Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: S vyhříváním čelního skla budou zimní rána příjemnější

105 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, tohle je jedna z reklam, která ukazuje, že i ryze komerční záležitost není vždy zavrženíhodný výplod reklamky bez jakékoliv žánrové, umělecké hodnoty.

Jen to pojištění čelního skla pak nějak ... není na úsměv na tváři. Ale trochu mě mrzí, že Ford nebyl v celé reklamě omrzlý kromě čelního skla a vypadal jak kdyby vyjel z garáže...

Ale za ten plamenomet :yes: :yes: :yes: >😁 (asi si jej taky budu muset pořídit)
holden_holden
u jednoho osobaku zdarma k povinemu a u transita 1000,-. u trandaka za deset let dvakrat vymena praskleho od kamenu. takze pri teto cene teda usmev na tvari zustava
Pravda vítězí
Tato reklama se mi hodně líbí :yes:
Avatar - zaplosak
zaplosak
Garáž vše řeší.....😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jistě, třeba před nákupním centrem, viď 8-s
Avatar - white label
white label
U vás ještě nemají nákupní centra podzemní garáže? 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podzemní garáž je ti platná jak mrtvému zimník, když ti u nákupáku postaví parkování na střeše >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Že by mi někdy zamrzlo auto za tu dobu než nakoupím...
Avatar - white label
white label
To mě taky hned napadlo, ale ty nejsi ženatý, takže ještě nevíš, jak někdy může takové nakupování trvat dlouho. 8-s >😒]
Pravda vítězí
>😁 :yes:
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes: >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
chápu. 20 deka vysočiny a 4 rohlíky, že >😁 >😒] 😉
Avatar - zaplosak
zaplosak
stačí tam netrajdat půl dne a nic nezamrzne, viď >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ikoptak
pro skla dobrý, pro zbytek auta za trest.
Avatar - white label
white label
Proč?
Avatar - Tomogo
Tomogo
... nevím, jak to má řešený Ford, ale můj předchozí VW tam měl takové klikaté drátky, a protože mám dobrý zrak, tak mi vadily ve výhledu. Proto jsem to do nového auta už nechtěl a raději koupil čelní sklo s IR filtrem. Teď radeji nechám motor 5 minut běžet a trochu škrábu, než furt čumět přez ty dráty...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pokud vím, nechávat studený motor běžet x minut na volnoběh je kontraproduktivní - špatně se promazává a nedělá mu to dobře.
Avatar - Tomogo
Tomogo
To je jistě pravda, ale udělám cca 400 studených startů ročně, takže pokud 10x ročně (jsem z Prahy) rozmrazím auto tímto "nešetrným" způsobem, tak tomu už asi o moc víc nepřidám. Ještě dodám, že mám benzín, takže ten hřeje opravdu hodně rychle. Nevím, jak diesel, ale ten má menší ztráty, takže na tom bude asi se zahřátím motoru hůř.
ikoptak
Diesely, alespoň od škodovky, mají přídavné elektro topení. pokud je to opravdu hodně přimrzlé, nastartuju, oškrápu boční okénka, mezitím přední trochu povolí. bez problému oškrábu a jedu.
_MT_
Vznětové motory mají přídavné topení běžně (alespoň co vím). Proto si tak dobře vedou v testech rychlosti topení.
Avatar - skejpa
skejpa
Já jezdím dieslovou octavií (2013) a nepřijde mi, že by tam bylo nějaké přídavné topení 😄 Tedy co se týká rychlosti topení ve srovnání s obyč. benziňákem.
Ja mam od vyrobcu predpisane nechat motor bezat par minut na volnobeh...
_MT_
A ve vyšších otáčkách bude lépe mazaný? Problém je spíš v tom, že mu může na volnoběh trvat věčně, než by dosáhl provozní teploty (ani toho nemusí být schopen). Na volnoběh ho chceš nechat se rozhýbat (v manuálu bys měl mít nějaký výrobcem doporučený čas - půl minuty, minutu, dvě), ale nemá smysl čekat na dosažení provozní teploty.
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
U Fordu je to v tomto ohledu stejné. Ovšem úplné rozmrazení pořádné námrazy není otázkou jen několika desítek sekund, jak se tvrdí v článku, a na videu to bylo samozřejmě výrazně zrychleno.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No záleží na vrstvě... když je to tenká, tak minutku, dvě. Když to auto stojí tejden na horách, tak si počkáš >😒] Ale vždy to bylo rychlejší, než bez vyhřívaného skla 😄
Avatar - white label
white label
Tak to určitě, jinak by to ani nemělo smysl tam dávat. 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
nový Passat už má údajně problém s dráty odstraněný. Jestli toho docílili nějakou vodivou vrstvou v celé ploše, ale netuším.
wagi007
mam to na focusu a z x lidí které jsem vezl si jen jeden všiml těch tvých drátků.takže bud vidíš jak ostříž(což gratuluji) anebo to má vw špatně řešené. jinak můžu říct že je to paráda😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a protože neznáme X, tak ten jeden může být klidně 100% >😒]
Avatar - S8
S8
Dobře Ty! Já myslel, že Rohypnol uspává, ale je vidět, že povzbuzuje mysl! 😄

Musím ale říct, že mě ty drátky taky vadí a nesnáším to. Funkce super, ale nestojí to za to.
_Teddy_
Kedysi som mal Focus a ten to mal rovnako: tenke klukate dratky v skle. A tiez mi to vadilo, casto sa mi zrak zaostril prave na ne. Potom som raz chytil poriadny suter do celneho skla, a nechal som si ho vymenit za take bez vyhrievania. A bolo po probleme...
Avatar - Tomogo
Tomogo
Jsem rád, že nejsem sám.... 😄
Avatar - miromen
miromen
Měl jsem to stejně a to mě majitel jiste firmy nabadal k podvodu. Mě sice ty dratky až tak nerušili nicmeně teto vymoženosti jsem prakticky vubec nevyužival.
_Teddy_
Taktiez som to prakticky nepouzival. Tu je zakazane nechat bezat motor ked auto stoji. A zas nechat bezat vyhrievanie skla len z baterie (pri vypnutom motore) a cakat kym sa odmrazi, to clovek riskuje ze uz nenastartuje...
_MT_
Pokud se něco nezměnilo, Ford používá drátky. Nový Passat by měl mít pokovená skla (Phaeton to tak možná má řešené vzhledem k tomu, že to měla A8, z které vychází).
Avatar - white label
white label
Jo, nový Passat to má řešené pomocí infračerveného záření, resp. jeho reflektováním.
_MT_
Funkce toho pokovení je dvojí. Když potřebuješ sklo vyhřát, tak tou vrstvou pustí proud a jde o klasické odporové topení (jen místo řady drátků máš vlastně jeden vodič široký přes celé sklo a tak tenký, že je průhledný). A v létě, podobně jako sluneční brýle, odráží část záření a interiér se méně zahřívá. Stejnou technologii používají v leteckém průmyslu. Jen tam pokovují skla zlatem a Audi používá myslím hliník.
Avatar - white label
white label
Pokovené ("determální") čelní sklo mám i na GGTI. Sekundární nevýhodou je větší ztráta signálu pro přenosné navigace bez ext. antény i signálu pro mobilní telefony.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fordy je tam maj taky, mne to nevadí, někoho to dost irituje 😄
mrazik
Je to jen predsudek, kohokoli jsem vezl, nikdo si toho nevsiml, protoze proste o tom nevedel. Az kdyz jsme jim to rekl, najednou jim to vadilo.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Blbosť, Fordy predsa v mrazoch neštartujú. >😁
Avatar - white label
white label
Právě proto má skoro každý Ford to vyhřívané sklo, ať z něho aspoň něco vidíš, když už nemůžeš nastartovat... >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
to víš, Ford patří mezi držáky na F. Francouzi nestartují ani v teple >😒] 😉
Avatar - Anonym
Anonym
fordy skutečně nestartují, protože se jim vybije baterka během 4 dnů co auto nejede >😁 >😁

BMW sice startují, ale neklimují a tečou jim převodovky

Audi pro změnu během intervalu výměnu oleje sežerou 1,5 litr oleje

A Mercedesy reznou, nebrzdí

Všude je něco >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele vy borci >😁 Už dva roky mi přesluhuje autobaterka, občas svítí, že chce vyměnit, zvláště když mam jen zaplé radio bez motoru, ale ještě vždy naskočil >😒]
Občas ji dám do nabíječky.... čekám, kdy me nechá někde v mrazu >😁
Avatar - pumpkin
pumpkin
Keď už si pri presluhujúcej baterke...už viem čo chcem na Vianoce. >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Taky sem přemýšlel si o ní napsat >😒] Ale noc s nabíječkou ji vždy vzpružil na pár měsíců >😁
lebopreto
nezavisle kurenie je tiez riesenie 😄
Avatar - white label
white label
Jj, nezávislí topení pro každého nezávislého řidiče... >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
dálkový start, kdy se dá navolit že v okamžiu co naskočí motor začne topit topení a skla se vyhřívat.

GM rulezz :yes: :yes: >😁
Avatar - JohnST
JohnST
No vyhrievanie predneho skla nie je lacna zalezitost. Pri vymene skla zaplacete nad cenou. >😁 :-!
holden_holden
nesmysl. transit u forda 14700,- vc DPH. original zelene s logem. platila pojistovna pripojisteni k povinemu za 1000,-
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
stačí si sklo nechat pojistit, že >😁
Avatar - Lackey
Lackey
Mam v aute vyhrievanie celneho skla, ktore tu kolektivne osierate, bez toho, zeby ste to niekedy mohli v praxi aj vyskusat.

Mam aj garaz, napriek tomu je vela situacii na cestach, ked vyhrievanie celneho skla pouzivam.

Je to vybava, bez ktorej si dalsie auto uz ani nekupim.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ikoptak
Kolik situací? Myslím že existuje jediná, rozmrazit namrzlé sklo. Jinak mne snad nic nenapadá.
_MT_
Ještě pomůže s odmlžením, ale to zvládne i klimatizace.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když je sklo mastné, tak to někdy taky pomůže >😁 Pro nás líné, co auta moc nemyjí >😁
_MT_
Mastné sklo?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, nebo mastné... takové to upatlané >😁 Když je špatné počasí a napul ti to mlží a nejde to pořádně utřít >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Joo, kdo používá přípravek an čištění skel v domácnosti nemá mastný skla >😁 >😁

A nematlá na zamžený skla rukou, že >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
No.... jako jo no >😁 Já zatim matlám >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Si kup spesl uterku na okna a matlej uterkou 😄
Avatar - defusiq
defusiq
Stát na legendě a mlátit do ní krumpáčem...fuj
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
a) unavuje řidiče, protože oči často automaticky (podvědomě) zaostří na ty drátky
b) v takovém autě chodí špatně navigace (sklo s drátky má na těch 1450MHz pěkný útlum)
c) horší signál má i mobil, zejména mimo město, kde není pokrytí UMTS (3G). Sklo s drátky bude výrazně omezovat LTE
d) pojistka takového skla je pěkně drahá

Takže celkově: :no: měl jsem to, a už to nechci. Stejně tak již nechci samozatmavovací zpětné zrcátko. Není nad ten přepínač pro noční pozici! Naopak bych již nikdy nekoupil auto bez vyhřívaných sedaček (a pochopitelně bez dieselu a 4x4).
Avatar - white label
white label
To já mám raději ty "samozatmavovací" zrcátka, než ohřívání KaZ (Koulí a Zad).
Klasické vnitřní zrcátko si sice přepneš i mechanicky, ale co ty vnější... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Sklápět netřeba, stačí cvaknout na tlačítko Auto >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
to sou vymoženosti panečku. Tady plesaj nad samostmívacíma zrcátkama, to měl cadillac a lincoln už někdy zač. 80 .let, vyhřejvaný sedačky sem měl už i v Sebringu což nebyla žádná prémiová značka. Dneska už má každý lepší auto i ventilovaný, že.
Avatar - white label
white label
Nějaká přímá souvislost s diskusí by nebyla? Tvé exhibování "emerické" techniky" už tu známe nazpaměť, zkus konečně něco nového, Bariku... 8-s 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a tam to skončilo.... v těch 80. letech >😒]
Avatar - white label
white label
V podstatě ano, akorát musíme férově uznat, že jejich poruchovost šla od té doby ještě výrazně nahoru. >😁
P.S. Už ho vezou na sál, myslím Barika. >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
To jo, head-up displej mělo taky jako první BMW ne. Corvette nic vid >😁 >😁 >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo... tak ja bych taky měl ještě jednu do mlýna...

Ohavný plastový interiér taky neměla první Fabia III.... Dodge Avenger, Caliber..dokonce i Camaro.... nic vid? >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Stiznosti na interiery chrysler group 9😲8 prosim smerovat do Stuttgartu - pan Dieter Zetsche 😊)
Avatar - miromen
miromen
Mam to stejně. Než vyhřev sedaček tak to raději vyhřev volantu.
Avatar - Lackey
Lackey
a) Ak pozeras na cestu a necumis iba na kapotu vlastneho auta, ani nevnimas vlakna v skle.
b) Nie je to pravda, Iba ked mas, mal si mizerny, lacny navigacny pristroj.
c) Nie je to pravda. Plati to co aj na navigaciu - mizerny telefon.
d) Nie je to pravda. Platim rovnaku poistku, ako na nase dalsie auto bez vyhrievania celneho skla. Mas, mal si zlu, nevyhodnu poistovnu.

Takze celkove, :no: vyhrievane celne sklo si na svojom aute nemal, alebo kupujes smejd elektroniku a poistovak Ta odrbal.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mrazik
Jako Lackey a pojisteni skel bez limitu mam v ramci havarijni pojistky, takze pro me zadne navyseni.
Kazdou zimu si uzivam vyhrivane celni sklo, ocistim bocni skla, pak jen setru steracema predni a zadni a muzu jet.
Avatar - Anonym
Anonym
je to fajn věc, než odmete auto a odškrábete boční skla, máte už to přední nahřáté a pak to jen lehce setřete.
Měl sem to v Jagu, BMW a mam to i v Cadillacu a všude fajn pomocník :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
ale kdo z vás má vyhřívanou nádobku s kapalinou ostřikovačů? Hmm?
Nehlaste se všichni >😁 >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naco nádobku? Snad ty trysky ne? Když tam teda nenecháváš letní....
Avatar - Lackey
Lackey
To si teda "zabyl" 8-s . A Ty mas v aute ?

Podla mojho vyrobcu auta, moja nadobka sa podla vsetkeho, asi ma zohrievat od tepla z motora, lebo do nadobky ziadne vyhrievanie nedal.

A obchodnici preto mozu zarabat a odrbavat nas s "nemrznucimi zmesami", ktore aj tak obcas namrzaju ;-\

Áááááááááále , vtedy mam po ruke vyhrievanie celneho skla >😁
_MT_
Jak ti vyhřívání pomůže v očištění skla?
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]…
Avatar - white label
white label
Pokud běží motor není problém a pokud stojíš v zimě někde v mrazu na horách, tak by bylo otázkou času, kdy ti to vybije baterku. Leda, že by to fungovalo až po nastartování a rychleji, než varná konvice.
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě že to funguje až po nastartování. Akorát že to funguje skoro hned, narozdíl od doby, než se odmrazí to okno. Tady máš popsaný princip [odkaz]
Avatar - white label
white label
Ten čas na videu začíná běžet ihned po nastartování, nebo později?
A funguje to spíš jako průtokový ohřívač, nebo jako bojler/varná konvice?
Avatar - Anonym
Anonym
co jsem pochopil tak spíš jako průtokáč. Nasaje to studenou kapalinu, ohřeje a stříká už ohřátou na sklo.
Avatar - Lackey
Lackey
Ako pomoze v ocisteni skla vyhrievanie ?
No predsa na vyhrievane, teple celne sklo neprimrzne ošidená "nemrznuca zmes"
z ostrekovacov.

Nesnazte sa ma teraz presvedcit, ze celu zimu nechavate fukat teply vzduch z fukarov kurenia v aute iba na celne sklo, len aby sklo bolo teple a nefuka vam to uplnou vaecsinou na nohy...este aj automat klima prednostne fuka na nohy

Vyhrievanie celneho skla s nadhladom riesi problem celneho skla, pocas jazdy v mrznucom dazdi-mrholeni - len si spomente na pocasie, ledovku spred 2 tyzdnov.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co koupit nějakou lepší nemrznoucí směs? Jen nápad....

Taky sem žil s autem bez ohřevu čelního skla a dobrá kapalina rozpusila po chvíli většinu námrazy. Ano, vyhřívání je lepší a pokud nemáš problém s drátky, je jedna z nejlepších věcí ve výbavě vozu. Mám kamaráda, který přes to nemůže hlavně v noci koukat.
_MT_
Proč kupuješ ošizenou směs? A proč bych měl nechávat celou zimu foukat klimatizaci jen na okno? Tobě se snad jinak mlží?
Avatar - Lackey
Lackey
Lebo vacsinou sa predavaju ošidené naplne.
Ked maju uzatvoreny objem 1 liter, ako-tak vydrzia deklarovany mraz,
ale ked sa dostane napln na celne sklo, alkoholova slozka sa raz-dva odpari a zbytkova voda zvykne primrzat na sklo, stierace .

Nie, tak ako nikto z vas , ani ja nenechavam fukar smerovat na celne sklo a preto obcas aj pri zapnutej klime sa jemne zahmlieva sklo zvnutra.Aj vtedy nastupuje ohrev skla.
Pricinou su myslim pelove filtre, ktore nasavaju vlhkost a robia galibu.
Na zimu obcas ich demontujem, ked sa mi chce...
Avatar - white label
white label
Vyhřívanou nádobku ostřikovačů mají všichni co ji mají v motorovém prostoru.
Avatar - Anonym
Anonym
Já myslel speciálně. Elektricky. Že by zas bylo GM, jako tradičně v něčem první? >😁
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
názorné video

a takhle vypadá to slavné tlačítko [odkaz]
Avatar - Lackey
Lackey
Co to je za youtube odkaz ?
Akorat som sa z odkazu -videa dozvedel, ze aj slovenka-kráva je stastna v Máneske :-!
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
Takový malý rozdíl, že, Pouhé 2 minuty mezi vyhřívaným sklem a vyhřívanou kapalinou >😁
Avatar - Lackey
Lackey
No ano, horuca nemrznuca zmes v ostrekovaci je rychlejsia, ale ma napadli hned aj jej nevyhody, rizika.
Ale napokon vyhrievanie celneho skla vlaknami, ma takisto svoje nedostatky.

Podstatne je, ze je ovela praktickejsie a pohodlnejsie mat jeden, alebo druhy system v aute, ako nemat nic a zimne rána zacinat so zmrznutym nosom a skrabkou v ruke ....brŕŕŕŕ
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bez urážky.... kde jinde by ta nádobka měla být? >😁 Nebo ji US auta mají někde v kufru? >😁 Nebo u řidiče v kabině? >😁 >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Jo v motoru, ale GM ji ma navi el. Vyhrivanou tu kapalinu. A v tom je to gro.