Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Volvo XC90 zajelo v 80 km/h do příkopu, ve jménu bezpečnosti

Nový bezpečnostní prvek druhé generace Volva XC90 se nazývá Run Off Road Protection. Vůz pozná, že se ve vysoké rychlosti dostal mimo cestu a připraví sebe i posádku na následky.
Zpět na článek
5. 12. 2014 20:11
6. 12. 2014 08:37
6. 12. 2014 21:01
7. 12. 2014 12:17
7. 12. 2014 21:14
7. 12. 2014 21:33
8. 12. 2014 20:35
8. 12. 2014 21:16
8. 12. 2014 07:24
8. 12. 2014 08:32
8. 12. 2014 12:38
8. 12. 2014 17:24
8. 12. 2014 20:37
8. 12. 2014 22:26
Avatar - flyboyeda
5. 12. 2014 16:55
Když to vidím vzpomněl jsem si na Pelišký
scénka s skleničkou

to je málo, to chce víc
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2014 20:26
Re: Když to vidím vzpomněl jsem si na Pelišký
a potom uz len dodat ......... komu tim prospejete ;-)
5. 12. 2014 17:22
chces vlitnout s SUV do terenu
auto ti utahne pasy vystreli airbagy a odpoji pedal brzdy >:-[]
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2014 20:01
Re: chces vlitnout s SUV do terenu
Tak až se o něco podobného budou snažit francouzké automobilky, tak to tak skutečně dopadne, ale Volvu věřím, že to udělá jenom v případech, kde skutečně hrozí nebezpečí.

PS: Airbag vystřelí jenom při nárazu.

PS2: brzdový pedál je odpojený, ale všechny brzdy jsou dávno stlačené!
Avatar - jeylkey
6. 12. 2014 14:55
Re: chces vlitnout s SUV do terenu
Pedal se odstreli take az pri narazu - tam uz stejne brzdis predkem auta o strom.
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2014 20:11
volvo
a tie ich rozne testy sa mi vzdy pacili, toto je trosku ine kafe [odkaz] celkom ma prekvapilo ze sa neprevratilo
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2014 08:37
fajn test
ale v 80 do prikopu si predtavujem nieco ine.toto bola le obycajna simulacia nieco ako euroncap alebo testovanie spotreby paliva vyrobcom vozidiel.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2014 21:01
Na budu
Nechcem brat nikomu iluziu nezranitelnosti ak sa tak citi lepsie, ale v praxi to suv aj tak vzdy skonci na bude. Suv su vo vseobecnosti ne-bezpecne hlavne pri partneroskom naraze s mensim autom. Slabsi sa vzdy zabije... Osobne povazujem nastup tychto monstier v masovom meritku za hodne uchylne. Chyba tomu zdravy rozum.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - eLzyx
7. 12. 2014 12:17
Re: Na budu
a co je za problém, že slabší prohrává. Funguje to tak vždycky, proč by to nemělo fungovat i u aut? Nebo to má fungovat tak, že bohatší si dobrovolně koupí málo bezpečné auto jen kvůli tomu, aby chudák měl delší čas vydělat trochu víc peněz?
Já naopak koupi velkého bezpečného auta chápu jako velice rozumný krok. Důležité je přeci, že přežiji já, ne ten druhý, který mi může být úplně šumák.
7. 12. 2014 21:14
Re: Na budu
To znamena, ze hodnota cloveka se meri tim, kolik vydelava?
Avatar - eLzyx
7. 12. 2014 21:33
Re: Na budu
ne to znamená "každý svého štěstí strůjcem" vy pseudohumanisti. Jít vám o kejhák, tak prodáte vlastní matku. Ale na internetu se budete bít v prsa, že byste nejraději jezdili v Aixamu. Tak abyste případného viníka nehody moc nezranili a raději risknete svůj krk, krk svých dětí, manželky atp.
Avatar - JDM
8. 12. 2014 20:35
Re: Na budu
a co takhle když je ten viník ten v tom nadupaným SUV? právě že hromada rychlozbohatlíků v těhle autech si myslí přesně to co píšeš , ostatní mě jsou šumák mě se nic nestane a pak když sestřeli fabii ze silnice že už ji nikdo nikdy nenajde tak se buší do prsou jak chytrý a výhodný nákup to byl.
Avatar - eLzyx
8. 12. 2014 21:16
Re: Na budu
primární slušností je chovat se tak, abych ostatní neomezoval či je přímo neohrožoval. Ale pokud bych si měl vybrat jestli po mnou zaviněné nehodě přežiji já, moje rodina nebo ten druhý ... bez váhání budu sobec. Touha přežít za každou cenu je normální. Zachovala by se tak většina populace. Kdo tvrdí, že by dal přednost druhému, tak si lže do kapsy, nebo mu jeho život přijde bezcenný.
PS: SUV od Volva jsou k osobákům ještě poměrně "ohleduplné". Mají pod hlavní výztuhou nárazníku ještě jednu níže, tak aby se neminuly hlavní deformační zóny rozdílných kategorií aut.
Avatar - Blue Sun
8. 12. 2014 07:24
Re: Na budu
Slabší prohrává... proto lidstvu trvalo tak dlouho, než se začalo vyvíjet v pokročilou společnost.
8. 12. 2014 08:32
Re: Na budu
Az ty pojedes jako pan buh a najednou z protismeru vyleti proti tobe auto typu skoda superb apod...v aute budes mit svou rodinu...jake auto budes chtit mit pri tom narazu? fabii nebo to tve,,monstrum,, ? ja tedy rozhodne budu mit monstrum, dokud tohle nezazijes nebo aspon podobnou situaci, tak asi budes jen dalsi debilek co to ostatnim asi zavidi, protoze to co si napsal, tak napise jen *.... :-)
8. 12. 2014 12:38
Re: Na budu
Tak popisovanu situaciu s autom v protismere som zazil , ako vacsina z nas.. Treba to brat aj z pohladu aktivnej bezpecnosti, s normalnym osobakom sa skor vyhnes ako s autom s ktorym "bezpecne trafis".. O dynamike ani nebudem prilis pisat.. Aby to stalo za nieco tak potrebujes v pripade velkeho SUV aspon 180-200kW.Inac je to lemra.
Taktiez mozem chybovat aj ja a radsej sa dorazim alebo tazko zranim v mensom aute, akoby som sa mal zodpovedat za to ze niekoho s tou svojou nadherou rozsekam na padrt.Tym skor ze to nema dynamiku ako osobak.
Co sa tyka zavisti..je pravda ze na XC90 nemam, ale nejaky ten Sportage by som si dovolit mohol..za tie prachy by som si ale radsej kupil Leon Cupra, popripade Passat Variant.
Nezabudaj, ze vyhoda pri strete s mensim autom je relativna.. uz je tych SUV tolko ze normalne auto za chvilu nestretnes ) a pod kamionom je to aj tak jedno..
Avatar - eLzyx
8. 12. 2014 17:24
Re: Na budu
jsou situace, kdy se nevyhneš. Pak můžeš být druhý Sebastien Loeb, ale stejně z toho nevybruslíš ze zdravou kůží. Pak se každá výztuha a deformační zóna navíc hodí. Stejně tak hmotnost v té přetlačované.
Avatar - JDM
8. 12. 2014 20:37
Re: Na budu
a až ti v tom protisměru vyjede to monstrum v čem by si chtěl sedět? pak už asi jedině něco s označením TIR. :no:
8. 12. 2014 22:26
Re: Na budu
Na to som prave narazal.. Budeme si stale kupovat vacsie auta a nakoniec skoncime v tankoch? To je uplny nezmysel.. Auta treba odlachcovat a nie pridavat kila.. Viem novy range je lahsi o 400kg ako predchodca ale to je hi-tech..
Zivot je smrtelna choroba, treba na to za volantom mysliet, tazke suv ten problem celkom neriesi.