Videa
rohYpnol
8
to víš, Ford patří mezi držáky na F. Francouzi nestartují ani v teple >😒] 😉
Přejít do diskuze
To mě taky hned napadlo, ale ty nejsi ženatý, takže ještě nevíš, jak někdy může takové nakupování trvat dlouho. 8-s >😒]
Podzemní garáž je ti platná jak mrtvému zimník, když ti u nákupáku postaví parkování na střeše >😒]
Kedysi som mal Focus a ten to mal rovnako: tenke klukate dratky v skle. A tiez mi to vadilo, casto sa mi zrak zaostril prave na ne. Potom som raz chytil poriadny suter do celneho skla, a nechal som si ho vymenit za take bez vyhrievania. A bolo po probleme...
Pokud vím, nechávat studený motor běžet x minut na volnoběh je kontraproduktivní - špatně se promazává a nedělá mu to dobře.
mam to na focusu a z x lidí které jsem vezl si jen jeden všiml těch tvých drátků.takže bud vidíš jak ostříž(což gratuluji) anebo to má vw špatně řešené. jinak můžu říct že je to paráda😊
U Fordu je to v tomto ohledu stejné. Ovšem úplné rozmrazení pořádné námrazy není otázkou jen několika desítek sekund, jak se tvrdí v článku, a na videu to bylo samozřejmě výrazně zrychleno.
Právě proto má skoro každý Ford to vyhřívané sklo, ať z něho aspoň něco vidíš, když už nemůžeš nastartovat... >😒]
... nevím, jak to má řešený Ford, ale můj předchozí VW tam měl takové klikaté drátky, a protože mám dobrý zrak, tak mi vadily ve výhledu. Proto jsem to do nového auta už nechtěl a raději koupil čelní sklo s IR filtrem. Teď radeji nechám motor 5 minut běžet a trochu škrábu, než furt čumět přez ty dráty...
Pokud se něco nezměnilo, Ford používá drátky. Nový Passat by měl mít pokovená skla (Phaeton to tak možná má řešené vzhledem k tomu, že to měla A8, z které vychází).
To je jistě pravda, ale udělám cca 400 studených startů ročně, takže pokud 10x ročně (jsem z Prahy) rozmrazím auto tímto "nešetrným" způsobem, tak tomu už asi o moc víc nepřidám. Ještě dodám, že mám benzín, takže ten hřeje opravdu hodně rychle. Nevím, jak diesel, ale ten má menší ztráty, takže na tom bude asi se zahřátím motoru hůř.
nesmysl. transit u forda 14700,- vc DPH. original zelene s logem. platila pojistovna pripojisteni k povinemu za 1000,-
V podstatě ano, akorát musíme férově uznat, že jejich poruchovost šla od té doby ještě výrazně nahoru. >😁
P.S. Už ho vezou na sál, myslím Barika. >😒]
P.S. Už ho vezou na sál, myslím Barika. >😒]
to sou vymoženosti panečku. Tady plesaj nad samostmívacíma zrcátkama, to měl cadillac a lincoln už někdy zač. 80 .let, vyhřejvaný sedačky sem měl už i v Sebringu což nebyla žádná prémiová značka. Dneska už má každý lepší auto i ventilovaný, že.
fordy skutečně nestartují, protože se jim vybije baterka během 4 dnů co auto nejede >😁 >😁
BMW sice startují, ale neklimují a tečou jim převodovky
Audi pro změnu během intervalu výměnu oleje sežerou 1,5 litr oleje
A Mercedesy reznou, nebrzdí
Všude je něco >😁
BMW sice startují, ale neklimují a tečou jim převodovky
Audi pro změnu během intervalu výměnu oleje sežerou 1,5 litr oleje
A Mercedesy reznou, nebrzdí
Všude je něco >😁
A ve vyšších otáčkách bude lépe mazaný? Problém je spíš v tom, že mu může na volnoběh trvat věčně, než by dosáhl provozní teploty (ani toho nemusí být schopen). Na volnoběh ho chceš nechat se rozhýbat (v manuálu bys měl mít nějaký výrobcem doporučený čas - půl minuty, minutu, dvě), ale nemá smysl čekat na dosažení provozní teploty.
Vznětové motory mají přídavné topení běžně (alespoň co vím). Proto si tak dobře vedou v testech rychlosti topení.
Funkce toho pokovení je dvojí. Když potřebuješ sklo vyhřát, tak tou vrstvou pustí proud a jde o klasické odporové topení (jen místo řady drátků máš vlastně jeden vodič široký přes celé sklo a tak tenký, že je průhledný). A v létě, podobně jako sluneční brýle, odráží část záření a interiér se méně zahřívá. Stejnou technologii používají v leteckém průmyslu. Jen tam pokovují skla zlatem a Audi používá myslím hliník.
Mam v aute vyhrievanie celneho skla, ktore tu kolektivne osierate, bez toho, zeby ste to niekedy mohli v praxi aj vyskusat.
Mam aj garaz, napriek tomu je vela situacii na cestach, ked vyhrievanie celneho skla pouzivam.
Je to vybava, bez ktorej si dalsie auto uz ani nekupim.
Mam aj garaz, napriek tomu je vela situacii na cestach, ked vyhrievanie celneho skla pouzivam.
Je to vybava, bez ktorej si dalsie auto uz ani nekupim.
nový Passat už má údajně problém s dráty odstraněný. Jestli toho docílili nějakou vodivou vrstvou v celé ploše, ale netuším.
Ano, tohle je jedna z reklam, která ukazuje, že i ryze komerční záležitost není vždy zavrženíhodný výplod reklamky bez jakékoliv žánrové, umělecké hodnoty.
Jen to pojištění čelního skla pak nějak ... není na úsměv na tváři. Ale trochu mě mrzí, že Ford nebyl v celé reklamě omrzlý kromě čelního skla a vypadal jak kdyby vyjel z garáže...
Ale za ten plamenomet :yes: :yes: :yes: >😁 (asi si jej taky budu muset pořídit)
Jen to pojištění čelního skla pak nějak ... není na úsměv na tváři. Ale trochu mě mrzí, že Ford nebyl v celé reklamě omrzlý kromě čelního skla a vypadal jak kdyby vyjel z garáže...
Ale za ten plamenomet :yes: :yes: :yes: >😁 (asi si jej taky budu muset pořídit)
Nějaká přímá souvislost s diskusí by nebyla? Tvé exhibování "emerické" techniky" už tu známe nazpaměť, zkus konečně něco nového, Bariku... 8-s 😉
Dobře Ty! Já myslel, že Rohypnol uspává, ale je vidět, že povzbuzuje mysl! 😄
Musím ale říct, že mě ty drátky taky vadí a nesnáším to. Funkce super, ale nestojí to za to.
Musím ale říct, že mě ty drátky taky vadí a nesnáším to. Funkce super, ale nestojí to za to.
a) Ak pozeras na cestu a necumis iba na kapotu vlastneho auta, ani nevnimas vlakna v skle.
b) Nie je to pravda, Iba ked mas, mal si mizerny, lacny navigacny pristroj.
c) Nie je to pravda. Plati to co aj na navigaciu - mizerny telefon.
d) Nie je to pravda. Platim rovnaku poistku, ako na nase dalsie auto bez vyhrievania celneho skla. Mas, mal si zlu, nevyhodnu poistovnu.
Takze celkove, :no: vyhrievane celne sklo si na svojom aute nemal, alebo kupujes smejd elektroniku a poistovak Ta odrbal.
b) Nie je to pravda, Iba ked mas, mal si mizerny, lacny navigacny pristroj.
c) Nie je to pravda. Plati to co aj na navigaciu - mizerny telefon.
d) Nie je to pravda. Platim rovnaku poistku, ako na nase dalsie auto bez vyhrievania celneho skla. Mas, mal si zlu, nevyhodnu poistovnu.
Takze celkove, :no: vyhrievane celne sklo si na svojom aute nemal, alebo kupujes smejd elektroniku a poistovak Ta odrbal.
a) unavuje řidiče, protože oči často automaticky (podvědomě) zaostří na ty drátky
b) v takovém autě chodí špatně navigace (sklo s drátky má na těch 1450MHz pěkný útlum)
c) horší signál má i mobil, zejména mimo město, kde není pokrytí UMTS (3G). Sklo s drátky bude výrazně omezovat LTE
d) pojistka takového skla je pěkně drahá
Takže celkově: :no: měl jsem to, a už to nechci. Stejně tak již nechci samozatmavovací zpětné zrcátko. Není nad ten přepínač pro noční pozici! Naopak bych již nikdy nekoupil auto bez vyhřívaných sedaček (a pochopitelně bez dieselu a 4x4).
b) v takovém autě chodí špatně navigace (sklo s drátky má na těch 1450MHz pěkný útlum)
c) horší signál má i mobil, zejména mimo město, kde není pokrytí UMTS (3G). Sklo s drátky bude výrazně omezovat LTE
d) pojistka takového skla je pěkně drahá
Takže celkově: :no: měl jsem to, a už to nechci. Stejně tak již nechci samozatmavovací zpětné zrcátko. Není nad ten přepínač pro noční pozici! Naopak bych již nikdy nekoupil auto bez vyhřívaných sedaček (a pochopitelně bez dieselu a 4x4).
u jednoho osobaku zdarma k povinemu a u transita 1000,-. u trandaka za deset let dvakrat vymena praskleho od kamenu. takze pri teto cene teda usmev na tvari zustava
No vyhrievanie predneho skla nie je lacna zalezitost. Pri vymene skla zaplacete nad cenou. >😁 :-!
Stiznosti na interiery chrysler group 9😲8 prosim smerovat do Stuttgartu - pan Dieter Zetsche 😊)
Lebo vacsinou sa predavaju ošidené naplne.
Ked maju uzatvoreny objem 1 liter, ako-tak vydrzia deklarovany mraz,
ale ked sa dostane napln na celne sklo, alkoholova slozka sa raz-dva odpari a zbytkova voda zvykne primrzat na sklo, stierace .
Nie, tak ako nikto z vas , ani ja nenechavam fukar smerovat na celne sklo a preto obcas aj pri zapnutej klime sa jemne zahmlieva sklo zvnutra.Aj vtedy nastupuje ohrev skla.
Pricinou su myslim pelove filtre, ktore nasavaju vlhkost a robia galibu.
Na zimu obcas ich demontujem, ked sa mi chce...
Ked maju uzatvoreny objem 1 liter, ako-tak vydrzia deklarovany mraz,
ale ked sa dostane napln na celne sklo, alkoholova slozka sa raz-dva odpari a zbytkova voda zvykne primrzat na sklo, stierace .
Nie, tak ako nikto z vas , ani ja nenechavam fukar smerovat na celne sklo a preto obcas aj pri zapnutej klime sa jemne zahmlieva sklo zvnutra.Aj vtedy nastupuje ohrev skla.
Pricinou su myslim pelove filtre, ktore nasavaju vlhkost a robia galibu.
Na zimu obcas ich demontujem, ked sa mi chce...
Proč kupuješ ošizenou směs? A proč bych měl nechávat celou zimu foukat klimatizaci jen na okno? Tobě se snad jinak mlží?
Já jezdím dieslovou octavií (2013) a nepřijde mi, že by tam bylo nějaké přídavné topení 😄 Tedy co se týká rychlosti topení ve srovnání s obyč. benziňákem.
Taktiez som to prakticky nepouzival. Tu je zakazane nechat bezat motor ked auto stoji. A zas nechat bezat vyhrievanie skla len z baterie (pri vypnutom motore) a cakat kym sa odmrazi, to clovek riskuje ze uz nenastartuje...
Je to jen predsudek, kohokoli jsem vezl, nikdo si toho nevsiml, protoze proste o tom nevedel. Az kdyz jsme jim to rekl, najednou jim to vadilo.
Jako Lackey a pojisteni skel bez limitu mam v ramci havarijni pojistky, takze pro me zadne navyseni.
Kazdou zimu si uzivam vyhrivane celni sklo, ocistim bocni skla, pak jen setru steracema predni a zadni a muzu jet.
Kazdou zimu si uzivam vyhrivane celni sklo, ocistim bocni skla, pak jen setru steracema predni a zadni a muzu jet.
Jo... tak ja bych taky měl ještě jednu do mlýna...
Ohavný plastový interiér taky neměla první Fabia III.... Dodge Avenger, Caliber..dokonce i Camaro.... nic vid? >😒]
Ohavný plastový interiér taky neměla první Fabia III.... Dodge Avenger, Caliber..dokonce i Camaro.... nic vid? >😒]
Bez urážky.... kde jinde by ta nádobka měla být? >😁 Nebo ji US auta mají někde v kufru? >😁 Nebo u řidiče v kabině? >😁 >😒]
Co koupit nějakou lepší nemrznoucí směs? Jen nápad....
Taky sem žil s autem bez ohřevu čelního skla a dobrá kapalina rozpusila po chvíli většinu námrazy. Ano, vyhřívání je lepší a pokud nemáš problém s drátky, je jedna z nejlepších věcí ve výbavě vozu. Mám kamaráda, který přes to nemůže hlavně v noci koukat.
Taky sem žil s autem bez ohřevu čelního skla a dobrá kapalina rozpusila po chvíli většinu námrazy. Ano, vyhřívání je lepší a pokud nemáš problém s drátky, je jedna z nejlepších věcí ve výbavě vozu. Mám kamaráda, který přes to nemůže hlavně v noci koukat.
Taky sem přemýšlel si o ní napsat >😒] Ale noc s nabíječkou ji vždy vzpružil na pár měsíců >😁
No ano, horuca nemrznuca zmes v ostrekovaci je rychlejsia, ale ma napadli hned aj jej nevyhody, rizika.
Ale napokon vyhrievanie celneho skla vlaknami, ma takisto svoje nedostatky.
Podstatne je, ze je ovela praktickejsie a pohodlnejsie mat jeden, alebo druhy system v aute, ako nemat nic a zimne rána zacinat so zmrznutym nosom a skrabkou v ruke ....brŕŕŕŕ
Ale napokon vyhrievanie celneho skla vlaknami, ma takisto svoje nedostatky.
Podstatne je, ze je ovela praktickejsie a pohodlnejsie mat jeden, alebo druhy system v aute, ako nemat nic a zimne rána zacinat so zmrznutym nosom a skrabkou v ruke ....brŕŕŕŕ
co jsem pochopil tak spíš jako průtokáč. Nasaje to studenou kapalinu, ohřeje a stříká už ohřátou na sklo.
Ten čas na videu začíná běžet ihned po nastartování, nebo později?
A funguje to spíš jako průtokový ohřívač, nebo jako bojler/varná konvice?
A funguje to spíš jako průtokový ohřívač, nebo jako bojler/varná konvice?
Jistě že to funguje až po nastartování. Akorát že to funguje skoro hned, narozdíl od doby, než se odmrazí to okno. Tady máš popsaný princip [odkaz]
Pokud běží motor není problém a pokud stojíš v zimě někde v mrazu na horách, tak by bylo otázkou času, kdy ti to vybije baterku. Leda, že by to fungovalo až po nastartování a rychleji, než varná konvice.
Joo, kdo používá přípravek an čištění skel v domácnosti nemá mastný skla >😁 >😁
A nematlá na zamžený skla rukou, že >😁
A nematlá na zamžený skla rukou, že >😁
Co to je za youtube odkaz ?
Akorat som sa z odkazu -videa dozvedel, ze aj slovenka-kráva je stastna v Máneske :-!
Akorat som sa z odkazu -videa dozvedel, ze aj slovenka-kráva je stastna v Máneske :-!
Měl jsem to stejně a to mě majitel jiste firmy nabadal k podvodu. Mě sice ty dratky až tak nerušili nicmeně teto vymoženosti jsem prakticky vubec nevyužival.
Ako pomoze v ocisteni skla vyhrievanie ?
No predsa na vyhrievane, teple celne sklo neprimrzne ošidená "nemrznuca zmes"
z ostrekovacov.
Nesnazte sa ma teraz presvedcit, ze celu zimu nechavate fukat teply vzduch z fukarov kurenia v aute iba na celne sklo, len aby sklo bolo teple a nefuka vam to uplnou vaecsinou na nohy...este aj automat klima prednostne fuka na nohy
Vyhrievanie celneho skla s nadhladom riesi problem celneho skla, pocas jazdy v mrznucom dazdi-mrholeni - len si spomente na pocasie, ledovku spred 2 tyzdnov.
No predsa na vyhrievane, teple celne sklo neprimrzne ošidená "nemrznuca zmes"
z ostrekovacov.
Nesnazte sa ma teraz presvedcit, ze celu zimu nechavate fukat teply vzduch z fukarov kurenia v aute iba na celne sklo, len aby sklo bolo teple a nefuka vam to uplnou vaecsinou na nohy...este aj automat klima prednostne fuka na nohy
Vyhrievanie celneho skla s nadhladom riesi problem celneho skla, pocas jazdy v mrznucom dazdi-mrholeni - len si spomente na pocasie, ledovku spred 2 tyzdnov.
Já myslel speciálně. Elektricky. Že by zas bylo GM, jako tradičně v něčem první? >😁
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
názorné video
a takhle vypadá to slavné tlačítko [odkaz]
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
názorné video
a takhle vypadá to slavné tlačítko [odkaz]
Jo, nebo mastné... takové to upatlané >😁 Když je špatné počasí a napul ti to mlží a nejde to pořádně utřít >😁
To si teda "zabyl" 8-s . A Ty mas v aute ?
Podla mojho vyrobcu auta, moja nadobka sa podla vsetkeho, asi ma zohrievat od tepla z motora, lebo do nadobky ziadne vyhrievanie nedal.
A obchodnici preto mozu zarabat a odrbavat nas s "nemrznucimi zmesami", ktore aj tak obcas namrzaju ;-\
Áááááááááále , vtedy mam po ruke vyhrievanie celneho skla >😁
Podla mojho vyrobcu auta, moja nadobka sa podla vsetkeho, asi ma zohrievat od tepla z motora, lebo do nadobky ziadne vyhrievanie nedal.
A obchodnici preto mozu zarabat a odrbavat nas s "nemrznucimi zmesami", ktore aj tak obcas namrzaju ;-\
Áááááááááále , vtedy mam po ruke vyhrievanie celneho skla >😁
Hele vy borci >😁 Už dva roky mi přesluhuje autobaterka, občas svítí, že chce vyměnit, zvláště když mam jen zaplé radio bez motoru, ale ještě vždy naskočil >😒]
Občas ji dám do nabíječky.... čekám, kdy me nechá někde v mrazu >😁
Občas ji dám do nabíječky.... čekám, kdy me nechá někde v mrazu >😁
No záleží na vrstvě... když je to tenká, tak minutku, dvě. Když to auto stojí tejden na horách, tak si počkáš >😒] Ale vždy to bylo rychlejší, než bez vyhřívaného skla 😄
Pokovené ("determální") čelní sklo mám i na GGTI. Sekundární nevýhodou je větší ztráta signálu pro přenosné navigace bez ext. antény i signálu pro mobilní telefony.
ale kdo z vás má vyhřívanou nádobku s kapalinou ostřikovačů? Hmm?
Nehlaste se všichni >😁 >😁
Nehlaste se všichni >😁 >😁
je to fajn věc, než odmete auto a odškrábete boční skla, máte už to přední nahřáté a pak to jen lehce setřete.
Měl sem to v Jagu, BMW a mam to i v Cadillacu a všude fajn pomocník :yes:
Měl sem to v Jagu, BMW a mam to i v Cadillacu a všude fajn pomocník :yes:
dálkový start, kdy se dá navolit že v okamžiu co naskočí motor začne topit topení a skla se vyhřívat.
GM rulezz :yes: :yes: >😁
GM rulezz :yes: :yes: >😁
To já mám raději ty "samozatmavovací" zrcátka, než ohřívání KaZ (Koulí a Zad).
Klasické vnitřní zrcátko si sice přepneš i mechanicky, ale co ty vnější... 😉
Klasické vnitřní zrcátko si sice přepneš i mechanicky, ale co ty vnější... 😉
Kolik situací? Myslím že existuje jediná, rozmrazit namrzlé sklo. Jinak mne snad nic nenapadá.
Diesely, alespoň od škodovky, mají přídavné elektro topení. pokud je to opravdu hodně přimrzlé, nastartuju, oškrápu boční okénka, mezitím přední trochu povolí. bez problému oškrábu a jedu.