu fajn auto a potenciálně pěkný test.
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 10:06
Řekl bych, že Honza byl tak subjektivně nadšenej podle počtu hvězdiček, že ten otřep mu prostě a evidentně vadil a je dobře ho zmínit, ať si talián dá pozor!
Daň za vzhled je prostor vzadu, jinak jsou to věci, který bych očekával, že přijdou v novým MY. Tak jak to obecně prémie dělá.
Turbo Benzina...
| 3. 12. 2014 10:09
tak měl dát tu fotku... >:D
Já když se mi něco nelíbí, tak tomu dám na zadek, byť je to věc pro kterou dýchám, ale zpětná vazba je důležitá. Nemám problém natřískat Fiatu udělá-li něco špatně. Ale nemám rád, když se vytahuje něco (a zdůrazňuje) co buď není pravda a nebo se to zveličí (byť s tím bojují i ostatní). Tím bych to pro teď už uzavřel, co sem chtěl sem napsal. Jen nechci aby se říkalo, že nechci vidět chyby a nebo ji chci zamlčovat, protože tak to není. A nikde a nikdy sem netvrdil, že tohle auto ej dokonalé. Ano je dokonalé svým charizma v rámci třídy. Dokonalosti se blíží nadšením pro jízdu, technikou (nutnou k jízdě).
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:53
jj
SPOTŘEBA schnilejch dino [odkaz] 20L/100km tzn emise CO2 tak 350g/1km [odkaz] A VY SE DIVÍTE KDYŽ TROŠKU ZAPRŠÍ [odkaz] A REPUBLIKA SE MÁLEM ZESRRRR ŽE NEJEZDÍ HROMADNÁ?? TO JE TREST BOŽÍ !!! [odkaz] Za ty vaše emise a jen začátek [odkaz] ;-)
Heledte Makaróny bych jako vůbec nevelebil ... [odkaz] ty to maj už spočítaný :-) :-) :-)
TAKŽE:
Maserati Ghibli S Q4 UBOHÝCH 301kW za 2.700.000Kč ??
šaškárna to si radši pořídím
TESLA MODEL S/D 4x4 280kW [odkaz] za 2.200.00 Kč se spotřebou 60Kč/100km v ceně vozu a 0g CO2/1km
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:02
Hele Karličko,

tebe už dávno odhalili OMD, a to včetně pohlaví.
[odkaz] >:D
Avatar - Bristol
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 4. 12. 2014 11:13
Táhni ty ekoteroristo!
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 6. 12. 2014 19:06
je nesu ekotetorist ty si antiekosyst [odkaz] viš :-) no a taky houby člověk, to mě pověž co ti chutná na použitým vzduchu z laufu že ho tak rad jedeš? :-)
Avatar - Bristol
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 7. 12. 2014 14:31
děsivý skin... si najdi někoho kdo ti ty stránky předělá... tohle vypadá jako web komunistické strany československa... :no:
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:30
Jojo, v téhle barvě, s tímhle motorem... snad jen ten interiér bych konfiguroval jinak.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:34
Já mám tuhle karamelovou rád :-) Možná bych uvažoval i o pornočervený ;-)
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:43
Na pornočervené bychom se shodli. Já ještě miluju tu bílou perleť (byla už na předchozím Q4).
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:48
Hm, tohle mi nepřijde úplně harmonické... asi bych hledal nějakou jednodušší kombinaci, bez dřeva, černou... jo, i ta červená by šla.
[odkaz]

Ale nakonec... dřevo v Maserati je lepší než dřevo v Oktávce ;-)
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:51
Tahle kombinace se mi nelíbí. Ty sedačky vypadají jak z gumy. Za mne nic moc. Ale podle vkusu každého soudruha. >:-[]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 09:54
Okávka má dříví? Jen z Hornbachu do kotle ne? >:-[] Tohle italové umí, materiály a jejich kombinace jsou velmi slušný a působivý. Ale hlavně...jede to! >:D
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:18
Nejlepší bylo dříví z Mondea...to hodit do kotle, tak máš před barákem Inspekci životního prostředí. >:D A to ani nemluvím o tom množství interiérových gurmánů, co jim výbava Ghia způsobila srdeční slabost. >:-[]
Avatar - Barrichello
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:43
Já už viděl pravý dříví, co vypadalo jako falšený, Stačí blbá vrstva průhlednýho laku a špatný typ dřeva se špatnou kresbou a je hotovo.
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:57
Co ty na to ? [odkaz] >:D
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:05
Přemýšlím, v které sitauaci by se mi ta rakvovitá hnědá mohla líbit >:D
Avatar - Skipper
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:29
Tak neboj, možná za pár týdnů dostane rakvovitá hnědá pro Tebe nový rozměr ;-)
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:37
To je hodně černej humor...
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:41
To víš. jsme kolegové ;-)
Avatar - Skipper
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:54
Není. On ví, jak to myslím :-)
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:08
Nepochybně pravé dřevo... ořech, ročník 2007, jižní stráň...
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:13
Jj, možná blbá vrstva laku, ale jinak eňo-ňůňo. >:D >:-[]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:14
Ze sedmiletého proutku bys těžko udělal celou palubku. ;-) >:-[]
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:19
To je rok sklizně.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:24
A tys jaký ročník? >:D
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:12
>:D
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:40
Johohó!!! Ten je! >:-[]
Avatar - Barrichello
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:40
Děsný tvar středového panelu a to jakože hodně děsný >:D
Avatar - Ozzman
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:14
Tohle je ještě dobrý, ale představ si ho v celém černém interiéru, jednou sem ten skvost viděl i na živo, přitom z venku vypadlo celkem pěkně >:D Ať žije Ghia! >:D
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:48
Mezitím o diskusi vedle...

[odkaz]

ÁÁÁÁ, mám chuť mlátit hlavou o stůl...
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:05
To je Ghia u novýho Mondea ? :-O >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:45
este ze mam taky pomaly net >:-[] >:-[] >:-[] :
ked mi zobrazilo prve 2cm zhora, okamzite som dal zavriet okno, nech si nekazim den ! 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 17:03
Vypadá to jak interiér Tesly v akční "výbavě" Junior.... ;-)
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 4. 12. 2014 07:58
Jenom pro úplnost. Později to dříví upravili asi takto [odkaz]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:46
Jo na Ghia verze Mondea i Focusu se nedá zapomenout ;-)
Avatar - iudex
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:08
Jeden z mála príkladov, keď chudobnejšie verzie vyzerali lepšie, ako tie top. >:D 8-s
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:06
Koukám, že to jedno vlastnictví Fordu tě poznamenalo na celý život >:-[] >:D
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:15
Víš jak, padni komu padni. ;-) A po faceliftu už se Ghia ani u nás nenabízela, pokud se nepletu. Taky významně ubylo sebevražd. >:D
Avatar - Dinar
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:26
>:D :yes:
Avatar - Ozzman
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:37
Já sem takovouhle pěknou parádu viděl i na nové Oktávce, naštěstí né u nás >:D Ať žije pesudoluxus >:D
Avatar - miromen
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:37
Ja měl u jedničkoveho Focuse vybava Ghia taky "dřevo" ale v šedomodrem odstinu což barevně ladilo podstatně vic. A mam dojem že to mělo v nabidce i Mondeo....
[odkaz]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:40
Tenhle dekor není ošklivej, to je fakt ;-)
Avatar - miromen
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:13
Hlavně to nepusobilo tak že by mělo jit o dřevo. :-)
Avatar - Skipper
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:31
Jo, ten jsem měl a docela to šlo :-) Tady to prostě byla parodie na dřevo, která nechtěla být ničím víc, než parodii a proto to nevadilo. Když ale má ten plast skutečně vypadat jako dřevo, tak je to průser.
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:33
U trojky jsem ho už neviděl, ale ještě u dvojky bylo...

[odkaz]

V téhle kombinaci to nakonec ještě nebylo tak nejhorší...
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:35
...ne >:-[] ...to je strašný >:D
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:40
Nechtěj abych ti hledal tu Octavii, kde to nejhorší bylo...

Tady se to aspoň netluče s jiným dekorem a vcelku to ladí k tomu světlému spodku. Tak či tak, dřevo bych si možná objednal do S-Klasse nebo Rollse, jinak ne.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 10:41
Pěkný dřevo umí nabídnout i vyšší střední, když na to máš náturu ;-)

P.S.: strašný není nejhorší, přesto věřím, že se nemálo gurmánů našlo >:D
Avatar - Barrichello
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:38
Dřevo se musí do interiéru hodit, musí to barevně ladit a musíš ho mít rád. Pak nemusí být jen v RR.
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:04
I u trojky je, včera jsem na das welt auto jednu Octávku shodou okolností našel:
[odkaz] Není ho tam ale moc, v podstatě jen kolem řadičky. Kolem rádia už je piáno. Přiznám se, že bych raději už to "dřevo" kolem navigace než piáno, podle mě se méně zapatlá.
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:16
Hledáš na Das Welt ? To ti teda to nadšení z Megana dlouho nevydrželo. >:-[]
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:20
Právě tuto reakci jsem přesně očekával >:-[]

Jen jsem si místo toho abych dělal, co mám, přemýšlel, co by kdyby... třeba co by kdybych po skončení úvěru na Megana jej střelil a koupil něco podobně výkonného... no a ejhle, zjistil jsem, že bych byl natolik spokojený, že by opět koupil stejné auto, jen s navigací >:D
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:42
Dřív to tady bylo tak rozmanitý a teď najednou forďáci, mazďáci houfně utíkají do Bolky nebo Burgu...co se děje klucííí? ;-)
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:55
V diskusi ve Fotosoutěži se traduje, že vždy mezi dvěma slušnými auty si musíš koupit nějakou mr.dku, abys měl o to větší radost z následníka. Čili, opustivše své milované Fordy, Mazdy atd., v současnosti coby vlastníci Bolek a Burgů vyhlížíme s nadějí to další slušné auto. >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:58
Přesně tak, proto ten můj pohled na ceny Oktávek...

Mimochodem, na to, že nová Octavia je docela drahá, srovnatelně s Golfem a dražší než Leon, tak v ročních vozech se to obrací. Ale taky pravda, že ten výběr v ročních vozech u Seatu je mizivý, obzvlášť s dvoulitrem.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:35
>:-[] >:-[] >:-[] Tohle nemůže sladit dokupy nikdo jinej než Woody >:D
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 11:56
Na mě nekoukej. Já měl až na krátkou epizodu vždy auto z Boleslavi, viz Zázrak a nově Ježkomet >:-[] A jestli se okolnosti nezmění, budu mít natrvalo ;-)

Já spíše jen tak polemizoval, jetli by se po finanční stránce nevyplatilo auto po dvou letech prodat, vzhledem k tomu, že je ve opečovávané, má ještě 3 roky záruky a servis zdarma a koupil jsem ho tehdy extrémně výhodně. No a vzhledem k omu, že by se msely měnit docela drahé 17" gumy, tak jestli by nebylo lepší místo gum za cca 15-20t auto prodat, přihodit třeba 40t a mít auto stejné, ale nové s novými gumami... no uvidím, zkusím to navrhnout na garančce prodejci, co mi na to řekne.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:10
Prodejce není charita. Na doplacení nějakých 40 tis na nové auto rovnou zapomeň.
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:46
To mi je jasné, spíše jde o to, jestli by se našel nějaký kupec.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:07
Každé zboží má svého kupce. Nejtěžší je, najít takového s prominutím osla, který by za tebou požadovanou cenu, koupil ojetý, dva roky starý auto před vcelku velkou investicí.

Neříkám, že takový nejsou, ale jak mi bylo nedávno vysvětleno, tak u Renaultu člověk dostane slevu na slevu a vybavené auto skoro za hubičku, tudíž z mého pohledu není důvod, vůbec kupovat drahou ojetinu. Možná to ale někdo neví. ;-)
Avatar - AUDIRS6
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:15
hmm... :-|
Tak ked bude Renault vyrabat A6 ( RS6 ) a dostanem zlavu na zlavu a vo fullke, daj vediet, pojdem si ho objednat >:-[]
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:31
Já neříkám, že to tak dopadne. Jen, že jsem opakovaně procházel inzeráty a ta cena se prostě drží díky mé nákupní pořád ještě výhodně. ;-) Jestli do toho půjdu nebo ne, to taky ještě nevím. Objektivní důvody nemám, zatím spokojenost ;-)
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:38
Ale prosím tě, to jsou typické výmluvy "diamantových vaginistů"... :*) >:D
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:42
Ale no, zůstal bych věrný značce, modelu i motorizaci ;-)
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 21:16
Jj, to známe..., když ptáčka (kupce démantové ojetiny) lapají, pěkně mu zpívají... >:-[]
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 21:25
No, nevím, ale poslední a ještě čerstvá zkušenost ohledně Clia RS mi přinesla docela problém z Renaultu vytlouct slevu aspoň takovou, jakou mi nabízeli u koncernu. Už to není jako dřív. ;-)
Avatar - iudex
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:17
Ha, a je to vonku, chceš sa Francúza zbaviť skôr, než sa začne rozpadávať a budeš do neho musieť vrážať. Áda to vždy hovoril. >:D >:-[]
P.S. áno, áno, viem, ten rozpadnutý motor z recenzie... ;-)
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:37
Kluci, vy mu dáváte...nebejbože, abyste se tomu řezníkovi dostali někdy do rukou >:-[]
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:50
Jj, tohle je krátkozrakej přístup. Já si rejpnu a rychle hodím zurück, nejsem už nejmladší. >:-[]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:11
...nejsi nejmladší, okolo taky občas jedeš...pozor na to :-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:49
Všechno si to píšu...
Iudex bolesti zad, herniace disku a urážky Renaultu...
Webpaja - zvrtnutý kotník, riziko chronické nestability a... no, pučil mi V8... OK, ten má šanci... >:-[]

kdo dál?
Avatar - iudex
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:29
No chirurg, neurológ ani algeziológ nie si, tak to risknem a to hnidopišstvo si ešte chvíľu ponechám. >:-[]
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:32
Jak říká jeden kamarád: Bílá mafie >:-[]
Avatar - iudex
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:43
A o mafii v talároch si počul? ;-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:14
Hmm, tak nezbývá než spolupracovat. Na příští sraz mám pro tebe dojet nebo to opět zkusíš Fordem? >:-[]
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:16
V případě obou je'dte radši busem >:-[]
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:20
Nevím kdo naposledy musel odvéz koncernové auto opatrně a pomalu domů, protože se mu při malinko ostřejší jízdě rozsvítila kontrolka "porucha motoru." >:-[] >:D
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 16:57
Ale to nebyla vina koncernu, jak se později prokázalo, mohla za to Zemanova pas(s)y marten, česky prostě kun(d)a... ;-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:29
Ale prosím tě, to jsou typické výmluva VAGenistů: [odkaz]
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:36
Jenže paja měl s kun(d)ama podobné problémy i u Jagu, a to s ním ani nebyl v Lánech. ;-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 19:41
Já dva roky parkoval Lagunu hned vedle největšího hnízda Brněnských kun(d) (v podstatě obojí platí >:D ), večer tam pobíhaly po ulici a nikdy mi žádná nic na laguně neokusovala. >:-[]
Avatar - iudex
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 15:54
Keď prídeš s obdobnou ponukou ako naposledy paja, kľudne môžeš prísť pre mňa. :-)
P.S: Stačí aj, ak to bude mať o 200 koní menej. >:D
Avatar - white label
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 17:09
A může to mít i o 4 válce méně?
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:17
Hlavně, že mně nezapomínáš otloukat o hlavu četnost výměn. ;-) Nevím, hodně výhodný nákup je samozřejmě předpoklad. Kromě Jimníka, kterej byl unikát, jsem nejlépe při prodeji dopadl s H1. Díky výhodnému nákupu a následnému přibližování Hjondéé k prémii včetně cen >:D , jsem ji prodal téměř po 4 letech za 80% !!!! pořizovací ceny. Jinak to ale bylo spíš na houby...srdce jásalo (nové auto na obzoru), ale rozum úpěl. A čím dražší auto, tím hůř - pochopitelně. Ta péče o auto se nakonec při prodeji až tak moc finančně neprojeví.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:38
Ty jsi vizionář! Chtěl jsi dodávku a koupil NADAUTO! >:D
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:48
To se povede jednou za život... >:D
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:53
Já bych zůstal věrný značce i modelu, motorizaci, takže žádný výměna, facelift >:-[] samozřejmě prodělat se na tom dá, ale koukám na to dvojím metrem. Ten pokles je setrvalý, nejlépe se auto prodá to, které je ještě v záruce, takže jestli za 10 let tratím 300t nebo za dva roky 60t, tak je to fuk. No a pak taky jde o to, že díky nákupní ceně se dnes mé roční vozy prodávají tak o 10-20t levněji než jsem koupil.

Ale samozřejmě, byla to spíše taková noční myšlenka kofejnem omámeného mozku. >:D
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 12:41
Jo a pokaždý jsi to prokládal auty, který jsi náhodou potkal při sběru šneků k obědu >:-[]
Avatar - Skipper
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:37
Takže vzhledem k výše uvedenému jsi si mezi Favoritama pořídil Megana? ;-)
Avatar - Ronault.
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:50
Lagunu přece ;-)
Avatar - Skipper
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:54
Aaaaa! Promiň, moje blbost :-)
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:35
Copak nemůže Mazďák jezdit něčím jiným?
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:38
Pravověrnej Mazďák??? Něčím jiným? Nikdy...snad leda s ČD! >:-[]
Avatar - Emel
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 13:51
Víš co... nová RX-8 není a nebude... 6 s 2.5 jen automat... do MX-5 jsem dětský sedačky zkoušel, ale není to prostě ono (stahovacím pásem na kufr, ale kvůli otevření se to musí celý rozdělávat a holt už asi nejsem nejmladší tak na to nemám trpělivost).
Avatar - woody-alien
TO SI SNAD MAKARÓNI DĚLAJÍ LEGRACI !!!
| 3. 12. 2014 14:13
Výmluvičky....to Subotisti nemluví, ale činěj. ;-) [odkaz]
aha
| 3. 12. 2014 09:25
Hledal sem fotku krytu zrcátka s otřepy a ejhle... žádná tam není. Čím to asi bude?
A za další... Maserati je v koncernu FCA... levné detaily vadí...
Audi je v koncernu VW a levné detaily nevadí.

Ještě větší blbec než jsme doufali pane Mička....
aha
| 3. 12. 2014 09:27
Wolffe, přestaň kopat, přečti si to znovu...pak zajdi ke svýmu dealrovi, ať tě nechá svézt. Zcela nezaujatým pohledem můžu podepsat vše, co Honza napsal. Snad až na řízení, který mě přišlo aktivnější než u konkurence i na dálnici, ale to bude souviset s 4WD.
aha
| 3. 12. 2014 09:33
Já nekopu.
Pokud napíšu, že má auto otřepy u zrcátek, tak pokud to auto mám k dispozici, tak udělám fotku. Pokud ne, tak vypadám jako blbec. To je celé.
Já netvrdím, že tam nebyli a nebo že tam nejsou. Pokud tam jsou, můžou být na zrcátku i u Bentley, protože ty kryty nejspíš vyrábí stejný výrobce. Já jen píšu, že tady něco pan Mička uvede a nedá k tomu fotku. Pak buď kecá a bojuje s kliše a s předsudky a nebo má pravdu a pak by měl podobné věci řešit stejným způsobem třeba u D3.

Napříkald takto: Jedná se o BMW, což je sice drahé auto, ale vzhledem k německému původu a předem očekávané nízké kvalitě nepřekvapí otřepy u krytu zrcátka... A pak budou všichni spokojený.... a nebudu s tím mít problém.

Klidně můžu zase postnout na web fotky z Frankfurtu, kde mám vyfocenou panameru, která měla jak otřepy na krycích plastech v tapecirunku, tak špatné sešití kůže na sedačkách.. Prostě je to jen auto, tak jako každé jiné.
aha
| 3. 12. 2014 09:36
Nemíním se bavit o nějakých otřepech. O autě jako takovým klidně. A ne, nepůsobí zpracováním tak neprůstřelně jako A6, nicméně to od něj nikdo ani nikdo nečeká ;-)
aha
| 3. 12. 2014 09:40
No to ano. To ale ani nemá...
P.S.
Já pravě řeším ty otřepy. Protože pokud plivnu, měl bych mít něco v rukách. A pan Mička jak je vidět, nemá. A já to považuji za typický plivanec. Sorry.
Avatar - Dinar
aha
| 3. 12. 2014 09:54
Už se na to vy.ser! Když vylezeš z kabiny ghibli a sedneš do A6/7 je to prostě rozdíl, zpracováním i materiály, které nejsou kůže, působí audi jako o polovinu dražší auto. Kouzlo ghibli je v jízdě, jak ti nahoře píše webpaja. Žádné podobně velké auto neumí jezdit tak radostně. Jiná věc je, jestli je to pro ghibli více k užitku či ke škodě (z hlediska prodejů), ghibli je na danou třídu dost hyperaktivní, skvělé auto na projížďku, mírně otravné při denním soužití. ;-)

P.S. Na benzín se těším, s dýzlem to nebylo vono.
aha
| 3. 12. 2014 09:58
Přesně, benzín sem patří ;-) . Jinak prodeje evidentně nijak nekalí fakt, že by spousta lidí bylo překvapených, jak hyperaktivní řízení se dá stále ještě udělat. Líbí se mi to... :-)
aha
| 3. 12. 2014 10:01
Ale nejsme v rozporu. Jak píšu výše. Poznámka o otřepech (i kdyby to byla pravda) se do toho testu prostě nehodila.
P.S. Prodeje má Ghibli výborné, takže asi to je to co zákazníci chtějí (vzhledem k penězům co to auto stojí, protože levné fakt není). A v jednom má pan Mička pravdu. Charizma to auto má (kupodivu i pro koncenrové VW fandy) úplně jinde než A7...
aha
| 3. 12. 2014 21:19
Jistěže se nehodila - italský káry se musej jen chválit, bo jinak přiběhne vlk a hryzne tě do kulí, kapiš?
Avatar - woody-alien
aha
| 3. 12. 2014 21:27
To je trochu paradox, ne ? Když nechválíš Italy, tak na ně prostě nemáš kule...A když je nemáš, vlk tě nemá do čeho hryznout. >:D
aha
| 3. 12. 2014 10:02
Jde vidět Míšo, že ty jsi zatím Maserati viděl leda na obrázku.

Já se nějakým drobným otřepům vůbec nedivím, na tom autě se dají najít desítky různých jiných drobných vad, které člověk nenajde ani na obyčejné Oktávce.
Je to prostě ital a i přes slušné maskování to dáva na sobě znát. Nic co by mne znepokojovalo, s tím tam člověk už jde a je na to připraven.
aha
| 3. 12. 2014 10:10
Neřekl bych, že je obecně Ghibli špatně zpracovaný, drobnosti by se našly, přesto se nedalo mluvit o počtech v řádu desítek.
aha
| 3. 12. 2014 10:12
Podle toho, jak to auto zkoumáš a kam jsi se ochoten podívat. Tam kde slunce nesvítí, tam je to velká bída. Na tu cenu...
aha
| 3. 12. 2014 10:31
Tam kde slunce nesvítí je bída u většiny aut ;-) . Spokojím se s tím, jak to kde vypadá v místech na který se musím koukat nebo se jich dotýkat, případně mají nezbytnou provozní funkci.
aha
| 3. 12. 2014 10:11
Z tvého příZpěvku lze vyčíst jedinou věc. Momentálně máš k dispozici dvě IP adresy... >:-[]
aha
| 3. 12. 2014 10:13
Až se s tím Maserati projedeš, dej vědět, plakáte. ;-)
Avatar - JohnyCarWash
aha
| 3. 12. 2014 09:30
Dobrý den,

jaké levné detaily máte u Audi na mysli?
aha
| 3. 12. 2014 09:37
Takže. Prostě máte předsudky. Tím bych to ukončil.
Avatar - JohnyCarWash
aha
| 3. 12. 2014 09:40
O tom to přece nevypovídá. Jenom jsem žádná taková místa například v A7 Sportback nenašel. Kdyby hrály roli předsudky, v testu bych napsal, jak je možné, že si někdo koupí auto za 100.000 eur bez vyhřívaných sedadel...
aha
| 3. 12. 2014 09:48
Protože jste nehledal pane Mička. Já neměl problém podobné věci najít na Panameře. Asi tak.
Na vaši obranu je nutné jen říct to, že je jasné, že si koncern na rozdíl do jiných dává sakra záležet na stavu novinářských aut. Takže tam něco najít je o něco těžší.

Vzpomněl sme si tady zase na ten jeden testovaný oj..ny Grand Cherokee, který (a byly na to i fotky) byl chudák tak zhuntovaný, že si vysloužil hodnocení Dacie. Při tom všechny ostatní testovaný auta od Jeep byly hodnoceny jako luxus v interiéru a dokonale zpracované. To je osud. Koncern by podobně zhuntované auto na testy nikdy nepustil. Ale pokud chce někdo nějaké auto zpra...t, tak to dokáže ať je sebelepší. :-(
aha
| 3. 12. 2014 10:11
Kdybys hledal stejně "poctivě" u Ghibli, odešel bys silně rozladěn. Velmi silně. Ta Panamera je, co do zpracování, téměř top. Proti ní působí Ghibli doslova oškubaně. A to je realita, se kterou nic neuděláš, ani kdyby ses na hlavu postavil a po ušách chodil.

Síla toho auta je jinde, ale rozhodně ne ve zpracování.
aha
| 3. 12. 2014 14:16
To chce klid! Někteří mají "vytetováno na mozku", že Ital rovná se špatné dílenské zpracování, s tím nemá smysl bojovat.
Mimochodem, kde jsi našel "podobné věci" na Panameře?
Avatar - Ji/Ri
aha
| 3. 12. 2014 23:10
První panamery problém měly. Jak vevnitř tak venku.
Avatar - pumpkin
OT: Opel Karl
| 3. 12. 2014 09:39
Karlík je vonku, dúfam že už o ňom píšete. Na prekopaný Spark vyzerá veľmi dobre!
OT: Opel Karl
| 3. 12. 2014 09:55
Pod italskoýho šlechtice??? Styď se...
OT: Opel Karl
| 3. 12. 2014 10:02
sem na to ani nereagoval. Mrkl sem... Spar s jiným ksichtem, tím bych se k tomu dál nevyjadřoval.
Avatar - pumpkin
OT: Opel Karl
| 3. 12. 2014 10:52
Tak to si fakt iba mrkol. >:D
Je fajn,
| 3. 12. 2014 10:15
že když deklarovali, že se při vývoji soustředili hlavně na jízdu, nikoliv na instalaci všech možných asistentů, tak tomu výsledek i odpovídá. Trapné by bylo, kdyby nakonec Ghibli jezdilo hůř než A6, nebo MB-E.
Je fajn,
| 3. 12. 2014 10:34
Souhlas, pokud to byla oficiální proklamace, pak splnili sliby ;-)
Je fajn,
| 3. 12. 2014 14:24
No, mohli se soustredit vice. Prece jen v teto verzi to auto realne vazi cca 2,1 tuny, viz [odkaz] tedy dokonce o neco malo vice nez podstatne vykonnejsi a elektronikou nabite vozy o kategorii vyse (S8, S63). 2050 kg u dieselove verze [odkaz] [odkaz] je uz jen smutnym obrazkem toho, kam az Maserati ve sve kratkozrake honbe za vyssimi prodeji kleslo (zrychleni na dvoustovku o vice nez 4 s horsi nez u obycejneho 3.0 tdi).
Avatar - J@...
Pane Mičkáááááááá,
| 3. 12. 2014 11:14
kde je nějaké "taťkovské" video a k tomu jistě famózní zvuk tohodle auta? ;-) >:D :-!
Avatar - JohnyCarWash
Pane Mičkáááááááá,
| 3. 12. 2014 12:22
Dobrý den,

bylo v plánu, ale nakonec jsme ho nestihli. Je to škoda, protože ten zvuk je naprosto fenomenální!
Pane Mičkáááááááá,
| 3. 12. 2014 13:49
Avatar - Ronault.
Pane Mičkáááááááá,
| 3. 12. 2014 14:04
No nic moc, často už docela ojetiny, vypuštěný airbagy, ošoupaná kůže, nepravidlený chod motoru, který ve vyšších otáčkách vyloženě řve...
Individualizace
| 3. 12. 2014 12:23
"navozování vcelku zbytečných pocitů individualizace" v autě za 2,7, to je asi zřejmě takový básnický oxymoron, že? :-) Jak jen mohou být pocity ohledně individualizace zbytečné? :-)
Avatar - JohnyCarWash
Individualizace
| 3. 12. 2014 12:36
Dobrý den,

když si sednete například do Golfu, máte tam několik úrovní nastavení adaptivního podvozku, ale rozdíly poznáte pouze mezi krajními. Dokonce i v BMW M3 mi přišel zlatý střed nejlepší, ale to je věcí vkusu.

Jednalo se mi o to, že tady určitá indivualizace je, ale pouze v nezbytné míře, a co se převodovky nebo reakcí motoru týče, neumím si představit lepší nastavení. Co se individualizace interiéru týče, je to samozřejmě něco jiného. ;-)
Individualizace
| 3. 12. 2014 16:22
To si rozumíme a mluvíme o tomtéž. Jistě, ty rozdíly v nastavení by měly být znát, ale třeba právě taková M3 mi přijde jako ideální etalon. Extra tlačítko na nastavení citlivosti řízení, extra tlačítko na nastavení tvrdosti podvozku, extra tlačítko na nastavení map motoru a extra tlačítko na nastavení reakcí převodovky (u DCT) a každé se třemi úrovněmi. Co se mi líbí, to si uložím do dvou profilů M1 a M2 mám přesně to, co chci. Nemám rád názor (továrních inženýrů), že vědí, co mi vyhovuje nejvíc a dají jen jedno nastavení (vědí prd).

Každý máme samozřejmě jiný vkus, ale právě tohle se mi líbí. Čím víc nastavení, tím lepší možnost přímého odladění na míru, což mi přijde jako pozitivní, ale tak každému, co mu vyhovuje. :-)
Avatar - Magister
mase vs mb
| 3. 12. 2014 12:31
Pěkné, ale tady v této třídě já mám jasno. Pokaždé, co kolem projede, zvláště v noci se ohlédnu - Mercedes CLS.
mase vs mb
| 3. 12. 2014 12:40
...já taky...když je v černý, pomylsím si, že jsem umřel a jedou si pro mě ;-)
Avatar - iudex
mase vs mb
| 3. 12. 2014 13:05
Keď v rakve, tak štýlovo: [odkaz] >:D
mase vs mb
| 3. 12. 2014 13:12
>:-[] Ano to jsem myslel!

Jen jsem Magistera dráždil, vím že myslel sedan...i když i tam by se mohl futrál dát přes zadní sedačky ;-)
Avatar - Magister
mase vs mb
| 3. 12. 2014 13:45
JJ, naprosto s Vámi souhlasím. Kombík je pohřební vůz. Ten se mi hrubo nelíbí, asi tak, jak by udělali kombi z tohoto maserati. Ale sedan, ten píše. Asi si jej nikdy nekoupím, není ani 2x praktický, ale je krásný.
mase vs mb
| 3. 12. 2014 13:58
I když se mi víc líbilo předchozí CLS, tak oproti CLA a já nevím čemu ještě je to pořád úplně jiná liga! ;-)
Avatar - Magister
mase vs mb
| 3. 12. 2014 15:17
CLS je povedené. Vymyká se a líbí. Důstojné, elegantní. Mi se líbí i CLA, i když to je zase úplně jiná třída.
Avatar - Dinar
mase vs mb
| 3. 12. 2014 13:43
Jo, cls je krasavec, poslední mohykán designu u MB, po něm už jen buclatá potopa. ;-\
mase vs mb
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 3. 12. 2014 13:58
Tohle, jednoznačně :-)

[odkaz]

Apropó, pohřebák... málokterý jiný vůz je upřímnější, protože svůj účel nijak nemaskuje. Podobně jako rakev (design rakve - aby byl účelný, ekonomický a zároveň důstojný a uctivý pro zesnulého - toť zapeklitý úkol... a zároveň výzva).
Avatar - Ronault.
mase vs mb
| 3. 12. 2014 14:00
Ale tak to můžeš nejen v CLS, ale klidně v Maserati: [odkaz]

Mimochodem část pohřbu v něm absolvoval po pádu letadla tuším i polský exprezident Kaczynski: [odkaz]
mase vs mb
| 3. 12. 2014 14:14
:yes:
mase vs mb
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 3. 12. 2014 14:47
Tohle je snad nejkrásnější final ride...

[odkaz]

Dopravit blízkého svépomocí (pokud to samozřejmě okolnosti dovolují) ... return to innocence :-)
Avatar - Ji/Ri
mase vs mb
| 3. 12. 2014 23:12
Překrásné!!! Tohle je prostě dělo. Ale co čekat od hltačů rovných linií >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
vdaka za tento testik
| 3. 12. 2014 12:36
pre mna osobne jedno z najzaujimavejsich a najkrajsich aut sucasnej automobilovej produkcie ... ;-) .... skoda ze nie je k nemu aj nejake video..... ale aj tak velke diky :yes:

nadhera, dokonalost.... :yes:
Avatar - cerrbion
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 12:45
Jak to tady delší dobu čtu, tak tu celkem velká část diskutujících nedělá nic jiného než prochází dealery a žádá o testovací jízdu pomalu všech novinek na trhu. Buď nehorázně kecáte, honíte si triko a léčíte nějaký komplex nebo je ještě horší verze, opravdu to děláte a u dealerů z vás musí mít opravdu velkou radost a opět jde o nějaký mindrák. S argumentem o průzkumu pro volbu nového vozu ať pro sebe nebo pro firmu na mě nechoďte vůbec, protože podle diskuzí kupujete auta tak zhruba 3x do měsíce :). Ale v podstatě jo, dobře se bavím, spíš mě zaráží, že vám to ostatní diskutující žerou.

PS: Opět diskuze nezklamala a někdo do ní opět musel zatáhnout Oktávku. Bože...
Avatar - woody-alien
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 13:06
Žádných argumentů netřeba. Jakmile reálně koupíš nový auto, často už tě dealer s nabídkama jízd oslovuje sám od sebe. A není to ani zdaleka výsada prémiového segmentu. Navíc se tady o auta zajímáme, píšem o nich a já se rozhodně nestydím projet auto, které ve skutečnosti nemám zájem koupit. Jestli ty jo, tak je to tvůj problém. Kolik myslíš, že je reálných kupců na všech těch road-show atd. ?

Ty se dobře bavíš, jak to "testérům" žerem, a já se dobře bavím, protože vím, že ta moje "pastva" je opodstatněná. ;-) [odkaz]
Avatar - Emel
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 13:24
No jasně, Jaguar roadshow typickej příklad... na letišti je fulltime po dobu dvou dnů 4-5 Jaguarů... a pak totéž na jiném místě... pokud by si v nejbližších dvou letech půlka návštěvníků jakéhokoli Jaguara koupila, byli by za vodou :-)
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 13:18
Souhlas, celá diskuze plná pozérů a slintalů ;-) :yes:
Avatar - iudex
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 14:33
A ešte sa k tomu aj priznáš, no hanba Ti. >:D >:-[]
Tady je to samej tester :D
| 3. 12. 2014 14:43
Není, jsem hanbář a už jsem za to dostal i mínus palec >:-[]
Emoce
| 3. 12. 2014 14:23
Vystihl to webpaja hned svym prvnim komentem, ale neda mi se nepripojit. Necekane emocemi prolezly test, autorovi palec nahoru jak za test, tak za prave petrolheadske srdce, ktere se odzrkadlilo v 4,5 hvezdovem hodnoceni. Diky. :yes:
...
| 4. 12. 2014 08:50
Auto "takmer" bez chybicky... ale ten displej a rám ako z cinskeho trhu... tak to nie, to by som nedokazal prekusnut :no: Plus aj to uzivatelske rozhranie vyzera ako Android spred 10 rokov...
...
| 4. 12. 2014 15:41
škoda, o jedno prodaný Mase méně.... :-(
Avatar - Twingo
ghibli
| 10. 12. 2014 19:48
vzhled má velice povedený :-)
Realna zkusenost
| 10. 1. 2015 01:16
Ahoj,
Procetl jsem si vsechny prispevky a cely test. K testu by me vazne zajimalo zda autor vazne maserati mel a realne treba tyden jezdil. K diskutujicim me udivuje kolik je tu odborniku, ale kdyz jedu po silnici, tak vidim vsude ve vetsine podprumerna auta.

K autu, koupil jsem ho pred 2 mesici. Ctyrkolku, mel jsem dilema mezi m5, CLS AMG, a RS 7 a vyhralo u me srdce maleho kluka. O kazdem aute Vam napisu desitky pro a proti. Vsehcna jsem mel pujcena na nekolik dni (nekupuji u dealera, ale pohybuji se mezi dovozci).
Jsem velky hnidopich a prvni co bylo, kdzy jsem do auta sedl, tak jsem zacal omackavat interier - pratele, ani DEKO praskani. Prechazel jsem z Panamery a tam jsem byl dost namlsany. Auto je totalne tiche a kvalita interieru sla strasne nahoru, jako treba ferrari 458, neda se porovnavat s 430. Italove si to uvedomuji a strasne se to zlepsilo. Ovšem ano, neni to nemec. Kritizuju navigaci, aj ty budiky me nejak neberou, ale ten motor (i kdyz to neni m5tka, ktera hrabe ve 150 :-) ), maji ho spuckove odladeny, zadna vykonostni dira, uzasny zaprach, kult motoru/vyfuku. Volat by mohl byt klidne tvrdsi, i kdyz pri ceste do vidne a zpet jsem byl rad za jeho "tuhost" (to a treba m5 vychytanejsi).
Spotreba je od 8-35l. Servis jsem od 0km nepotreboval ani jeden. Sekvecni razeni je naprosto famozni, lepsi ma jen ferrari ani PDK me tak nerbalo jako zde.
Sumasumarum, neni to vykonu, ale o aute jak je postavene, jaky ma dojem a o celkovem kultu. Auto je to na to co nabizi za spickove penize.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku