Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Superb III: Exkluzivní jízdní dojmy s předsériovými vozy

410 komentářů

Atila_
Libi se mi jak se kazde nove auto chvali jako obrovsky pokrok, vyvazeny design a konecne opravdova luxusni limuzina jen proto, aby az prijde dalsi generace byl oznacen ten samy model jako rozpacity, neadekvatni ve vnitrni sirce a vubec hrozne auto, zaplatpanbuh ze jsme se ho zbavili a je tu novy dokonaly model. Dokonaly model je dokonaly jen do te doby nez prijde nastupce a pak z nej bude zase hruza se kterou se skoro neda jezdit. :-!
Avatar - Hittman
Hittman
Aktuální generace Superbu se mne osobně také nelíbí, ať už interiér a nebo exteriér. Je to takový čínský mix ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Interiér nemusí být pro každého nejkrásnější, ale nelze mu upřít ještě pocitvé zpracování a materiály hodné střední třídě 😄 I když už tam je takový ten postupný oplastovávací trend a dveře či u kolen je to alá OII fl 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nejlepší je volant, to je opravdu pecka. To dělal někdo sjetej na cracku >😁
Kharl.ANTIDIESEL
jj
I TEN NEZAPOMĚLI ODZKOUŠET Z 3.GENERACE ELEKTROOKTÁVIÍ [odkaz] ale když si spočítali že pod 3 MEGA to nedaj, tak rači uvolnili prostor NEJLEPŠÍMU Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
felciiik
Karle požádej někoho ať už ti sundá ten hadr od toulenu z ksichtu dneska už stačilo 😉
Pravda vítězí
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: Dobrej stěr
Kharl.ANTIDIESEL
COŽE TY POTĚRE ŽE ses JEŠTĚ NEVYMÁ(č)KNUL?? >😁 >😁 >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, ten "vysmátej" volant je nádhernej no >😁 Ten má více modelů té doby >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
kdyby měl být každý nový model v tomto ohledu stejný jako předchůdce, nemuseli by se namáhat s vývojem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hlavní zadání pro vývoj je už několik let jak vyrobit auto levněji - ne jak vyrobit lepší auto.
Nonsens
Strašne ma to ere. Zrovna som pozeral zábery z havany, tam 30 ročné americké káry (nádherné) a jazdia. U nás aby si sa pri kúpe krpatého preturbeného párvalca bál či po pár rokoch nazahučí. Ja by som aj bral spotrebný prístup, ale pokles cien nezodpovedá poklesu životnosti a spoľahlivosti.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdyby 30ročné milý brachu 60ti leté a jezdí pořád, pravda řada dílů nebo i celé motory a převodovky sou jiné, ale jezdí to furt....
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je zase úvaha. Všechno mají nové, ale jezdí furt. V podnebí jaké tam je jim to nezrezne a když tam budeš měnit motory a převodovky, tak ti tam tímto stylem bude jezdit snad i Logan.
Avatar - Anonym
Anonym
Nebude. Protože elektrika a Elektronika víš >😁 >😁 A protože ty ameriky měly vše předimenzované, zatímco nová auta sou okradená, všude se šetří a je to jak papír.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jakou že elektroniku měla šedesátiletá auta?
Avatar - Anonym
Anonym
Měla elektriku a mnohem složitější jak evropská auta, protože už měla klimu, rádia, el. ovl. oken, automat atd.
Pravda vítězí
:yes:
Pravda vítězí
Tak to ale není chyba Škodovky, to snad uznáš.
Will.I.Am
Přesně :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pravda vítězí
:yes:
Avatar - iudex
iudex
Presne to mi prvé udrelo do očí. Až keď príde nový model, prizná sa, že starý nebol bohviečo. Ale ten nový, ten už bude úúúúplne iný, stopercentne lepší, skrátka dokonalý. >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To máš jak s pracím práškem.... bílá bude bělejší, prádlo bude čistější 😄 ... je třeba zákazníka navnadit a způsobit vzrušení v portmonce ať mince pochopí, kam půjdou bydlet .....
Pravda vítězí
Nechme se překvapit, souhlasíš? Já dávám Superbu šanci, v dnešní době si Škodovka nemůže dovolit šlápnout vedle. Nebo, neměla by.
sir
Ale tohle funguje jen u škodovek....ta vzdycky porazi kohokoli...octavka mercedes C ..superb mrcedes E ...atd...jenej nej nej...ale jen nez prijde nova generace...to hned nestaci ani na sve tridni konkurenty..a defakto to nebyla zadna slava 😁😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Příští Sup se eště ani nevyrábí a už koluje že jízdní vlastnosti sou srovnatelný s BMW 5 :yes: >😁
Nonsens
Vždy to tak je, ak sa chceš dozvedieť neskreslený názor na model, musíš počkať až na nástupcu. Ale chápem, že funguje wau efekt novinky a ľudia potrebujú čas na vytriezvenie. Je to ako s babami, tá tvoja ti po pár rokoch tiež príde zrelá na fejslift a neskôr by si zobral aj nový model, ktorý možno nebude lepší, ale nový je nový.
_MT_
Nezkreslený? Zase je snaha to strčit druhým směrem.
Johnn
No tak snahu snahu to strčit druhým směrem by se dal očekávat od marketingu automobilky.Ale zde snad články tvoří "nezávislí" novináři. 😉
_MT_
To platí i naopak. 😉
martin_dr
presne toto ma napadlo ked som to cital >😁 A tiez ma zaujalo, ze sedacky nie su taky kompromis ako v oktavke. Zaujimave, ze v testoch s oktavkou som o sedackach nic nenasiel
Avatar - Emel
Emel
Sedačky samotné nejsou problém, spíš se v Octavii vzadu sedí poměrně nízko... to se v testech dočteš.
chytrak1
Kdybys nesedel jen za pocitacem tak bys vedel, ze soucasny superb jezdi uplne stejne jako octavia (coz technicky byl), coz je trochu rozdil vuci ostatnim dobrym autum v segmentu. A vzdy byl. A nawebu jsem cetl nekolik testu, kde to pri srovnavani napr. S mondeem rozdily v chovani jasne pospali. Nebo pri presednuti z passata do superba kazdemu hned bylo jasne oc tu bezi. Takze ten komentar zadne prekvapeni neni. Naopak vsichni superbisti konecne budou radi ze jejich auto neni jen jinak zabalena octavka ale neco vic, kuli cemu se vyplati priplatit. :yes:
_MT_
Z čeho si myslíš, že vyšel Passat, když ho otrhli od A4? Z Golfu (/ Jetty/ Octavie/ ...). A Superb dostal prodlouženou verzi platformy Passatu B6.
chytrak1
no na papire to vypada jako to same ale ten postup byl jiny. zadna prodlouzena platforma passatu nebyla, ale pouze skodovacky bastl platformy octavia. Také proto byl superb uzky Na passatu by mohl byt sirsi) a jizdne shodny s octavii.
Pravda vítězí
Proti současnýmu Superbu to rozhodně bude pokrok. 😉
holden_holden
nastupuje masirovani superbem
Avatar - Stephen
Stephen
Zrovna jsem to chtěl napsat >😁 . Ale musíme uznat, že marketing Škodovky jede výborně, pořád dávají novinářům materiál k psaní a ke svému zviditelnění.
Ale je fakt, že se mi Kabaňův styl líbí. Nový Supík by mohl být pěkné auto s dobrými proporcemi. Uvidíme v Ženevě 😉 .
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Zvenku OK... uvidíme, jak ude pravd jezdit - bez super podvozu.
A jak moc bude ošizenej ten interiér.

Hlavně jsem zvědav, jestli Kabaně zvládnul lépe ten zadek.. Oktávka vepředu dobrý, silueta dobrý, ale zadek vypadá jak už jednou bourabej.
Will.I.Am
Tys to psal někde v autobuse cestou do školy, nebo co? Čeština ti je cizí, nebo co? Tolik chyb na čtyřech řádcích, po ránu docela síla. >😁
Will.I.Am
Toto není "materiál k psaní", jestlis to četl tak oni tam přímo byli! "materiál k psaní" dostanou všichni ostatní.

Doufám, že to třeba Gilgit ocení a dneska udělí redakci :yes😒br />
>😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Já jsem tady úplný nováček, přišel jsem právě až dneska na popud tohoto článku, takže mi nepřísluší moc hodnotit. Ale pardon, co třeba za tu informační rychlost a obsažnost? Dosud jsem nečetl tolik informací o Superbu, vlastní dojmy, motory atd. S tím muselo bejt přece kurevsky práce, to celé zorganizovat, nafotit, dostat do redakce atd. Co třeba jen za toto? Kdysi jsem na webu dělal, takže vím co to znamená a kolik to zabere času.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tuhle redakci za informační rychlost? Tak ten je fakt dobrej :yes: >😁
Pravda vítězí
Nesouhlasíš? Dokaž to.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁
Počkej tejden a uvidíš sám >😒]
Naposled sme se tady vo tom bavili minulej tejden. Třeba [odkaz] se na nejlepší jízdě na webu nevobjevil myslim doteď. Což ale může bejt tim že tady frčí hlavně VAG 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Will.I.Am
Tak ještě určitě přijde Fabie kombi, zatím ji viděli jen na Strahově 😉 [odkaz]
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
pěkný, já kombíka ještě neviděl. Ten Sup ale vypadá dobře. Oproti Visionu (to zelené) to bude sice trošku usedlejší, ale vypadá to dooobře. S nějakým 2.0tdi ňamka :-!
Avatar - Hittman
Hittman
už se těším, až vedle sebe postavím A6, která je 5 let ve výrobě a nového Superba a skoro nepoznám rozdíl...to jsem se zasmál. Vzhledem k šetření, které vidíme na O3, Golfu, novém Passatu celkem pochybuji, že bude superb "luxusnější" než passat, nehledě na to moc nevěřím příchodu TDI 176 kW do Superbu...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a k čemu by tam byl dobrej?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vždyť autor velmi opatrně naznačil, že interiér je na úrovni Octavií (který už kvalit Superbu II rozhodně nedosahuje, myslím použitými materiály).... jen místo tvrdé plasty autor použil výraz "hladké" plasty 😁😁 Toho jsem se nejvíce obával a je to velká škoda, protože reprezentativní auto, dá se říct limuzína, která velikostí figuruje na pomezí střední a vyšší střední třídy ( Ještě delší bylo snad jen Mondeo sedan a myslím Insighnia), bude v interiéru sotva stačit průměru nižší střední... to u auta s průměrnou cenovkou kolem 800 tisíc není nejlepší vizitka...Chápu, že si VW drží odstup od Passatu, ale jako nezaujatého kupce bych neviděl důvod, proč tomu Passatu nedat přednost 😄 Nicméně, třeba jsou ty hladké plasty jen hladké, ale luxusní a měkčené 😁😁 Uvidíme >😁
Avatar - iudex
iudex
Presne, keď to očistíš od toho PR balastu, vyjde Ti, že interiér nebude nič moc, v podstate až na nejakú lištu tam nebude cítiť triedny rozdiel oproti Octavii😒br /> "Majitelům Octavie tak bude známý volant, panel navigace i klimatizace... dokážeme si ale představit, že by se vlajková loď od interiérů nižších tříd odlišovala přece jenom výrazněji."
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, to by měla a ještě s ohledem na to, že Octavia v interiéru na některých místech dost šetří, což neplatí teda o tom zmíněném volantu, nebo třeba sedačkách ve vyšších výbavách 😄
martin_dr
ak to bude na urovni octavie s par efektnymi listami tak to bude dobry hnoj. Mam pocit ze VW ide inou cestou. Citit to uz pri pohladne na interier octavky a golfu. Novy passat ma interier naozaj pekny, ale je pravda ze som videl len highline verzie. Superb bude o triedu lacnejsi od passatu.
Avatar - iudex
iudex
Tu som cvakol verziu Comfortline; oproti Highline je to slabšie (aj keď len vizuálne, na dotyk problém nie je): [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
pěkná fotka. No, působí o třídu níže, ale nic nechybí, zpracování super. .... a za 300 tisíc - proč ne, že? >😁 😉
Avatar - Emel
Emel
Ta lišta přes ventilaci je fajn, volant je fajn... ale ten středový panel je doslova otřesný. Hodiny budiž, můj styl to ale rozhodně není.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No pravda, co je únosné v Golfu tak je marasní v Passatu. Ten středový panel je otřesný. Ale naživo třeba ta "krasavice" bude mít o bradavici míň. Ono to možná bude tím, že v Highline to je UberPassat a skoro Audi a to si musíš připlatit to úber .... comfortline beru jako služebáka, který má budit respekt zvenku a uvnitř je to pro někoho, kdo tam bude drobit, hulit a td. dobré. 😄
Avatar - iudex
iudex
V reále je to 30000 eur. ;-\
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No..... hm..... jak to působilo na Tebe, když jsi v tom seděl. Nebavme se o jednotlivostech, ale jestli levně, v pohodě nebo super. 😄
Avatar - iudex
iudex
Bližšie som to popísal na blogu, pozri tam. Zjednodušene s Comfortlinom ako takým som nemal problém, je to solídne materiálovo i spracovaním, len vizuálne to pôsobí trochu chudobnejšie, než by sa na danú cenovku patrilo (dosť sa to podobá na Golf). Highline, naviac ak sú tam extras, už pôsobí luxusne a prémiovo, tam nemám najmenšie výhrady.
_MT_
Otázka je, jestli je ten rozdíl v příplatcích, nebo jestli to dělá něco pevně spojeného s Highline.
Avatar - iudex
iudex
Aj aj; z Highline samotného sú to dekory, z príplatkov veľká obrazovka navi a Active Info Display.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
[odkaz] .... ca. 23.100E. To už mi přijde v pohodě. 😄
Avatar - iudex
iudex
Nie, na fotke je verzia 2,0TDI 110 kW v Comforte, čo je u nás 29000 eur, plus nejaká drobnosť naviac a cena vystaveného kusu bola okolo 30t.
_MT_
Nevím, co je horší - velká plocha stříbrného plastu, nebo velká plocha černého lesklého plastu.
Avatar - iudex
iudex
Rozhodne ten čierny dekor pôsobí v Passate podstatne hodnotnejšie, žiadne Clio sa nekoná.
Avatar - radolaco
radolaco
Myslim, ze to bude o 15% vacsia Octavia so zadkom minulej generacie Audi A8.
chytrak1
Nevim co tady vsichni plasite. Minulej superb byl jen nafoukla octavia a nikomu to nevadilo. Ted pisi ze podvozkove bude lepsi, designove jinej, a v interieru prostornejsi s prvky skodovek z lepsich materialu. Mne z toho vychazi konkurent mondea jako remen, coz v minule generaci nebyl. :yes:
Avatar - radolaco
radolaco
podla mna sa kupovat superb neoplati lebo je zbytocne drahy...aj octavia sa oplati kupovat tak za max. 500.000 Kc/18.000 EUR. Alebo kludne aj zakladny motor s dajme tomu druhou vybavou/400.000 Kc/. Vtedy dostanete kus slusneho priestranneho auta za dobry peniaz. V pripade obetovania sumy 700-800 tisic uz su tu auta vyrazne lepsie.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Souhlas a amen! :-! :yes: U Octavie má smysl RS se slevou od obchodníka.
Avatar - iudex
iudex
Naopak najlepšia kúpa pri Octavii bola verzia RS, taký výkon a výbava za danú cenu to je dobrý kauf. To už menej zaujímavé sú bežné verzie v lepších výbavách a najmä TDIčka, tie sú drahé.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano... přesně tak. Tohle zní jako rozsudek. Ale bude to výnosné, bude úrovní níž pod passatem a nám snad dojde to, že za své peníze lze dostat i něco jiného nebo více. Jsem rozpačitý z toho, že vznikne jen další univerzální vágen.
Pravda vítězí
Pane Bože, nikdo z vás to auto ještě neviděl, ale všichni už víte jaký bude. Ze zamaskovanejch fotek není nic poznat, interiér taky téměř nevidno. Tak nesuďte něco co jste ještě neměli v ruce, nebo neviděli na vlastní bulvy.
Pane jo, kam já sem to dneska vlez, čekal jsem tady lepší diskuzní úroveň. 8-s
Avatar - JDM
JDM
tohle jsem nějak nepochopil
"Přestože v médiích kolují různé fámy, naftové biturbo 176 kW zůstává vyhrazeno Passatu, Superb jej nedostane. Důvodů je více, mezi hlavní můžeme považovat fakt, že jeho vývoj by se nevyplatil a verze se základní cenou kolem milionu korun (odhadujeme podle Passatu) by zkrátka nepasovala do schématu Škodovky. A jistě svou roli hraje i zájem Volkswagenu nechat si to nejlepší alespoň nějaký čas jenom pro sebe. Technicky totiž aplikaci 2.0 Bi-TDI nic nebrání".

Jaký vývoj by se nevyplatit když technicky nic nebrání v montování biturba? Mám to chápat tak že kdyby superb dostal biturbo musel by se podílet na nákladech vývoje a protože škoda se bojí že by prodej nebyl tak vysoký aby se ten podíl na nákladech zaplatil??
A taky škoda šestiválce myslím že superb by si ho zasloužil.
Will.I.Am
Jenže je tu něco jako koncernovej diktát, kterej jasně říká co Škodovka může a co nemůže. Vždycky to tak bylo, proto ani Superb nebude výjimkou. 😉
Avatar - skejpa
skejpa
Něco stojí taky vývoj zapracování motoru do konkrétního modelu auta + zkoušky, podpora apod. Myslím, že mysleli spíš tyhle důvody.
Nicméně nepovažuju to za hrůzu. Vždyť je v nabídce 2.0 TSI s 206 KW, tak není důvod smutnit, když by někdo chtěl něco výkonějšího.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nejvíce bude jezdit 110 kW. Tohle zamrzí hlavně fanoušky , kteří rádi v diskuzi nade všechny vlastnosti staví možnost širokého vyberu verzi a motoruzaci, protoze to dela z auta nejvice!😊 Me to mrzí trochu taky, protoze u nás v prácí jezdí top modely superbu, ale v nafte a takhle sem si to biturbo mohl taky užit. Doufám Teda, že nástupce superba nebude jiné České auto z Nosovic😊)
Avatar - skejpa
skejpa
Jezdila tady i spousta 3.6 V6, tak proč by nejezdily 2.0 TSI...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mluvím o naší firmě a tady jezdí TDI... jen Fabii na popojížďy po Praze mají údržbáři v benzínu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
jo jezdila, u vlády a policie >😁 >😁
Avatar - JDM
JDM
přesný čísla prodejů neznám , tady u nás moc superbů nevídám ale jeden který dost často stává naproti kde bydlím je zrovna V6 😉
Pravda vítězí
Teď se dají koupit v Auto Esa >😁
Avatar - Anonym
Anonym
olítaný a v základní výbavě >😁
Avatar - Emel
Emel
Osobně myslím, že těch 140kW bude hodně.
Avatar - iudex
iudex
Presne, výkonného dízla sa ľudia tak neboja, ako výkonného benzínu a iste by sa dobre predávalo ešte silnejšie BiTDI. Teda z obchodného hľadiska by väčší význam ako 206 kW benzín malo BiTDI, z logických vnútrokoncernových pohnútok si ale to najlepšie vyhradili pre Pasat. Aspoň že pre posilnenie image dali Superbu najsilnejší benzín (ono sa potom bude pekne argumentovať v diskusiách, že "Sup má až 206 kW, kto z konkurencie má viac?").
Avatar - Emel
Emel
Jo... věřím, že mnohý český manager by po takovém autě sáhl, i přes mastný příplatek za BiTDI... s adaptivním podvozkem by se to klidně dalo vydržet i místo Audi.
_MT_
Posilnění image? Když jde o náhradu za VR6, který se slušně prodával?
Avatar - iudex
iudex
Ber to v kontexte doby. Momentálne už má V6 v mainstreame tuším len Insignia a i tam si nie som istý jeho zachovaním v budúcej generácii. Preto v konkurencii štvorvalcov bude Superb so svojimi 206 kW vynikať; také Mondeo s jeho 176 kW je ďaleko za ním.
_MT_
Pointa byla, že podobný výkon není nic nového (15 kW je decentní mezigenerační posílení), z hlediska image je to oproti předchozí generaci spíš krok zpět a není jen pro parádu, své zákazníky si jeho předchůdce našel.
Pravda vítězí
Dosud tam bylo 103 kW. Ano, asi to nebude nijak lehký auto, ale 140 kW bude pro některé až příliš. >😁
Avatar - Emel
Emel
Pokud myslíš končící Superb, tak ten má i 125kW.
Avatar - iudex
iudex
Je to len marketingové rozhodnutie dané jasným product-placementom a ja to plne chápem. Skrátka Superb je pod Pasatom a niekde sa to musí prejaviť, inak by zákazníci mohli odôvodnene pochybovať o kúpe drahšieho Passatu. Takže preto absencia BiTDI, full-LED a pod.
Naopak ja som rátal, že v Supe nielenže nebude BiTDI, ale ani najsilnejší benzín, preto som pozitívne prekvapený, že Sup bude mať až 206 kW motor. Pre image Škody to bude len dobré (aj keď z obchodného hľadiska nie tak zaujímavé, ako keby mali BiTDI).
Avatar - JDM
JDM
Jo to chápu že superb musí být pod passatem, ikdyž si myslím že tam nepatří, a za ten 206kw motor :yes:
jirkas3
spíše nechápu to že nedostane full LED když to může mít i Leon který se prodává mnohem mín. tak to mi opravdu hl nebere. ;-\
Avatar - iudex
iudex
Seat potreboval pomoc, stál nad priepasťou a koncern mu chcel pomôcť, preto dovolil Cupru podstatne výkonnejšiu než GTI či full LED, ktoré sú raritou aj o triedu vyššie. Sup nemá predajné problémy, naopak ak by mal všetko to, čo Passat, mohlo by dôjsť ku kanibalizácii, preto to okresanie. Inak samozrejme je to škoda, LED svetlá sú budúcnosť a postupne nahradia xenóny.
jirkas3
tak pravda je že jje to jeětě docela novinka LEDky ale když je nemá octavie tak jsem to trošku očekával u superbu. Chápu ze 6 válce nebudou to mi přijde logičtejší.. a k tý kanibalizaci je pravda že by mu už lezl do zelí ale ty LEDky mohli aspon být tak snad ve faceliftu
_MT_
V předchozí generaci měl Leon až 228 kW (pořád předokolka). Není to tedy zrovna něco nového. Spíš bych řekl, že se každá automobilka rozhodla utratit daný balík peněz trochu jinak. Seat má mít líbivější design a tak dává smysl, že si vybrali LED. Škoda má být spíš rozumnou volbou a xenony pořád svítí dobře (LED můžou přijít s faceliftem).
overnight
To byla tušim pouze limitovaná edice Super Copa s výkonem 221kw. Vrcholem minulé generace byla sériová Cupra R o výkonu 195 KW.
_MT_
Cupra 177
Cupra R 195
Copa 210
Cupra 310 LE 228
Cupra R310 WCE 228

Možná jsem na nějakou zapomněl. I Cupra a Cupra R měly větší výkon než tehdejší GTI (147 kW, když představili Cupru, respektive 155 kW, když šla ven Cupra R). Tenhle odstup Cupry od GTI vskutku není něco nového.
Avatar - white label
white label
Souhlas, větší výkon Cupry proti GGTI je spíš pomalu tradicí, než novinkou.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, Leon, to je ta věc u které sem váhal, jestli interiér poczhzí z roku 1991 nebo 1995?

LOL, totální tragédie >😁
Avatar - iudex
iudex
Nie, Leon je tá vec, ktorá na Ringu vyprášila americkú športovú pýchu s V8 (Corvette C6). 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>😁 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Vette je konkurence Leona. Hmmm. Tak jo no,

Co říkáš na tohle?
[odkaz]

to je nádhera, Logan je proti tomu luxus.
Tak hnusnej středovej panel sem už dlouho neviděl, navigace vypadá líp i čínská a všude samej plast. Levnost a šetření přímo řve z obrázku >😁 >😁
Avatar - white label
white label
No, právě, že to není konkurence..., proto ta "ostuda", je to jako kdyby šampion z bantamové váhové kategorie knokautoval šampiona ze super těžké váhy. :😉 >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Kolik váží Leon a kolik Vette.

to je jako když napíšu, že Neon SRT4 2005 na okruhu natrhne * 3litrový Audi A6, proto je Neon čupr kára a A6 šrot.
Avatar - white label
white label
Tak tohle "přirovnání" kulhá na obě nohy, zkus to znovu.

P.S, Mimochodem u Audi jsi neuvedl ani motorizaci, nemusím ti snad připomínat, že nejsilnější šestková Audi se nazývá RS6.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
JOOOO !!!!
A ta rozmeta hocijaku podobnu americku rarohu kombikoidnu na okruhu na minder pinďž >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - JDM
JDM
Tak to bych chtel videt....
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ver tomu 😉
Amici nemaju ziadnu relevantnu odpoved na RS6 Avant alebo E 63 AMG S ( bud s alebo bez 4x4)
daj si do vyhladavaca Drag Race Mercedes F1...
Ak ti najde nieco stare max. mesiac, malo by to byt taka promo akcia, ktoru organizoval Mercedes. Je tam okrem ineho aj M5, aj E AMG, - tie proti sebe - a vsimni si ich casy.
Je to na 1800 m !
RS6 tam postavili proti nejakej C AMG Black Series, uz si presne nepamätam...a vsimni si jej cas !!!
potom si pozri aj vsetky ostatne porovnavane drag racy, a zistis, ze ta RS6 tam E AMG aj M5 zabila na hlavu !!! Plus mala lepsi cas nez mnohe supersporty !!!
Len 2 boli rychlejsie, plus ta F1 😉
OK, drag Race nieje okruh...ale ver, ze je dost schopna aj na okruhu ! A chcem vidiet, co dokazu Amici poslat proti nej na okruh !
Nejaky Hellcat ? - tak nech to skusia, rad si to pozriem, a pozriem si rozdiel proti autu o vyse 150 koni silnejsiemu 😉
Lenze pokial si Subarista, tak vies ze vykon nieje vsetko 😉
Pred tym, nez som zacal s Audi, som aj Subaru extremne uznaval :yes:
Lenze doba ide dopredu a je smutne, ze Subaru akosi straca dych... 😒
Avatar - JDM
JDM
No dragrace obcas sleduju ale ne nejake promo akce . najdi na yt dragtimes z ruska nebo m5board realni majitele se svymy auty. A moc rs6 tam neni a nijak neoslnuji a treba takovej jeep srt8 s 1200hp taky neni zadny maslo. RS6 na okruhu taky neni zadnej zazrak ale amici asi nemaj zadne kombi co by ji dalo.na druhou stranu proc to chtit supervykone kombi jsou podivna kategorie. A k subaru . to nespi posledni STI je hodne povede .povede po jizdni strance o co u takoveho auta jde predevsim a tech kompromisu tam je malo . jsou tam ale porad to auto je schopne a zabavne narozdil od S4 ktere vic sazi na prakticnost a komfort ikdyz je to taky hodne dobre a schopne auto.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ja ale hovorim o seriovych autach.
Bohuzial, mam dost pomaly a stale blbnuci net... :-! - preto to doporucujem tebe vyhladat si. Naposledy som to videl aj na autoforume aj na autoe😜res co uk.
Ako demonstracia sily a vykonu je to velmi vypovedna vec ! - ziadne extra pripravy timov odbornikov. Proste zobrali auta, postavili na ciaru, zmerali a vysledky uverejnili.
No a okruh by som si rad pozrel s hocijakou 4 dverovou US konkurenciou.
Audi ale teraz znovu prehodnocuje vyvoj RS modelov. A uvazuju dobre😒br /> Na najvacsich trhoch su najzaujimavejsie sedany...takze sa mam na co tesit - osobne chcem aktulanu RS6 Plus Sedan ! - len ci sa jej aj dockam... 8-s - skor asi nie, aj ked Plus bude, tak asi len Avant :-!
K Subaru😒br /> Mam ich rad stale 😉 - ta ich "mechanickost" !!! - to je cista fascinacia ! Lenze toto samotne na komercny uspech nestaci. No a bez komercneho uspechu niesu love na zaujmavejsie (STi) kusky... :-!
Hold - tazka doba :-!

PS: Pozeram, ze sa zobudil nejaky "palcekar" - zrazu, my, co sa debatujeme o AUTACH, tak mame vsetci minuska >😒] - tak len si posluz dylynko >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Amici maj dva takovy nevinny kombiky: dodge magnum srt8 6,1 hemi. 430 hp, 5,3 na sto a maximalka 265. V serii. A pak novejsi cts-v 6,2 kompresor. Ten ma pres 500 hp, stovku dela za 4,8 a jede 300 😊) a pak je tu treba hennessey. A to sme zas jinde 😊)

RS6 ma 570 hp, tedy jen nepatrne vic nez cts v s 556 hp. Maximalku maj taky podobnou takze akorat audi ma lepsi zrycleni diky prevodovce. Tot cely.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
RS6 ma 560 Hp, zrychlenie je take dobre aj vdaka quattru, nielen vdaka prevodovke 😉
V Max - v Dynamic Plus je 305 - limitovana, bez toho ju uz ale niektori rozhybali na vyse 320 😉
Ale ved nic proti nikomu a nicomu, klidanko-pidanko... 😄 Ked sa zacne coskoro prejavovat nova politika firmy = RS sedany, budes moct pouzit proti nej aj silnejsiu konkurenciu 😉
Avatar - Anonym
Anonym
A co tam má Audi na tohle? 3,6 V6 twinturbo, 420 HP >😁
Nový Cadillac CTS sedan 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Kulhá stejně jako tvuj Seat a Vette.

Stejný jabka s hruškama je tohle [odkaz]

vs tohle [odkaz]

😄
Avatar - white label
white label
Chápu, nezbývá tic nic jiného, než si dál "plést" A6 s RS6. >😒]
Zajímavé, jak vlastně musíš najednou nepřímo stavět obyčejnou A6 na úroveň Vette. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
RS6 měla 4válec? že o tom nevím >😁 >😁

Prostě porovnání leon vs vette je stejný nesmysl jako doobá A6 vs Neon SRT4, oblíbený to nástroj amatérských závodníků v usa, že.
Avatar - white label
white label
Pokud má 4válec Vette, tak určitě jo... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Leon má V8? >😁 :-! >😁
XTad
Ten interier fakt nic moc. Skoro jak v nejaky americe >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo.
Tak namátkou takový konkurent Leonu

[odkaz]
[odkaz]

Oproti Seatu velkej luxus
Avatar - white label
white label
Namátkou, jo, jak dlouho jsi to hledal? >😒]
Ale stálo to za to, fakt neskutečná nádhera, to dřevo na Verano zbylo Fordu z jeho designově proslulých výbav Ghia, tak ho šoupli Buicku? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Aspon ten středový panel nějak vypadá, což se o Seatu ani Fordu ghia říct nedá.

Hledal sem to asi minutu >😁
rapper
Už jsi někdy chytráku slyšel o tom, že každému se líbí něco jiného, zkritizovat se dá všechno, to není umění 😉
Avatar - Anonym
Anonym
právě, že zkritizovat se dá vše, ale tady se kritizuje POUZE to co není made in germany nebo co je sice made in germany, ale vlastník je odjinud, že (opel třeba).

V tom je ten problém.
XTad
Ja tam vidim korejske a nemecke auto. Ted ukaz tu ameriku. Ale je fakt, ze i tam uz se pomalu uci delat vnitry a sami pochopili, ze hruzy, co se davaly do minule generace chargeru, nebo jeste stale davaji do nekterych modelu fordu s kvalitnim a pohlednym interierem nemaji nic spolecneho.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo to je možný, abys viděl ameriku, tak to nebude konkurence Leonu, že.
Ani dle us měřítek.

Za hrůzy v minulém chargeru může Mercedes, ti šetřili kde to šlo i nešlo >😁
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Z mého pohledu tomu chybí vkus a harmonie... béžová kůže, stříbřenka, jakože dřevo (dokonce na volantu), tmavý vršek, volant a řadička... dost se to tluče. Ale jinak to vypadá hodnotně udělané, to zase ne že ne... a třeba se to někomu fakt líbí.
Avatar - white label
white label
Ano, je to jako když pejsek s kočičkou pekli (spíš vařili) dort. Každý si tam může najít kousek svého oblíbeného materiálu/barvy.
Někomu se to dokonce může líbit i jako celek, sádroví trpaslíci se přece prodávají taky... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nemci vubec sv. Kuzi a interier s drevem nekombinuji. Mam chvili guglit? Btw pouziva to i slavne bentley.
Snad bys nechtel vrsek palubky svetly. To se odrazi ve skle jak pra*e. Jo a lepsi stribrny stredovy panel s vysuvnou obrazovkou nez tablet a klavirni lak. Kazdej to ma holt jinak. Ja uz cerny interiery mel 3 a nemam jaksi zajem.

Jo a povim ti tajemstvi: ty materialy v tom cadillacu sou o tridu lepsi jak v jednou tak drahym bmw. Hdd na pisnicky, mapy a radio co nahrava vysilani takze si zpetne jde pustit vysilani jaksi premiove bmw neumelo stejne jako ventilovany sedacky. A u led svetel meli chlapci v bmw v blinkrach klasicky zarovky a to samy u couvacek a zadnich mlhovek - narozdil od cadillacu. Vyhrejvani kapaliny ostrikovacu uz sme probirali jinde.

To jen tak bokem 😊)
Jo bmw melo nightvision. Super vec, pokud jezdis 40 jinak naprosto nepouzitelny 😊)
Avatar - Emel
Emel
Nikdo taky netvrdí, že všechno co Němci vyprodukují je super. Tohle prostě super není, je tu příliš mnoho různých materiálů, ten vnitřek nemá žádnou harmonii. Možná najdeš stejně strašný německý interiér - a možná ne.

Fakt je ten kulatý vršek volantu pravé dřevo? Ne že by to nebylo jedno, na volantu nechci ani dřevo ani hliník, ani pravé ani falešné... viz diskuse pod konceptem Prologue.
Avatar - Anonym
Anonym
Mě se to líbí a považuji to za nejlepší us interiér své doby.

Dřevo a kůže se kombinuje běžně, v jaguaru bylo to samé. Akorát místo falešného hlíníku tam byl slavný klavír.

Jo je to pravé dřevo. I v 300C byl volant pravé dřevo, kalifornský ořech
>😁

Já mam dřevěné volanty naopak rád. Je to odkaz do minulosti. Prostě dřevo v autě jo, ale musí vypadat elegantně.
Avatar - Anonym
Anonym
To neni jakoze drevo. To je real drevo. Wood packet byl za priplatek. V zakladu to nebylo. Cadillac imitaci dreva zasadne nepouziva. I v sts je prave drevo, zel tam kvuli vysoke vrstve laku vypada fakt jako falesny. Ale je pravy.
Jo a ten vrsek palubky je taky obsity kuzi. Takze plky o tvrdych plastech pase, ze. To je smuly co. Kuze, pravy drevo, imitace hliniku a chrom. Vsechno, co nemci pouzivaj taky 😊)
JaMM
To je ironia? Alebo si pleties automobilky Ford a GM?
Avatar - white label
white label
Že je to ironie/nadsázka je snad jasné. Na druhou stranu tu řešíme "americké" interiéry obecně, nikoli pouze v rámci GM, Fordu apod. V reakci přece netvrdím, že by bylo případné "stěhování" stylu Fordu do Buicku v rámci GM. To je pouze tvůj vykonstruovaný závěr na základě nějaké tvé domněnky, nebo pocitu.
Avatar - JDM
JDM
A kterou myslis? ZR1 ktera to ma za 7:19? Nebo Z06 za 7:22?
rapper
jak pro koho 😉
rapper
Když pominu fakt, že jsou to zástupci odlišných tříd, tak Leon má do letošního listopadu na kontě 141 700 ks + 50%. Superb má např. za celý loňský rok 94 400 ks -13%.

Jo a full led má i Toledo z Mladé Boleslavi 😉
Avatar - Anonym
Anonym
full led přední světla sou na kulový a full led zadní světla měl cadillac už někdy v roce 2005 >😁 >😁
webpaja
Proč jsou full LED na kulový? Nechám se rád poučit 😉
Avatar - white label
white label
Určitě proto, že je jako první nedávali do US cars... >😒]
webpaja
😄 :yes:
Avatar - Kolouš
Kolouš
To by mne taky zajímalo. 2 měsíce jezdím V-klassu s LED. Rád si vyslechnu důvod proc jsem měl jít do halogenu...
Avatar - Anonym
Anonym
šmarjá, kdo mluvil o halogenu.

Natáčecí bixenony podle mě svítí lepší. lepší světlo pro oči, ideální jas rozptyl světla a na dálkový je to jak ve dne.

LEDky sou dobrý dozadu, o tom žádná a na blinkry.
webpaja
Aha takže jsi ještě auto s full LED nejel...opakuju co jsem napsal. Mám na autech obě technologie a LED svítí jednoznačně líp! 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak asi záleží jak na kterém autě. Ono taky znam první xenony s D1S co svítili hůř jak halogeny.
ne vždy se to podaří u všeho...
rapper
"e😜ert" promluvil >😁 >😁 >😁
Pravda vítězí
Třeba je dostane pro rok 2016, musj postupně. Dyť to maj na dalších co já vím šest roků.
Pravda vítězí
A hlavně, Seat byl v prd..., takže ho nečím a nějak musej tahat nahoru. I to je určitě jeden z důvodů.
zlysoused
Mě osobně bude spíš trochu chybět šestiválec. Ne že bych se ho chystal koupit, ale Superba posouval trochu někam jinam, výš. Přece jenom, Superb V6, 4x4, DSG - to je kombinace, která už měla oprávněné ambice ťukat na vyšší střední.
Avatar - iudex
iudex
Ale Passat sa tiež vzdal V6ky (ostatne ako väčšina konkurencie); otázne tiež je, či vôbec v koncerne majú aktuálny šesťvalec, ktorý by sa tam vošiel a stará 3,6ka asi emisne nestíha.
chytrak1
Popsane je to divne. Ale podle mne superb z toho vysel super. Ma 140 kw diesel, coz je nad urovni mondea, na urovni nejlepsich konkurentu. Passat se cpe vys k premiovkam, tak ma jeden motor silnejsi. Ale uprimne kdo bysi ho v superbu koupil. Mozna to mohli udelat obracene a misto nejsilnejsiho benzinu nabidnout nejsilnejsi diesel, ale stejne by to nic nezmenilo na tom, ze nejprodavanejsi budou 110 a 140 kw diesely. :yes😒br />
Sestivalce- tak tem je definitivine konec. Vsude. A (skoro) pro vsechny. I bmw je nabizi jen v nejsilnejsich verzich, volvo vubec atd. normalni manazeri si budou muset zvyknout na 4 hrnky a budou radi ze nebudou jen 3. 😒
miki77
nekde jsme cetl ze bude i verze Bi TDi se 162kW pro vypleni diry mezi 140 a 176kW. vite o tom neco vice. A hlavne pokud ano bude to jen pro Passat nebo to pusti i do Supu?
Taky 140kW verze pokud je 4x4 je BiTurbo (neznam duvod) v Passatu, je to stejne is pro SUP? dikes
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Vsetci koho to zaujima, nielen Miki 77 😒br /> Pisal som s panom Kovarikom ohladne "problemu" menom BiTDi 190 PS pre Passat 4x4.
A teda aj ako to bude v pripade nasledujuceho Superbu...
Odpoved😒br />
Výslovně jsme se ptali šéfa projektu Superb pana Havelky a podle jeho vyjádření má verze 140 kW vždy jen jedno turbo - jak ve Škodě, tak ve Volkswagenu. Je tedy možné, že se vloudila chyba do technických údajů VW, což ověřujeme - vznesli jsme dotaz na českého importéra. Dáme vědět.

Takze vypada to tak, ze tak ako pri uvedeni FL A6 nebolo jasne vsetkym, ako to bude s parametrami toc. momentu pre slabsi 3 liter TDi, tak vznikol aj tu akysi paradox, ale coskoro sa hadam dozvieme pravdu 😉
miki77
diky AUDIRS6. Delam turba takze mam na tohle tema trosku uchylku 😄
Pravda vítězí
Za vším hledej Volkswagen >😁
sTiLL
...hned prva veta "clanku" ma na vcas rano rozosmiala, len tak dalej www.(skoda)auto.cz 😄 😄 😄 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
to byl ošklivý jezevčík. Teď se to změní a Mondeo vedle Supa bude vypadat jako nějaký Fusion.
Karlll
Jen aby to tak bylo, OIII na plechacich s otresnyma skodovackyma puklicema vypada jak OII pred faceliftem, auto bez pokroku.
Avatar - iudex
iudex
Neviem presne, ako to myslíš, keďže Fusion je len označenie Mondea v US. Ak ale čakáš, že Superb bude teraz nejak super vizuálne dynamický, aby si nebol sklamaný. Napriek odvolávkam na Vision C sa tam totiž žiadna podoba nenachádza (možno detaily nejaké pod fóliou schované budú podobné, základné línie ale už jasne vidieť sú a tam nič z dynamickej kupé-línie Visionu nie sú.
Porovnaj dynamickú, silne klesajúcu líniu karosérie Visionu C: [odkaz]
s úplne klasickou vizuálne trojpriestorovou karosériou Superbu: [odkaz]
Skrátka úplne iné auto, nič z proklamovaných línií 5-dverového kupé sa nekoná.
Avatar - Emel
Emel
Hele, já v tom žádný velký rozdíl nevidím... 😉

PS: pro jistotu... dal jsi dvakrát stejný odkaz
Avatar - iudex
iudex
Sorry, mienil som toto: [odkaz]
To skrátka s karosériou Visionu C nemá spoločné zhola nič.
zlysoused
No zrovna knedlíkoidní Mondeo není žádný velký krasavec a v kombíku vypadá Superb mnohem líp.
_MT_
Předek není nic extra ani v jedné verzi, ale jinak kombi nevypadá špatně (na rozdíl od liftbacku, který je prostě divný). To ostatně ani Mondeo kombi.
Avatar - iudex
iudex
Tento článok dokonale ilustruje, prečo má SM takú nevalnú povesť škodováckej hlásnej trúby (ak nechcem povedať niečo vulgárnejšie s lezením...).
PR oddelenie automobilky by nemohlo napísať oslavnejší článok. Euforické a nadšené formulácie by som akceptoval pri najnovšom superšporte od Ferrari či luxusnej limuzíne, ale pri mainstreame strednej triedy tie superlatívy znejú dosť nepresvedčivo a neprimerane ("tento pohled vážně rozbuší srdce", "srší noblesa a reprezentace"). Plus obvyklé klišé, že kým je model aktuálny, nepriznajú sa očividné nedostatky (jazvečíkovský profil), ale na povie sa to až pri predstavení novej generácie, ktorá ale už je úplne dokonalá: "Na rozdíl od rozpačité aktuální generace je novinka sebevědomým krásným vozem..."
A samozrejme práve a len novinka je konečne tá originálna a jedinečná Škoda, aká tu doteraz nebola: "Proporčně vyvážený a nesmírně elegantní zevnějšek, s mnoha originálními stylistickými prvky, jaké u ostatních Škodovek nenajdeme". Koľkokrát som to už počul? Naposledy u Fabie, ktorá je síce pekná a nemám k nej výhrady, ale podľa Kabaňových rečí to malo byť úplne jedinečné auto, avšak realita je len tradičné nadviazanie na aktuálny dizajnový jazyk Škody. Avšak Kabaň nie je nezávislý novinár, ale tvorca toho auta a preto si zveličenie a zaujatosť mohol dovoliť, na rozdiel od "nezávislých" novinárov. Na betón bude aj pri Superbe dizajn evolučný, tak by si aspoň novinári mohli odpustiť tento reklamný newspeak. A Vision C tam nevidieť vôbec, línia strechy má ďaleko od avizovaného "kupé", naopak je to ten najtradičnejší tvar sedanu na trhu.
Skrátka a dobre SM sa opäť prejavil ako predĺžená ruka PR oddelenia Škody a nie ako nezávislé médium. :no:
Avatar - nalimer
nalimer
Myslím, že stačí si pozrieť články venujúce sa predajom áut v ČR či EU. Z princípu je v titulku vždy slovo Škoda.
Voči značke nie som predpojatý. Svoje auta robia plus mínus za rozumnú cenu. Ale je absolutne zbytočné čítať porovnávacie testy v SM / Auto Tip / Auto Bild (SK), kde sa zúčastní Škoda, resp. VW. Proste nečítam.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4bytelnýkola
souhlasím, přijde mi, že všechny ty použité superlativy jakoby ani nevymýšleli, prostě mají seznam nebo slovník a předpis na jednu normostranu použít 15 výrazů, nic proti škodě, jen tato nenápadná agrese je už přehnaná, bohužel..
Avatar - iudex
iudex
Presne, tento násilný a ťažko uveriteľný oslavný tón autu viac ubližuje, ako pomáha. Iste bude Superb výborné auto (a keďže vychádza z vydareného Passatu, nemám dôvod o tom pochybovať), keď je ale prezentovaný takýmto vlezlým spôsobom, môže to znechutiť.
Podobne som to mal naposledy s filmom Interstellar: po oslavných recenziách, titulkoch ako "Vesmírna odysea dnešných čias" a pod. som šiel nabudený do kina a dostavilo sa sklamanie. Pritom to nebol zlý film, keby som nemal prehnané očakávania, bol by sa mi vcelku páčil, ale nadšenie z recenzií sa nekonalo.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4bytelnýkola
nezbývá než klasikovo: "méně jě tentokrát více" 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - APF3C
APF3C
Ty máš asi hodně velký mindrák, že? Pořád si bereš redakci do huby i bez pořádného důvodu, ale přitom tady podle četnosti tvých diskusních příspěvků vysedáváš od rána do večera. Zvláštní.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
Kolouš
"pri práci se obcas mrknu na Auto.cz na nejnovejsí nesmysly redaktoru nebo nekterých diskutéru. Málokdy se v cláncích na Auto.cz objeví neco pro mne zajímavého. Ty clánky, které by pro mne teoreticky zajímavé být mohly, jsou totiz opsané a cetl jsem je jiz pred tím v originále"

ty jsi takovej vocas.... vědátore.
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Pravda vítězí
Tak za tohle velký :yes: >😁
Avatar - white label
white label
Volbu toho slova sice z principu úplně neschvaluji (myslím jeho "sekundární" význam), ale jinak se s tím prostě nedá nesouhlasit. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Chápu, všichni jsou letadla, jenom ty jsi špičkový profi novinář, který ovšem nemá co na práci, tak se alespoň pokouší otravovat ostatní lidi...
Že by závistivý "čecháček", kterému ke štěstí stačí fakt, že koza zdechne i jeho sousedovi...?
Avatar - Stefič
Stefič
to víš...když he nenechaji veslovat, bude aspoň kalit vodu >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
Stefič
hele vocasi, vysvětlím ti to na příkladu...

Čočka je podle mě hnusná. Tak ji nežeru
V maskáčových hadrech vypadám jako ***. Tak je nenosím.
Po vodce je mi blbě, tak jí nepiju.

ACZ je podle tebe shi*t. Tak proč sem kur*va pořád lezeš
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
Stefič
ty to pořád nechápeš. Jsi tu za blbce a všichni na tebe kašlou. Mají z tebe legrandu. Pochop...nic nezměníš. Tak se uklidni, vem si lék a jdi si číst čtyřlístek. Myšpulín tě uklidní
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Líp bych se nevyjádřil, naprostej souhlas. >😁
Teda až na toho vocase, to už by se moh urazit. 😉
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
ten Horst Fuchs, dži-dži nebo jak se to slušně nazývá ten prodejný korejský zadek, to tu má v popisu práce >😁 ve dne v noci online a šířit propagandu, docela humorné takhle skončit >😁 :yes:
Avatar - Kolouš
Kolouš
co mi na nich nesedí? Nic. Rád čtu co píšeš !
>😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
Kolouš
Hele Gilgite, ano máš pravdu. Ty máš co říct k čemukoliv. V tom ja ti nemohu konkurovat. A jak jsem psal: rad čtu co Ty napíšeš.
Jen mne napadlo: Uvědomujes si rozdíl mezi tim byt vtipný a byt k smichu? Oboje zni podobne, ale rozdíl v tom je znacny...
Avatar - white label
white label
A podobných rozdílů, které si není schopen uvědomit, je bohužel mnohem víc...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Hlavně, že ty "argumentuješ věcně", např. vyčmuchaným Rožnovem a jeho úrovní o které sám víš velké kulové. Přitom zrovna ty můžeš Rožnovu jeho úroveň jen tiše závidět, a nejen jemu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ako chlape...to este nestacilo na dnes ?
Ved normu si uz prekonal o 300 %. >😁
Sksus si dat teraz na vecer oddych, zajtra je tiez den >😁
Nemam rad, ked mi niekto uraza "spojencov" :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Nepozeral som vsetky vase "problemy", ale je pravda, ze sa mi zdas v poslednej dobe akysi moc podrazdeny. Proste vyrad rychlost, nechaj to na neutrale dojst na nejaku rozumnu uroven a potom pokracovat v pohode dalej 😉
Ty rozhodne niesi clovek s 2 cifernym IQ ako napr. Toper a spol...Proste zda sa mi, ze mas na viac, nez aby 95 % tvojich prispevkov bola kritika, hadky a urazky.
Toto nebar ani ako kritiku odo mna. Len ako take "kolegovske" odporucenie.
Proste trosku viac dobrej nalady a optimizmu 😄 idu Vianoce 😉
Co ty na to, skusis to ? 😄
Pravda vítězí
Neskutečně pozitivně napsáno, smekám klobouk. :yes:
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Dakujem 😉
Ked mam dobru naladu - a akoze ju teraz mam - tak dokazem kludne a pozitivne komunikovat skoro so vsetkymi. Su tu ale niektore specificke vynimky. Ked sem budes chodit pravidelnejsie a vsimat si ich "objektivnost" tak potom si asi vsimnes aj mojich o dost ostrejsich reakcii.
Gilgit nemusi byt uuuuuplne "zly" - len ma vacsinou asi blbu naladu a pocit, ze si niekto nerobi svoju robotu dost dobre. Z toho asi prameni jeho nervoznost a vacsia kritika.
Ja som uz ciastocne na nejaku prehnanu kritiku rezignoval. Tak sa snazim vzdy len v kratkosti a vecne ( najcastejsie nekvalitne "opisane tabulky alebo texty" ...)
Takze pohoda 😉 Casom pochopis...
Pravda vítězí
Oukej, uvidíme, snad se mi tu bude líbit >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Dovol reagovat: A proč jim teda neukážeš ty, co podle tebe dělaj špatně? Prakticky, fakticky, ne jen řečma a nadávkama. Můžeš mi prosím na konkrétních příkladech ukzáat, co dělají špatně? Abych si uměl udělat představu. Jak jsem psal, novice.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Pardon, mám pocit, že si nevidíš do úst.
Já sem přišel z jiného českého autowebu, kde jsem se právě informace vůbec nedozvěděl, nebo s neskutečným zpožděním. Tady koukám od rána, jak to frčí, ale taky koukám jak se tady v průběhu dne prezentuješ ty.
Nevím, neznám, neřeším, jen se zeptám - Toto je tvoje obvyklá denní rutina? Slovně pokálet práci všech ostatních? Když jsou to podle tebe nesmysly, proč to čteš a proč diskutuješ? Když jak sám píšeš už si to četl jinde v originále.
Můžu se zeptat, co přesně děláš za práci? Že máš čas několikrát denně koukat na web. Manuelní práce rukama to asi nebude.
A ještě jeden dotaz: Znáš CoC? Já jsem leader jednoho českýho klanu a takový lidi jako ty, co sami nepřispějou do týmu, ale jen kritizují, vyhazuju. Dám kick a vezmu jinýho. Tak jen aby se ti na zdejším webu nestalo něco podobnýho. A neboj, ode mě ti nic takovýho nehrozí, jen nemám z principu rád negativistický lidi. A ty na mě působíš závistivě.
Provocateur
Odpovím za něj. Toto je jeho obvyklá rutina. Ale dneska se ještě držel při zemi, protože mnohdy počastuje autora i pár peprnými výrazy. Časem poznáš.

Jinak on už ten "kick" jednou málem dostal, ale redakci se ho nakonec zželelo a nechalo nám ho tady jako figurku (neplést s jiným nickem) pro pobavení.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Provocateur
Koukám, že plníš svoji normu a na jeden delší příspěvek přidáš deset nicneříkajících blábolů o pár slovech.
Avatar - Stefič
Stefič
ty vole, neblbni. Dát mu BAN by byla zásadní chyba. Každé společenství má svého blba. Většinou si ho drží pro své vlastní obveselení >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Provocateur
To je nám všem jasný, že se rukama neživíš a hlavou už vůbec ne.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Provocateur
Neboj, třeba jednou vymyslí pilulku, po které se ti zvýší inteligence natolik, že se budeš moct označit taky alespoň za primitiva.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Provocateur
Nemám potřebu tady lhát, každej není jako ty.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Mistr světa amoleta, tak jsme si říkali kdysi dávno ve školce, od té doby mě mistrem světa nikdo nenazval. Až ty, ale to bylo jasně že myšlený negativně.

Promiň, ale pokud s někým nebo něčím nesouhlasím, ozvu se, máme demokracii. A nerad bych si tě zařadil do rubriky NE. Žiju pozitivně (na ničem ale neujíždím) a tak si jen budu myslet, že prostě dneska nemáš svůj den.

Věci rozumím, to si buď jistej, jen nemám potřebu to všem na webu nebo FB sdělovat. Diskutuji věcně a hlavně slušně, výrazy 4. cenové skupiny nepoužívám.

Myslel jsem pochválit lidi a tím je motivovat. A když je to jak píšeš jeijch normální práce, tak proč za ni kritizovat? Tebe ve tvé práci také kritizují deno denně za nornální práci? Mohu se zeptat, kde pracuješ? Firma, obor, oblast, město? Abych si udělal představu.

Pravda vítězí!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
1. až 4 . věta - souhlasím. A děkuji za normální tón a věcnou diskuzi.
5. věta - Škoda, to nebylo zpovídání, jen jsem se o tobě chtěl něco dovědět. Nebo SZ?

Palce nahoru nedávám za sprosté výrazy, já tím jen hodnotím příspěvky, které mě pobaví, rozesmějou, zaujmou. Jak to dělají jiní je jejich věc, já jsem takto zvyklý i na jiných webech. Těch, co nemají s auty nic společného. Prostě se jen webem bavím, neživí mě.
Avatar - vosicky.senior
vosicky.senior
Gilgite, mírni se prosím.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
A ty to chápeš?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
souhlas. Orgastické výkřiky z tržnice tomu spíše na kráse uberou.
Karlll
Proletl jsem fotky a uz vidim stary znamy interier Skodovek. PR clanky nema cenu cist, technicke info zadne a ostatni hodnoceni exterieru je subjektivni. Po uz tradicne opakovanem interieru, Fabia, Rapid, Octavia prijde tedy u Superbu. Zbyva tedy pockat jake drobne zmeny v exterieru bude mit Superb oproti OIII.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
... to máš tak: Když už děláš, že děláš, tak to děláš tak, ať všichni vidí, že fakt makáš a ten výsledek prostě musí být a je megaboží. Super zboží se prodá samo, to ostatní je třeba hezky zabalit 😄
_MT_
Já si vždy vzpomenu na testy high-end audia. Tam také čumím jak péro z gauče. 😄 Možná znáš tu situaci, kdy se po baráži přívlastků zarazíš a v hlavě máš otázku: Co to [vulgarismus] čtu? Jinak jsem žádnou klesající záď nečekal a řeči o designové revoluci mne nechávají chladným. Všechno je možné, ale vůbec mi to nesedí.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Hmm... 😒

Tak jsem doufal, že ke stejné bídě jako u octy nedojde... [odkaz] ;-\
Pravda vítězí
Kde vidíš tu bídu? 😐
Avatar - white label
white label
Já tam víc než výplně dveří vidím končetiny figuranta ze SM.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
No... když se na to mrknu ještě jednou - mohlo by to být dost možná jen zaslepené. 😉 Ale i tak to bude nejspíš dost ploché a snad ne tak tvrdé (doufám) jako u octy. Ta mě zklamala plasty ve výplních docela dost. Verze za milión v Ženevě s tapecíry v dolní části skoro horší než má Rapid, to tedy fuj. I když má vystlanou kapsu. Golf je o galaxii jinde.
Avatar - Starfighter
Starfighter
[odkaz]

? 😉
Avatar - Emel
Emel
Dost dobrý :yes😒br />
Nedávno zveřejněná skica byla zřejmě od dobře informovaného zdroje.
Avatar - iudex
iudex
Kde tu vidí redaktor "prekvapivo veľa prvkov z Vision C": [odkaz] 8-s
Avatar - Emel
Emel
Z mého pohledu... díky bohu za to. Ta světla u Vision se mi nelíbila. Třeba ta kapota? Uvidíme...
jarafara
Kapota je pořádná ono celé to vypadá jako už pořádný kus auta...
jarafara
Radar se schoval do masky... rozumné, lepší než dole jako u O3
chytrak1
Ale no tak kup si bryle. Ta svetla jsou s visonem skoro 1:1. Kuk jeste jednou.
4M
Přesně a navíc píšou ,že s Visionem C se 😒br />
Tvar masky chladiče se prakticky shoduje a světlomety nejsou tak radikální, ale kombinují hlavní obdélníkový motiv s trojúhelníkovými směrovkami ve spodní části. Nechybí hluboké vybrání pod světlometem

...tak uvidíme
Avatar - white label
white label
Nějaká podobnost tam je, ale že by zrovna ty přední světla byly skoro stejné si zatím nemyslím. Uvidíme.
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Něco by se snad i našlo😒br /> [odkaz]
Avatar - deolator
deolator
A v nejvyšší verzi světlometů budou evidentně k mání i ty "mihálnice"... 😄
Avatar - Emel
Emel
Fajn, je potřeba si trošku odfiltrovat (povinné?) nadšení... ačkoli... mí známí z Boleslavi jsou nadšení taky, tak uvidíme - podle fotek to vypadá, že proporčně to bude pecka.

Každopádně tu vidím slušnou informační hodnotu a věci, které jsem ještě nikde jinde nečetl... třeba seznam dostupných motorizací (který na rozdíl od "zaručených zpráv" před příchodem Octavie vypadá docela věrohodně 😄 ).

Opatrně předjímám, že Mondeo s Passatem dostanou silného soupeře v boji o čelo segmentu... Passat si zřejmě pohlídá technologický náskok v top variantách, ale podle toho co jsem viděl tuším, že Superb se mi z těch tří bude líbit nejvíc.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, ak odfiltrujeme svetmotorácke oslavné ódy už z princípu len preto, že ide o Škodu, stále je tu dosť informácií a najmä sa javí, že Superb bude technicky solídne, dobre motorizované auto, ktoré bude ašpirovať na triednu bedňu. Akurát to nadšenie z porporcií nezdieľam, žiadne avizované kupé línie tam nevidím, Vision C v reále sa nekoná, iba klasická karoséria, akú má sedan (lift) strednej triedy mať (a ako mal vyzerať minulý Superb). Možno tomu pomôžu detaily, ktoré sa skrývajú pod fóliou, ale základná línia je jasná a žiadny konkurent Passatu CC či A5 SB to nebude.
Ja oceňujem motorovú paletu až do 206 kW, širšiu karosériu, ako i zachovanie praktických piatych dverí; zamrzí (i keď je pochopiteľné) osekanie oproti Passatu (LED, BiTDI), každopádne stále to zrejme bude pestrejšie, ako mimonemecká konkurencia.
Avatar - Emel
Emel
Uvidíme, podle mě tam ta dynamika bude... delší rozvor, větší šířka, menší převisy, možná o kousek nižší... o tom to přece je.

[odkaz]

Ta záď je pozvolnější než je u sedanů běžné... CC to asi úplně nebude, tam je to ale zase na úkor posazu vzadu, což si Superb nemůže dovolit.
Avatar - iudex
iudex
Ak berieš ako referenciu profil doterajšieho Supa, progres a dynamika tam určite je. Ak ale zoberieš typické auto strednej triedy ako Passat, o žiadnej extra dynamickosti sa tu nedá hovoriť, proste štandard.
Avatar - Emel
Emel
Uvidíme. Passat nijak dynamické auto není. Mondeo sice má dynamické tvary, zase je ale trošku těžkopádné. Podle mě by to Superb mohl v optimistickém scénáři trefit někam na úroveň Mazdy 6, která je aktuálně můj třídní favorit... s bonusem liftbacku.
Avatar - iudex
iudex
Tak ten lift je pre mňa veľký bonus a samotným týmto faktom sa u mňa kvalifikuje do výberu budúceho auta, naviac aj z benzínov by som si vedel vybrať.
Avatar - Emel
Emel
Pokud zachovají cenovou hladinu jako u 3.6, pak to bude asi mimo mé finanční... nechci říct možnosti, ale představy. Ale jak mě nové Mondeo s Passatem nechávají v klidu, tak Superb v liftu a benzínu a DCC a možná 4x4 vypadá nadějně 😄 . Možná za pár let...
Avatar - iudex
iudex
Tak ja som myslel takú rodinnú verziu, t.j. 1,8TSI s manuálom, to by malo byť finančne prijateľné.
Avatar - Emel
Emel
Pokud bude mít 1.8TSI víc než 250Nm... tohle omezení dané aktuálně DSG v mých očích ten motor dost kazí, rozdíl 100Nm proti standardní 2.0TSI 162kW je propastný.
Avatar - iudex
iudex
Viem, že kvôli DSG, ktoré nezvládalo vyšší krútiak to priškrtili na 250 Nm, ale nevidím dôvod, aby aj verzia s manuálom bola so zníženým krútiakom; všetky manuály v koncerne s týmto 132 kW motorom majú 320 Nm (dokonca i Polo, čo už je na predohrab bez samosvoru pekná nádielka).
Avatar - Emel
Emel
Myslím že nemáš pravdu a manuály ve Škodě i v Seatu mají s 1.8TSI taky pouze 250Nm.
Avatar - iudex
iudex
Máš pravdu, neviem prečo som myslel, že najnovšie modely 1,8TSI už toto obmedzenie s manuálom nemajú (asi som vychádzal s Pola GTI, ktoré má síce s DSG 250 Nm, ale s manuálom má plný krútiak 320 Nm).
_MT_
Kvůli DSG to nebylo. DSG do 350 Nm měli jako první. Prostě se rozhodli, že ten motor omezí na 250 Nm, ať už byly důvody jakékoli, což jim umožnilo použít převodovky MQ250 a DQ200 (obě do 250) místo MQ350 a DQ250 (obě do 350). Alespoň předpokládám, že používají MQ250, když je ten motor takhle přiškrcený.
_MT_
Není to jen DSG, s tímhle motorem používají myslím i manuální, která je do 250 Nm (motor je tak přiškrcený určitě). Je to škoda. Jen s pohonem všech kol dávají jinou převodovku, ale pořád máš "jen" 280 Nm. Výjimkou je Polo GTI po faceliftu.
Avatar - Emel
Emel
Může být, každopádně 250Nm má i 1.4TSI... to by mi bylo asi trošku líto.
_MT_
Jak jsem napsal, je to škoda. S Haldexem ti dají převodovku do 350 Nm, ale z nějakého důvodu i třetí generaci 1,8 TSI ladí na 280 Nm, což měly ty dvě předchozí. I 81 kW 2,0 TDI myslím ladí na 280 Nm. Napadá mě leda tak, že by mohli mít udělané provedení Haldexu na 280 Nm.
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, na to, aby ve mě Sup vzbuzoval takové choutky ho odhalili příliš málo. 😉 Já ani nevím, jestli mám ve středním mainstreamu nějaký choutky, spíš bych to do budoucna viděl na takovou malou flotilku 2 jízdně zajímavých a přitom denně použitelných aut a jednoho čistě pro srandu.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Dynamičnost asi ne, ale včera jsem viděl novej Passat a podle mě čistě co se týká exteriéru nijak vysoko laťku nepoložil. Žádná sláva....takže uvidíme, co předvede Sup. Možná že osekanou výbavu vynahradí vnější vzhled.
Avatar - Emel
Emel
Já souhlasím, chybí tomu nějaká jiskra... kdybych měl volit podle vzhledu, tak pro mě Mazda 6 - Mondeo - Passat. Možná to u Passatu zachrání FullLed a hezká kola...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Absolutně Mazda 6 po FL.... atm je to šperk vybroušený k dokonalosti. K tomu výborné benzíny a skvělé jízdní vlastnosti a není o čem. :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
iudex
6ka je zvonku nádherná a po facelifte aj interiér vyzerá skvele. Len keby som si tam vedel vybrať silnejší benzín s manuálom... Nedá sa. 8-s
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No jel jsem s tou 163 /myslím/ verzí a jelo to parádně. Neměl jsem sebemenší výhradu. Ale pokud chceš ještě více tak ano.
Avatar - PepaJ
PepaJ
da sa bez problemu ..jen ne na ceskem trhu 😄
Avatar - Emel
Emel
Ty benzíny teda žádná sláva... 165k fajn, ale 211Nm při 4000... a navíc musíš překousnout buď automat, nebo Revolution s kůží.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pro mě je daleko zajímavější těch 165k s manuálem v M3. V Revolutionu za dobrý peníze....brzy se půjdu projet. 😉 Jen se trochu bojím, abych neskončil u prémie. Místní dealer Mazdy totiž převzal aktivity zrušeného zastoupení Hjondééé. >😁
Avatar - white label
white label
M3 už má a manuálem jen 165 koní? Kam to BMW spěje... >😒] 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
A taky divně nazvaná výbava pro BMW, že... 😉 No dobře, tak Ma3. 😄
Avatar - white label
white label
Jestli to tak půjde dál, tak u BMW bude časem číslo za eMkem značit počet válců motoru, no a z tříválce by těch 165 koní nebylo zase až tak málo... a ve verzi hybrid by z to ještě nakonec bylo dělo. >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
no a s nejakymi tymi elektromotormi... 😲
White, ved ty tu predpovedas buduce M3 pre rok cca 2024 >😒]
Avatar - white label
white label
To snad ne, i když...
webpaja
Že by mělo M3 '24 o jeden válec víc než R8? 😉
Avatar - white label
white label
Ne, bude mít logicky o jeden válec víc, něž M2 a o jeden válec méně, než M4 a do M5 budou dávat R5T od Audi. Takže R6 už jen do M6. >😒]
webpaja
😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Nie !!! My im ju nepredame ! >😒] A ak, tak hoooodne draho >😒]
nech vedia, ze poriadny motor nieco stoji >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
tak to sa s tebou mozem stavit, ze R8 este tak rychlo o taky pocet valcov neprijde 😉
...hmmm...to skor sa stane ( a uz je to znovu "slubene" ) ze 1 jej verzia nebude mat ziadne :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak jako, že Superba vystřihnou vizuálně do konkurenční podoby s CC nebo A5 SB, tomu jsem neuvěřil ani v nejdivočejších snech. Pořád je to vlajková loď a musí plnit funkci plnohodnotného svezení pro 5 manažerů do Paříže (nebo jak to bylo 😉 ). Úkrok stranou v podobě 4 dvéřového "kupé" si Škoda nemůže dovolit. Současný Sup se prodával výborně, v těsném závěsu za Mondeem, a pokud se tenhle povede, může klidně Fjúžnu uštědřit ránu z milosti.
Avatar - iudex
iudex
Tak to ani ja, reagujem len na nedávne proklamácie o takmer kupé tvaroch. Z praktického hľadiska by som ani ja nebol rád, keby 4,8 metrové auto nemalo vzadu dosť miesta nad hlavou.
Provocateur
Že by Superb uštědřil Mondeu ránu z milosti nevěř ani v těch nejdivočejších snech 😉 Mondeo má potenciál stát se v Evropě třídní dvojkou. Superb sice bude vypadal líp než předchůzce, ale designem se přiblížil Passatu a lovit v jeho vodách bude těžký.
Gvick2
Když může starý Sup bez problémů prohánět v prodejích staré Mondeo nebude jistě problém aby nový Sup neproháněl ne zrovna horkou novinku Fusion z roku 2012. Technicky Mondeo nenabízí nic víc než Sup a designově teprve uvidíme, zatím je Sup zamaskovaný jak islámská atentátnice.
😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nevím, historicky by Mondeo mělo Superb zašlápnout jak štěnici.... 😉 Jenže na historii se nikdo neptá a "staré" Mondeo bylo jízdně nepochybně lepší než Sup, a přesto to prodejně byla skoro plichta. Těžko říct, uvidíme.
Provocateur
Prodejně skoro plichta to byla až letos, v roce 2013 a 2012 byl rozdíl 8 tis. ks ve prospěch Mondea. Ano, ten rozdíl byl menší vzhledem k historii a image, ale mohl si za to Ford sám svojí "strategií". Já osobně bych taky nekoupil starý model, když se už pár let ve světě prodává model nový.

Dle mě by pro nový Mondeo nemělo být problém překonat v Evropě hranici 80 tis. ročně. Pro Suberb je takový počet zatím sci-fi.
Avatar - iudex
iudex
Ad Mondeo: keďže mi prišiel mail, že od 1.12. si môžem kúpiť nové Mondeo, chcel som sa zastaviť a vyskúšať ho. Ale chyba lávky, objednať si ho síce môžem, ale nikde na Slovensku reálne nie je a do konca roka nebude; snáď najskôr v januári. Inak celkom sebavedomie majú modrí, keď si myslia, že ľudia si budú objednávať auto (tejto kategórie a ceny) bez toho, aby ho čo i len videli. 😉
BaracudaJ
Já nevím, proč pořád postrádáte ty LED světla. Buďte rádi za Bi-xenony, dle dosavadních testů jsou zatím stále lepší jak v šíři osvětlené plochy, tak v dosahu jak potkávacích, tak dálkových světel (někdy jsou doplněny přídavnou žárovkou pro dálkové viz stávající Superb). Čili osvětlení vozovky je bezkonkurenční.

LED jsou samozřejmě designově zajímavější a více designerům uvolňují ruce, další předností je menší energetická náročnost, tedy snížení spotřeby paliva. Ale ve svítivosti mají stále co dohánět, navíc jejich cena v rámci příplatků je dost přestřelená.
webpaja
Nemají...mám doma auto s Full LED i bixenony. LED svítí jednoznačně líp...
Avatar - white label
white label
Je to klidně možné, ale nejsou xenony jako xenony a podobné je to i fullLED... a pak je tu i faktor subjektivního vnímání různého umělého osvětlení.
webpaja
To určitě, ale nemáme najetý jedno auto, ne? 😉 Ono o testování LED a xenon i halogenů v SM mi přišlo nesmírně vtipný a tradičně tendenční. Iudex o jejich článcích už něco psal a nemám ani chuť se k testu vyjadřovat. Názor mám na něj jasnej...naši výrobci aut i nadaut tuto technologii nemají nebo nesmí mít. To je vše 😄
Avatar - white label
white label
Já psal o testech světel v německých AMuS/AZ, SM nečtu. nejsem přece SadoMosochista. >😒]
Jedno auto najetý nemám(e) co se týče xenonů, u fullLED už je to ovšem s tou praktickou pestrostí podstatně horší.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Důraz na moderní materiály v interiéru... Takže se můžeme těšit na imitace kovu, klavírní lak a podobné zvrhlosti z malých aut?
votelo
Ešte z augusta: [odkaz]
paulos
v autocaru take pochvalny, ale mnohem strizlivejsi pohled, o materialech v kabine tvrdi, ze sou dobry dost: [odkaz]
Avatar - KubikCv
KubikCv
Stačilo přejet očima pár řádků....přijde mi to jako erotická povídka >😁 Autor článku až orgasticky popisuje ten tajemný vůz který viděl jen on,ale nesměl jej vyfotit. Takže jen může zprostředkovat textový výstup automobilovým onanistům >😁 >😁 >😁
Pravda vítězí
A tebe to irituje, co? >😁
Avatar - KubikCv
KubikCv
já to psal jednou rukou >😁 >😁 >😁
Pravda vítězí
>😁 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
kvalitní technika, lepšící se image, cena nižší passatu. Nový superb bude bezpochyby úspěšné auto, pokud vynecháme extrémy, tj. SM píár masáž na jedné a kvikot škodabijců na druhé straně, díváme se na auto, se kterým to budou mít soupeři ve třídě těžké, minimum slabin, prostorový etalon a navíc v této generaci i povedený design. Zjevně slušnej voddíl, ta Škoda. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ty už jsi jak topper.... z pod nálepek vidíš povedený design, prostorový etalon... ještě přidej zážitky z okruhu a poděkuji ti za rozveselenou tvář >😁 😄 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ty nevidíš základní linku? To je třeba proti knedlíkovskému mondeu ladnost. O dva příspěvky nade mnou máš odkaz na fotku přední části bez maskování. A prostornost? Z jakých podnálepek? Máš tam fotky interieru, kde je jasně vidět, kolik je vzadu místa, litry kufru zmiňují v článku, tj. prostorový etalon. Motorizace vypsány, stavitelný podvozek, asistenty, nevím, proč bych nemohl udělat závěr, který jsem udělal. Chce to trochu nadhledu. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nikdo neumí popsat jízdní dojmy a prostornost vozu z fotek tak dobře, jako topper... >😒]
Nikdo...

Včera tomu nasadil korunu pod diskuzí o Hyundeee, když napsal, že sice nejel CRDI v i40, ale jel jednou v jednom dízlu uplne v jiném autě a nejelo to špatně, proto to CRDi taky nepojede spatně >😁

Takže, pokud si jel v nějakém jiném autě této kategorie, musíš snad vědět, jak Superb III bude jezdit ne? >😒] >😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...ano bude jezdit, na tom se shodneme >😁
chytrak1
S prvnim infem o superbu je take jasne jak si definitivne predstavuje koncern umisteni znacky skoda. Krasny design , ale Uz zadne nejlepsi auto ve sve kategorii jako byla fabia 1 , uz zadne lepsi materialy a umisteni nad darcem organu jako bylo v pripade superbu 1 a passatu b5, uz zadne prerustani z tridy diky technickemu reseni jako bylo u octavie2. Mainstreamova technika a velke rozmery, plus lacina reseni na urovni prumeru kategorie. Coz v pripade superbu tolik nevadi, pod novym passatem je mista dost. Horsi je to u fabie, ktera je cenove sesardinkovana az to boli, a oci slzi. A auto velikosti octavie by si taky zaslouzilo par vylepseni aby ta socialnost nebyla tolik citit. Asi to bude tak, ze superb bude v hierarchii skody prvni auto ktere je bez kompromisu, vse pod nim nabizi nedodelky.

Jestli to tak bude i s kvalitou a spolehlivosti, tak zacinam mit o dlouhodobou uspesnost znacky obavy. Z venku huj, pod povrchem fuj. Kratkodobe napumpuji do trhu velka cisla novych modelu a pak...? Pamatujete jak to bylo s oplem, nebo renaultem v 90. Letech. Nahoru a pak supem dolu a tam dlouho setrvat.....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nestraš.... ale víceméně máš trochu pravdu, je škoda, že ze Škodovky, která si vybudovala tuto image se stává s trochou nadsázky taková spotřebka. Bojím se, že tohle bylo přece místo Seatu (krásný dizajn a trochu levnější technika, ale pořád VW) a ten po e😜erimentech nedopadl nejlépe a teď se naštěstí drží díky povedené Ibize a Leonu, snad Škodovka zůstane střízlivá a nedopustí propadák.
Petrko
Správně jsi vystihl to o čem jsem psal již před časem. VW si ve Škodě nevytvářelo nové Audi. To už má. Chtělo tuto značku že začátku vytáhnout na horu s tím že jsou to solidní auta o něco větší než bývá ve třídě zvykem (a mimo ČR) za solidní cenu. To se povedlo, Evropa takto Škodovku bere. To že VW ji teď zabrzdí v této pozici je jen logický krok. Žádná Škoda nebude přečnívat svého soupeře od VW. Tak to je a tak to zůstane. A opěvování novinářů jak je Škoda vždy nejlepší auto vy třídě má své trhliny. Jde to poznat vždy když se objeví nástupce daného modelu, najednou se píše pravda. Tu o jízdních vlastnostech, tam o disproporcích v rozměrech atd. Holt jak tady často píši fanatičtí fandové Škody že antiškodovkáři kvičí, ukazuje se pravda že je to naopak. Ve světle těchto skutečností je jasné že VW stvořil že Škodovky výrobce solidních, ale ve skrze průměrných vozů což byl jeho prvotní záměr a ten se povedl. A všechny PR kecy a reklamy o výjimečných autech s bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi jsou jen pro ovečky co to zbaští. Ve Škodě neusinají na vavřínech a pracuji a to je dobře. Ovšem ani tisíce nadšených až hysterických příspěvků ze Škodovek nejlepší auta na světě neudělají.
A k Superbu, to co vždy ještě jsem ho neviděl ani neřídil. Není se k čemu vyjádřit.
Avatar - Emel
Emel
To jsou takové obecné řeči... je potřeba se zaměřit na to, co konkrétně ti u auta chybí. U Octavie třeba mohou chybět adaptivní tlumiče, multilink v běžných motorizacích nebo masážní sedačky. I tak ale šíře nabídky (motory, převodovky, 4x4, výbava, kombinovatelnost) předčí většinu mainstreamové konkurence.

U Superbu - chybí BiTDI, 2.0TDI 140kW je ale jakž takž důstojná naftová špička. Benzín, automat, kombík, čtyřkolka... všechno bude. Stovky asistentů nakonec nikdo nepotřebuje, ale jistě budou taky. Zbývá posoudit, jak se Škoda popere s interiérem... ale co jsem viděl fotky Mondea a Passatu, není laťka nasazena příliš vysoko.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je šířka nabídky tím hlavním faktorem, co tvoří auto lepší, popříapdě nejlepší ze třídy? (neříkám, že to tvrdíš ty, ale mnozí diskutéři ano)

Příklad😒br />
K čemu mi je, že si mohu koupit Biturbo, když si koupím jen základní dvoulitr a ujede mi stejně výkonný.... třeba... ja nevim, C5 či 508... (jen plácnu něco na srovnání)

Nebo zahrnout tento faktor do srovnávačky, když auto pojede jinak hůře, než konkurence... Jde mi o to, že je hezké že můžeš koupit... ale také můžeš vlastně koupit jiné a silnější auto, když na to máš >😁 Srovnávat lepší/horší lze v konkrétních disciplínách - stejné ceny/stejné motorizace.

K interiérum, viděl sem Passatí i Fusiona a zdali je Superb jen klon Octavie III, je to průser v této třídě... u oktávky se dá akceptovat, tady pevně doufám v evoluci stávajícího ze supu II. Passat highline proti tomu působí jako prémie, Fusion až na ten plast kolem rádia ( prý bude záležet na konfiguraci) také moc neztrácí. Tvrdé plasty u kolen má i Passat, Fusion/Mondeo sem nestačil prozkoumat.
Avatar - Emel
Emel
Diskuse ale není o jednom konkrétním autě, ale o pozici značky Škoda a konkrétně Superbu na trhu a v rámci koncernové hierarchie. A tam je šíře nabídky asi hlavní kritérium, které je navíc snadno vyhodnotitelné. Jak bude auto jezdit je věc jiná, podle mě dost podobně jako Passat, ale tady si netroufám hádat a prvním dojmům zase tolik nevěřím.

Posuzovat kvalitu interiéru už je ožehavější téma... já beru názor většiny, že nejlepší interiér má Golf, ale mně se ty dekory prostě nelíbí a dávám přednost Leonu i Octavii. A Passat Comfortline s tou stříbřenkou, no, radši nemluvit, to bych radši tu Octavii. Čekám, že Superb přidá pár kudrlinek, třeba vnitřní čalounění středové opěrky s 12V zásuvkou, trošku lepší materiál tady a támhle... a bude to (stačit).

PS: třeba ta třízónová klima, to je docela parádička, ne?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já neberu vzhled jako hlavní kritérizm, ale víš, že se zajímam spíše o provedení a materiály. Protože vzhled může být hrozně individuálně vnímán. Například se mi v Passatu nelíbí volant, to už jsme si řikali >😁 Golf vede tím, že působí kvalitně, bytelně a za něj těsně řadím nový Focus. Pak je Astra a ti ostatní ve své třídě. Leon... za něj jsem dostal už tunu palců dolu, ale ten mne vůbec nepřesvědčil 😄

Já viděl Highline Passat, ta stříbřenka už tak hezká není, ale věřím, že individualizací lze dosáhnout k přijatelnějšímu řešení, stejně jako u Mondea a jeho kritizovanému středovému panelu. Teď ruku na srdce, Superb bylo auto, které má reprezentovat, hlavně u nás. Jezdí v něm vláda a úředníci na vyšších pozicích ( koneckonců je taky máme v práci) a i bez koženého interiéru unvnitř nebyl odfláknutý ( já vím, usměvavý volant😁). To ta Oktávie už vypadá hůře, levněji.. Tam si VW nastavilo jasné mantinely a já bych v pozici kupce reprezentativního auta zvyklý na standarty střední třídy dost zpozorněl... Doufám, že těch kudrlinek bude více, třeba i ta "blbá" Fabie trochu chytře vyřešila výplně dveří látkou (škoda, že jen vpředu). 😄 U Superbu bych čekal trochu lepší přístup k těmto detailům, které mi navodí ten pocit nejvyššího modelu automobilky 😄

S tím ostatním souhlasím a věřím, že výbavu budeš moct koupit opravdu bohatou, ostatně jako to koncern umí skoro až nesmyslně od nejnižších tříd 😄 Já nejsem člověk, co musí mít v autě kupu "blbostí", takže pro mne bude mít možností až až ! >😁 p.s. stejně nejlíp chladí obyčejná manuální klima >😁 A to třeba zrovna v OktávcE! >😁
Avatar - Emel
Emel
Na individualizaci u VW bych zrovna moc nespoléhal. Dekor tam bývá pevně spjatý se stupněm výbavy. Když jsem se zajímal o Golf Variant a naznačil prodejci, že by se mi líbil Highline s ErgoActive a tím kovovým dekorem z Comfortline, byla odpověď dost rezolutní "nelze".
Avatar - white label
white label
ErgoActive no problem, ale ty dekory přímo z výroby měnit nelze, což je velká škoda. Jedině svépomocí, až po dodání vozu.
_MT_
Nejlepší auto ve třídě pro tebe může klidně mít jednu pevnou konfiguraci, jeden lak, jedny kola, jedno čalounění, pokud ti dobře sedne. Problém je, že lidé mají různé požadavky, proto je šířka nabídky důležitá. Což neznamená, že to nemůže být propadák (že děláš třicet věcí, automaticky neznamená, že děláš byť jedinou dobře).
Avatar - Ozzman
Ozzman
O tom mluvím... 😉 Ale to nebylo nic proti Emelovi, ale spíš odnesl to, že o té šířce nabídky napsal >😁
Avatar - white label
white label
Základ je dobré auto, široká nabídka je "jen" podstatný bonus k tomu, ale vzhledem k tomu, že dnes už se vyloženě špatná auta (pro EU trh) prakticky nedělají, tak ta šíře nabídky může být ve finále velmi výrazným faktorem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jasně, já už to vysvětlil nahoře, protože argumentem, že třeba... Oktávka je nejlepší jen proto, že si můžeš koupit to a to a tamto není nejduležitější 😄 I kdyby sis tam mohl koupit Véosmu >😁 Jinak sis nad rozumíme 😄
Avatar - Emel
Emel
Pokud by sis mohl Superb koupit byť i s pouhou 3.0TFSI / 3.0TDI, byl by to v mých očích poměrně silný argument pro řazení Superbu někam výš, třeba i nad Passat... ale nemůžeš.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano 3.0TFSI/TDI a kvalitnější interiér, alespoň na úrovni Passatu a máš jasného konkurenta... tak si myslím, že to má funguvat.. 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tak už vieme ako bude vyzerať predná maska, viď poslednú foto v galérii. Nepochybujem, že bude vyzerať...hm, povedzme reprezentatívnejšie, ale aj tak som trochu dúfal v iný tvar predných svetiel, aspoň náznak podľa konceptu Vision C.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Avatar - JGucci
JGucci
Narust rozmeru Superbu nezklamal - v porovnani s etalonem tridy MB E-klasse bude Superb o ca 1 cm sirsi, rozvor a delka jen o ca 3 cm kratsi.
overnight
jo bude to pořádný koráb, najít podélné parkovací místo nebude u tohoto auta vždy úplně jednoduché 😄

tvar profilu vypadá moc hezky, mnohem lépe než současný model, dobrá práce :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
MB-E je vyšší střední, Superb střední....
Avatar - JGucci
JGucci
Kdo tvrdi, ze je Superb stredni?? Redakce?? >😁 Pokud ma Superb rozmerove blize k etalonu vyssi stredni E-klasse nez k etalonu stredni tridy Passatu, tak je v mych ocich Superb vyssi stredni trida a nikdo me nepresvedci o opaku!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobře, potom je vyšší střední také Mondeo nebo Insignia... Pokud to bereš pouze velikostí vozu, jelikož oba vozy jsou delší než Superb 😄

Třídní náležitost však také tvoří nabídka motorů, nebo výbav.
Avatar - JGucci
JGucci
Uznavam, ze rozmery nejsou vsechno. Proc ale treba redakce radila Renault Latitude (rozmerove na urovni Superbu) do vyssi stredni?? Pro jeho jizdni komfort asi ne 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Protože Renault Latitude je model nad Lagunou (střední třída). Takže ano, Latitude je vyšší střední, nabízí šestiválce a bohatou výbavu... i když bych ho s prémií nesrovnával, je to mainstreamový koráb vyšší střední (mimochodem není vůbec špatný a uvnitř neznalce moderních francouzských vozů mile překvapí). Dále bych sem přirovnal třeba dnes již nevyráběný Opel Omega.. stejný případ své doby a nejedná se o prémii 😄

Potom, pokud Superb řadíš do vyšší střední, patří tam dle tohoto měřítka také Insignia a Mondeo. Já si to ale nemyslím a všechny tyto vozy jsou velikostně na vrcholu střední třídy.
Avatar - Emel
Emel
Ten Latitude je oříšek... já osobně tam žádnou nadstavbu proti Insignii nevidím, do vyšší střední patří jen proto, že střední = Laguna... a to teda moc dobrý důvod není. A jen tak mimochodem, ona ta Laguna je tak na spodní hraně dnešní střední.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano.. Laguna je maličká, troufnu si říct, že se v ní cítím stísněněji, než v předchozí generaci. Je nutné ale zase říct, že Laguna III už je starý model, který přesluhuje pár let a v té době ještě jakž takž stačila na průměr střední třídy.
Petrko
Opel Omega stejně jako Ford Scorpio byl ve své době jiný příběh. Byla to levná alternativa k prémii. Oba tyto vozy měly znaky automobilu vyšší třídy. Motor uložený podélně, náhon na zadní kola stejně jako nabídku motorů která se skládala minimálně ze dvou šestiválců.V neposlední řadě velmi prostorné interiery a ve vyšších výbavách i poměrně komfortní. V době kdy Peugeot 605, Citoen XM či Reanault 25 už nabízeli pohon pouze předních kol to byli poslední zástupci tzv. klasické koncepce mimo prémii.
Pravda vítězí
Superb je střední, o tom netřeba diskutovat. vyšší střední si přeje Škodovka a fans.
webpaja
Kam chodíš na ty etalony Gucci? 😄
Gvick2
Tak taktika koncernu je zdá se jasná, Passat drží velikostně ve střední třídě a dopřávají mu lepší techniku a Supa, který střední přerůstá ve všech směrech posílají proti Mondeu a Insignii, které jsou díky snaze o universální celosvětové modely také rozměrově v kategorii toho Ečka. Kombajn odvozený z tohoto macka asi bude "dílo".
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale pořád ty vozy nedosahují na vyšší střední... MB E, nebo A6 jsou dnes někde jinde. Netvrdil bych ani o jednom z tebou zmíněných vozech, že jsou vyšší střední. Na to jim chybí ještě lepší motory (všichni), nebo interiéry (všichni a z textu je patrné, že obvzláště bude kulhat Superb, protože mí být jako OIII), popřípadě jiné prvky výbavy.
_MT_
Vzhledem k tomu, že evropská vyšší střední mimo prémii prakticky vymřela, kde máš referenci, jak vlastně má neprémiová vyšší střední v dnešní době vypadat? Postav vedle sebe Mondeo a 3er a pak říkej něco o tom, že je to jedna třída. 😄 Samozřejmě záleží, jak si třídy definuješ, já v tohle škatulkování nevěřím.

Většina těch aut není shora omezená jiným modelem a některé z nich prodávají i mimo EU. Proto jsou tak velké, jak jsou. V USA jsou 5er/ A6/ E střední třídou a 3er/ A4/ C jsou kompakty.
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Rozumím, ano Mondeo je proti 3er obr, ale spíše mi tohle příjde jako obhájit si před sama sebou, že mam Oktávku (střední třídu) nebo Superba (vyšší střední/limuzínu). Vnímám toto rozdělení jako takové mantinely toho, proti čemu tyto vozy postavit do srovnání. Porovnávat Superba s Eklasse je nerovný souboj, dokonce tu takový test i byl 😄
Avatar - Emel
Emel
Jenže na druhou stranu... dávalo by větší smysl srovnání Octavie s A-Klasse? Z mého pohledu ne... ta auta si nekonkurují, to už je zajímavější vzít Octavii a C-Klasse, vzít nějakou lepší motorizaci u Octavie (třeba RS TSI) a postavit ji proti nějakému základu od MB a následně zkoumat, co u MB dostaneš za své peníze navíc... protože C a Octavia dokáží uspokojit stejné potřeby, jen ten Mercedes je samozřejmě umí uspokojit líp.

Jinými slovy, srovnání E a Superbu je třídně v pořádku, jen se prostě srovnává mainstream s prémií a s tím je potřeba počítat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tady už srovnáváš ale ty ceny a jak víme, tak cena často v testech nebývá zohledněna a pak postaví Oktavii za milion proti třeba Astře za 500 tisíc, což už se tu také stalo 😄

Ano, pokud bude měřítko cena, je logické zjistit kde dostaneš více 😄
Avatar - Emel
Emel
Ne, nesrovnávám ceny... naopak, i Áčko bude dražší než Octavia a Céčko tuplem. Beru to z pohledu... chci kombíka pro rodinu, vezmu mainstream a prémii v podobné velikosti, s podobnou motorizací. V tu chvíli zaplatím za prémii o hodně víc a můžu zkoumat, kde se to projeví.

U Mercedesu by byl problém s poháněnou nápravou, lepší by tedy bylo třeba Audi A4 2.0TDI FWD vs. Octavia RS TDI. Podobný prostor, podobná dynamika, takže co dostaneš za své peníze? Lepší interiér, vymakanější infotainment, pohodlnější podvozek? A o kolik?

Je jasný, že pokud do prémie naliješ ještě nějaké peníze navíc, dostaneš se do sfér, kde mainstream už nemá co nabídnout.

PS: bylo tu tohle.. ale jsou to nutně hrušky a jabka😒br /> [odkaz]
_MT_
Když si to někdo bude chtít myslet, tak si to bude myslet a třeba o tom i přesvědčí své okolí. Tak to funguje.

V principu je jedno, jestli budeme mít prázdnou vyšší střední, nebo střední, nebo jestli do střední nasypeme něco z nižší střední, aby Laguně nebylo smutno. Odlišné zaškatulkování ta auta nijak nevylepší. Podívej se na stránky Peugeotu, pokud se něco nezměnilo, podle nich je 308 střední a 508 vyšší střední třída. 😄

Takové testy byly i jinde ve světě a nedopadly pro Superb špatně. Viz například Fifth Gear. Samozřejmě, že to není úplně rovné. Prémiovou vyšší střední jde nakonfigurovat na tři miliony a to ani nepočítám AMG a spol. Jde o ten spodek nabídky, kde prémie prodává dost služebních aut.
Gvick2
Rozměrově jednoznačně dosahují. A vnitřními rozměry klidně i přesahují, protože když dáš Sup nebo Mondeo s příčně zastavěným motorem na stejný rozvor jako Ečko s podélně zastavěným motorem, tak máš v kabině těch prvních dvou podélně víc místa. A když bude Sup ještě širší než E-čko tak prostorově není co řešit. Takže rozdíl je mezi motory, výbavou etc. to je ale rozdíl mezi maistreamem a prémií. Prostě Mondeo nebo Sup jsou přerostlíci, kteří rozměry jednoznačně zapadají do vyšší střední. Samozřejmě technicky se na prémiovou vyšší střední koukají smutně z koutku, ale to nic nemění na velikostní třídě.
Logicky to mají podle mě zatříděné Amíci, Fusion, Passat (ten velký americký), 5er nebo A6 jsou u nich Mid-size sedany, Fusion nebo Passat bez přívlastku, 5er a A6 s přívlastkem "Luxury".
[odkaz]
Totéž v limuzínách Full-size sedan (Chevi Impala, Chrysler 300 etc.), Full-size Luxury sedan (MB-S, A8 etc.)
Avatar - JGucci
JGucci
Gvick2 to vystihl presne :yes: Ten kdo ma na E-klasse asi tezko bude pokukovat po Superbu (ale treba evropske taxisluzby uz se musi zamyslet, jestli to musi byt Ecko, kdyz za lepsi peniz Superb nabidne lepsi prostor pro pasazery). Ale velikostne Superb do vyssi stredni patri (vnitrnim prostorem Superb dokonce konkurenci prekonava - coz se o Insignii rici neda).
Pravda vítězí
Mercedes E je vyšší střední třída, Superb jen střední třída, vejš ho netlač prosím
Atila_
Nevim zdali jste si toho z fotek vsimli, ale fotky potvrzuji, ze i novy Superb bude pouze longovy Golf a tedy natazena koncernova nizsi stredni trida a nikoliv plnohodnotny sourozenec Passatu cili koncernove stredni tridy ci dokonce neceho jeste vice. Rozeznavacim znamenim jak koncern vidi dane auto je umisteni kessy start stop tlacitka. Vsechna mala lacina auta (podle fotek vcetne noveho Supu) maji tohle tlacitko ***sky umistene na sloupku rizeni zatimco drazsi auta koncernu jako je Passat, Touareg, Phaeton, vsechny Audiny ho maji mnohem sikovneji na stredovem tunelu (detska A1 pak na palubce). Superb byl evidentne koncipovan na dolni patra koncernove nabidky a tak ho ma na sloupku rizeni stejne jako Octa, Golf a dalsi podobne levnejsi koncernove vozy.
Avatar - Emel
Emel
Holt někoho zajímá umístění tlačítka, někoho zajímají motorizace a technika... a někoho jen to, aby to nemělo špatný znáček na kapotě :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Cože? >😁 Mě teda přijde daleko lepší umístění blíže volantu (třeba někde pod volantem), než na středovém panelu někde dole u řadičky... a stejně je to jen otázka zvyku....
_MT_
Po nastartování stejně budeš pravděpodobně řadit. V tomhle mám rád exoty jako Bentley, Porsche, nebo Saab, kde je spínací skřínka vlevo od volantu na palubní desce, respektive na středovém tunelu.
Avatar - iudex
iudex
Riešiš kraviny. :-!
Avatar - white label
white label
Podle této "logiky" je stejně tak Passat "longový Golf", akorát Passat to pokrytecky "maskuje" odlišným umístěním startovacého tlačítka, kdežto příští Superb si (v tomto ohledu) na nic nehraje, takže nakonec vlastně palec nahoru spíš pro Superb, ne? Svatá prostoto... 8-s
_MT_
>😁 To je prostě rozdíl mezi Škodou a VW. VW opustil tohle řešení a dnes ho dává na středový tunel (a to i v Golfu; i v Tiguanu ho nacpali před volič převodovky, byť s tím při návrhu zřejmě nepočítali), Škoda pořád na sloupek řízení (což se i mně líbí méně).

[odkaz] Všimni si toho tlačítka vlevo od voliče.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale rozmerovo to uz zacina siahat o triedu vyssie.... uvidime co z toho nakoniec bude.... ja len dufam ze to nebude nazivo az taka dizajnova nuda ako nova octavia lebo rapid aj fabia su napaditejsie a dizajnom zaujimavejsie ako octavka... prave o dizajn superbu mam trosku obavy.... aby z toho nebola 5 metrova nudna truhla na kolesach.... tak hadam nie, myslim pozitivne.... drzim palce, lebo novy passat je nadherny :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neřikals o Oktavii a Rapidu, že jsou ta auta hezká a povedená? 😲 Hlavně o Spacebacku.... No.. radši nic >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Škoda, že na to pak nikdy už neodpoví >😁
Avatar - white label
white label
Protože na to sám nezná odpověď... 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Maska je zverejnená, tvar vidíš na fotkách, otázne sú zadné svetlá. Ak Octaviu považuješ za dizajnovú nudu, tak nový Superb ťa asi nepoteší...
cjoctavian
Trochu smutne, ze v dobe, ked ma kadejaky Pazout a Seat Toledo full-LED svetlomety, tak S3 dostane vymierajuce xenony...
Avatar - white label
white label
Zrovna to by mě příliš netrápilo, podívej se na srovnávací testy světlometů, rozhodně to není tak, že by v nich full-LED válcovaly BiXenony, aspoň zatím ne.
BaracudaJ
Přesně tak, už jsem to psal výš. LED bych rozhodně nepostrádal. Svítivostí, dosahem ani šíří kužele se na bi-xenony nechytají. Navíc je jejich cena úlet. Zatím je to jen o designu, ale já radši světla co svítí...
fiction
Též souhlasím. I kdyby je tam nakonec montovali, tak v autě zaparkovaném na veřejném prostranství nezůstanou ani do půlnoci. Nákup nových pak vyjde cenově jako Citigo 😄
rapper
Svítivost full LED se i mezi sebou docela liší a tudíž i v porovnání s xenony, ale kdo je má, nemůže si je vynachválit. Přednosti těch full led světel jsou především v jejich suprovém designu, vysoké životnosti, úspoře paliva, mnohem přirozenějším světle než ze xenonů, které (na rozdíl od LED) často postupně ztrácejí svou svítivost. Tato novější technologie má rozhodně větší budoucnost než xenony, i když značka Audi, která s full led začala v masivním měřítku "nyní" zdá se přechází na laserová světla.

Např. u nového Passatu byla bi-xenonová světla nahrazena full led technologií. To mluví za vše.
cjoctavian
Presne tak - inac svietia matrix LED na A6/A7/A8 a inac lacne LED na Leone...cize tuto technologiu by som nezavrhoval 😉
Co sa tyka dvoch verzii bi-xenonov u S3, tak by som tipol, ze lacnejsia verzia bude 25W low werzia (ako ma Rapid) a drahsia bude 35W s nivelaciou, ostrekovacmi, LED SPDS a AFS 2.
rapper
Tak zrovna u Leona s doplatkem 31 tisíc za přední a zadní full led bych rozhodně nehovořil o laciných světlech. Je to stejná technologie jako používá např. nový Passat, A3 nebo A4 V jednom Leonu s full led jsem nedávno jel a musím uznat, že ta světla v noci svítí naprosto skvěle a to samé potvrzují majitelé ve zdejších referencích. Samozřejmě, že matrix svítí ještě o něco lépe, což také odpovídá jejich vyšší ceně a určité prémiovosti. V praxi se liší svítivost LED světel, stejně jako těch xenonů.
Gvick2
V testu Leon s LED světly doslova zazářil na rozdíl třeba od LEDd v P308, které nedosahují kvalitou na leckteré bixenony.
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
V tom testu je Leon?
Gvick2
Ne, v tom testu je P308 a současně Golf s bixenony které dopadly daleko lépe než LED v P308. Leon je např. zde
[odkaz]
Dixik2
Byl povolen Head up display ?
cjoctavian
pokial viem, tak nie ;-\
wagi007
Exkluzivní jízdní dojmy???. to je paráda, proč ale ty exkluzivní dojmy má celý internet v čr i celé zahraničí. pokud jste jedni ze sta z tímto článkem( nebo odou na radost), tak to exkluzivní moc není. ale diskuze je srandovní, kolik lidí je nadšeno ze superbu, který je určitě lepší než mondeo a přitom ho ještě nikdo z nich neviděl >😁
Pravda vítězí
Celý internet v ČR? Můžeš být konkrétní? Odlišuj ty novináře, co jen opisují z dodané tiskové zprávy Škodovky o tom, jak nový Superb vypadá, od těch, co s tím autem už fakt jeli.
Avatar - Emel
Emel
Fakt? Kdo z českých novinářů s tím jel?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Superb jasně musí sklonit svůj hřbet před Passatem. Není to zásadní vada, TOP verze beztak tvoří mizivé procento prodejů, když Řecko "zkrachovalo" >😒]

Některé věci ale docela zamrzí. Vůbec nerozumím, proč tam je ten ohyzdný bazmek antény, copak byl takový problém ji schovat do zadního skla?

Interiér je střižen zcela v duchu současné verze, a to je škoda. Velký display opět kdesi u kolen, odstup od pojetí prémie je tedy jednoznačně daný.

Především si ale nejsem jistý, že je liftback dobrým tahem. V této třídě se prostě sluší nabídnout sedan, který je ve všech ohledech výrazně lepším řešením. Kdo touží po praktičnosti, má vždy možnost volit kombi. Karoserie sedan je navíc na mnoha významných trzích velmi oblíbená, a co tam bude Škoda strašit s nějakým liftbackem?

Jinak ale je předem jasné, že Škoda nebude špatnou volbou. V Boleslavi chyby udělaí málokdy. Bohužel, nejhorším výsledkem za poslední dobu je podle mě právě Octavia...
Avatar - Emel
Emel
Octavia se evidentně trefila lidem do vkusu, prodejní čísla jsou skvělá.

Liftback u Passatu by byl risk, ale Superbu pomáhá profilovat se jako alternativa... podle mě dobrá volba.

Oproti Passatu chybí BiTDI, oproti minulé generaci je tu ale solidní posun 125->140kW, vcelku není důvod ke stížnostem.

A bazmek antény... zkus si schválně proklikat galerii nějaké prémiovky, třeba 5er...
Avatar - white label
white label
Ano, podstatně větší "hranolové" ploutve u BMW mi opticky vadí víc, než tyhle ploutvičky, nejen u jejich konkurence.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
já si nemyslím, že liftback je šťastnou volbou. Tahle karoserie je v oblibě víceméně pouze v Evropě a Škoda nepochybně míří výš.

Chápu, že karoserií liftback se Superb zcela jasně vymezí vůči Passatu, ale v konečných číslech mu to podle mě prodeje spíše ubere než přidá.

Anténa OK, pravda je že jsem ji nijak u konkurence nezkoumal a měl jsem za to, že i navsat a GSM umí schovat stejně jak rádio.
Avatar - white label
white label
U té navsat/GSM antény je (proti prémii) rozdíl pouze v tom, že u prémie bývá lakovaná v barvě vozu, kdežto u mainstreamu jako VW/Škoda/Seat bývá v jednotném černém provedení, tedy bez ohledu na barvu/odstín laku karoserie.
Avatar - Emel
Emel
Prodejní čísla současného Superbu jsou i přes končící generační cyklus pořád slušné... a jedno zlaté pravidlo říká "nespravuj co není rozbité". Jistě o tom byly ve Škodovce dlouhé diskuse... a jasně, nejlepší varianta je mít všechno, jako Mondeo... ale já beru lift jako správnou volbu.

Myslím, že pro Superb je pořád hlavním trhem Evropa (vč. Ruska).
Avatar - white label
white label
Proboha, jaký "bazmek antény", to vážně nepoznáš kombinovanou "anténu" navigace (plochá základna) a telefonu (malá kolmá ploutvička), kterou má nejen Passat, ale třeba i nová S-kláda. [odkaz]
Právě naopak, anténa na rádio už je na prosklení vozu a nestraší na střeše vozu jako u prvních Superbů II.
[odkaz]
fiction
Jenže většinu "normálních" řidičů ani nenadchne, ale ani neurazí...Ti ostatní budou buď slintat nebo nadávat 😄
chester
Nejako s tym otalate...skoda auto zaplatila embargo, aby natlacili prvym zaujemcom fabosky???
Auto je uz nejaky ten tyzden na trhu a vy stale nic!
A tu idete pisat dojmy o supovi, co je prezleceny passat...
Provocateur
Tady se ho už nikdy nedočkáš, ale celkem slušnej test vyšel na www.nadauto.cz
Pravda vítězí
>😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes:
Pravda vítězí
No počkej počkej, snad se ho tady co nevidět dočkáme, nee? Čekám na něj dost silně, chci srovnání s Fabií.
Provocateur
Težko říct. To záleží na tom, jestli někdo z redakce má potřebnou licenci k řízení nadauta >😁
Pravda vítězí
>😁
Avatar - Starfighter
Starfighter
[odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Tak to má z Visionu překvapivě hodně, maska i kapota jsou komplet stejné, světla jsou podobná ale vyšší a boční prosklení, linky a prolisy jsou také stejné.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
.. sorry príspevky som nečítal, ale určite tu bolo tu veselo 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
no podla niektorych asi aj na 760 Li X Drive ( s paketom BMW Individual ) >😁
ale zatial to vyzera ... dajme tomu ze "nadejne" 😉
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
si zabil >😁
možno to dá dolu aj S8 >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Som v dobrej nalade.
Poobede mi to tu pripadalo, ako keby sa hral nejaky futbal a vsetci cumia na bednu - bolo tu az podozrivo mrtvo... :-!
Ale ako vidis, teraz sa to zase rozbehlo >😒]
A ja som pri chuti >😒]
A o tu S8 sa zacinam pomaly bat >😁
chod tu na autofun a daj si vyhladat MTM S8 Talladega !
Ten chlap urobil auto lepsie, nez by Ingolstadt urobil RS8 !!! - proste dokonalost !
audis
momentálně se zajímám o LTE v mobilu. Nestačí jen nápis na krabici "LTE". Závěr je takový (to vymyslí fakt jen Češi), že pokud nepodporuje frekvence FDD 800, 900, 1800, 2100 a 2600 MHz, tak to není plnohodnotné. (v jiných zemích je kombinace max. 3 frekvencí, 5 frekvencí mobilů moc nepodporuje). Jaké frekvence podporuje Superb3?
Avatar - salamoon
salamoon
...opat niekde dole pri kolenach.... 😐
Gvick2
A proč ne? Prémiová auta se levným tabletem přilepeným na vrchu palubky nechlubí 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
slusny ster >😒]
Avatar - salamoon
salamoon
az na ten posledny obrazok ten vyber sedi....a ked by som niektore z tych aut kupoval, vadilo by mi to tam rovnako... :yes:
Gvick2
Poslední obrázek sedí také, obrazovka je pod výdechy ventilace a níž než budíky v přístrojové kapličce, úplně stejné řešení jako u ostatních příkladů. Prostě obrazovka je "uklizená" a neruší horní linii palubky.
Pravda vítězí
Furt lepší než ten protěžovanej MR >😒]
Avatar - Emel
Emel
Všímáte si, jak vyrovnaný je počet příspěvků pod Mondeem a pod Superbem?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ved rano som sa este "bal", ze diskusne to Mondeo aj vyhra ! >😁
No lenze pockat, mozno tam prijde Ozman, doplni 10 pripevkov, a Sup je v kybli >😁
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
kašlete příspěvky, auta jsou obojí celkem hezká. Snad bude mít Superb ze zeleného Visiona co nejvíc :-!
Comprs
Co to tady píšete za sr.čky, Superb II v kombíku je jedno z nejhezčích a nejlepších kombi, byl testovaný v mnoha zemích s výbornými výsledky, tak bych si odpustil tyhle blbé připomínky. A to že, slabší automobilky smazávají rozdíly prémie je taky pěkná blbost, kámo ty si asi jezdíš ceedem odbouchat osmičku a vůbec nevíš co se děje ve světě až tě někdo někdy sveze v Baworáku pochopíš, nebo možná ty ne protože ti to nedojde...
Avatar - Anonym
Anonym
Jo az te nekdo sveze v takovem baworaku z banglovy ery a pak v necem jinem z te doby, pochopis kdo si na luxusni interier hraje a kdo ho umi udelat. Protoze bmw bangl era za 2.2 mega nema ani na karu co stala 1.7 a dokonce neni made in europe 😄
janyc
a tie smerovky budu z LED alebo budu obycajne ziarovky ? Lebo hadam, ze pri takomto aute by uz mohli byt 😄 :-!
kurzové ***, velmi spolehlivé info 😒br />
caveso.webnode.cz

[odkaz]