Ekonomika
To, že se počet vyrobených kusů za směnu liší od plánu je samozřejmé, ale tahle skutečnost přece ovlivní pouze to, kdy je miliontý vůz vyroben, nikoliv to, který vůz to bude. Miliontý vůz je miliontý vůz. Ale asi už vím, na co narážíš. Je logicky možné, že vůz s číslem 999 999 sjede z linky v Indii dříve, než vůz s číslem 1 000 000 v Mladé Boleslavi, právě kvůli prodloužení výrobního času. Ale to stále neznamená, že by se jednalo o miliontý vyrobený vůz. Prakticky se nyní bavíme o tom, co se pokládá za ,,vyrobený vůz" Jedná se o ten, co sjede z linky, o ten, který dříve nastartuje, který dříve projde tunelem a geometrií, ten, který dříve projede zkušební polygon a nebo ten, který dříve zaparkuje na skladovacím parkovišti? Dle mého tohle určit přesně nejde. miliontý vůz je očíslován jakožto miliontý už při objednávce, tedy zadání výroby. Právě proto se dá naplánovat, který z nich to bude, protože objednávka samozřejmě nechodí jedna denně.
Mně se strašně líbí, když se mě snaží poučovat někdo, kdo výrobní provoz a marketing jakékoliv firmy viděl jen u sebe doma v počítači. Jestli chceš, přijeď se sem k nám podívat.
Auta jedou na objednávku, což znamená, že dokonce víc, než měsíc dopředu se dá určit, které auto bude výroční. Samozřejmě, že všechna výroční auta jsou taková, aby dělala marketing, takže buď RS, LaK nebo Monte Carlo verze, případně nový model. Musí to tak být i z logiky věci, že dodavatelé dodávají JIT a proto samozřejmě je naprosto jasné, jaké auto, v jaké výbavě ve který den a čas přesně pojede. Závody jsou samozřejmě propojeny online a v reálném čase se ví, kde kolik jakých aut jede
ak mam spravne info ..... tak v roku 2006 skoda prvykrat prekrocila rocnu produkciu 500 000 kusov.... preslo 8 rokov a dnes je toto cislo uz dvojnasobne,..... neskutocny narast.... taketo nieco si zasluzi maximalny respekt :yes:
...ale je zaujímavé, že info o Škode zverejníte ešte v ten deň keď správa vyšla, no pri iných vám to trvá aj pár dní. Čo tak najprv info o novej i20 coupé?
Pokial bude ten tvoj citron pokracovat ako doteraz, tak jej v tom vcelku slusne pomoze >😒] >😒] >😒]
Nedělám v PR, dělám na startegickém managementu...a mimochodem, každá fabrika, která má takhle složitý provoz má velmi dobré plánování.
Tak to "mas castecne pravdu", ale co když zaútočí Marťani, továrnu sežehnou laserovým paprskem a Škodovka miliontý vůz vůbec nevyrobí, ha?! Číst tyhle diskuse Sekora, jmenoval se jeho "hrdina" brouk Gilgit. >😒] :no:
Po revolúcii bolo každé auto popri škodovke luxusné - aj fiaty, aj kórejci... A škodovka bola rada, že predávala necelých 200.000 áut. Teraz hrá škodovka úplne inú ligu.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
Mladší nemají našetřené peníze na akontaci -> u operativního leasingu odpadá. U méně majetných asi máte pravdu, je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný"
A čo je na tom? Boli by blbí, keby to nespravili práve tak. A samozrejme to tak robia všetci. Stačí na to obyčajný zdravý rozum. Ale ten tu ako pozerám absentuje.
To je sranda ten marketing. V pondělí mi bylo interním zaměstnancem řečeno, že jubilejním vozem je Octavia RS a já si dělal srandu, že to tak hezky vyšlo a není to třeba Roomster Practic.
Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. 😄 😄 :no:
Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. 😄 😄 :no:
je to Fabia v plný výbavě a s dvoubarevným lakem, tak aby to na promo fotkách vypadalo dobře... Přece jako milióntý vůz nevyrobí výběhový Roomster v základní modré... To se musí umět naplánovat... >😁
Tahle informace je celkově zavádějící, protože "operák" pro fyzické osoby jsem nabízel svého času od ŠkoFINu pod značkou SEAT ... to už bude nějakých 6 let. Takže bych se nepouštěl do nějakých řečí o prvenství.
A to, že ten produkt nemá nic s mladými a chudými je bez diskuzí.
A to, že ten produkt nemá nic s mladými a chudými je bez diskuzí.
Fakt? Na mě to právě levností nedýchá. Fabia v základu rozhodně nemá přední parkovací čidla, velký kola a černou střechu.
:yes: Dobrá zpráva, jen tak dál. Lidi mají práci, je tady fungující odvětví průmyslu a to mě těší. Gratulace 😄
když je to miliontá Škoda, logicky, SEAT to být nemůže a nepočítá. Milion vyrobených automobilů ŠKODA, jedno zda u nás nebo v zahraničním závodě, prostě miliontá ŠKODA.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
Ja v dnešnej premedializovanej dobe považujem čas za veľmi dôležitý. Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať, takže si nemyslím že by to bolo jedno. Opäť, ak by to bola Škoda, tak už to tu je.
To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
Máš pravdu. Auto, co stojí nové 350, po 5 letech nemá hodnotu ani těch 100. A vesele jezdit nemůže, musí do toho sypat za servis, opravy, údržbu, za všechno, co má ten s operákem v ceně. Očividně si nové auto nikdy nekupoval, jinak bys nenapsal o "benefitu" po 60 měsících placení splátek jezdit dalších 5-10 let tou vylítanou popelnicí, co stála jako nová 350 ;-\ na rozdíl od toho chudáka s operákem, co se musí každé 2 roky "trpět" za fixní náklady voňavou novou káru. Navíc kde je psáno, že tu samou? Začneš s fabkou, příště vezmeš rapida, pak yetiho, pak octu, pak supa. To víš, rok od rok vydělávaš víc a víc, ty snad ne? Nebo budeš radši ve svých nejlepších letech jezdit 15 let tím samým vymazleným autem z b-segmentu? Toš gratuluju k volbě :yes:
Ano, Citroen pomáhá Škodovce mohutně. Letos prodal celosvětově😒br />
v prvním pololetí 2014 celkem 563531 osobáků
v třetím kvartálu 2014 celkem 237850 osobáků
takže za tři kvartály 2014 je to celkem 801381 osobáků
Jestli jim pokračuje i ve 4Q pokles, tak je klidně možné, že jej Škodovka zařízne už letos, nejpozději příští rok.
Detail za 1-9 2014 je zde
C zero 539
C1 41310
C3 194462
ZX 22190
C-elysee 89684
C4 aircross 11001
C4 cactus 21920
C4 289458
C5 40596
C8 1545
DS3 45966
DS4 17524
DS5 24927
DS6 259
v prvním pololetí 2014 celkem 563531 osobáků
v třetím kvartálu 2014 celkem 237850 osobáků
takže za tři kvartály 2014 je to celkem 801381 osobáků
Jestli jim pokračuje i ve 4Q pokles, tak je klidně možné, že jej Škodovka zařízne už letos, nejpozději příští rok.
Detail za 1-9 2014 je zde
C zero 539
C1 41310
C3 194462
ZX 22190
C-elysee 89684
C4 aircross 11001
C4 cactus 21920
C4 289458
C5 40596
C8 1545
DS3 45966
DS4 17524
DS5 24927
DS6 259
To je přece jasné, že to nemůže vyjít na nejčastější verzi Fobie - 1.0MPI bez výbavy a s dírou po rádiu >😁
Těch co říkali že něco dosáhnou je spousta, informovat o tom, že se to stalo je snad důležitější, ne?
Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
A záleží na tom, ktoré konkrétne? Proste vyrobili milión áut. S nejakým sa musia odfotiť. Najlepšie s tým, ktoré urobí najlepšiu reklamu, teda s tým najnovším, nie? Rozoberáte to tu jak 6-ročné deti štátny rozpočet... :-!
A všiml jste si, ře by sama KIA něco v tomto směru medializovala. Nic, mimo 20let na trhu. Neslaví oni, neslaví je nikdo další.
Ten jeden, co má pěkný kulový, má za tu dobu už třetí nové auto a ten druhý, co má auto, má 5letou popelnici v hodnotě, co já vím, 100000?
Technický dotaz😒br />
Protože se zde píše o Škodě, nikoliv o samostatném výrobním závodě, zajímalo by mě, jak se takové "milionté auto" počítá.
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?
Je to věru taková marketingová taškařice, což? 😄
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?
Je to věru taková marketingová taškařice, což? 😄
o to sa tu nehra kto je rychlejsi.....
kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa
o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa
o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
úspech? Aký? veď toľko vyrába aj dácia a GAZ, škodofka je niekde na 15. mieste vo svete, taký maličký malilinkatý producent, teda montážna linka.... :-!
hihi, gilgit by neuměl udělat ani jízdní řád pro maršutku, pro ty jeho separatisty. Každé auto má broadcast/průvodku podle kterého se dělá. Tak se to dá dopočítat. Zda se prototypy zahrnují nebo spíš ne na to vliv nemá. Většina lidí taky umí přijít na 8:00, proč by ŠKODA neuměla udělat auto s čísem 1.000.000 😉
ty neumíš do milionu? >😁 neboj, třeba ti pan Dongwu koupí pod stromeček knížku [odkaz] :-!
Ono není cílem jen vyrobit co nejvíc aut, ale taky na tom vydělat nějaké peníze. Citroën vzkřísil nějakou naději s Cactusem, konečně má hezky vypadající auto v perspektivním segmentu. Pokusy s DS ale vidím dost beznadějně, něco takového by Citroënu možná prošlo v dobách XM, ale dnes na to nemá image.
Máš pravdu. Pokud nesjíždí všechna auta z jedné linky, pak nelze úplně s jistotou říct, které auto je kolikáté v pořadí... a už vůbec to nejde precizně naplánovat.
Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
"Velkou váhu přikládáme také prvenství v uvedení operativního leasingu pro soukromé osoby v České republice. Díky němu dosáhnou na zcela nový vůz i mladší nebo méně majetní zákazníci, kteří se dosud orientovali na ojetiny."
Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Samozrejme že je to marketing. Ak má škodovka (alebo hociktorá iná značka) niekoľko závodov, ako chceš zistiť, ktoré presne auto z ktorého závodu je to miliónte?
JJ, přesně tuhle odpověď jsem čekal...taky dělám v automotive ale ne na PR jako ty 😄
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe 😄
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? 😄
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe 😄
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? 😄
V roku 2006 Skodovka nemala vyrobne zavody v Rusku a v Indii, v cinskom zavode VW sa skodovky robia len od roku 2005.
Takze sa na ten narast treba pozerat aj vo svetle rozsirenia kapacit a ponuky aut na menej narocnych, ale sialene velkych, trhoch.
__________
Edit po 7 palcoch dole.
Udaje su zo stranky Skoda Auto. V mojom prispevku nie je jediny udaj, ktory mozno spochybnit.
Takze sedem palcov dole od miestnej skodovackej uderky je nepochybne bobrikom uznania.
Takze sa na ten narast treba pozerat aj vo svetle rozsirenia kapacit a ponuky aut na menej narocnych, ale sialene velkych, trhoch.
__________
Edit po 7 palcoch dole.
Udaje su zo stranky Skoda Auto. V mojom prispevku nie je jediny udaj, ktory mozno spochybnit.
Takze sedem palcov dole od miestnej skodovackej uderky je nepochybne bobrikom uznania.
To by bolo keby mil. kus vyšla nejaká Fabia s motorom 1.0 a v zakladnej výbave 😊...dobre Ti beťári v Škodovke to vedia plánovať 😄
Miliontá i s těmi které poslali proti zdi nebo bez těch které (raději) poslali proti zdi? 😄
PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
pěkný PR článek, to že škodovka vyrobí milion v jednom roce je jasné od ledna, nevím co z toho redakce dělá takovou vědu, škoda má navíc plán 1,5 milionu v roce 2018, to bych viděl jako daleko těší.
ty bláho naprrrrd depky, vánoce budou až v dubnu, kdoví jestli, o MODEL S/D [odkaz] je takový zájem, že mi ho zas o měsíc posunuli. A navíc stihli rozjet ted austrálii [odkaz] a jesi ji dají dodávkovou prioritu protože Evropa je už napakovaná z 1. generace a Australani vyprahlí tak kdoví jesi ne až v létě 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
No treba za auto u Unicreditleasing za cca 320tis se pri 10% platbe predem plati cca 6tis mesicne pri delce 60 mesicu.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy 😉 Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy 😉 Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
jj
S přidušeným TSI Benzínovým MOTOREM [odkaz] a bez Filtru DPF [odkaz] je tahla slavná fábka NEBEZPEČNÁ SPALOVACÍ POPELNICE !!
Protože benevolentní stát/EU nevyžaduje u 10x víc prášícího benzínu filtr DPF, který je POVINNÝ u každý DIESELOVÝ popelnice [odkaz] už od roku výroby 2009
Takže dokud VW das Škoda se NEPOSTAVÍ K PROBLÉMU ČELEM A NEZVEŘEJNÍ JAK MOC TSI PRODUKUJE KARCINOGENNÍCH ČÁSTIC PPM [odkaz] BUDE TO POŘÁT JEN A JEN KABÁŇOVA PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE CO NEMÁ NA BATERKY [odkaz] soryvole 😉
S přidušeným TSI Benzínovým MOTOREM [odkaz] a bez Filtru DPF [odkaz] je tahla slavná fábka NEBEZPEČNÁ SPALOVACÍ POPELNICE !!
Protože benevolentní stát/EU nevyžaduje u 10x víc prášícího benzínu filtr DPF, který je POVINNÝ u každý DIESELOVÝ popelnice [odkaz] už od roku výroby 2009
Takže dokud VW das Škoda se NEPOSTAVÍ K PROBLÉMU ČELEM A NEZVEŘEJNÍ JAK MOC TSI PRODUKUJE KARCINOGENNÍCH ČÁSTIC PPM [odkaz] BUDE TO POŘÁT JEN A JEN KABÁŇOVA PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE CO NEMÁ NA BATERKY [odkaz] soryvole 😉
myslis jeste par desitek let >😒] . je to jiste uspech ale dacia roste rychlejsim tempem nez skodovka
""...je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný" ..."
Ma min penez nez Dr. Rath, ktery je nosi v krabici od bot, misto v penezence? >😁
Ma min penez nez Dr. Rath, ktery je nosi v krabici od bot, misto v penezence? >😁
"...Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať..."
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
Ta prognóza ohledně DS taky nemluví vo příštim roku! V příští generaci DS modelů budou už normální 8° převodovky atd. a kvalita interiéru neni špatná už dneska.
Vidim velkej rozdíl mezi nižšíma prodejema a vůbec v Evropě nenabízet.
Vidim velkej rozdíl mezi nižšíma prodejema a vůbec v Evropě nenabízet.
Jen vysvětluju, proč si myslím, že DS nebude mít velký úspěch - proti C5 nemá nic navíc a zákazníci to prokouknou, přelepení značky nic neřeší.
Honda je v Evropě okrajová záležitost.
Honda je v Evropě okrajová záležitost.
No a co s tim? Nemyslim že by Superb byl 2x lepší, prostě je teď víc in. Po vodchodu Hondy je možný že nadvláda Passatu eště naroste. A dost možná ukrojí víc i novej Sup
U DS bych se spíš klonil k názoru těch analytiků
U DS bych se spíš klonil k názoru těch analytiků
Majdan byl někdy... v březnu? Pokud by to vzalo trošku rychlejší obrat, mohly jít ruské prodeje klidně k nule.
V Rusku se auta taky vyrábí, Yeti v Nižnem Novgorodu a Fabia + Octavia v Kaluze...
V Rusku se auta taky vyrábí, Yeti v Nižnem Novgorodu a Fabia + Octavia v Kaluze...
Po ptakach by nebylo, zas tak pruzne by skoda nezareagovala a to milionte auto by tak jako tak letos vyrobila. Jen jestli by ho i v tebou popsanem scenari prodala, to je ta hypoteticka otazka. 😉
Superb i C5 jsou v prodeji od roku 2008. Citroën má tradici výroby velkých aut, od DS přes XM, Superb je v téhle třídě relativní nováček. Přesto drtí Superb C5ku dvojnásobným rozdílem.
Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
Cílem je určitě vydělat. Si myslim já a určitě i ty analytici 😉
C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.
Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století 😄
C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.
Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století 😄
Analytici si myslí, že je cílem prodělat?
Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.
Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.
Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
No nevim analytici to viděj spíš vobráceně než ty. A cílem VAGu je samozřejmě množství. A skoro za každou cenu. To neni zrovna tajemství 😄
Fakt 3 >😒] ? Zkoušel sem to už hodněkrát ale aby se neřeklo že sem něco zanedbal tak napodesátý nebo kolikátý. Nikdy sem žádnej Citroen neměl a je hodně pravděpodobný že ani mít nebudu. A jestli letos nebo příští rok prodá vo jeden vůz víc Škodovka nebo Citroen je mi fakt těžce.. Myslíš že tentokrát to už pobereš? 😉
Fandovství chápu. I hodně velký nasazení při fandovství se snad dá pochopit. Fandovství typu co nepřeje všem vostatnim je.. no na palce nahoru to fakt neni >😒]
Pěknej přehled :yes: 😄
Já to až tak nesleduju a někde v hlavě mi zůstalo že Citroen vyrábí přes milion možná až milion a půl. Tak holt možná už letos se Škodovka dotáhne na Citroen :yes: >😒]
Já to až tak nesleduju a někde v hlavě mi zůstalo že Citroen vyrábí přes milion možná až milion a půl. Tak holt možná už letos se Škodovka dotáhne na Citroen :yes: >😒]
😄
keby som mohol, tak tie 4 :yes: co som dostal, presuniem tebe !!!! 😉 :yes:
tak aspon 1 odo mna :yes:
keby som mohol, tak tie 4 :yes: co som dostal, presuniem tebe !!!! 😉 :yes:
tak aspon 1 odo mna :yes:
Jde ale o to se zadluzit rozumne, treba nizka splatka predem, Unicreditlesing snad nabizi 10%(viz. vyse) Uvadim jen z duvodu, ze tuto firmu znam, ostatni asi budou nabizet podobny produkty.
Tak nevim jestli auto v hodnote cca 350tis po 5 letech stoji cca 100tis. Ale ten co ma popelnici po 5 letech muze dalsich cca 5-10 let vesele jezdit a kazdy mesic ma 6 až 8 tis na neco jineho 😉 Takze mene majetny po 4-5 letech usetry kazdy mesic dost velkou sumu.
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >😁
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >😁
Mluvím o té čelní fotce, střechy si skoro nevšimneš a kola vidět nejsou. Jinak se zeptám jak velká že to má kola? Můj první dojem byl, cože poladěný Citigo???
No nevim jestli je v plny vybave, ale dle uvodni celni fotky z diskuze to na me spise dycha levnosti. Takze je treba pohledat z boku kola a vsimnout si cerne strechy, aby si clovek uvedomil ze to neni zaklad. Nejak to proste z te celni fotky na me dycha levnosti, autem na cinsky, indicky trh 😉
""....tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla. ."
To je rozumne, ale nekteri se radeji zadluzi, nez by se vzdali toho pocitu cichat novy plast.
To je rozumne, ale nekteri se radeji zadluzi, nez by se vzdali toho pocitu cichat novy plast.
To, že automobilový průmysl moc neznáš tak nějak vyplývá ze tvých otázek a mouder. Třeba věta ,,Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno." není pravda. Milionté auto je skutečně to prezentované a jde to dohledat dle čísla. Ale jak píši, už značnou dobu dopředu lze naplánovat, aby miliontý vůz byl takový, jaký automobilka chce