Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
celkom ujde, az na to ze je to zo zadu audi A4 😄 a tie tlacitka digitalnej klimy, kto vie ci budu prakticke..
Bubáq
Měl jsem možnost strávit několik dní za volantem A4 a... nebylo to špatné (1,9 TDI s Multitronicem < ten bych určitě vyměnil za DSG). Každý vidí, že Exeo není absolutní novinka, nicméně jasná strategie (dobrý základ, technický upgrade výbavy + dobrá cena) mohou získat hodně zákazníků, kteří přemýšlí, jestli už je čas zajít k Hyundai/Kia. Prostě relace hodnota/cena rozhoduje. Řekněměž, že Exeo může být volbou rozumu. Proč? Podívejte na sedačky, airbagy, předpokládanou kvalitu odhlučnění, výborné a spořivé motory ...
Ano, to máte pravdu. Asi to nebude špatný vůz. To by museli v Seatu hodně zamakat, aby A4 dostatečně zmrvili >😁 a jak je vidět, tak na změnách příliš nezapracovali 8-s . Vypadá to ale docela k světu. Nicméně😒br />
1) Audi tím u mě kleslo na prestiži, že takhle bačují se svým know-how. V Číně ať si tohle klidně prodávají, ale tady?
2) Vidím veliké nebezpečí pro Seat. Seat se tímhle vozem dostal urřitými vlastnostmi na úroveň Audi. A pokud další generace nebude opět předělaná Audi, pak podle mě v další generaci půjdou některé vlastnosti k horšímu (odhličnění, materiály,...).
3) Ze strany Seatu je to ale asi to nejlepší, co mohlo nastat. Ale jak opět naloží se svojí 3. šancí? Škoda se dokázala postavit na nohy vlastními silami, aniž by bylo nutné předělávat jakýkoliv jiný koncernvůz. Seat to prokoučoval i s přístupem k současné VW technice.
4) Motor 1.6 75kW není špatný. na svou dobu byl velmi dobrý. Ale dnes? I dnes by mohl mít i v takovémto voze uplatnění (vždyť byl i v Passatu a poměrně dobře se v De prodával), ale za 620tis??? To pánové v Seatu hodně přestřelili. Jestli i toto hodlají prokoučovat, pak být koncernem, tak bych je pohřbil :-!
2) Vidím veliké nebezpečí pro Seat. Seat se tímhle vozem dostal urřitými vlastnostmi na úroveň Audi. A pokud další generace nebude opět předělaná Audi, pak podle mě v další generaci půjdou některé vlastnosti k horšímu (odhličnění, materiály,...).
3) Ze strany Seatu je to ale asi to nejlepší, co mohlo nastat. Ale jak opět naloží se svojí 3. šancí? Škoda se dokázala postavit na nohy vlastními silami, aniž by bylo nutné předělávat jakýkoliv jiný koncernvůz. Seat to prokoučoval i s přístupem k současné VW technice.
4) Motor 1.6 75kW není špatný. na svou dobu byl velmi dobrý. Ale dnes? I dnes by mohl mít i v takovémto voze uplatnění (vždyť byl i v Passatu a poměrně dobře se v De prodával), ale za 620tis??? To pánové v Seatu hodně přestřelili. Jestli i toto hodlají prokoučovat, pak být koncernem, tak bych je pohřbil :-!
No tak co se týče ceny,bez "matky" kalkulace určitě prováděny nebyly a za "hříchy" minulosti si Seat rozhodně nemůže jen sám - jaksi se zapomíná na vlastníka a personální vládu(že by z ústředí účast na částečném vlastním pohřbu???)...
Ceny jsou dle mne diplomaticky řečeno "optimistické" 😉 ,uvidíme jak budou přijaty a akceptovány ...
Ceny jsou dle mne diplomaticky řečeno "optimistické" 😉 ,uvidíme jak budou přijaty a akceptovány ...
Počkám si také na oficiální vyjádření ceny, ale za 620tis. bych nazval vůz s 1.6 jako "problematicky prodejný".
Co se týká odpovědnosti koncernu samotného, nemyslím si, že by byla nějak fatální. Ano, koncern rozhodl, že bude Seat sportovní (což nikdy nebyl). Ale i na tomhle se přeci dá vystavět solidní nabídka a kariéra. nebo ne? Jenže jakou logiku měly sportovní MPV? Jakou smysl mělo Toled👋Altea/Altea XL? Proč se Seat tápe někam k SUV? Proč neudělal kvalitní sportovní sedan/hatchback a kombi střední či nižší střední třídy, kde jsou těžiště prodeje v EU? Kde je vůbec nějaký vývoj (výsledek činnosti posledních cca 5 let)??? Ne, podle mě si to Seat prokoučoval hlavně sám.
Co se týká odpovědnosti koncernu samotného, nemyslím si, že by byla nějak fatální. Ano, koncern rozhodl, že bude Seat sportovní (což nikdy nebyl). Ale i na tomhle se přeci dá vystavět solidní nabídka a kariéra. nebo ne? Jenže jakou logiku měly sportovní MPV? Jakou smysl mělo Toled👋Altea/Altea XL? Proč se Seat tápe někam k SUV? Proč neudělal kvalitní sportovní sedan/hatchback a kombi střední či nižší střední třídy, kde jsou těžiště prodeje v EU? Kde je vůbec nějaký vývoj (výsledek činnosti posledních cca 5 let)??? Ne, podle mě si to Seat prokoučoval hlavně sám.
Odpovědnost koncernu za nynější stav Seatu je nezpochybnitelná a naopak si myslím,že fatální se nazvat dá 😉 .
Nejde jen o směrování či začlenění značky do "koncernových" krabiček",jde i o správně nastavenou dlouhodobou strategii rozvoje značky,modelovou politiku,prezentaci,marketing,etc...což majitel evidentně nezvládl a automobilka připomínala kastról,na který foukají z příliš mnoha stran...
Myšmas "koncepční" se promítl do modelů a proč se matka chovala jak se chovala,se ptej o pár km západním směrem...
Seat v dnešní podobě řízení nákupu i kanc.svorek z ústředí to "sám určitě,ale určitě"neprokoučoval...
A podotýkám,Seat nepatří mezi moje favority...
Exeo jen potvrzuje mé řádky o roli matky(nyní se začala zajímat)...Na proces "vzniku novinky" se dá skutečně nahlížet z více stran...osobně spíše rozporuplný náhled...
Nejde jen o směrování či začlenění značky do "koncernových" krabiček",jde i o správně nastavenou dlouhodobou strategii rozvoje značky,modelovou politiku,prezentaci,marketing,etc...což majitel evidentně nezvládl a automobilka připomínala kastról,na který foukají z příliš mnoha stran...
Myšmas "koncepční" se promítl do modelů a proč se matka chovala jak se chovala,se ptej o pár km západním směrem...
Seat v dnešní podobě řízení nákupu i kanc.svorek z ústředí to "sám určitě,ale určitě"neprokoučoval...
A podotýkám,Seat nepatří mezi moje favority...
Exeo jen potvrzuje mé řádky o roli matky(nyní se začala zajímat)...Na proces "vzniku novinky" se dá skutečně nahlížet z více stran...osobně spíše rozporuplný náhled...
Vůbec nechápu, jak takovej kanibalismus mohlo Audi dopustit. Vždyť to má i kompletní interiér, včetně volantu (!) z A4. To přece musí působit negativně, hlavně za zákazníky Audi... Jen si představte, že si koupíte krásnou A4 a přijde k vám soused a povídá: "Á, to je ten novej levnej Seat že jo." No to bych se zbláznil.
To, že se vezme auto, vymění se mu světla a znaky a prodává se jako jinej model, je běžný na jihoamerických a asijských trzích, ale proč to pro boha praktikujou i u nás?? Já bych si takový auto teda nikdy nekoupil, styděl bych se že jezdím v kopii... :no: 8-s
To, že se vezme auto, vymění se mu světla a znaky a prodává se jako jinej model, je běžný na jihoamerických a asijských trzích, ale proč to pro boha praktikujou i u nás?? Já bych si takový auto teda nikdy nekoupil, styděl bych se že jezdím v kopii... :no: 8-s
Bud rad, ze cinske kopie BMW zatim nedoriazily k nam. Protoze po X5 za 300k by urcite sahly mraky lidi. Bylo by jim uplne jedno, jestli se v tom zabijou, nebo jim jen upadnou kola a vypadne motor. Tohle Exeo je porad jeste i kopie kvality, spolehlivost a zpracovani. Jakkoliv rozporuplny tenhle projekt je, verim, ze to bude kvalitativne stejne jako A4.
Ty si trochen mimo, nie?
Proc?
Po kópii BMW rozhodne mraky ľudí nesiahnu.
U nas? Proc by meli jezdit v htp, kdyz muzou mit za stejne prachy bawo? je jim 1, ze to neni original a ze treba malem nedostal homologaci. dulezite je, ze to je image a je to LEVNE. To se u ceskych mas pocita nejvice. Pochopitelne po tom nesahnou ti, co na to bmw maji.
Ale trt, aj dva orechy....kto nemá na auto za milión, nekúpi ani kópi za 650. To za tie prachy radšej poriadne auto spoľahlivej značky, s dobrým servisom, a najmä aj trochu bezpečné. Kúpi si to len pár exotov podobne ako v krajinách, kde to už predávajú, a aj tí to už oľutovali. Auto, ktoré predchádza zlá povesť, nemá šancu.
doufejme, ze nema. ale porad se nemuzu ubranit dojmu, ze u nas by se mu darilo.
To by bolo možno pred rokmi. Trh bol hladní a ľudia nemajetní. Dnes je to inak, tí čo pol melóna majú, kúpia si za to slušné auto, nie čínskeho šunta. Tí, čo nie, kupujú malé autá za 300 alebo jazdenky za menej peňazí. Bavorák robí bavorákom nie iba vizáž, na to čínsky paskvil ešte zďaleka nemá. A ľudia to vedia.
Vlastním Audi A4 r.v.07 a když jsem viděl tohoto nového seata tak jsem viděl i mou A4 která mi stojí v garáži. nic méně smrtelníci jako my s tím nic neudělamé. Sousta sesterských automobilek dělaji uplne stejná auta, ale s jiným znakem na přídi..Já vím, že mám čistoktevne Audi a naležitě jsem si za ni zaplatil.Ale co když se nový seat bude približovat kvalitou Audi?Za menší peníze? Pak už bude zaležet na každém zda koupí kopii.Něco čistoktevnou Audi.
Asi se můžeš uklidňovat jen pocitem, že Seat s touto technikou vyjíždí teď, zatímco Audi už je o generaci dále. 😉
Přesně tak.V dnešní době to je normální.Ale tohle přehnali...Interier totožný s A4... Prostě to je levné Audi A4... Které bych si nekoupil a ani v něm nejezdil
uveď jeden racionálny dôvod prečo NIE
😉
😉
Pre to iste, preco si nikdy nekupim u rakosnikov tenisky Mike, alebo bundu Abibas...
tak to si sa moc netrafil
predstav si situáciu že adidas kúpi (alebo vytvorí) sesterskú značku a poskytne jej niektoré technologické postupy ktoré už nie sú najnovšie ale stále dobré...no a tenisky od tejto sesterskej spoločnosti budú stáť o tretinu menej
ten tvoj popis nelegálnych kópií by skôr sedel na čínske nehomologizované srajdy čo sa snažia tlačiť aj sem do európy
predstav si situáciu že adidas kúpi (alebo vytvorí) sesterskú značku a poskytne jej niektoré technologické postupy ktoré už nie sú najnovšie ale stále dobré...no a tenisky od tejto sesterskej spoločnosti budú stáť o tretinu menej
ten tvoj popis nelegálnych kópií by skôr sedel na čínske nehomologizované srajdy čo sa snažia tlačiť aj sem do európy
Stejné jako kdyby si měl ženu, byla by krasná, dokonala,miloval bys ji,hýčkal ji....Jednou by si šel po ulici a najednou by si viděl ciziho chlapa, který si vede skoro totožnou ženu jako ty..No řekni nenaštvalo by tě to? >😁
freeman
No neviem. Dnes nie je doba na priemerné autá. Lebo dobré až vynikajúce autá idú s cenou dole na priemerné. A preto dávam Seatu "rok nanajvýš dva". 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co sa vlastne stalo s Pierrom? Snad ho aspon znovuzrodenie jeho auta privola spat 😄
nepřivolá .. je to s ním zlé! Musí pracovat! :-!
Ja jsem to tusil...zamestnavatel zjistil kolik casu Pierro prokeca na auto.cz, co? 😉
a doma mu manželka nedá .. net :-!
Možná bys tu mohl vypsat i nějaké podrobnosti ne? Zkus hodně, ale hodně mokrej hadr :no: Tyhle postpubertální informace si laskavě odbejvej se sobě podúrovňovejma v mailu.
P.S. Než práskač, než rodomorka, než nedospělý bulvár :no: :no: :no:
P.S. Než práskač, než rodomorka, než nedospělý bulvár :no: :no: :no:
od mistra to těší 😉
Jinak co je mezi mnou a Pierrem (a kýmkoliv zde) je naše věc a je ti do toho houby taťko. Takže se starej o své křivé nožky a ne do mého a Pierrova hecování. Pápá
Jinak co je mezi mnou a Pierrem (a kýmkoliv zde) je naše věc a je ti do toho houby taťko. Takže se starej o své křivé nožky a ne do mého a Pierrova hecování. Pápá
No, právě, že je to JEN vaše věc, kluci, neměl bys to tahat na veřejnou diskuzi. Buď už konečně aspoň z deseti procent diskuzně dospělej...
GTI.. Pjera mám každý den na mejlu. Vím moc dobře, že to zde četl. A taky mi to hned mejlem okomentoval. To že ty absolutně nedokážeš pochopit, kdy si někdo dělá legraci z kamaráda.. no asi žádné nemáš.
Ještě, že se to zde snažíš nějak vybalancovat přes vtípek... musíš mít nyní monitor červenej až za reprákama... Makej na sobě, Tatro, máš velké lidské charakterové mezery.
GTI dám ti jednu radu. Nevkládej se do hovoru lidí co se dobře znají. Pak nebudeš za hlupáka
Tohle není uzavřená diskuze, zde to čte většina lidí, kteří se neznají. A těm jsi tu o Pierrovi naspal něco, co se ve společnosti slušných a dospělých lidí neřeší. Tvé trapné omlouvání tím, že sis dělal legraci, to tu může zapůsobit leda tak na kalibr tvého podformátu. Ti ostatní žasnou, co sis dovolil.
těm ostatním je to jedno .. prostě si přiznej, že mě miluješ
Načo do nich rýpeš? Ja sa na nich celkom bavím. Troška humoru nezaškodí. Ak chceš niekomu prikazovať a zakazovať, choď za policajta.
Naprosto nechápu, pro jakou cílovou skupinu je auto určeno. Například v aktuálním čísle SM srovnávají mmj Superb a Avensis (auta větší a prostornější, než je A4/Exeo) s podobnou výbavou a cenama 625.000,- a Avensis dokonce 580.000,-. A to mají dieselové motory s mnehem větším výkonem, než má základní benzín u Exea. Kdyby byl Seat prémiová značka, tak se to dá pochopit, ale...
Jediné, co mě napadá, je tzv "francouzská cenová politika". Tzn nové sice stojí 1.500.000,- ,ale že jste to Vy a že je ta akce a že je dneska středa a že... tak to máte vyjímečně jen za 199.990,-. Jinými slovy, pokud chce Seat prodat Exeo alespoň pár lidem, musí podle mě přijít vpodstatě okamžitě s brutálními slevami, jinak nemá šanci. :no:
Jediné, co mě napadá, je tzv "francouzská cenová politika". Tzn nové sice stojí 1.500.000,- ,ale že jste to Vy a že je ta akce a že je dneska středa a že... tak to máte vyjímečně jen za 199.990,-. Jinými slovy, pokud chce Seat prodat Exeo alespoň pár lidem, musí podle mě přijít vpodstatě okamžitě s brutálními slevami, jinak nemá šanci. :no:
Jj, jen se divim, ze tam nedali 1,4mpi jako zaklad. Vzdyt to ma prece maly objem a moc to nezere😁
Duri17
Evidentne ma VW problem a nevie, co so SEATom. V 90-tych rokoch mal SEAT dobre vyzerajuce a prakticke modely s dobrou uzitkovou hodnotou (Cordoba Vario, Toledo sedan) s technikou VW a fungovalo to. Presne ako u Skody. Potom sa SEAT zmenil na akoze sportovy, a na rozdiel od Skody to fungovat prestalo - rozporuplny dizajn niektorych modelov, malo prakticke, mensia uzitkova hodnota. Teraz to chcu pod vedeni AUDI zachranit opat praktickym a cisto racionalnym modelom - A4 Tour. Za rozumnu cenu by to fungovalo, preco by som si miesto jazdenej A4 nekupil porovantelne nove so znakom SEATu, ved aj minula generacia A4 bola dobra, urcite nie velmi horsia ako sucasna Octavia, ak vobec. A tu je kamen urazu.
Toto auto proste nemoze byt tak dobre, aby ohrozilo ine modely, hlavne Octaviu a Passat. Dalsia hrozba je znizovanie image A4 a zostatkovej ceny jazdenych A4, to by bol nebezpecny precedens. Preto vysoka cena, preto zastarale motory, preto nie DSG, preto nie prave quattro alebo nebodaj 6-valcovy diesel.
Koncern ma pretlak modelov, ktore idu aj proti sebe. Tu su podla mna len 2 moznosti - bud predavat to iste za rovnaku cenu pod roznymi znackami, nech si zakaznik vyberie podla dizajnu a naladenia podvozku, alebo SEAT jednoducho vypustit.
Toto auto proste nemoze byt tak dobre, aby ohrozilo ine modely, hlavne Octaviu a Passat. Dalsia hrozba je znizovanie image A4 a zostatkovej ceny jazdenych A4, to by bol nebezpecny precedens. Preto vysoka cena, preto zastarale motory, preto nie DSG, preto nie prave quattro alebo nebodaj 6-valcovy diesel.
Koncern ma pretlak modelov, ktore idu aj proti sebe. Tu su podla mna len 2 moznosti - bud predavat to iste za rovnaku cenu pod roznymi znackami, nech si zakaznik vyberie podla dizajnu a naladenia podvozku, alebo SEAT jednoducho vypustit.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mohli by vypustiť Škodovku. Česká automobilka do českých rúk. Dobré autá už robiť vedia, a potom by boli aj pekné. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
By si sa divil, čo bolo na Slovensku vyvinuté. Ale holt, doba bola zlá a český brat vyhlásil, že "kluci z luk a polí auta dělat nebudou", a všetko šlo do koša. Málo študuješ. Automobilová história Slovenska, a najmä jeho vývoja je bohatšia ako si myslíš.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V tomto prípade to bola Praha. Či stál ešte niekto za nimi, to ani netuším, ale ten citát odznel v skutočnosti presne tak.
Chceš vedieť nejaké typy áut? Škody Locusta, Salamander, Oficial, Furgonette, úžitkové TAZ I a TAZ II, MNA 900, MNA 1000, nástupca V3S-ky STA Devín, Tatra 603x, mikrobus na podvozku T603, odťahovka na báze T805...
Chceš vedieť nejaké typy áut? Škody Locusta, Salamander, Oficial, Furgonette, úžitkové TAZ I a TAZ II, MNA 900, MNA 1000, nástupca V3S-ky STA Devín, Tatra 603x, mikrobus na podvozku T603, odťahovka na báze T805...
jak už někdo nahoře nadhodil, Exceo 1,6 MPI za 620 tisíc vs. nové Audi A4 1,8 TSFI 88 kW 699.500,-. Důležitá výbava Audi😒br />
airbag řidiče a spolujezdce fullsize
airbagy pro hlavu vpředu a vzadu SIDEGUARD včetně bočních airbagů vpředu
bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
dekorace hliník micrometallic platin
determální skla zeleně tónovaná
elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
ESP elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu, ABS, EDS, TOL
kola hliníková litá, v 6ramenném designu, velikost 7Jx16, s pneumatikami 225/55 R16
komfortní automatická klimatizace jednozónová
kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, s ukazateli směru z LED diod
mlhové světlomety
rádio Chorus s 6,5" monochromatickým displejem, přehráváčem CD a 6 reproduktory
volant kožený 4ramenný, zadní opěradlo dělené a sklopné
výsledek? lehce lepší výbava Excea a cenový rozdíl 80 tisíc asi neospravedlní rozdíl v motorech, image, interiéru, podvozku...
airbag řidiče a spolujezdce fullsize
airbagy pro hlavu vpředu a vzadu SIDEGUARD včetně bočních airbagů vpředu
bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
dekorace hliník micrometallic platin
determální skla zeleně tónovaná
elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
ESP elektronický stabilizační program včetně brzdového asistentu, ABS, EDS, TOL
kola hliníková litá, v 6ramenném designu, velikost 7Jx16, s pneumatikami 225/55 R16
komfortní automatická klimatizace jednozónová
kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě vozu, s ukazateli směru z LED diod
mlhové světlomety
rádio Chorus s 6,5" monochromatickým displejem, přehráváčem CD a 6 reproduktory
volant kožený 4ramenný, zadní opěradlo dělené a sklopné
výsledek? lehce lepší výbava Excea a cenový rozdíl 80 tisíc asi neospravedlní rozdíl v motorech, image, interiéru, podvozku...
Přesně tak, a proto těm cenám nevěřím ani za mák. Bude to o sto míň, jinak by ani nemuseli rozjíždět linku.
Věřit se nedá ani jedné ceně. Nechápu to, ale je tam cena 699 500. Pod ní je ale cena 799 700. Takže to, co se tady řeší s cenami je úplně mimo mísu. Pak je i cena 620 000 možná, přestože i mně připadá přinejmenším přemrštěná. Koho b zajímal odkaz, je tady. [odkaz]
a to este to 1.8TFSI nie je ziadne TFSI, ale stara 1.8T 20V. Na svoju dobu to nebol zly motor, ale dnes uz je to moc stare... Skoro az neverim, ze tam te 20ventil budu davat.. A ceny su fakt neuveritelne vysoke, ja im tiez neverim
Tak získať model strednedj triedy s vkusným dizanom, špičkovo technikou a´la Audi, kvalitativnou úrovňou a´la Audi za toľko čo Golfa, tak to sa mi páči. Toto Exeo sa mi začína fakt páčiť. :yes:
Billycock
Když si odmyslím přední světla a mřižku tak je to A4 předchozí generace jak vyšitá, kdo za takové auto dá 620 v základu je blázen. To by měla být maximální cena se všemi příplatky.
jurajos
...za predpokladu že sa mi predchádzajúca A4 páčila a túžil so po nej...kúpa Exea by mi z hľadiska image nerobila žiaden problém. Váčšina vodičov nerozozná rozdiel v o generáciu staršom podvozku a motory sú viac-menej súčasné. Ja v tom problém nedvidím...akurát že cený v podstate nezajazdených A4 (mobile.de)sú veľmi blízko.
gld
neskončil tento motor kedysi dávno v prepadlišti dejín pre nespĺňanie euro 4 normy?
GTI
No, tak tohle tu již dlouho nebylo. Ksicht alias gesicht sedí - jemný, přesto dravčí, panovačný pohled, exceletní (exelentní) záď, tohle mít vzadu superb přijde na diskuzi o panictví i přemek... A k tomu všemu dokonalost bočnch (audi) linií, kompozice "C" sloupku a okolí... to je fantastické. Do toho světových dvě stě koní... no, je tu někdo, kdo snad ještě chce sbírat céčka po pěti?
Sportovní vnitřek, vyznění umocňují kruhové (3) výdechy klimačky, vše uvnitř dotažné a sedí to. Jak by ne, dozor AUDI si nemohl dovolit blamáž.
Tak tedy první prémiový mainstream ve střední třídě. SEAT společně s AUDI (jasně pod křídly VW) zae😜erimentoval a již jen z těchto snímků je zřejmé, že se to povedlo. Auto má silnou jiskru, přitom dostatek elegance, jakož i sportovních akcentů.
Tedy verdikt - :yes: :yes: BRAVO EXEO :yes:
Sportovní vnitřek, vyznění umocňují kruhové (3) výdechy klimačky, vše uvnitř dotažné a sedí to. Jak by ne, dozor AUDI si nemohl dovolit blamáž.
Tak tedy první prémiový mainstream ve střední třídě. SEAT společně s AUDI (jasně pod křídly VW) zae😜erimentoval a již jen z těchto snímků je zřejmé, že se to povedlo. Auto má silnou jiskru, přitom dostatek elegance, jakož i sportovních akcentů.
Tedy verdikt - :yes: :yes: BRAVO EXEO :yes:
e😜eriment..to presne vystihuje nové exeo, taký koncernový hokus pokus...som zvedavý ako to dopadne
adamke
Seat byl vzdy licencim vozem coz je rozdil oproti skode. Byly doby, kdy delal pekna auta typu Leona a Toleda, ale kvalitou nikdy spanelaci nekonkurovali. Veskery problem byly modelove rady. Skodovka se snazila delat mezisegmentove vozy typu. Octavia na pdovozku Golfa, ale vetsi, superb na passatu, ale vetsi a tim byl potencialni zakaznik osloven, ale seat Leon byl Golf, Toledo takova bora, Ibiza polo, Sharan byl identickej se Seatem. Tak se chteli odlisit designem a to se moc nepodarilo. uprime z ekonomickeho hlediska to chapu, ale lituju majitele A4 do roku 2007.
cena novej audi 1.8 tfsi 120k za(od) 700 000 Cz
to radcej priplatit a mate novu techniku a celkovo nove auto slušny zakladny motor :yes: 😄
ak nebude seat axeon aspon pod(a ked aj pride na trh cenou nad 600 000 tak za chvilku ceny padnu,moj nazor) 600 000 Cz :no: :no: :no:
to radcej priplatit a mate novu techniku a celkovo nove auto slušny zakladny motor :yes: 😄
ak nebude seat axeon aspon pod(a ked aj pride na trh cenou nad 600 000 tak za chvilku ceny padnu,moj nazor) 600 000 Cz :no: :no: :no:
Vlastne v tom aute je z benzínou použiteľný iba 2,0 TSI. 1,8T je fajn motor, chodil som s ním v A4, ale do 3k otáčok neide a potom žerie šialene (ale ide super). Naviac tam bola silnejšia verzia, ako tuo...
Za tú cenu nemá Seat šancu. Veď rozdiel medzi touto napodobeninou a Superbom je malý... Koľko je to u vás v Česku? A neviem si predstaviť vymeniť Superba za toto. 8-s 8-s
Z favoritového motora vychádzala iba 1,4 MPI 8v.
1,6 aj tá vo felde, bola od VW. Škoda ho nevyvinula...
PavelK: urobil som menší prieskum na nete, a asi máš pravdu. Aj keď špecifikácie motora som nikde nenašiel, aby sa to dalo naozaj potvrdiť 😄
Aspoň viem, že tie 1,6 v Oktávke, sú/boli iba 8v. Už viem čo nemám nikdy kúpiť po svojej felde >😒]
ale niekto si to snáď kúpi..AK bude základná cena dostatočne nízka
inak dizajnovo sa mi exík páči
Myslim si ze na koncernovem podvozku Octavia/Leon/Passat se dalo postavit velice dobre auto a ne z nouze pouzit odchazejici dily po Audi, mela to byt spicka, zatim se Seat vraci zpet. Leon I. byl krasnejsi, sportovnejsi (brembo, OZ.. exkluzivita) Toledo I. zase levnejsi a praktictejsi, mozna i oblibenejsi.
Mela to byt znacka sportovne smyslena, zatim tu mame pseudo Sceniky, Altea ap. Sport, mozna Leon, ale 4x4, OZ, Brembo, Recaro, chybi. Co bude dal???
Pre informaciu: Audi A4 (nove, nie tato oprasena staroba) "attraction", motor 1.8TFSI/88kW za 26.000 euro. Uz len ten rozdiel v motoroch stoji za 4000 euro navyse! A to je este medzi tymi autami rozdiel 1 generacia...