Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Renault Trafic Passenger na českém trhu od 609.900 Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (12)
Vedle užitkových verzí nového Renaultu Trafic je v nabídce prodejců i čistě osobní provedení, které je k dispozici ve dvou stupních výbavy a dvou délkách karoserie.

Renault v první polovině letošního roku uvedl novou generaci svého tradičního lehkého užitkového modelu Trafic. Ten je vedle dodávkových a kombinovaných verzí pro dopravu nákladu i cestujících v nabídce i v provedení pojmenovaném Passenger a určeném především pro osobní přepravu.

Na českém trhu je Renault Trafic Passenger k dispozici s čtveřicí vznětových motorů, poskytujících z objemu 1,6 litru výkony od 66 do 103 kW. Zákazníci francouzské značky mohou u tohoto modelu volit ze dvou karosářských verzí.

Provedení s označení L1H1P1 má při rozvoru náprav 3098 mm celkovou délku 4999 mm, šířku 1956 mm a výšku 1971 mm. Verze L2H1P2 se liší pouze prodloužení rozvoru o 400 mm na 3498 mm a zároveň s tím i celkové délky na 5399 mm.

Obě verze pojmou maximálně devítičlennou posádku ve třech řadách sedadel a hlavní rozdíl je při plném obsazení v objemu zavazadlového prostoru. Ten nabízí v kratším Traficu Passenger základní objem 1,0 m3 a lze jej zvětšit až na 4,7 m3, zatímco u delší verze je k dispozici od 1,8 m3 do 5,7 m3.

Vedle dvojice karosářských verzí lze volit jeden ze dvou standardních stupňů výbavy.

Prvním z nich je Business, standardně zahrnující mimo jiné ABS, ESC, ASR, dvojici čelních airbagů, systém kontroly tlaku v pneumatikách, úchyty ISOFIX na dvou krajních sedadlech prostřední řady, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, asistent rozjezdu do kopce, kontrolu trakce Extended Grip, palubní počítač, výškově stavitelné sedadlo řidiče, trojici sedadel ve druhé i třetí řadě, elektrické ovládání oken a předpřípravu pro rádio.

Druhý stupeň výbavy pojmenovaný Cool přidává nárazníky v barvě karoserie, vyhřívané zadní okno, sedadlo řidiče se stavitelnou bederní i loketní opěrkou, manuální klimatizaci, autorádio s MP3 přehrávačem, Bluetooth a USB vstup.

Pro oba stupně výbavy je připravena široká paleta příplatkových prvků, z nichž vybíráme boční airbagy řidiče a předního spolujezdce (+12.000 Kč), mlhové světlomety (+5.000 Kč), zadní parkovací senzory (+9.000 Kč) a Pack R-Link s online připojením a s celoevropským mapovým pokrytím, který stojí 20.000 Kč.

Renault Trafic Passenger - ceny a technická data
MotordCi 90dCi 115Energy dCi 120 S&SEnergy dCi 140 S&S
Zdvihový objem [cm3]1598159815981598
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/350084/350088/3500103/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]260/1500300/1500320/1500340/1500
Max. rychlost [km/h]153168172181
Zrychlení 0-100 km/h [s]15,912,412,010,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,66.VI5,76,2
Emise CO2 [g/km]174174149164
Business L1H1P1 [Kč]609.900644.900694.900-
Business L2H1P2 [Kč]649.900684.900734.900-
Cool L1H1P1 [Kč]

644.900679.900704.900729.900
Cool L2H1P2 [Kč]684.900719.900744.900769.900

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (12)
17. 12. 2014 16:17
Re: Motory
Jestli neni problem v cene te prestavby, kdyby to bylo 50 tis. tak by si to koupilo asi vic lidi, nez kdyz to od Dangela stoji tusim od 150. Dovedes si predstavit ze u auta za 600tis. budes priplacet dalsich 150 za 4x4?
16. 12. 2014 10:05
Re: Motory
No vidis, mel si 1.9l tj větší objem s nižším výkonem. Nicméně věřím, že to bylo v pohodě :yes:
16. 12. 2014 10:04
Re: 1,6dci
Jo, tomu klidně věřím, jenže Megane neni Trafic. Přecejen je to větší a těžší auto. No necháme se překvapit ;-)
16. 12. 2014 09:16
1,6dci
1,6dci bohatě stačí,a to i výdrží,spotřebou....
V Meganu jsem ji viděl s najetými 200000 a bez závad,jen pravidelně mění olej a jak nová :yes:
15. 12. 2014 22:10
Re: Motory
Zrovna u Passengera, kterej asi nebude jezdit nikde po stavbách, ale je dělanej spíš na klidnou pohodovou cestu, tenhle motor naprosto chápu. Není důvod na 4x4, ani na zabijácký výkony.

Já s Generationem jezdil do Ženevy, a to byl sice 1,9 dCi, ale 74kW, a bohatě to stačilo.