Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Ford C-Max: Turbodiesel 1.8 TDCI je nejlepší volba

18 komentářů

Avatar - KubikCv
KubikCv
Slabý motor a vysoká spotřeba? >😁 V pěti lidech do Frankfurtu a zpět,na dálnici se rozhoupal ke 180ti tachometrovejch...a průměrná spotřeba 6.5 po dotankování. A to měl 200tisíc nalítáno. Bohužel fatální závady následovaly, turbo a vstřiky. Ale auto jezdilo předtím jako služebka právě po dálnicích v říši
CrankyDude
FORD = Fix Or Repair Daily.
😒
Obiik
Vážně? Kolik těch Fordů si měl prosimtě? U nás to byl Focus II ( benzin ),Transit a nová Kuga a nikdy žádnej problém 😄 Tak povídej rád si přečtu tvoje zkušenosti 😄
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
taky si nemyslím, že je C-Max nespolehlivej. Spíše naopak. A ta koroze trápí i jiná auta (Mazda5, Citroen Xsara Picasso aj). Ty závady, co tam autor píše nejsou žádná tragédie. Motory se tomu nepotkávají ani běžně nezadírají. A třeba zážehová 1.6 z řady Sigma je skvělá, tedy pokud nemá najeto 300 000 km. Dobrá je i 1.8 Duratec HE. Nacpal jsem ji jednomu známému a už rok a půl se neozval, takže to asi funguje 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Takže vlastně nejdražší 180 km/hod. projížďka po německé dálnici ve střední Evropě. 😉
Avatar - pallas
pallas
vyhnite sa celému C-Maxu, ktorý kvitne hrdzou už po pár rokoch - spravidla lemy dverí zvnútra a podblatníky - a vyberte si radšej rovnako starý Citroen C4 Picasso.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
Tomu se zase potká motor a nebo totálně zanese karbonem. A polomotor stojí 130 000 korun (1.6 THP), takže bych neřekl, že C4 Picasso je taková výhra.
kyklop
1.6 thp je v týchto autách dosť okrajová motorizácia 😉
topten
nemelo by se konecne prestat s prosazovanim motoru, které vypousteji rakovinotvorne castice a jedy NOx???
nebo vam je jedno, ze exhalace z naftovych motoru vedou u nas k několika tisicum umrti nasich spoluobcanu každý rok?
tedy třeba i vasich sousedu, vasich rodicu, vasich deti?
Nicco
Minusy
Vyšší kouřivost turbodieselu 1.8 TDCI

V pripade nekterych ridicu je to plus.
ryccardo
Má to EURO 4 takže to zase není taková hrůza. Představ si, že rakovinotvorný částice vypouští každej spalovací motor. Ještě jsem neviděl auto, který by vyfukovalo z vejfuku zdravej vzduch. A to si představ, že se běžně taky topí uhlím. To taky není žádná hitparáda a máš to všechno v zástavbě. Tady to auto kolem tebe projede a je pryč. Tak přestaň hysterčit.
Avatar - JDM
JDM
lidi doma topí hlavně bordelem , petkama atd , takže to uhlí je ještě v pohodě. To auto kolem tebe sice projede ale není jen jedno za ním jede další a další a další a vlastně pořád něco jede a ty spaliny neletí za tím autem pryč ale zůstávají za ním ty těžší spadnout , spadnou ti třeba na zahrádku do jahod a ty lehčí letí nahoru kde se připojí k dalším a obletí zeměkouli.
ryccardo
No jasný lidi doma topí vším možným to se nechci hádat, ale i kdyby topili výhradně tím uhlím, tak je to spousta škodlivin co letí do ovzduší. Neustále v jednom místě a padá ti to taky do jahod. Navíc z komína na zem je to hergot kus, takže než ten jemnej popílek a saze spadnou a uchytí se na zemi uletí kus cesty. Namísto toho EURO 3 a 4 diesely mají povětšinou výfuk směrem k zemi, tak aby co nejvíc těch sazí ulpělo na asfaltu a jejich možnost rozvíření do okolí bylo co nejmenší. Jak se shluknou s větší špínou nebo namočí už nehrozí nebezpečí jejich vdechnutí. Já se nechci zastávat toho, že naftovej motor má čistej provoz. Je to samo sebou humpl co letí z vejfuku, ale holt žijeme v takový době, takže nám nezbyde než se s tím smířit. Za 10 let bude vozový park v ČR zase na jiný úrovni co se týče čistoty provozu a exhalací, ale do té doby bude muset lidstvo nejdřív dospět. Tj. starý auta skončí ve šrotu a budou nahrazený novějšíma s čistším provozem. To je jako kdybys žil v 80tejch letec a byl naštvanej, že kolem tebe jezdí Trabanty.
topten
obhajovani rakovinometu by bylo na miste, kdyby nebylo jiné reseni.
to reseni ale existuje uz hoodne dlouho - benzinovy motor s katalyzátorem.
nedavne mereni novych rakovinometu s euro6 v realnem provozu je v prumeru deklasovalo na uroven motoru sotva splňující euro3, tady byly i takove, které by mozna nesplnily ani euro 2.
nedavno sem byl s 12 let starym benzinovym autem s najetymi 200tis km co jezdi uz jen ***cky na technicke, a emisne by tp splnilo požadavky na naftovou euro6, a přitom nedosáhlo ani na benzinovou euro4, ale vyhovelo euro3 tak aj mělo.
nafta do tehle rakovinometu je přitom danove zvyhodnovana, protože benzin je oproti nafte zatizen o 30% vyssi spotrebni dani
ryccardo
Víš mě je ten nafťák sympatičtější nejen kvůli nízký spotřebě, ale i kvůli tomu, že v něm v případě nehody neuhořím. 😉
topten
to ses na velkym omylu.
volal sem hasice, když naftovej pezot narazil do stromu a zacal hořet.
az tak velka rana to nebyla, protože posadka nezranena vylezla.
za 7 minut uz nebylo co hasit, když prilitli hasici, uz jen dohasili vrak.
od ridice jsem ještě dostal vynadany, ze sem to neuhasil ja.
od ty doby vozim v obou autek dvoukilovej hasicak, i když pochybuju, ze bych mel sanci to uhasit..

me neni sympatickej nikdo, kdo kolem sebe siri rakovinu a jedy NOx
ryccardo
Nafta hoří výrazně hůř než benzin. Čili riziko vznícení naftovýho auta je výrazně menší než benzínovýho. To ti teda moc lidí sympatickejch není. Možná tak místní Antidiesel elita a i to je dost sporný, protože to jeho elktro autíčko potřebuje elektřinu, která se vyrábí z velký části spalováním fosilních paliv. ;-\
dfx
Brat ma ten motor vo focuse combi z roku 2004, verziu so 74kW a zatial ide bezproblemovo. Ma najazdenych vyse 180 tisic km. Leje do neho tu drahsiu naftu zo shell alebo omv a pravidelne meni olej. kombinovanu spotrebu ma okolo 5 litrov na 100km.