Novinky
Stejně budou časem všechny motory oturbený, tak se smířili s trendem. Je zajímavé, že se tam dostal motor z WRX a ne z STI. Bylo to tak i v minulosti v té evropské soutěži, kdy proti sobě stály dva nepřímovstřiky. Asi lepší naladění i přes nižší výkon.
California už turbo má a nástupce Italie s velkou pravděpodobností bude mít taky a neslavnější Ferrari ho mělo taky.Já bych se těch turb nebál,když se s nimi zachází tak jak má,tak vydrží hodně dlouho i když samozřejmě životnost legendárního HEMI asi žádné turbo nepřekoná...
.. no neviem, ale urcite by som rozlisoval pri turbo-engines : zameranie, pouzitie, konstrukciu, vyrobca.
Ono ani zdaleka nie je to iste R6 Twin-Turbo a V8 Bi-Turbo v sportovom kokpite pre sportove vyuzitie, ci garazovu paradu a la Ferarri, ale uplne ine pre kazdodennu plechovku a la Fiat, VW ci BMW, atd. Konstrukcne aj kvalitativne boli napr. turboduchadla v motorch 2,3T v Saab 9000, alebo v Mitsu EVO uplne inde, ako dnesne napr. v TSI so start/stop ..., o teme spolahlivost, zivotnosti ani nehovoriac ...
Ono ani zdaleka nie je to iste R6 Twin-Turbo a V8 Bi-Turbo v sportovom kokpite pre sportove vyuzitie, ci garazovu paradu a la Ferarri, ale uplne ine pre kazdodennu plechovku a la Fiat, VW ci BMW, atd. Konstrukcne aj kvalitativne boli napr. turboduchadla v motorch 2,3T v Saab 9000, alebo v Mitsu EVO uplne inde, ako dnesne napr. v TSI so start/stop ..., o teme spolahlivost, zivotnosti ani nehovoriac ...
vyhraje nový TDI :-!
Tdi je ok, dokonca to naozaj moze vyhrat, ak sa zainvestuje do nezávislej poroty. Borci to platí pre vsetky nezávisle ankety. Ako oblbovak stačí stadu povedat, že porota bola odborná. Cakam od vás argumenty kto je v porote, kto vybera členov poroty, kto financuje porotu, koho zaujmy porota chrani a ake objektivne kritéria porota pouziva.
chlapci a děvčata auto s motorem ve předu a pohonem zadnich kol supersport není
corvetta je ostré GT, supersport to není i když se mezi vámi najdou tací co si myslí že je, tak není, i tak je to ale fenomenální auto
auto s motorem ve předu nikdy nemůže být supersport, například hvězdná trojka 918,P1 a Ferrari Ferrari, neporazí auto s motorem ve předu
auto s motorem ve předu může být sportovní, proč by nemohlo být sportovní, stím nemám problém, akorát to nikdy nemůže být supersport
lidi si pletou slova sportovní a supersport.
F12 je GT extrémně výkonné, ale pořád jenom GT ne supersport, dalo by se říct sportovní GT
F12 je moc těžká, váží skoro 2 tuny , F12 je nejostřejší GT co znám , za supersport ho ale nepovažuju
to či je auto superšport sa neodvíja len od uloženia motora. účelom GT-čka je totiž ponúknuť dostatok výkonu, výbornú akceleráciu ale musí to byť v spojení s komfortom a istým pohodlím..ako napr. Jag XKR, Merc S Coupe AMG..aj SLS Black Series má motor vpredu a vážne si ideme tvrdiť že je to pohodlné GT na dlhé trasy??..
taktiež Aston..mali DB9 ktorá bola GT a konkurovala Continentalu..chceli ale konkurovať superšportom ako Gallardo, 911 Turbo, tak postavili V12 Vantage S...ktoré bolo ostrejšie a hlavne tvrdšie ako DB9...toto je jeden z faktorov..nie len to kde je motor, ale aj celkový výkon, počet koní na tonu, podvozok, proste celkový charakter určí kam dané auto patrí..
a pokial si ide flyboyeda dalej presadzovať svoje, nech..pokial sa mýlim, ok ja to priznám..ale prosím len o jedno..aspoň nejaký link, odkaz kde by bol článok o tom že o zaradení vozidla do kategórie GT alebo superšport rozhoduje umiestnenie motora..