Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Exeo: Technická data, velká fotogalerie

SEAT Exeo s karoserií sedan bude uveden na český trh v květnu 2009. Dovozce v tiskové zprávě slibuje "jeden z technicky nejvyspělejších modelů své kategorie za extrémně konkurenceschopné ceny". Ty pro český trh však dosud nebyly stanoveny.
Zpět na článek
11. 2. 2009 08:37
11. 2. 2009 09:36
11. 2. 2009 10:04
11. 2. 2009 10:28
11. 2. 2009 11:08
11. 2. 2009 11:14
11. 2. 2009 21:31
11. 2. 2009 11:40
11. 2. 2009 10:19
11. 2. 2009 10:33
neregistrovaný "nick02"
11. 2. 2009 08:40
neregistrovaný "citronsk"
11. 2. 2009 10:16
neregistrovaný "nick02"
11. 2. 2009 09:20
11. 2. 2009 13:10
11. 2. 2009 22:21
11. 2. 2009 09:22
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
11. 2. 2009 11:36
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 13:31
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 21:36
12. 2. 2009 13:02
12. 2. 2009 08:48
neregistrovaný "Mr.Marty"
12. 2. 2009 12:58
12. 2. 2009 17:47
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 09:23
11. 2. 2009 10:06
11. 2. 2009 09:52
11. 2. 2009 15:29
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 10:09
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 10:17
11. 2. 2009 10:28
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 11:22
11. 2. 2009 12:12
11. 2. 2009 12:21
11. 2. 2009 22:08
11. 2. 2009 22:14
12. 2. 2009 10:23
12. 2. 2009 10:31
12. 2. 2009 11:28
12. 2. 2009 11:31
12. 2. 2009 11:48
12. 2. 2009 11:48
12. 2. 2009 12:14
12. 2. 2009 12:36
12. 2. 2009 12:43
12. 2. 2009 12:53
12. 2. 2009 12:57
12. 2. 2009 12:56
11. 2. 2009 11:44
11. 2. 2009 12:12
11. 2. 2009 10:33
neregistrovaný "repec"
11. 2. 2009 11:52
anonym
11. 2. 2009 21:01
anonym
11. 2. 2009 17:46
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 12:43
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 15:22
12. 2. 2009 08:36
11. 2. 2009 12:56
11. 2. 2009 12:59
11. 2. 2009 13:09
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 13:19
11. 2. 2009 13:11
neregistrovaný "Mato_87"
11. 2. 2009 16:43
11. 2. 2009 21:22
11. 2. 2009 21:41
11. 2. 2009 21:55
12. 2. 2009 15:09
12. 2. 2009 11:00
12. 2. 2009 11:06
neregistrovaný "Mato_87"
11. 2. 2009 08:37
620 tisíc
Sakra, za staré Audi s nálepkou Seat mi to príde kapánek dosť...
Rozbalit vlákno
22
11. 2. 2009 09:20
Re: 620 tisíc
Tak to urcite. Navic v dobre krize. VW ma ted jedinecnou prilezitost zbavit se starych dilu, tak by mohlo byt velkorysejsi. Kdyby to s tim 2.0TSI bylo do 600, tak po tom spousta lidi sahne. Interier vypada celkem k svetu (kdyby mohl byt i jiny, nez cely cerny) a z boku a zezasu je to taky elegantni. Predek se moc nepovedl, ale zase to jeste neni KIA. Ale VW musi vsechno prodat 3x a jeste 3x draz:D
Avatar - Merkur
11. 2. 2009 09:36
Re: 620 tisíc
Za zbastlenou A4 s archivním osmiventilovým motorem takovou pálku???Unglaublich :-O
11. 2. 2009 09:39
Re: 620 tisíc
tak o 1.6MPI sem ani neuzvazoval. Ale 2.0TFSI uz je cajk. Ikdyz v a4 ho meli naladeny na nejakych 162kW. Jestli na tehle cene za 1.6 vw trva, tak to na odbyt nepujde a vw bude muset zpytovat svedomi.
11. 2. 2009 10:04
Re: 620 tisíc
tá cena s odpadovou 1,6 MPI 8v je šialená. Veď to je vyladený motor z Feldy >:-[] Nechápem politiku VW. Je pekné, že sa chcú zbaviť nepredajných skladových zásob, ale dávať to do Seatu, ktorý je akože športovou značkou....

Vlastne v tom aute je z benzínou použiteľný iba 2,0 TSI. 1,8T je fajn motor, chodil som s ním v A4, ale do 3k otáčok neide a potom žerie šialene (ale ide super). Naviac tam bola silnejšia verzia, ako tuo...
Za tú cenu nemá Seat šancu. Veď rozdiel medzi touto napodobeninou a Superbom je malý... Koľko je to u vás v Česku? A neviem si predstaviť vymeniť Superba za toto. 8-s 8-s
11. 2. 2009 10:16
Re: 620 tisíc
Jeste navic tohle je evropska cena. U nas da vw tak 20% navic, jako vzdycky:D Ja bych tam dal aspon jeste 2,8i v6 a nebo 3,2fsi. Pak by to mohli prodavat i za 900k a lidi by to brali. Jo, je to silene. A 1,6mpi je vlastne 1289ccm z favorita se strikackou z roku 94 akorat prevrtany. Jo, v tomhle objemu se objevil poprve ve felde, ktera s nim ale mela pomerne slusny odpich. Melo to myslim sice jen 55kw, ale pekte tahal vocpoda.
11. 2. 2009 10:28
Re: 620 tisíc
aldenson: Mlčeti zlato.
11. 2. 2009 10:44
Re: 620 tisíc
A muzes mi nejak argumentovat? Ano, 1,6 Mpi je prevrtany 2ventil puvodne jeste z favorita. Dela ti takovy problem to pochopit?
11. 2. 2009 11:08
Re: 620 tisíc
Na to ti odpoviem aj ja. To čo hovoríš je úplne blbosť >:D
Z favoritového motora vychádzala iba 1,4 MPI 8v.
1,6 aj tá vo felde, bola od VW. Škoda ho nevyvinula...

PavelK: urobil som menší prieskum na nete, a asi máš pravdu. Aj keď špecifikácie motora som nikde nenašiel, aby sa to dalo naozaj potvrdiť :-)
Aspoň viem, že tie 1,6 v Oktávke, sú/boli iba 8v. Už viem čo nemám nikdy kúpiť po svojej felde >:-[]
11. 2. 2009 11:14
Re: 620 tisíc
Tak ztrapňuj se klidně dál, musím přiznat, že na člověka, přispívajícího do autodiskuzí, který nerozezná rozdíl mezi škodováckým OHV a VW OHC, jsem ještě nenarazil >:D . Já ty rozdíly chápu :-) . U těchto dvou motorů můžeš použít tak akorát stejný olejový filtr. ;-)
11. 2. 2009 11:36
Re: 620 tisíc
Nedalo mi to a tek sem googlil a vygooglil sem to, ze mas pravdu. Je to jiny motor. Ale jeho hlavni kamen urazu je to, ze je 8ventilovy a taky to, ze je 1,6, protoze je v tak velkem aute.
11. 2. 2009 11:46
Re: 620 tisíc
A4 taky začínala na 1.6. Vůbec přece nevadí, že tam ten motor je, výkonově je dostačující. Že je s ním Exeo drahé, to už je věc jiná.
11. 2. 2009 11:58
Re: 620 tisíc
vykonove dostacujici neni. dyt je to auto jako krava. I ve vochcafce to neni nijak zive. A krometoho je to pro takove auto uz nedustojne. Ale co se da delat. Nekam to nacpat musi.
11. 2. 2009 17:12
Re: 620 tisíc
Kdepak nacpat. Kupovat to nemusíš. To je řešení. ;-)
Avatar - gld
11. 2. 2009 21:31
Re: 620 tisíc
otázkou je prečo výrobca túto alternatívu ponúka?

ale niekto si to snáď kúpi..AK bude základná cena dostatočne nízka

inak dizajnovo sa mi exík páči
11. 2. 2009 11:13
Re: 620 tisíc
Jo jen převrtaný a ty rozvody se z OHV na OHC předělaly samy, stejně jako odkudsi přiběhly dvě ložiska a samy se napíchly na kliku že? Dokonce i to vstřikování se rozmnožilo z jedináčka na čtyřčata. >:-[]
Avatar - marek.g
11. 2. 2009 11:40
Re: 620 tisíc
myslim ze ta 1,6 mpi byla z golfa III :-!
11. 2. 2009 10:19
Re: 620 tisíc
S tou vyladěnou 1,6 z Feldy jsi vedle jak ta jedle, nemají spolu společný ani šroubek. Nicméně motor, který měl premiéru v Golfu III., byl už při prvním pokusu o nasazení do Passatu/A4 úplně o ničem.
11. 2. 2009 11:48
Re: 620 tisíc
V poslední době je tu takový nešvar, že cokoli koncernového je kopií jednoho, nebo druhé motoru, případně s uřízlým/přidaným válcem. :-!
11. 2. 2009 10:32
Re: Re Audi Exeo
Kdyby to bylo alespon hezke auto, ale zacina to byt zase Seat Ritmo, zachvili tady bude nastupce Ibizi Marbela ap.
Myslim si ze na koncernovem podvozku Octavia/Leon/Passat se dalo postavit velice dobre auto a ne z nouze pouzit odchazejici dily po Audi, mela to byt spicka, zatim se Seat vraci zpet. Leon I. byl krasnejsi, sportovnejsi (brembo, OZ.. exkluzivita) Toledo I. zase levnejsi a praktictejsi, mozna i oblibenejsi.
Mela to byt znacka sportovne smyslena, zatim tu mame pseudo Sceniky, Altea ap. Sport, mozna Leon, ale 4x4, OZ, Brembo, Recaro, chybi. Co bude dal???
Avatar - Bubáq
11. 2. 2009 12:10
Re: Re Audi Exeo
Svatá pravda. Jenže zadlužený a ve ztrátě nemůže Seat očekávat kdoví jakou další podporu koncernu (t.j. další dlouhé peníze na vývoj nového modelu se "starou" platformou). Na rozdíl od většiny kolegů zde v diskusi si myslím, že VW udělal pro Seat hodně v posleních 10 letech, ale chyba v modelové politice je zřejmá (Altea/Toledo/Leon/Altea XL). Už jen pro tuto chybu by mohl VW udělat něco smysluplnějšího, než předat téměř nezměněnou A4 výrobní technologii.
neregistrovaný "nick02"
11. 2. 2009 10:33
Re: akoby asi napísal Matelko
Prečo Audi Tour 1.6MPI za 620000 a nie A4 1.8TFSI 88kW za 699000? :-)
12. 2. 2009 08:29
Re: akoby asi napísal Matelko
kto da za toto auto s obstaroznym motorom 1.6MPI/75kW 22.000 euro (620 tisic Kc), zasluzil by si 620 krat mokrym hadrom po gebuli! Alebo radsej 620 tisic krat...

Pre informaciu: Audi A4 (nove, nie tato oprasena staroba) "attraction", motor 1.8TFSI/88kW za 26.000 euro. Uz len ten rozdiel v motoroch stoji za 4000 euro navyse! A to je este medzi tymi autami rozdiel 1 generacia...
neregistrovaný "citronsk"
11. 2. 2009 08:40
audi
celkom ujde, az na to ze je to zo zadu audi A4 :-) a tie tlacitka digitalnej klimy, kto vie ci budu prakticke..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nick02"
11. 2. 2009 10:16
Re: Toto je zovšadial Audi A4.
Vrátane tých tlačidiel.
Avatar - Bubáq
11. 2. 2009 09:20
A4 > Exeo
Měl jsem možnost strávit několik dní za volantem A4 a... nebylo to špatné (1,9 TDI s Multitronicem < ten bych určitě vyměnil za DSG). Každý vidí, že Exeo není absolutní novinka, nicméně jasná strategie (dobrý základ, technický upgrade výbavy + dobrá cena) mohou získat hodně zákazníků, kteří přemýšlí, jestli už je čas zajít k Hyundai/Kia. Prostě relace hodnota/cena rozhoduje. Řekněměž, že Exeo může být volbou rozumu. Proč? Podívejte na sedačky, airbagy, předpokládanou kvalitu odhlučnění, výborné a spořivé motory ...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2009 13:10
Re: A4 > Exeo
Ano, to máte pravdu. Asi to nebude špatný vůz. To by museli v Seatu hodně zamakat, aby A4 dostatečně zmrvili >:D a jak je vidět, tak na změnách příliš nezapracovali 8-s . Vypadá to ale docela k světu. Nicméně:
1) Audi tím u mě kleslo na prestiži, že takhle bačují se svým know-how. V Číně ať si tohle klidně prodávají, ale tady?
2) Vidím veliké nebezpečí pro Seat. Seat se tímhle vozem dostal urřitými vlastnostmi na úroveň Audi. A pokud další generace nebude opět předělaná Audi, pak podle mě v další generaci půjdou některé vlastnosti k horšímu (odhličnění, materiály,...).
3) Ze strany Seatu je to ale asi to nejlepší, co mohlo nastat. Ale jak opět naloží se svojí 3. šancí? Škoda se dokázala postavit na nohy vlastními silami, aniž by bylo nutné předělávat jakýkoliv jiný koncernvůz. Seat to prokoučoval i s přístupem k současné VW technice.
4) Motor 1.6 75kW není špatný. na svou dobu byl velmi dobrý. Ale dnes? I dnes by mohl mít i v takovémto voze uplatnění (vždyť byl i v Passatu a poměrně dobře se v De prodával), ale za 620tis??? To pánové v Seatu hodně přestřelili. Jestli i toto hodlají prokoučovat, pak být koncernem, tak bych je pohřbil :-!
Avatar - Andromeda
11. 2. 2009 22:08
Re: A4 > Exeo
No tak co se týče ceny,bez "matky" kalkulace určitě prováděny nebyly a za "hříchy" minulosti si Seat rozhodně nemůže jen sám - jaksi se zapomíná na vlastníka a personální vládu(že by z ústředí účast na částečném vlastním pohřbu???)...
Ceny jsou dle mne diplomaticky řečeno "optimistické" ;-) ,uvidíme jak budou přijaty a akceptovány ...
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2009 22:21
Re: A4 > Exeo
Počkám si také na oficiální vyjádření ceny, ale za 620tis. bych nazval vůz s 1.6 jako "problematicky prodejný".
Co se týká odpovědnosti koncernu samotného, nemyslím si, že by byla nějak fatální. Ano, koncern rozhodl, že bude Seat sportovní (což nikdy nebyl). Ale i na tomhle se přeci dá vystavět solidní nabídka a kariéra. nebo ne? Jenže jakou logiku měly sportovní MPV? Jakou smysl mělo Toledo/Altea/Altea XL? Proč se Seat tápe někam k SUV? Proč neudělal kvalitní sportovní sedan/hatchback a kombi střední či nižší střední třídy, kde jsou těžiště prodeje v EU? Kde je vůbec nějaký vývoj (výsledek činnosti posledních cca 5 let)??? Ne, podle mě si to Seat prokoučoval hlavně sám.
Avatar - Andromeda
11. 2. 2009 22:54
Re: A4 > Exeo
Odpovědnost koncernu za nynější stav Seatu je nezpochybnitelná a naopak si myslím,že fatální se nazvat dá ;-) .
Nejde jen o směrování či začlenění značky do "koncernových" krabiček",jde i o správně nastavenou dlouhodobou strategii rozvoje značky,modelovou politiku,prezentaci,marketing,etc...což majitel evidentně nezvládl a automobilka připomínala kastról,na který foukají z příliš mnoha stran...
Myšmas "koncepční" se promítl do modelů a proč se matka chovala jak se chovala,se ptej o pár km západním směrem...
Seat v dnešní podobě řízení nákupu i kanc.svorek z ústředí to "sám určitě,ale určitě"neprokoučoval...
A podotýkám,Seat nepatří mezi moje favority...
Exeo jen potvrzuje mé řádky o roli matky(nyní se začala zajímat)...Na proces "vzniku novinky" se dá skutečně nahlížet z více stran...osobně spíše rozporuplný náhled...
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
11. 2. 2009 09:22
Audi = Seat?!
Vůbec nechápu, jak takovej kanibalismus mohlo Audi dopustit. Vždyť to má i kompletní interiér, včetně volantu (!) z A4. To přece musí působit negativně, hlavně za zákazníky Audi... Jen si představte, že si koupíte krásnou A4 a přijde k vám soused a povídá: "Á, to je ten novej levnej Seat že jo." No to bych se zbláznil.
To, že se vezme auto, vymění se mu světla a znaky a prodává se jako jinej model, je běžný na jihoamerických a asijských trzích, ale proč to pro boha praktikujou i u nás?? Já bych si takový auto teda nikdy nekoupil, styděl bych se že jezdím v kopii... :no: 8-s
Rozbalit vlákno
17
11. 2. 2009 09:27
Re: Audi = Seat?!
Bud rad, ze cinske kopie BMW zatim nedoriazily k nam. Protoze po X5 za 300k by urcite sahly mraky lidi. Bylo by jim uplne jedno, jestli se v tom zabijou, nebo jim jen upadnou kola a vypadne motor. Tohle Exeo je porad jeste i kopie kvality, spolehlivost a zpracovani. Jakkoliv rozporuplny tenhle projekt je, verim, ze to bude kvalitativne stejne jako A4.
11. 2. 2009 10:06
Re: Audi = Seat?!
Ty si trochen mimo, nie?
11. 2. 2009 11:56
Re: Audi = Seat?!
Po kópii BMW rozhodne mraky ľudí nesiahnu.
11. 2. 2009 12:01
Re: Audi = Seat?!
U nas? Proc by meli jezdit v htp, kdyz muzou mit za stejne prachy bawo? je jim 1, ze to neni original a ze treba malem nedostal homologaci. dulezite je, ze to je image a je to LEVNE. To se u ceskych mas pocita nejvice. Pochopitelne po tom nesahnou ti, co na to bmw maji.
11. 2. 2009 12:08
Re: Audi = Seat?!
Ale trt, aj dva orechy....kto nemá na auto za milión, nekúpi ani kópi za 650. To za tie prachy radšej poriadne auto spoľahlivej značky, s dobrým servisom, a najmä aj trochu bezpečné. Kúpi si to len pár exotov podobne ako v krajinách, kde to už predávajú, a aj tí to už oľutovali. Auto, ktoré predchádza zlá povesť, nemá šancu.
11. 2. 2009 12:12
Re: Audi = Seat?!
doufejme, ze nema. ale porad se nemuzu ubranit dojmu, ze u nas by se mu darilo.
11. 2. 2009 15:08
Re: Audi = Seat?!
To by bolo možno pred rokmi. Trh bol hladní a ľudia nemajetní. Dnes je to inak, tí čo pol melóna majú, kúpia si za to slušné auto, nie čínskeho šunta. Tí, čo nie, kupujú malé autá za 300 alebo jazdenky za menej peňazí. Bavorák robí bavorákom nie iba vizáž, na to čínsky paskvil ešte zďaleka nemá. A ľudia to vedia.
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 11:36
Re: Audi = Seat?!
Vlastním Audi A4 r.v.07 a když jsem viděl tohoto nového seata tak jsem viděl i mou A4 která mi stojí v garáži. nic méně smrtelníci jako my s tím nic neudělamé. Sousta sesterských automobilek dělaji uplne stejná auta, ale s jiným znakem na přídi..Já vím, že mám čistoktevne Audi a naležitě jsem si za ni zaplatil.Ale co když se nový seat bude približovat kvalitou Audi?Za menší peníze? Pak už bude zaležet na každém zda koupí kopii.Něco čistoktevnou Audi.
11. 2. 2009 11:51
Re: Audi = Seat?!
Asi se můžeš uklidňovat jen pocitem, že Seat s touto technikou vyjíždí teď, zatímco Audi už je o generaci dále. ;-)
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 13:31
Re: Audi = Seat?!
Přesně tak.V dnešní době to je normální.Ale tohle přehnali...Interier totožný s A4... Prostě to je levné Audi A4... Které bych si nekoupil a ani v něm nejezdil
Avatar - gld
11. 2. 2009 21:36
Re: Audi = Seat?!
uveď jeden racionálny dôvod prečo NIE
;-)
12. 2. 2009 08:31
Re: Audi = Seat?!
Pre to iste, preco si nikdy nekupim u rakosnikov tenisky Mike, alebo bundu Abibas...
Avatar - gld
12. 2. 2009 13:02
Re: Audi = Seat?!
tak to si sa moc netrafil

predstav si situáciu že adidas kúpi (alebo vytvorí) sesterskú značku a poskytne jej niektoré technologické postupy ktoré už nie sú najnovšie ale stále dobré...no a tenisky od tejto sesterskej spoločnosti budú stáť o tretinu menej

ten tvoj popis nelegálnych kópií by skôr sedel na čínske nehomologizované srajdy čo sa snažia tlačiť aj sem do európy
neregistrovaný "Mr.Marty"
12. 2. 2009 08:48
Re: Audi = Seat?!
Stejné jako kdyby si měl ženu, byla by krasná, dokonala,miloval bys ji,hýčkal ji....Jednou by si šel po ulici a najednou by si viděl ciziho chlapa, který si vede skoro totožnou ženu jako ty..No řekni nenaštvalo by tě to? >:D
Avatar - gld
12. 2. 2009 12:58
Re: Audi = Seat?!
nie nesralo, prečo?
neregistrovaný "Mr.Marty"
12. 2. 2009 17:47
Re: Audi = Seat?!
Tebe by to neštvalo? To mě teda ano.Samožřejmně, že se to neda uplne srovnavat s lidmi
Avatar - freeman
11. 2. 2009 09:23
Priemer
No neviem. Dnes nie je doba na priemerné autá. Lebo dobré až vynikajúce autá idú s cenou dole na priemerné. A preto dávam Seatu "rok nanajvýš dva". ;-)
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2009 10:06
Re: Priemer
Na iný príspevok sa nezmôžeš? Toto si tu už raz písal. Malý rozpočet?
Avatar - VDC
11. 2. 2009 09:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mr.Marty"
11. 2. 2009 15:29
Re: ...
Nemusis tocit koleckem.... telefoni seznam se zobrazuje na displei u budiku...
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 10:09
Pierro
Co sa vlastne stalo s Pierrom? Snad ho aspon znovuzrodenie jeho auta privola spat :-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - T613
11. 2. 2009 10:17
Re: Pierro
nepřivolá .. je to s ním zlé! Musí pracovat! :-!
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 10:28
Re: Pierro
coze? Pierro? PRACA? No to snad nie :-O :*)
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2009 11:22
Re: Pierro
Ja jsem to tusil...zamestnavatel zjistil kolik casu Pierro prokeca na auto.cz, co? ;-)
Avatar - T613
11. 2. 2009 12:12
Re: Pierro
a doma mu manželka nedá .. net :-!
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2009 12:21
Re: Pierro
Pááááni, takže ještě má doma zaracha...to musí bejt absťák...
11. 2. 2009 22:08
Re: Pierro
Možná bys tu mohl vypsat i nějaké podrobnosti ne? Zkus hodně, ale hodně mokrej hadr :no: Tyhle postpubertální informace si laskavě odbejvej se sobě podúrovňovejma v mailu.

P.S. Než práskač, než rodomorka, než nedospělý bulvár :no: :no: :no:
Avatar - gld
11. 2. 2009 22:14
Re: Pierro
zabudol si na komunistickú lúzu
12. 2. 2009 10:23
Re: Pierro
No ty kraso, ty ses ale trouba >:D >:D >:D
Avatar - T613
12. 2. 2009 10:31
Re: Pierro
od mistra to těší ;-)

Jinak co je mezi mnou a Pierrem (a kýmkoliv zde) je naše věc a je ti do toho houby taťko. Takže se starej o své křivé nožky a ne do mého a Pierrova hecování. Pápá
12. 2. 2009 11:28
Re: Pierro
No, právě, že je to JEN vaše věc, kluci, neměl bys to tahat na veřejnou diskuzi. Buď už konečně aspoň z deseti procent diskuzně dospělej...
Avatar - T613
12. 2. 2009 11:31
Re: Pierro
GTI.. Pjera mám každý den na mejlu. Vím moc dobře, že to zde četl. A taky mi to hned mejlem okomentoval. To že ty absolutně nedokážeš pochopit, kdy si někdo dělá legraci z kamaráda.. no asi žádné nemáš.
12. 2. 2009 11:48
Re: Pierro
Ještě, že se to zde snažíš nějak vybalancovat přes vtípek... musíš mít nyní monitor červenej až za reprákama... Makej na sobě, Tatro, máš velké lidské charakterové mezery.
Avatar - T613
12. 2. 2009 11:48
Re: Pierro
GTI dám ti jednu radu. Nevkládej se do hovoru lidí co se dobře znají. Pak nebudeš za hlupáka
12. 2. 2009 12:14
Re: Pierro
Tohle není uzavřená diskuze, zde to čte většina lidí, kteří se neznají. A těm jsi tu o Pierrovi naspal něco, co se ve společnosti slušných a dospělých lidí neřeší. Tvé trapné omlouvání tím, že sis dělal legraci, to tu může zapůsobit leda tak na kalibr tvého podformátu. Ti ostatní žasnou, co sis dovolil.
Avatar - T613
12. 2. 2009 12:36
Re: Pierro
těm ostatním je to jedno .. prostě si přiznej, že mě miluješ
12. 2. 2009 12:43
Re: Pierro
Jistě, všem je všechno jedno... S touhle verzí (ještě trapnější než verze o vtípku) to moc daleko nedotáhneš. Jsem zvědavý, co tu na svojí obhajobu ještě vypotíš.
Avatar - T613
12. 2. 2009 12:53
Re: Pierro
Nic, protože pro mne je podstatný názor Pierra. Tvůj rozhodně ne.
12. 2. 2009 12:57
Re: Pierro
Načo do nich rýpeš? Ja sa na nich celkom bavím. Troška humoru nezaškodí. Ak chceš niekomu prikazovať a zakazovať, choď za policajta.
12. 2. 2009 12:56
Re: Pierro
Tak to sa ozval ten pravý... :-! :no:
11. 2. 2009 12:12
Re: Pierro
Nekrič, lebo to budeš splácať zaňho! >:D
neregistrovaný "repec"
11. 2. 2009 10:33
Neprodejné!!!
Naprosto nechápu, pro jakou cílovou skupinu je auto určeno. Například v aktuálním čísle SM srovnávají mmj Superb a Avensis (auta větší a prostornější, než je A4/Exeo) s podobnou výbavou a cenama 625.000,- a Avensis dokonce 580.000,-. A to mají dieselové motory s mnehem větším výkonem, než má základní benzín u Exea. Kdyby byl Seat prémiová značka, tak se to dá pochopit, ale...
Jediné, co mě napadá, je tzv "francouzská cenová politika". Tzn nové sice stojí 1.500.000,- ,ale že jste to Vy a že je ta akce a že je dneska středa a že... tak to máte vyjímečně jen za 199.990,-. Jinými slovy, pokud chce Seat prodat Exeo alespoň pár lidem, musí podle mě přijít vpodstatě okamžitě s brutálními slevami, jinak nemá šanci. :no:
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2009 10:47
Re: Neprodejné!!!
Jj, jen se divim, ze tam nedali 1,4mpi jako zaklad. Vzdyt to ma prece maly objem a moc to nezere:D
11. 2. 2009 11:12
SEAT - problemove dieta
Evidentne ma VW problem a nevie, co so SEATom. V 90-tych rokoch mal SEAT dobre vyzerajuce a prakticke modely s dobrou uzitkovou hodnotou (Cordoba Vario, Toledo sedan) s technikou VW a fungovalo to. Presne ako u Skody. Potom sa SEAT zmenil na akoze sportovy, a na rozdiel od Skody to fungovat prestalo - rozporuplny dizajn niektorych modelov, malo prakticke, mensia uzitkova hodnota. Teraz to chcu pod vedeni AUDI zachranit opat praktickym a cisto racionalnym modelom - A4 Tour. Za rozumnu cenu by to fungovalo, preco by som si miesto jazdenej A4 nekupil porovantelne nove so znakom SEATu, ved aj minula generacia A4 bola dobra, urcite nie velmi horsia ako sucasna Octavia, ak vobec. A tu je kamen urazu.
Toto auto proste nemoze byt tak dobre, aby ohrozilo ine modely, hlavne Octaviu a Passat. Dalsia hrozba je znizovanie image A4 a zostatkovej ceny jazdenych A4, to by bol nebezpecny precedens. Preto vysoka cena, preto zastarale motory, preto nie DSG, preto nie prave quattro alebo nebodaj 6-valcovy diesel.
Koncern ma pretlak modelov, ktore idu aj proti sebe. Tu su podla mna len 2 moznosti - bud predavat to iste za rovnaku cenu pod roznymi znackami, nech si zakaznik vyberie podla dizajnu a naladenia podvozku, alebo SEAT jednoducho vypustit.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - VDC
11. 2. 2009 11:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2009 16:44
Re: SEAT - problemove dieta
Dobre von :yes: :yes: :yes: >:D
11. 2. 2009 12:03
Re: SEAT - problemove dieta
Mohli by vypustiť Škodovku. Česká automobilka do českých rúk. Dobré autá už robiť vedia, a potom by boli aj pekné. ;-)
Avatar - VDC
11. 2. 2009 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2009 12:10
Re: SEAT - problemove dieta
By si sa divil, čo bolo na Slovensku vyvinuté. Ale holt, doba bola zlá a český brat vyhlásil, že "kluci z luk a polí auta dělat nebudou", a všetko šlo do koša. Málo študuješ. Automobilová história Slovenska, a najmä jeho vývoja je bohatšia ako si myslíš.
Avatar - VDC
11. 2. 2009 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2009 15:20
Re: SEAT - problemove dieta
V tomto prípade to bola Praha. Či stál ešte niekto za nimi, to ani netuším, ale ten citát odznel v skutočnosti presne tak.
Chceš vedieť nejaké typy áut? Škody Locusta, Salamander, Oficial, Furgonette, úžitkové TAZ I a TAZ II, MNA 900, MNA 1000, nástupca V3S-ky STA Devín, Tatra 603x, mikrobus na podvozku T603, odťahovka na báze T805...
anonym
11. 2. 2009 11:52
Cena jaksi vyšší...
jak už někdo nahoře nadhodil, Exceo 1,6 MPI za 620 tisíc vs. nové Audi A4 1,8 TSFI 88 kW 699.500,-. Důležitá výbava Audi:

airbag řidiče a spolujezdce fullsize
airbagy pro hlavu vpředu a vzadu SIDEGUARD včetně bočních airbagů vpředu
bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
dekorace hliník micrometallic platin
determální skla zeleně tónovaná
elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
ESP elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu, ABS, EDS, TOL
kola hliníková litá, v 6ramenném designu, velikost 7Jx16, s pneumatikami 225/55 R16
komfortní automatická klimatizace jednozónová
kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, s ukazateli směru z LED diod
mlhové světlomety
rádio Chorus s 6,5" monochromatickým displejem, přehráváčem CD a 6 reproduktory
volant kožený 4ramenný, zadní opěradlo dělené a sklopné

výsledek? lehce lepší výbava Excea a cenový rozdíl 80 tisíc asi neospravedlní rozdíl v motorech, image, interiéru, podvozku...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
11. 2. 2009 12:30
Re: Cena jaksi vyšší...
Přesně tak, a proto těm cenám nevěřím ani za mák. Bude to o sto míň, jinak by ani nemuseli rozjíždět linku.
11. 2. 2009 15:20
Re: Cena jaksi vyšší...
Dúfajme, že máš pravdu. ;-)
11. 2. 2009 16:34
Re: Cena jaksi vyšší...
Věřit se nedá ani jedné ceně. Nechápu to, ale je tam cena 699 500. Pod ní je ale cena 799 700. Takže to, co se tady řeší s cenami je úplně mimo mísu. Pak je i cena 620 000 možná, přestože i mně připadá přinejmenším přemrštěná. Koho b zajímal odkaz, je tady. [odkaz]
anonym
11. 2. 2009 21:01
Re: Cena jaksi vyšší...
Pravda, motá se nám tam kurz 25 v konfigurátoru a kur 28,5 platný.
neregistrovaný "babo"
11. 2. 2009 17:46
Re: Cena jaksi vyšší...
a to este to 1.8TFSI nie je ziadne TFSI, ale stara 1.8T 20V. Na svoju dobu to nebol zly motor, ale dnes uz je to moc stare... Skoro az neverim, ze tam te 20ventil budu davat.. A ceny su fakt neuveritelne vysoke, ja im tiez neverim
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 12:43
Paráda
Tak získať model strednedj triedy s vkusným dizanom, špičkovo technikou a´la Audi, kvalitativnou úrovňou a´la Audi za toľko čo Golfa, tak to sa mi páči. Toto Exeo sa mi začína fakt páčiť. :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2009 15:22
Re: Paráda
Si jasný. Vychváliť, čo tu všetci strhajú, to je záber teda... :-!
12. 2. 2009 08:36
Re: Paráda
Tak tak, len jednu generaciu stare audi. V AAA-ckach za sto klackov je to perfektna kupa...
Avatar - Billycock
11. 2. 2009 12:56
Audi???
:no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Billycock
11. 2. 2009 12:59
Hnus!!!
Když si odmyslím přední světla a mřižku tak je to A4 předchozí generace jak vyšitá, kdo za takové auto dá 620 v základu je blázen. To by měla být maximální cena se všemi příplatky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
11. 2. 2009 13:09
Re: Hnus!!!
Skús ísť do bazára pre to A4 z roku 2007. Tam v takomto stave za 600 000Kč nezoženeš, ani náhodou.
neregistrovaný "Mato_87"
11. 2. 2009 13:11
seat
seat axeo = audi pre menej majetnych ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jurajos
11. 2. 2009 16:43
Neriešim...
...za predpokladu že sa mi predchádzajúca A4 páčila a túžil so po nej...kúpa Exea by mi z hľadiska image nerobila žiaden problém. Váčšina vodičov nerozozná rozdiel v o generáciu staršom podvozku a motory sú viac-menej súčasné. Ja v tom problém nedvidím...akurát že cený v podstate nezajazdených A4 (mobile.de)sú veľmi blízko.
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2009 08:37
Re: Neriešim...
1.6MPI je "viacmenej sucasny motor"?
To si "trosku" prehnal, nemyslis? :-)
Avatar - jurajos
12. 2. 2009 09:02
Re: Neriešim...
S toho "viac-menej" platilo to "menej" práve naň. ;-)
Avatar - gld
11. 2. 2009 21:22
1.8 Turbo??
neskončil tento motor kedysi dávno v prepadlišti dejín pre nespĺňanie euro 4 normy?
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2009 21:41
Re: 1.8 Turbo??
Řekl bych, že tenhle motor je pořád nabízen pro Octavii Tour a plní EU4.
Avatar - gld
11. 2. 2009 21:55
Re: 1.8 Turbo??
je to možné...len som voľakde čítal že tento motor skončil kvôli emisným normám...no do auto magazínov už dnes píše zrejme kde kto
Avatar - Leg
12. 2. 2009 15:09
Re: 1.8 Turbo??
V súčasnosti ho dávajú ešte do POLOkráľa GTI
11. 2. 2009 21:36
LEPŠÍ NEŽ SIS´ MYSLEL
No, tak tohle tu již dlouho nebylo. Ksicht alias gesicht sedí - jemný, přesto dravčí, panovačný pohled, exceletní (exelentní) záď, tohle mít vzadu superb přijde na diskuzi o panictví i přemek... A k tomu všemu dokonalost bočnch (audi) linií, kompozice "C" sloupku a okolí... to je fantastické. Do toho světových dvě stě koní... no, je tu někdo, kdo snad ještě chce sbírat céčka po pěti?

Sportovní vnitřek, vyznění umocňují kruhové (3) výdechy klimačky, vše uvnitř dotažné a sedí to. Jak by ne, dozor AUDI si nemohl dovolit blamáž.

Tak tedy první prémiový mainstream ve střední třídě. SEAT společně s AUDI (jasně pod křídly VW) zaexperimentoval a již jen z těchto snímků je zřejmé, že se to povedlo. Auto má silnou jiskru, přitom dostatek elegance, jakož i sportovních akcentů.

Tedy verdikt - :yes: :yes: BRAVO EXEO :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
11. 2. 2009 21:40
Re: LEPŠÍ NEŽ SIS´ MYSLEL
experiment..to presne vystihuje nové exeo, taký koncernový hokus pokus...som zvedavý ako to dopadne
12. 2. 2009 11:00
seat?
Seat byl vzdy licencim vozem coz je rozdil oproti skode. Byly doby, kdy delal pekna auta typu Leona a Toleda, ale kvalitou nikdy spanelaci nekonkurovali. Veskery problem byly modelove rady. Skodovka se snazila delat mezisegmentove vozy typu. Octavia na pdovozku Golfa, ale vetsi, superb na passatu, ale vetsi a tim byl potencialni zakaznik osloven, ale seat Leon byl Golf, Toledo takova bora, Ibiza polo, Sharan byl identickej se Seatem. Tak se chteli odlisit designem a to se moc nepodarilo. uprime z ekonomickeho hlediska to chapu, ale lituju majitele A4 do roku 2007.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mato_87"
12. 2. 2009 11:06
audi
cena novej audi 1.8 tfsi 120k za(od) 700 000 Cz
to radcej priplatit a mate novu techniku a celkovo nove auto slušny zakladny motor :yes: :-)
ak nebude seat axeon aspon pod(a ked aj pride na trh cenou nad 600 000 tak za chvilku ceny padnu,moj nazor) 600 000 Cz :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0