Ekonomika
megacruiser
ČKP každý rok vybrala na tomto výpalném mnohem víc než dala za nehody, které způsobili nepojištění a ty zaplacené peníze potom stejně vymáhali na vinicích. Takto "vydělané" peníze si prostě rozdělili jako bonus navíc.
Vozidlo by mělo být pojištěno jen pokud je provozováno. Pokud není provozováno, pojištění je irelevantní. Díky principu presumpce neviny by mělo být na pojišťovně, aby prokázala že vozidlo bylo provozováno bez pov. ruč. Rušit hned TP když je vozidlo bez pojištění? V tom případě navrhuji okamžitě střílet lidi, kteří si zapomněli zaplatit zdravotní pojištění třeba jen na 1 den. Princip je stejný...
Vozidlo by mělo být pojištěno jen pokud je provozováno. Pokud není provozováno, pojištění je irelevantní. Díky principu presumpce neviny by mělo být na pojišťovně, aby prokázala že vozidlo bylo provozováno bez pov. ruč. Rušit hned TP když je vozidlo bez pojištění? V tom případě navrhuji okamžitě střílet lidi, kteří si zapomněli zaplatit zdravotní pojištění třeba jen na 1 den. Princip je stejný...
o zvyšování pojistného posloucháme nářky pojišťoven každý rok. stejně tak každý rok pak mají pojišťovny další rekordní rok co se týče profitu. A další a další se poušťějí do nabízení povinného ručení... asi jsou tam všichni pomatení, když investují do ztrátového byznysu... 😉
a jak píšeš - když se člověk propracuje k finálnímu vyúčtování "vybrané pojistné" vs. "vyplacené škody", tak ta druhá položka je výrazně nižší...