Novinky
4bytelnýkola
4
tomu říkám kára, kašlu na subaru, bral bych tohle :yes:
až na ty laufy, ty jsou trochu teatrální. Chápu, že se musí skrz ně propasírovat rozcupované A45 AMG, ale přesto bych trochu ubral. 😄
Tie laufy mi vadia menej, nez ten strieborny predny spliter.
Dalsia vec co som si vsimol - spotreba: Q7 s motorom 3.0 TFSi ju ma od 7,9-8,3 !!!
toto trochu silnejsie, ale o 450 kg lahsie s mensim odporom vzduchu 8,1 8-s
Zeby to bol konstrukcny problem R5 ? 😲
Dalsia vec co som si vsimol - spotreba: Q7 s motorom 3.0 TFSi ju ma od 7,9-8,3 !!!
toto trochu silnejsie, ale o 450 kg lahsie s mensim odporom vzduchu 8,1 8-s
Zeby to bol konstrukcny problem R5 ? 😲
Tady je ten petivalec hnanej na krev a navic nevim o 3.0 TFSi s 270kW. K tomu prednimu splitteru, me tam nevadi, prid ozivuje a diky oblemu tvaru zaroven zjemnuje a opticky zmensuje ty silene diry v narazniku. Jinak, to auto, co mas v avataru, je tvoje?
preco ?
bolo, uz "dostalo nohy" 😢
bolo, uz "dostalo nohy" 😢
No ja jen ze pises o nevkusnosti te stribrne veci a pritom sis na auto namontoval neco takoveho (mluvim o prednim narazniku). Ale nic ve zlem.
Jo, ten nárazník na avataru RS6 vypadá ulítle..., a proč nic ve zlém, neboj sa, klidně mu to napiš, šak máme demokraciu, ne? >😁 😉
to bolo po tom, ako som vtedy vo Frnakfurte na vystave pol hodiny presedel vo vtedy novej RS6 - biely Avant - hned som vedel, ze pokial niekto ( Hofelle ) urobi predny kit na moju, ze idem do toho ! no a oni urobili, ja som kupil a urobil 😉
Je mi jasne, ze nie kazdemu sa to dnes paci, ale vtedy v 2007..? - uz ani rok neviem - to narobilo slusnu paradu >😁
Na tej fotke je to este bez origo RS6 prahov, list na dverach a zadneho narazniku.
Ten som uz mal kupeny, na zvysok som cakal, a zrazu......mi ostal vtedy doma len novy zadny naraznik z vtedy novej RS6 s difuzorom 😒
Je mi jasne, ze nie kazdemu sa to dnes paci, ale vtedy v 2007..? - uz ani rok neviem - to narobilo slusnu paradu >😁
Na tej fotke je to este bez origo RS6 prahov, list na dverach a zadneho narazniku.
Ten som uz mal kupeny, na zvysok som cakal, a zrazu......mi ostal vtedy doma len novy zadny naraznik z vtedy novej RS6 s difuzorom 😒
Co laufy (pořád lepší než čtveřice u S3), ale ta stříbrná dekorace nárazníků... Naštěstí to snad bude příplatkové, popřípadě příplatkem odstranitelné.
Kleous emi prsty a ani nemůžupořádně psát...
Soustřeď se! Audi RS3 je zde. Skoro každý týden jsem se snažil o něm dozvědět více a více informací. Čekaly mě jenom dohady o výkonu, zrychlení a ceně.
Konečně je tady a já se na něj dívám. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3 (s příslušným doplatkem). Vždycky jsem od koncernu kupoval jejich řekněme výkonné verze. Vše jako nová auta... Ať už to byla Octavia RS nebo Golf GTI. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3. Jenže... je tady zklamání. Prostě se mi moc nelíbí. Nejhorší je to vzadu, ty plasty kolem výfuků působí lacině, divně, humpolácky. Přední část nese jasný odkaz na RS6 včetně nápisu Quattro, ale zatímco na RS6 je to fenomenální, tady se to příliš nehodí. Samozřejmě subjektivně a jen v mých očích.
Je tady zklamání z designu... jenže je tady technika. Motor, který získal ve své objemové kategorii prvenství v letech 2010, 2011, 2012, 2013 a v roce 2014. Chápete? PĚT let po sobě prostě vítězí a nedá soupeřům moc šancí. Porotci si mohli říct... kašleme na to, teď už musí vyhrát někdo jiný, ale nakonec stejně tento motor posadili na piedestal slávy. Brzdy vepředu osmipístkové s průměrem 370mm-. Dívám se na velký talíř od večeře a říkám si, jak je to vlastně malý a bezvýznamný kus porcelánu vedle keramických obrů z Ingolstadtu.
Je tady nová dimenze zábavy s pečlivě naladěným pohonem 4x4 a sladěnou převodovku DSG. Je tady až absurdní zrychlení za 4,3 sekund na stovku, zatímco nejbližší konkurent má 4,6 a kluci Mnichova do příchodu emdvojky musí počítat s hodnotou 4,7 sekundy v případě 😁rive modelu M135i.
A jsou tady i jízdní dojmy z TOP GEAR, ve kterých se to hemží pojmy jako "brutální", "silně návykový", ale hlavně "oversteering-ový" a "driftující".
Pro mě je to nejžhavější kandidát na krále mezi hot hatchi a je mi jedno co si myslí kolegové od souhvězdí nebo fanatici modrobílé vlajky Bavorska. Uvidíme po příslušných testech, jestli ho čeká korunovace anebo jen titul toho druhého v řadě.
Jestli si má dát pozor na někoho, pak je to model BMW M2, tam si myslím, že to bude tvrdý oříšek. Jenže já si nějak tak tajně přeju, aby ho pokořil, protože ta nabubřelost některých "fanoušků" je prostě do nebe volající (viz. některá porovnání RS3 s M3 a M4 - máme zde asi trochu jinou cenovku - víme kluci fanatičtí)?
Soustřeď se! Audi RS3 je zde. Skoro každý týden jsem se snažil o něm dozvědět více a více informací. Čekaly mě jenom dohady o výkonu, zrychlení a ceně.
Konečně je tady a já se na něj dívám. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3 (s příslušným doplatkem). Vždycky jsem od koncernu kupoval jejich řekněme výkonné verze. Vše jako nová auta... Ať už to byla Octavia RS nebo Golf GTI. Možná to bude tak, že A3 vyměním za RS3. Jenže... je tady zklamání. Prostě se mi moc nelíbí. Nejhorší je to vzadu, ty plasty kolem výfuků působí lacině, divně, humpolácky. Přední část nese jasný odkaz na RS6 včetně nápisu Quattro, ale zatímco na RS6 je to fenomenální, tady se to příliš nehodí. Samozřejmě subjektivně a jen v mých očích.
Je tady zklamání z designu... jenže je tady technika. Motor, který získal ve své objemové kategorii prvenství v letech 2010, 2011, 2012, 2013 a v roce 2014. Chápete? PĚT let po sobě prostě vítězí a nedá soupeřům moc šancí. Porotci si mohli říct... kašleme na to, teď už musí vyhrát někdo jiný, ale nakonec stejně tento motor posadili na piedestal slávy. Brzdy vepředu osmipístkové s průměrem 370mm-. Dívám se na velký talíř od večeře a říkám si, jak je to vlastně malý a bezvýznamný kus porcelánu vedle keramických obrů z Ingolstadtu.
Je tady nová dimenze zábavy s pečlivě naladěným pohonem 4x4 a sladěnou převodovku DSG. Je tady až absurdní zrychlení za 4,3 sekund na stovku, zatímco nejbližší konkurent má 4,6 a kluci Mnichova do příchodu emdvojky musí počítat s hodnotou 4,7 sekundy v případě 😁rive modelu M135i.
A jsou tady i jízdní dojmy z TOP GEAR, ve kterých se to hemží pojmy jako "brutální", "silně návykový", ale hlavně "oversteering-ový" a "driftující".
Pro mě je to nejžhavější kandidát na krále mezi hot hatchi a je mi jedno co si myslí kolegové od souhvězdí nebo fanatici modrobílé vlajky Bavorska. Uvidíme po příslušných testech, jestli ho čeká korunovace anebo jen titul toho druhého v řadě.
Jestli si má dát pozor na někoho, pak je to model BMW M2, tam si myslím, že to bude tvrdý oříšek. Jenže já si nějak tak tajně přeju, aby ho pokořil, protože ta nabubřelost některých "fanoušků" je prostě do nebe volající (viz. některá porovnání RS3 s M3 a M4 - máme zde asi trochu jinou cenovku - víme kluci fanatičtí)?
Potesil si ma s tym, ze predok RS6 beres ako dokonaly 😉 :yes:
To aj ja >😁 , tu uz nechybalo vela, teda lepsie povedane - prehnali to s tym striebornym lizatkom 8-s
Ostatne - vez komentaru :yes:
PS: Kludne nech si porovnava kto chce, co chce - budem so zaujatim sledovat, ako si tento HH kral povedie proti hocicomu ! kludne aj M3/M4 - pokial si niekto potom pozrie cen. rozdiel a vyjadri sa, ci je ten rozdiel adekvatny... 😉
To aj ja >😁 , tu uz nechybalo vela, teda lepsie povedane - prehnali to s tym striebornym lizatkom 8-s
Ostatne - vez komentaru :yes:
PS: Kludne nech si porovnava kto chce, co chce - budem so zaujatim sledovat, ako si tento HH kral povedie proti hocicomu ! kludne aj M3/M4 - pokial si niekto potom pozrie cen. rozdiel a vyjadri sa, ci je ten rozdiel adekvatny... 😉
Díky za normální reakci a ne hodnocení stylu psaní a podobné kecy. Já beru RS6 jako dokonalost, ale stejně se mi líbí i M5 a hlavně M6 v té uchvatné oranžové.
Myslím si, že kámen úrazu je, že první set fotografií nové RS3 je nafocen v červené barvě, stejně jako u setu s S3.
Podle mého by měla být kolekce propagačních fotek vyladěna do modré barvy s jasným odkazem na Audi Club Sport. Mimo jiné více vynikne plaketka RS3.
Jinak srovnávačky budou, já doufám, že bude vyhrávat. Kdyby byla RS3 lepší než konkurence z Mnichova, budu fakt šťastný.
Myslím si, že kámen úrazu je, že první set fotografií nové RS3 je nafocen v červené barvě, stejně jako u setu s S3.
Podle mého by měla být kolekce propagačních fotek vyladěna do modré barvy s jasným odkazem na Audi Club Sport. Mimo jiné více vynikne plaketka RS3.
Jinak srovnávačky budou, já doufám, že bude vyhrávat. Kdyby byla RS3 lepší než konkurence z Mnichova, budu fakt šťastný.
Sorry, ale nefunguje to. Snazis se psat stylem ktery je jistym pisalkum (klasicky treba GTI) prirozeny a dopada to dost umele. GTI, ikdyz jsem s nim v mnohem nesouhlasil, tak tomu dal nejakou uroven, toto je takovy cajicek.
Druhou veci jsou fanaticti fanousci hvezdy a vrtule, neustale o nich mluvis, neustale proti nim bojujes a oni..., nikde. Nakonec timto opevnym pokusem dotvaris obraz leda sebe jako fanatickeho fanouska Audi. Nevim, prijde mi to takove zvlastni.
Druhou veci jsou fanaticti fanousci hvezdy a vrtule, neustale o nich mluvis, neustale proti nim bojujes a oni..., nikde. Nakonec timto opevnym pokusem dotvaris obraz leda sebe jako fanatickeho fanouska Audi. Nevim, prijde mi to takove zvlastni.
mě to co píše přijde docela v poho a upřímný 😉
Díky, oni kolegové hledají v těch příspěvcích vždy něco, co tam vůbec není. 😉
Promin, ale ted jsi presne popsal svuj vlastni problem a prapuvod te legendy o fanatickych fanouscich >😁
Jak si mám vyložit větu😒br />
"Takze to nakonec vazi stejne jako o tridu vetsi M3/M4, tleskam 😁"
Vyjádřil jsem se úplně v prvním příspěvku jasně. Fanatik si vzal svou modlu a začal ji srovnávat s RS3. K tomu jen jedna myšlenka: pokud budu mít rozpočet na auto s cílovou cenou dva miliony korun, tak asi dokážu ušteřit na hmotnosti více, protože mohu implementovat dražší a vyspělejší (lehčí) komponenty.
"Takze to nakonec vazi stejne jako o tridu vetsi M3/M4, tleskam 😁"
Vyjádřil jsem se úplně v prvním příspěvku jasně. Fanatik si vzal svou modlu a začal ji srovnávat s RS3. K tomu jen jedna myšlenka: pokud budu mít rozpočet na auto s cílovou cenou dva miliony korun, tak asi dokážu ušteřit na hmotnosti více, protože mohu implementovat dražší a vyspělejší (lehčí) komponenty.
Posledni RS3 mela vahovej problem a to hlavne na predku, rozlozeni hmotnosti bylo snad 60:40 a kritizovalo to vice platku. To je jednoduchej fakt. Nova RS3 je lehci, ale nijak vyrazne, to je taky fakt (na rozlozeni hmotnosti si jeste budeme muset pockat, je mozne a tajne v to doufam ze na tom Audi zapracovalo). A ted se dostavame k tomu komentu. Kdyz ti reknu ze chapu co tim autor toho komentu chtel rict a ztotoznuju se s tim (ze se urcite dalo jit hmotnosti i niz) a M3 pouzil jen jako demonstraci (btw. myslim ze se to tam dale v diskusi na autoforu rozvadelo) budes me taky povazovat za fanatickeho fanouska BMW?
O třídu "vyšší" M3/M4 má i vyšší cenovku a má "pouze" rwd, což mu částečně dává určitý předpoklad k nižší hmotnosti, ale hlavně k lepšímu rozložení hmotnosti, vzhledem k tomu, že má motor vpředu. Navíc je v základu s manuálem. U minulé RS3 byly třeba kevlarové přední blatníky, ale i tak to nebylo zrovna lehké auto, teď se má haldex posunout úplně k zadní nápravě, tak uvidíme co (nejen) to udělá s rozložením hmotnosti.
No pokud se usetrilo cca 50kg hmotnosti a to vse bude na predku + nejake odlehceni predku diky haldexu jak pises tak by to mohlo byt zajimavejsi. Me tu ale chybi jeste moznost manualu (dalsich par kg dolu) a zad sedanu (dalsich par kg na zadku).
Bude zajimave s cim prijde BMW u M2 a co na to vsechno MB s A45 AMG. Uz je venku nejakej patek, MB si zaklada na tom byt nejvykonejsi a zaroven ma tradici v Black edicich, takze cekam nejakou reakci i ze Stutgartu. Az tohle vsechno nastane tesim se na srovnani. 😄
Bude zajimave s cim prijde BMW u M2 a co na to vsechno MB s A45 AMG. Uz je venku nejakej patek, MB si zaklada na tom byt nejvykonejsi a zaroven ma tradici v Black edicich, takze cekam nejakou reakci i ze Stutgartu. Az tohle vsechno nastane tesim se na srovnani. 😄
Na M2 jsem taky hodně zvědavý, naopak A45AMG mě po svezení vůbec nezajímá, i kdyby mu přidali dalších 100 koní. Nehledě na to, že AMG s R4 a 4x4 k tomu, je v podstatě "protimluv".
Tak AMG nejsou zadni zabari. Black series byli mnohokrat ovenceny superlativy a vzdy pridali k ladeni vykonu i ladeni podvozku/hmotnosti (vyhozeni sedadel, vice carbonu atd.). V me predstave, ktera jest zatim ciste fantazii, by takkove Acko mohlo byt na hony vzdalene tomu co jsi ridil. Nemuselo by to byt uplne marne, i MB umi 😉
"Aura" R4 by ale zustala tak jako tak, pravda.
"Aura" R4 by ale zustala tak jako tak, pravda.
Nevím. Myslím ze ty se jako fanaticky fanoušek nechovas. Nechme to byt a soustredme se na auta a ne na styly psaní. A pokud mám nějaký názor, tak bych si ho s dovolením taky nechal (i když třeba není úplně správný). Proste mne tito lidé přijdou směšní. Nejvíce jich je vždycky v komentářích pod nějakým srovnáním BMW a dalších na YouTube.
To, ze poslední sportovní audi trpěly na nedotacivost je samo sebou špatně. Právě proto budu rad, když to audi dostane do roviny novych modelu, kde se už nebude vyskytovat.
A co je na hmotnosti 60/40 tak šíleně extrémního taky nechápu. Moje BMW ji taky nemá ideálních 50/50
To, ze poslední sportovní audi trpěly na nedotacivost je samo sebou špatně. Právě proto budu rad, když to audi dostane do roviny novych modelu, kde se už nebude vyskytovat.
A co je na hmotnosti 60/40 tak šíleně extrémního taky nechápu. Moje BMW ji taky nemá ideálních 50/50
Takovou hmotnosti pretezujes predek v zatackach i pri brzdeni a odnesou to gumy a brzdy. S tim prvnim neudelas nic, to druhe musis naddimenzovat. Oboje je vzdaleni se od idealu a vysledku nepomuze. Ani spousta BMW to nema idealni, pravda, ale je rozdil mit na predku 52 a na zadku 48 procent treba a mit 60 vs. 40.
Viz muj koment z 22:15, pokud si s tim Audi vyhralo tak to muze byt zajimave, pokud ne osobne by mi prisla sympatickejsi S3 s lehcim "jen" 4 valcem. A dela se i v sedanu 😄
Viz muj koment z 22:15, pokud si s tim Audi vyhralo tak to muze byt zajimave, pokud ne osobne by mi prisla sympatickejsi S3 s lehcim "jen" 4 valcem. A dela se i v sedanu 😄
a ty nejsi fanatický fanoušek? a co je špatného jím být , však všichni jsme něčeho fandové a budeme se za to svoje být zuby nehty 😉 , ať už tady na diskuzi , u piva a nebo někde na okruhu 😉 takže Subaru STI by tohohle nafintěnýho kombíka sfouklo ze silnice >😒] >😁 >😁
Konečně nějaký dobrý vtip, aspoň je to hned trochu veselo... >😒] 😉
>😁 >😁 tak musel jsem si rýpnout
Taky co už vám Subaristům dneska jiného zbývá, že... >😁
Ale Myšáci jsou na tom ještě hůř a Honďáci se zatím mohou jen dlouze těšit... >😒]
Ale Myšáci jsou na tom ještě hůř a Honďáci se zatím mohou jen dlouze těšit... >😒]
no myšáci jsou na vymření jednou jsem na jedno provokativně bliknul a tvářil se na mě hodně škaredě >😁 honďáci jsou netrpělivě nervozní a zatím ladí pořád starý eRka >😁
a nám zase ty naše subara stačí >😒] třeba pro mě by bylo 221kw až až 😉
a nám zase ty naše subara stačí >😒] třeba pro mě by bylo 221kw až až 😉
ale noooo >😁 >😁 >😁 >😁
Blbý je, že kopeš do vlastních řad . Já jsem dost velký, možná fanatický fanoušek japonských aut. Rodině jsem jich pár koupil, Mazdu CX-5 ségře a Subaru Forester Turbo jsem dal otci už někdy v roce 2003 😉
Nejvíc mě štve, když někdo kope do Audi. Prostě se zastávám slabších a mnozí tvrdí, že MB a BMW jsou jediné prémiové značky a Audi se jim nepřiblíží ani za deset let, že Audi je předražený volkswagen. Tak já vždycky nastoupím a snažím se jim to vyvrátit. Uhlavním nepřítelem byla vždycky Kylie s těmi jejími Alpinami a triturby 😄 Teď, když se převtělila do těla chlapa, tak je to lepší.
A tak jen pro důkaz (aby sis nemyslel, že s těmi japonskými vozy a láskou k nim kecám) posílám fakturu na tu CX-5 a fotky Forestera Turbo. Hezký den JDM 😉
[odkaz]
[odkaz]
Nejvíc mě štve, když někdo kope do Audi. Prostě se zastávám slabších a mnozí tvrdí, že MB a BMW jsou jediné prémiové značky a Audi se jim nepřiblíží ani za deset let, že Audi je předražený volkswagen. Tak já vždycky nastoupím a snažím se jim to vyvrátit. Uhlavním nepřítelem byla vždycky Kylie s těmi jejími Alpinami a triturby 😄 Teď, když se převtělila do těla chlapa, tak je to lepší.
A tak jen pro důkaz (aby sis nemyslel, že s těmi japonskými vozy a láskou k nim kecám) posílám fakturu na tu CX-5 a fotky Forestera Turbo. Hezký den JDM 😉
[odkaz]
[odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
S tou Kylie nestras ! >😒] Je to ako-tak dobre, ako to je 😄
...pokial pan (ne)Human nezacne s citronami >😒]
S tou Kylie nestras ! >😒] Je to ako-tak dobre, ako to je 😄
...pokial pan (ne)Human nezacne s citronami >😒]
Díky. Tvůj názor. Já na nějaké styly psaní kašlu. A sorry, když někdo na konkurenčním webu porovnává RS3 hmotností s M4, tak se mi otvírá kudla v kapse.
Není to sice dokonalé, ale přijde mi to napsáno upřímně...
Děkuji. Teď se jen "těším", kolik za to budou chtít. Tipuju tak 150-200 tisíc nad model S3.
Cenový odstup od S3 bude asi obdobný jako u minulé g. Samozřejmě, že třeba takový příplatek za keramické brzdy s cenou (ne)slušně pohne. Myslím, že minulá g. RS3 neměla možnost keramiky.
A nepamatuješ si kolik to bylo? Docela by mě to zajímalo.
Posledni RS3 stala snad kolem 1,4mil.
To by znamenalo cenový rozdíl (proti S3 SB/S-tronic) cca 250 tis. Kč.
Mně se to nelíbí ani na té RS6. Ale není to povinné. Uvidíme, jak půjde kabát nakonfigurovat.
Myslíš, že budeš moct něco měnit na exteriéru? To si nemyslím. Kromě kol a barvy tam asi nebude co přidat. Možná lakování zrcátek, ale to je styl, kterým se modely S/RS tak nějak profilují. Jak říkám mně nevadí ani tak ten předek, ale spíše ta zadní část.
Když to jde u RS6, může to jít logicky podobně i u RS3. Na promo fotkách se běžně používají okázalejší konfigurace.
Aha, to jsem netušil, že to u RS6 jde měnit. Tak díky za rozšíření obzoru. :yes: 😉
Myslím (jde to i na jiných modelech) a skutečně to půjde, viz německé stránky Audi, kde je RS3 bez toho. [odkaz]
No..., podstatně lepší, ještě Daytonagrau a je vymalováno. Akorát na mě to má moc dveří (na každý válec jedny dveře), zvlášť na tak malé auto, Chtělo by to nějaký povedený 3dv. SB s technikou RS3/TTRS.
Jojo, šedá daytona je skvělá barva. Ty stříbrné prvky by tam vypadaly jen jako decentní ozdoba = více by byly barevně sladěné. Tak mám vlastně favorita. Na daytonu jsem skoro zapomněl.
Uvidíme jestli tradiční barvy zůstanou, nová RS3 má mít dva nové odstíny "Nardo Grey" a "Catalunyarot", což je zřejmě právě ten odstín, ve které RS3 zatím prezentují.
Volitelně má mít karbonový kryt motoru a možnost výběru stylingu exteriéru mezi matným hliníkem a černým leskem, promo fotky jsou viditelně v matném hliníku.
V sekci "Motor" se dá dole pustit video s otáčejícím se R5T a jeho zvukem😒br /> [odkaz]
Volitelně má mít karbonový kryt motoru a možnost výběru stylingu exteriéru mezi matným hliníkem a černým leskem, promo fotky jsou viditelně v matném hliníku.
V sekci "Motor" se dá dole pustit video s otáčejícím se R5T a jeho zvukem😒br /> [odkaz]
Ještě jeden dotaz. Myslíš, že bude časem k dispozici i sedan verze po vzoru S3?
Nevím. Vzhledem k tomu, že RS4 i RS6 jsou teď jen jako Avant, tak bych si na to nevsadil. Ale v rámci rozšiřování nabídky je všechno možné.
Já bych řekl, že spíš ne, od RS sedanů odešli jen k tradičnějším Avantům/Sportbackům. Navíc s R5T má být zase i TTRS.
Ja si zrovna myslim, ze by mohla byt.
Reil ( sef Quattra ) sa nedavno vyjadroval, ze sice sa RS-ka predavaju dobre, ale ze si vie predstavit este o dost lepsie cisla, mat tak spravny model na klucovych trhoch...
A kedze klucove trhy su USA a Cina, a tam frcia sedany, naznacoval tym, ze sa asi zameraju na ne. ci to postihne uz RS3, nevedno...
Reil ( sef Quattra ) sa nedavno vyjadroval, ze sice sa RS-ka predavaju dobre, ale ze si vie predstavit este o dost lepsie cisla, mat tak spravny model na klucovych trhoch...
A kedze klucove trhy su USA a Cina, a tam frcia sedany, naznacoval tym, ze sa asi zameraju na ne. ci to postihne uz RS3, nevedno...
Je možné, že A3 Clubsport Quattro Concept bylo takové cvičení, jak by mohla částečně vypadat RS3 v sedanu ...[odkaz] 😉
Souhlasim, vuz je porad technicky i motoricky zcela na spici, ale ten design je u tehle male verze divne nevyvazeny..kord za tu cenovku...
obycejne nove TT je zajimavejsi a za me u ctyrech kruhu vede v malych vozech jasne S3 sedan..ktery je odlazen po designove k dokonalosti /ladnosti krivek ze vsech stran.
A to slazeni je u noveho RS 3 zcela popreno vzadu a vepredu to neni o nic lepsi 😢
obycejne nove TT je zajimavejsi a za me u ctyrech kruhu vede v malych vozech jasne S3 sedan..ktery je odlazen po designove k dokonalosti /ladnosti krivek ze vsech stran.
A to slazeni je u noveho RS 3 zcela popreno vzadu a vepredu to neni o nic lepsi 😢
Zajímavé je, že z devátenácti modelů Porsche 911, které jsou dostupné na českých stránkách, je jen sedm z nich z nuly na stovku rychleji než nové Audi RS3.
Pokud jde někomu jen o zrychlení, tak moderní hot-hatche setřou hodně aut. Třeba Camaro V8 s Golfem R je zhruba ve zrychlení na stejno, i Cupra není ve zrychlení daleko. Výkonné turbo 4válce v kombinaci s nízkou hmotností dokážou tyto auta solidně rozhýbat.
Tak to spočítej znovu, tentokrát vem ty 911 s PDK a s Launch Control. 😉
Hm, to je jiná. Třeba už u Carrey 4GTS to dělá rozdíl extrémní 0.4 sekundy. Tak s tím jsem nepočítal. 😄
Hele brzdí zase, ono to porsche v zatáčce docela sedí , přece jenom audi je porad audi, na tabletu se nedá psat 😉
Nevím. Neznám a nejezdil jsem v žádném Porsche, protože se tam nevlezu. Ale souhlasím, ze je to trochu jiný vesmír. 911 je pro mě to nejlepší z automobilového průmyslu. Psal jsem hlavně o tom, ze je to zajímavé srovnat i supersporty ve zrychlení s tímto malým drakem 😉
Mimochodem marně se snažím dohledat nějakou tabulku se zrychlením. Zatím jsem našel jen tabulku do 3.5 sekundy na stovku. Vévodí ji -jak jinak- Porsche.
Mimochodem marně se snažím dohledat nějakou tabulku se zrychlením. Zatím jsem našel jen tabulku do 3.5 sekundy na stovku. Vévodí ji -jak jinak- Porsche.