O tom, že Ferrari nemusí být vždy klasicky stavěným sportovním vozem červené barvy, nás přesvědčí následujících deset progresivních, bohužel však nerealizovaných prototypů.
Aaaa, je to tu, frflem ako prvý! Okrem toho sa nemení vrchná fotka naprieč konceptami, čiže vidím to isté, v strede reklamu a potom niekde na spodku pár fotiek. Krásny príklad ako forma dodrbala obsah. Gratulujem redakcia!
Upřímně Jakube, tohle dělení článku na části, je opravdu příšerné. Nezaznamenal jsem na diskusích na to pozitivní ohlas. Právě naopak, většina je dooost naštvaná a tyto články nečte, jelikož je to nebaví. Ani mě ne, ač bych si jej rád i přečetl a adblock se mi kvuli tomu instalovat nechce. Škoda, že redakce nenaslouchá svým čtenářům :-(
Nemůžu to najít, ale celkem dobře si na to vzpomínám. U článku o generacích passatů je 36 příspěvků, o pár dnů na to v článku o nejčtenějších článcích za uved. týden, je tento na topu. A to i přesto, že v tom týdnu vyšly dva testy, kdy diskuse pod nimi mají obě hodně přes 100 příspěvků. Jiné vysvětlení, než že u Sochorova článku se nahnala čtenost klikáním /každej min. 10x/, mě nenapadá.
Ferrari Mythos si pamatam z katalogu Revell z roku 1991 :-) velmi zaujimavy stroj.
Najskaredsie je z vyberu asi F100 a tiez ulet mimo zauzivane tvary, Pinin.
"Statistika", diskusní atmosféra a elementární lidská slušno
Pro ty, kteří si nejsou vědomi toho, že autoři článků o sobě nevydávají žádné statistiky čtenosti, opakuji - nevydal jsem zde o sobě žádnou statistiku. Pokud má diskusní kolega výše pocit, že onou statistikou je výčet nejčtenějších článků (který vydává redakce, ne já), fatálně se mýlí.
že články, ktoré sú totálne prepadáky, tu strašia niekoľko dní a niektoré články so slušnou výpovednou hodnotou a slušnou diskusiou stiahne redakcia pomaly v ten istý deň... 8-s
No je to jednoduché, ne? Je v nich víc reklamy a většinou jsou to tyhle rozkouskované = víc kliků, víc peněz od inzerentů. Obsah je druhořadý - bohužel :no: