Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motory
| 15. 12. 2014 17:24
To bude v tak velkém autě jen jeden maloobjemový diesel???
4x4 neumí udělat?? Nechápu,proč Citroen,Peugeot,Fiat,Renault nemá v nabídce 4x4..
Zcela jistě by se to prodávalo...Tak jsou VW a Mercedes bez konkurence.A teď vlastně i Ford...škoda,určitě by šly ceny dodávek 4x4 dolů..
Avatar - Ozzman
Motory
| 15. 12. 2014 17:51
Nechápu, že tam není alespoň DCI dvoulitr. 1.6 jede super, ale v Meganu, tady se o to bojím.
Motory
| 15. 12. 2014 19:39
Proč dávat 2.0 dCi, když ty nové 1.6 dCi mají lepší parametry než konkurenční dvoulitry. Tobě v této třídě nestačí výkon 103 kW, krouťák 340 Nm při 1500 a zrychlení za 10,8 s?
Motory
| 15. 12. 2014 19:54
Jde o to, jestli ta 1.6dCi v dodávce něco vydrží, tedy víc než 2.0dCi? Ale to asi ukáže čas. Zatím to vnímám jako konkurenční nevýhodu, jelikož to nebudí moc důvěru u v podstatě pracovního auta.

Jsem zvědav, jestli to spustí lavinu malých turbodieselů u konkurence. Např VW Multivan s tříválcem 1.4TDI a 3mi turby za 1.5 mil Kč - panečku to bude pecka >:D
Motory
| 15. 12. 2014 19:10
Tak s tím motorem s tebou souhlasím, dávat 1.6dCi do dodávky bych pochopil snad jen jako základní motorizaci. 2.0dCi by mu slušela víc a hlavně s lepším pocitem pro zákazníka >:D Mě se navíc nový design Trafica moc nelíbí, tady je PSA dál. Nový Boxer vypadá skvěle...

BTW k tomu 4x4, PSA používá pohon všech kol od Dangela:

[odkaz]
[odkaz]

Nejde sice o 4x4 z fabriky, ale je oficiálně podporovaný a prodávaný dealery PSA ;-)
Motory
| 15. 12. 2014 22:10
Zrovna u Passengera, kterej asi nebude jezdit nikde po stavbách, ale je dělanej spíš na klidnou pohodovou cestu, tenhle motor naprosto chápu. Není důvod na 4x4, ani na zabijácký výkony.

Já s Generationem jezdil do Ženevy, a to byl sice 1,9 dCi, ale 74kW, a bohatě to stačilo.
Motory
| 16. 12. 2014 10:05
No vidis, mel si 1.9l tj větší objem s nižším výkonem. Nicméně věřím, že to bylo v pohodě :yes:
Motory
| 15. 12. 2014 19:13
Jasně u klávesnice jsou všichni odborníci na celý trh...
Pro info verze 4x4 se nabízí v provedení dangel. Dokonce v několika provedeních, podle toho jaké schopnosti a "kolik uzávěrek" chceš ;-)

A teď praxe našeho trhu za rok 2014...
Prodáno skříňovek (tedy furgonů).......................1587 ks
Z toho Peugeotů Expertů + Citroënů Jumpy.........188 ks
Počet prodaných Dangelů 4x4...........................závratný 1ks

Prodáno Combi verzí...............................3051 ks
Z toho Peugeotů Expertů + Citroënů Jumpy.........394 ks
Počet prodaných Dangelů 4x4...........................závratný 1ks

Teď si to vyjádři v procentech...... >:D (raději v promilích, ať tam nemáš tolik desetinných míst) >:D

Pořád si stojíš za svým tvrzením, že by se to prodávalo... ? >:D :-!

Tak to má PSA v průměru na každých 300 aut jednu čtyřkolku... Vývoj by je vyšel na pár kaček, to jsou fakt blázni, že do toho nejdou... Jednoduše v představenstvu sedí mateřská školka a né takoví gófři, jako na místní diskuzi... Hotoví nýmandi.... ;-) >:D Už jim to někdo vysvětlete....
Motory
| 15. 12. 2014 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Motory
| 17. 12. 2014 16:17
Jestli neni problem v cene te prestavby, kdyby to bylo 50 tis. tak by si to koupilo asi vic lidi, nez kdyz to od Dangela stoji tusim od 150. Dovedes si predstavit ze u auta za 600tis. budes priplacet dalsich 150 za 4x4?
1,6dci
| 16. 12. 2014 09:16
1,6dci bohatě stačí,a to i výdrží,spotřebou....
V Meganu jsem ji viděl s najetými 200000 a bez závad,jen pravidelně mění olej a jak nová :yes:
1,6dci
| 16. 12. 2014 10:04
Jo, tomu klidně věřím, jenže Megane neni Trafic. Přecejen je to větší a těžší auto. No necháme se překvapit ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku