Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
kašlete na hvězdy NCAP, nebo IIHS. Kupujte SUV - ty jsou bezpečná, a je z nich přehled. Tedy říkala to sousedova stará. >😁 :-!
Moik
Nejsem odborník na kastle (garážovej jo)...ale všimli jste si, že u Pašíka se spolujezdcovy dveře posunuly a u Mondea ne? Je Mondeo pevnější a VW šetří po podvozcích a motorech i na kastli?
Já tam žádné velké rozdíly nevidím, když se podívám na video tak u dveří spolujezdce nevidím rozdíl žádný. Rozdíl vidím u střechy, ta se u Mondea mohutně "zavlnila" a u předního levého sloupku (podle zprávy v pdf na serveru NCAP šel sloupek Mondea o 5 mm dovnitř, u Passatu o 1 mm).
Blue Sun
Zajímalo by mne vysvětlení, jak mohli hodnotit příplatkový systém u Passatu a u Mondea ne. Trošku zavádějící, zdá se mi.
Záleží i na tom, jak odhadnou, kolik prodaných aut bude mít daný systém. Ne zrovna exaktní metoda.
Konkrétně u Mondea napsali: An autonomous emergency braking system is available that works from low, city-type speeds to the higher speeds typical of open-road driving. The system is not e😜ected to meet fitment requirements so it was not included in the assessment.
U Passatu: The optional, driver-set speed limitation system is e😜ected to be on most cars so it was included in the assessment and met Euro NCAP's requirements for systems of this type. Likewise, 'Front Assist with City Emergency Braking' is an option that qualified for assessment. Its performance at the higher speeds typical of open-road driving was tested and found to be good.
Konkrétně u Mondea napsali: An autonomous emergency braking system is available that works from low, city-type speeds to the higher speeds typical of open-road driving. The system is not e😜ected to meet fitment requirements so it was not included in the assessment.