to vůbec né, je ostré právě až moc, rozložení váhy má vynikajicí, pořád má ale motor ve předu i když je hodně blízko kabiny a hodně daleko od přední nápravy,
F12 je moc těžká, váží skoro 2 tuny , F12 je nejostřejší GT co znám , za supersport ho ale nepovažuju
ono ja si myslím že viesť túto diskusiu asi nemá nejaký hlboký význam pretože debata na túto tému sa tu viedla nejeden krát a myslím si že je to asi ako hádzať hrach o stenu..pokial si niekto myslí že to či je auto GT alebo superšport sa hodnotí len podla toho kde je motor, tak nech si to myslí..pokial ludia ktorý vytvorili napr. Lexus LF-A a označia ho ako superšport a niekto ide tvrdiť že nie, tak to nie je, OK..nech si má svoju pravdu..
to či je auto superšport sa neodvíja len od uloženia motora. účelom GT-čka je totiž ponúknuť dostatok výkonu, výbornú akceleráciu ale musí to byť v spojení s komfortom a istým pohodlím..ako napr. Jag XKR, Merc S Coupe AMG..aj SLS Black Series má motor vpredu a vážne si ideme tvrdiť že je to pohodlné GT na dlhé trasy??..
taktiež Aston..mali DB9 ktorá bola GT a konkurovala Continentalu..chceli ale konkurovať superšportom ako Gallardo, 911 Turbo, tak postavili V12 Vantage S...ktoré bolo ostrejšie a hlavne tvrdšie ako DB9...toto je jeden z faktorov..nie len to kde je motor, ale aj celkový výkon, počet koní na tonu, podvozok, proste celkový charakter určí kam dané auto patrí..
a pokial si ide flyboyeda dalej presadzovať svoje, nech..pokial sa mýlim, ok ja to priznám..ale prosím len o jedno..aspoň nejaký link, odkaz kde by bol článok o tom že o zaradení vozidla do kategórie GT alebo superšport rozhoduje umiestnenie motora..
Co je Ferrari Ferrari? Supersport není definován ani umístěním motoru ani ničím jiným. Definují ho především výkony. Ty sem pleteš pár set kusů hypersportů.
každý si pod označením supersport představí něco jiného , pro mě je to hodně rychlé nekompromisní auto postavené vyloženě na rychlou jízdu , auto které se nejvíce blíží těm závodním , to které nekouká na interier víc než na jízdní výkon.
Kdyby udělali něco jak o Corvette ale s motorem uprostřed tak to fakt nebude Corvetta a hlavně to bude vo dost dražší a vo dost míň praktický auto. Takhle je to fantastickej sporťák v zásadě za pár peněz :yes:
Stejně budou časem všechny motory oturbený, tak se smířili s trendem. Je zajímavé, že se tam dostal motor z WRX a ne z STI. Bylo to tak i v minulosti v té evropské soutěži, kdy proti sobě stály dva nepřímovstřiky. Asi lepší naladění i přes nižší výkon.
Dockej casu. Z usa uz nyni chodi prvni hlssky o problemech se spolehlivosti turbo motoru a problemy se servisem kdy mechanici ty motory neznaj. A az najedku pikapy ram s 3.0 crd tak 100 tisic majli, tak pak to prijde. To zas bude zalob a ohnivych diskuzi na netu :))
California už turbo má a nástupce Italie s velkou pravděpodobností bude mít taky a neslavnější Ferrari ho mělo taky.Já bych se těch turb nebál,když se s nimi zachází tak jak má,tak vydrží hodně dlouho i když samozřejmě životnost legendárního HEMI asi žádné turbo nepřekoná...
.. no neviem, ale urcite by som rozlisoval pri turbo-engines : zameranie, pouzitie, konstrukciu, vyrobca.
Ono ani zdaleka nie je to iste R6 Twin-Turbo a V8 Bi-Turbo v sportovom kokpite pre sportove vyuzitie, ci garazovu paradu a la Ferarri, ale uplne ine pre kazdodennu plechovku a la Fiat, VW ci BMW, atd. Konstrukcne aj kvalitativne boli napr. turboduchadla v motorch 2,3T v Saab 9000, alebo v Mitsu EVO uplne inde, ako dnesne napr. v TSI so start/stop ..., o teme spolahlivost, zivotnosti ani nehovoriac ...
Tdi je ok, dokonca to naozaj moze vyhrat, ak sa zainvestuje do nezávislej poroty. Borci to platí pre vsetky nezávisle ankety. Ako oblbovak stačí stadu povedat, že porota bola odborná. Cakam od vás argumenty kto je v porote, kto vybera členov poroty, kto financuje porotu, koho zaujmy porota chrani a ake objektivne kritéria porota pouziva.