Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1 Sportback: Tříválec 1.0 TFSI stojí 438.900 Kč

Modernizovaný malý hatchback z Ingolstadtu se dočkal dvou nových tříválců – zážehového 1.0 TFSI a vznětového 1.4 TDI.
Zpět na článek
16. 12. 2014 14:53
16. 12. 2014 21:05
16. 12. 2014 15:36
16. 12. 2014 17:01
16. 12. 2014 18:48
17. 12. 2014 00:12
16. 12. 2014 17:04
16. 12. 2014 17:11
16. 12. 2014 17:26
16. 12. 2014 17:38
16. 12. 2014 17:44
16. 12. 2014 19:03
16. 12. 2014 19:23
16. 12. 2014 21:08
16. 12. 2014 21:49
17. 12. 2014 04:22
17. 12. 2014 06:40
17. 12. 2014 15:02
16. 12. 2014 21:09
16. 12. 2014 19:13
16. 12. 2014 21:09
16. 12. 2014 19:12
16. 12. 2014 19:29
18. 12. 2014 12:35
18. 12. 2014 15:10
18. 12. 2014 17:48
18. 12. 2014 19:09
Avatar - iudex
16. 12. 2014 14:53
Žaba sa varí
Parametre motora samotného sú slušné, rovnako tak papierová dynamika a myslím, že vzhľadom na účelové určenie auta ani výkonnejší motor nebude treba. Dokonca som už celkom zmierený s myšlienkou, že v tejto triede sú trojvalce a nejedná sa o najlacnejšie a najslabšie motorizácie a môže to byť fajn motor (z čoho vyplýva, že som už ako tá spoly uvarená žaba v kotli >:-[] ) Ak si ale postavím vedľa seba 1,0TFSI a 1,2TFSI, nevidím žiadnu výhodu trojvalca. Papierová spotreba je možno o nejakú tú desatinu nižšia, v reále ale predpokladám rovnaké cifry, pričom kultivovanosť štvorvalca bude preč. A dať za litrový trojvalec 439000 Kč tiež neznie extra lákavo (na druhej strane onedlho si budeme môcť kúpiť BMW za milión a tiež tam bude len trojvalec >:-[] 8-s ).
P.S. Tie ceny v tabuľke asi nie sú úplne OK, keď 1,4TFSI v rovnakej výbave je drahšia, ako 1,8TFSI.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2014 15:34
Re: Žaba sa varí
zaujimave ako zrazu je aj trojvalec v premiovom aute super motor.... ako lahko dokaze clovek sam seba presvedcit ake je to vlastne super ( ked mu nic ine neostava ) ...... ze ono je to vlastne vsetko "ok" ..... pritom pred par rokmi keby ti niekto povedal ze audi alebo bmw budu mat trojvalce tak ho vysmejes... a povies ze takuto premiu by si nikdy nechcel a ze to uz vlastne ani nie je premia .... a dnes? dnes clovek povie ze to uz moze byt fajn motor .... ;-)

pekne sa nam to vyrovnava medzi autami, premia uz voci beznej produkcii vystrkuje rozky coraz menej.... ;-)
16. 12. 2014 16:37
Re: Žaba sa varí
...k poslední větě...podívej se na opačný spektrum nabídky, výbav apod a pak povídej něco o růžkách. Proč to děláš? ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2014 19:03
Re: Žaba sa varí
Když mohou na litrové tříválce přecházet i nad-auta, proč by nemohla nějaká prémie... :-!
Avatar - fOE
16. 12. 2014 21:05
Re: Žaba sa varí
Zakladni motorizace jsou... zakladni motorizace. Az bude premie ne jen zacinat, ale i koncit tam kde mainstream bude moznost ti dat za pravdu. Dokud ale i prcek ala A1 ma k dispozici o 100k vyssi vykon nez nejsilnejsi zastupce stredni tridy od Hyundaie tak premie jest stale premii.
Narazel li si na bmw 2er a chystany startovni 3 valec, budis ti odpovedi ze i tento zakladni motor je na vykonu vrcholnych motorizaci od Kia/Hyundai a kdyby jsi snad chtel argumentovat jinyma automobilkama tak mi prosim rekni ktera jina v nizsi stredni nabidne vic nez 4 valce, krom Audi a BMW. O vykonech dalece za 300k nemluve.
16. 12. 2014 15:36
1.0 je moc!
Počkám ještě pár let až na nátlak EU bude nejvýkonnější verze 0.5 twin turbo kompresor. A pak si vlastně stejně raději koupím nějaký desetiletý německý třílitr a ať se jdou ekoteroristi bodnout!
Rozbalit vlákno
4
16. 12. 2014 17:01
Re: 1.0 je moc!
Ne ne, myslím že nás čeká jednoválec 250ccm a quattro turbo k tomu, ať se to pořádně ku*ví a budeme každý měsíc v servisu. No nic, hlavně, že CO2 bude pod 50 >:D
Avatar - praděda7
18. 12. 2014 11:16
Re: 1.0 je moc!
............a rostlinky budou chcípat z nedostatku CO2 ;-\
Avatar - kari.laz
16. 12. 2014 18:48
Re: 1.0 je moc!
Jenže nejhorší bude, že tě s tím třílitrem za chvíli nikam nepustí. Je to děsná představa.
Avatar - Ham.
17. 12. 2014 00:12
Re: 1.0 je moc!
Zbytečně to zveličuješ. Proč by sis kupoval deset let starý německý třílitr, když si klidně můžeš koupit fungl nový německý šestilitrový dvanáctiválec nebo nový německý čtyřlitrový osmiválec a když jsi škrt, tak nový německý třílitrový šestiválec? Nikdo tě přece nenutí kupovat si ten tříválcový motor do sekačky, stejně jako není absolutně žádný důvod kupovat staré křápy. A u té A1 je vždy volba třeba až S1, což je na tuto třídu motorizace, která je jistě důstojná a navíc je docela za hubana.
16. 12. 2014 17:04
A1
No tak tohle auto beru jako velkou imageovku, ale v základu mi nedává smysl. Taková hořká čokoláda ve zlatym pozlátku. Za 450 kolíků mám sice audi (co je víc), ale jen s dálkovym centrálem, manuální klimou a pánbů zaplať za elektriku oken... To už bych raději oželel čtyři kruhy a šel do smysluplnějšího auta za tu cenu.

Na druhou stranu chápu, že pro dost lidí jsou čtyři kroužky modla, a že mám vlastně holátko už se neřeší.

Co se týká vyšších výbav, kterých se prodá nesporně většina, pak nemám problém, a nejedno kadeřníkovo srdce zaplesá. O začínající modelce nemluvě. :-)
Rozbalit vlákno
20
16. 12. 2014 17:11
Re: A1
To je právě ono - čtyři kroužky a to stačí. Stejně tak vrtulka a taky stačí. Chápu, že se najdou lidi co manželce prostě nekoupí fabii, ale chcou třebas to audi. No, že má tříválec je mu asi jedno a manželce nejsíš taky, protože má parádní nákupní kabelku na popojíždění z jednoho OC do druhýho. Toto je účel toho auta. Podle mě teda. Za ty prachy kupuju jen značku. Sice jsou tříválce tak nějak pro mě krok zpět, ale pokud v nabídce nechají i větší motor tak ať. Mě stačí na město fabia HTP a když mám čas tak jedu s 370z. Nicméně ceny spolu s těma tříválcama jsou fakt pecka. A to nejen u audi.
16. 12. 2014 17:26
Re: A1
Co když je ta žena samostatná, vydělává dost peněz a A1 si koupí jen proto, že se jí líbí a dobře se jí v tom jezdí?
Proč má spousta z vás neustále se navážet do lidí, kteří vydělávají na podobná auta dost peněz? Ty si sám koupíš šunkovej salám, když jsi si vydělal na dobrej pršut?
To, že má někdo víc peněz pánové, neznamená, že apriori krade, je povoláním manželka nebo syn či dcera... Ne, ve většině případů tomu tak není.
16. 12. 2014 17:38
Re: A1
Nebuď vztahovačnej, nikdo nic takovýho nenapsal. Jestli jsi četl správně, pak já psal jen o základu, a to se na mne nezlob, ale platit jen za vykuchanou značku, to nikomu neberu, ale pro mne je to nesmysl.

Vyšší verze svůj smysl má.
16. 12. 2014 17:44
Re: A1
Reagoval jsem na sokara a jeho manželkách v darovaným autě jezdících mezi OC. Všichni víme, že tyto základní verze se v daných kategoriích neobjednávají. Míra extras je podle mě kolem 20%, většina si samozřejmě zvolí vyšší výbavu, už kvůli tomu, že právě věci na přání auto při jednání efektivně zlevní víc než koupě základu ;-)
16. 12. 2014 19:03
Re: A1
Do nikoho se nenavážím. Nikomu nezávidím. Sám vydělávám dost na několik a1 ročně, takže nemám zapotřebí někoho shazovat a ani se povyšovat. Právě že všichni víme, že tato ostrouhaná verze je jako vstupní brána k audi pro ty co se k lepší verzi nedostanou a chcou prostě audi a i ta základni cena je strop. Proto jim neva 3 válec. Racionálně si tuto verzi prostě koupí jen někdo, kdo chce mermomoci audi. Souhlasím s futuristou.
16. 12. 2014 19:23
Re: A1
Souhlas, je to takové überPolo pro lidi co mají nižší rozpočet a nutně musí mít doma 4 kruhy. Ojetých A3 s 1.6 motorem a slušným stavem už asi moc v bazarech neni ;-)
Avatar - fOE
16. 12. 2014 21:08
Re: A1
Jak psal webpaja, A1 se muze nekomu jednoduse libit a vyhovovat velikosti. Ze si nekdo koupi A1 neznamena ze nema na vetsi audi, jen prave A1 ho/ji treba zaujala a dal neresi. Nebude resit ze obdobne polo by bylo za tu cenu se silnejsim motorem, nebo v lepsi vybave. Kdyz se polo nelibi, nebude ve vyberu.
16. 12. 2014 21:49
Re: A1
Presne tak. Kdo chce mermomoci audi, jde do bazaru.
17. 12. 2014 04:22
Re: A1
Pokud sám nemáš problém vydělávat, pak poznámku o manželkách a OC nechápu, ale proti gustu... ;-)
17. 12. 2014 06:40
Re: A1
Beru to jako lady car...i mezi chlapi je většina těch, kteří nestudují všechny možný parametry a jdou si koupit to, co se jim líbí nebo ještě líp vyhovuje. U žen je pak procento líbí/nelíbí ještě daleko větší. A nezazlívejme jim to.
Avatar - white label
17. 12. 2014 15:02
Re: A1
:yes: Souhlas, tedy až na ty "chlapi" s krátkým, měkkým... >:D ;-)
Někdo si takto kupuje hadry, někdo spotřební elektroniku a někdo i automobily.
Avatar - petrumr
16. 12. 2014 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
16. 12. 2014 21:09
Re: A1
Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat.
:yes:
Avatar - petrumr
16. 12. 2014 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2014 19:29
Re: A1
Pablbe, už jsem tady psal několikrát, co mám. Zkus si to najít. >:-[] Můžu ti jen napsat, že do bazaru neprodávám a ani tam nekupuju.
Avatar - praděda7
18. 12. 2014 12:35
Re: A1
Je nutno dodat, že se jaksi zapomíná na devalvaci značky. Lidé co si kupují Audi mají zájem na tom, aby si kupovali výjimečnost. Proto by značka měla mít zájem na tom, aby jí ta výjimečnost zůstala. Bohužel ekonomická stránka věci je dnes někde jinde a tak i Audi sestoupilo s pedestalu a začalo vyrábět ecoboxy, Ale právě v případě Audi by to nemuselo být, protože je součástí koncernu, které má pod křídly podniky vyrábějící právě tyto ecoboxy. No, nevím jak to všechno VW do budoucna ukočíruje, když žádná s filiálek se nechce smířit se svým originálním posláním. Vnitrokoncernová konkurence může být dobrý sluha, pokud se z něj nestane zlý pán.
Avatar - white label
18. 12. 2014 15:10
Re: A1
Pokud by A1 měla cenovku ala Polo/Fabia/Ibiza, pak by se dalo diskutovat o tom, o čem píšeš, ale do "ecoboxu" má (minimálně po této stránce) dostatečně daleko. A jestli ti vadí hlavně ten základní R3, tak dneska má třeba R3 i BMW, a to o třídu výš + MINI, nemluvě o i8. A co potom R4 diesel v S-klasse, to by pak mělo být (viděno touto optikou) naprostou devalvací image S-klasy.
Na image modelu má obecně podstatně větší vliv vrcholná verze/motorizace, než jeho zákl. motorizace.
Vidíš ty početné reakce v diskusi, ve smyslu, který blázen může dát tolik peněz za malé auto (A1), nedej bože s třívalcem? Samozřejmě ten, kdo takové auto (této velikosti, této značky a s tímto designem) chce a zároveň na to má prachy. A kroucení hlavou ostatních mu je buď úplně ukradené, nebo ho právě naopak spíš baví/těší.
Avatar - praděda7
18. 12. 2014 17:48
Re: A1
Jasný. Do ecoboxu má A1 daleko. ALE. Z pohledu majitelů Audi se určitě o devalvaci značky jedná. A ano. Platí to i u ostatních prestižních značek. Samozřejmě v celé komedii hraje hlavní roli EU a její normy. Ecoboxy pomáhají snížit průměr emisí. Ale to bohužel nestačí a tak i další modely v řadě jsou "znásilňovány" různými technologickými "jevy", které ve většině případech prodražují vůz a ubírají z funkčnosti. ;-\
Avatar - white label
18. 12. 2014 19:09
Re: A1
Já to jako "devalvalci" značky nevnímám, je to v podstatě obecný jev, jak sám píšeš/přiznáváš.