Novinky
Další pomatenec, který dává rovnítko mezi NSX a Accord.
Info speciálně pro tebe. Nikde jsem tu o NSX nenapsal ani čárku.
Ale chápu, vy z Hologram klubu obecně neumíte číst. >😁
Info speciálně pro tebe. Nikde jsem tu o NSX nenapsal ani čárku.
Ale chápu, vy z Hologram klubu obecně neumíte číst. >😁
Takže ani ty neumíš číst.
Výslovně jsem tam napsal, VEZMI STEJNÉ PRODUKTY.
Vy sem taháte pořád nějakou mantru o top produktu.
Ten problém je jen a jen ve vaší hlavě. Nejste schopni se sami oprostit od vlastního preferenčního fanatizmu.
Tak či tak. Accord žádný top produkt nikdy nebyl, není a nebude. To jen možná pro vás, kteří nejste schopni chladného kalkulu.
Výslovně jsem tam napsal, VEZMI STEJNÉ PRODUKTY.
Vy sem taháte pořád nějakou mantru o top produktu.
Ten problém je jen a jen ve vaší hlavě. Nejste schopni se sami oprostit od vlastního preferenčního fanatizmu.
Tak či tak. Accord žádný top produkt nikdy nebyl, není a nebude. To jen možná pro vás, kteří nejste schopni chladného kalkulu.
Nemusí mít nutně cool počet kvaltů, 6 st. by stačilo. A víc než 8 je (podle mě) nesmyls.
Budeš se divit, ale do měřítka kvality produktu patří jeho možnosti konfigurace.
Kvalita totiž vždy byla a je souborem znaků. Znaků, nikoliv jednoho znaku.
Kvalita totiž vždy byla a je souborem znaků. Znaků, nikoliv jednoho znaku.
No já jezdím dost město a 12l je celkem standard. Na dovolenou lze jet i pod 8. Ještě k tomu pětistupňovému automatu. Jezdil jsem nějakou dobu současně s ním a 7G-Tronicem a je to s podivem, ale ten hondí automat mi sedl víc 😐
Když budou ostatní nabízet bežně šest motorů a oni jen 4, budou v tomhle podprůměrní.
Nehledej v tom složitosti, prostě vezmi dvě stejné věci, kdy jedna má šest verzí, druhá jen čtyři, tak která bude kvalitnější? Připomínám, jsou stejné.
Potom můžeš pokročit dále a sám sebe se zeptat, která z těch věci bude schopna oslovit více zákazníků? A dále to můžeš rozvíjet. A zkus z toho chladně vynechat své preference a sympatie. Budeš překvapen, k čemu dojdeš.
Nehledej v tom složitosti, prostě vezmi dvě stejné věci, kdy jedna má šest verzí, druhá jen čtyři, tak která bude kvalitnější? Připomínám, jsou stejné.
Potom můžeš pokročit dále a sám sebe se zeptat, která z těch věci bude schopna oslovit více zákazníků? A dále to můžeš rozvíjet. A zkus z toho chladně vynechat své preference a sympatie. Budeš překvapen, k čemu dojdeš.
Accord je prémiový model? No o tom dost pochybuji, předohrab bez možnosti 4x4, který nabízí jako maximální motorizaci čtyřválce s max 200hp a se zastaralým pětistupňovým automatem se nedokáže vyrovnat ani běžnému mainstreamu, natožpak prémii. Prémie je úplně jiný level, motory podél, ve špičkových verzích osmiválce, možnosti 4x4, stavitelné podvozky, dnes už dokonce vzduchové pérování, špičkové automaty a výkony více než dvojnásobné než je maximum Accordu.
Accord je dnes podprůměrný mainstreamový model, který v Evropě nemá proti konkurenci čím zaujmout a tudíž logicky hází ručník do ringu a končí.
Accord je dnes podprůměrný mainstreamový model, který v Evropě nemá proti konkurenci čím zaujmout a tudíž logicky hází ručník do ringu a končí.
Ale o tom to není! Ty do toho stále motáš své (po)city. To je cesta rovnou do pekla.
Jsou tu mraky solventních zákazníků, kteří svým nákupem rozhodli, co jim vyhovuje více. Kdyby je oslovil třeba Accord, tak ho Honda nestáhne. Jenže nezaujal dostatek potenciálních zákazníků. Tak tu skončil.
Je úplně jedno, co preferuješ ty nebo já. Firma nedělá auto jen pro nás dva a naše, třeba prapodivné až hloupé přání. Ta se musí trefit do požadavků co nejvíce lidí, aby přežila.
Ten s šesti to zvládl, ten se čtyřma ne.
Jsou tu mraky solventních zákazníků, kteří svým nákupem rozhodli, co jim vyhovuje více. Kdyby je oslovil třeba Accord, tak ho Honda nestáhne. Jenže nezaujal dostatek potenciálních zákazníků. Tak tu skončil.
Je úplně jedno, co preferuješ ty nebo já. Firma nedělá auto jen pro nás dva a naše, třeba prapodivné až hloupé přání. Ta se musí trefit do požadavků co nejvíce lidí, aby přežila.
Ten s šesti to zvládl, ten se čtyřma ne.
Pretože Accord bol vždy stelesnenie vášne a emócií na kolesách, že. 😉 Accord bol rovnako konvenčný sedan, akurát postrádal priestor, variabilitu, motory, prevodovky, pohony... ako Passat. O emóciách v strednej triede sa môžme baviť v prípade takej Alfy 156 či BMW M3, ale Accord bol len o chlp dynamickejšie strihnutý bežný sedan, ktorého dizajn nebol zďaleka taký za srdce berúci, aby prevážil objektívne nedostatky (stiesnenejší interiér, malý kufor /kombi malo tuším najmenší kufor v triede/, slabý výber motorov, typicky japonská (ne)konfigurovateľnosť či vyššia cena). Absencie nástupcu v EU je škoda, ostatne ako každé ochudobnenie ponuky a menšiu konkurenciu, ale nerobme z neho viac, ako priemerné auto, akým v reále je.
No to právě není zase tak úplně pravda, od toho jsou odvozené určité charakterové vlastnosti, které se Accordu vytýkají.
Na prémiovou střední třídu měl nadprůměrně prostorný interiér, na mainstreamovou ovšem spíše podprůměrný. Špičkové materiály asi v mainstreamu nejsou úplně klíčový parametr a sportovní charakter podvozku není prioritou. To vše v kombinaci s odůvodněně vyšší cenou znamená, že zájem o auto je malý. Ale to nemá co dělat s jeho kvalitami a stesky po jeho absenci, byť u relativně malého množství zákazníků lze chápat, protože prostě Accord nebyl "priemerné auto".
Nic víc jsem svými příspěvky říct nechtěl, jak už jsem poznamenal, tahle automobilová třída jde mimo mě.
Na prémiovou střední třídu měl nadprůměrně prostorný interiér, na mainstreamovou ovšem spíše podprůměrný. Špičkové materiály asi v mainstreamu nejsou úplně klíčový parametr a sportovní charakter podvozku není prioritou. To vše v kombinaci s odůvodněně vyšší cenou znamená, že zájem o auto je malý. Ale to nemá co dělat s jeho kvalitami a stesky po jeho absenci, byť u relativně malého množství zákazníků lze chápat, protože prostě Accord nebyl "priemerné auto".
Nic víc jsem svými příspěvky říct nechtěl, jak už jsem poznamenal, tahle automobilová třída jde mimo mě.
Myslím, že každý fanúšik áut návrat športiakov do portfólia Honde praje. NSX je legenda, ktorej návrat určite pomôže silne pošramotenému image Hondy. Hoci celok z tých tmavých fotiek poriadne nevidieť, dá sa veľa vytušiť a základná línia je jasná a zatiaľ sa mi to, čo vidím, dosť pozdáva. Menej sa mi už pozdáva technika, na baterky v športovom aute si nejak neviem zvyknúť, každopádne je to stále V6 a to je podstatne lepšie, ako i8 s polovičným počtom valcov. >😁
Informace byla v tomto směru celkem vágní, proto jsem se ptal. Ale je fakt, že stačilo mrknout jinam, třeba na Auto E😜ress a je jasno, žádná limitka. 😉
A price tag of over Ł100,000 is e😜ect to be slapped on the NSX but those fortunate enough to be able to consider a purchase will be out of luck as the first allocation have already been sold.
Production will take place in Ohio with around half of all models produced e😜ected to be sold in North America. Production volumes will also be similar to that of the Audi R8, with five models rolling off the production line each day.
A price tag of over Ł100,000 is e😜ect to be slapped on the NSX but those fortunate enough to be able to consider a purchase will be out of luck as the first allocation have already been sold.
Production will take place in Ohio with around half of all models produced e😜ected to be sold in North America. Production volumes will also be similar to that of the Audi R8, with five models rolling off the production line each day.
"Je potřeba vycházet z toho, že to (Accord) je prémiový model..."
Jenže tuto potřebu máš evidentně hlavně ty a pár dalších Hondafandů. Realita je ovšem objektivně jinde. 😉
Jenže tuto potřebu máš evidentně hlavně ty a pár dalších Hondafandů. Realita je ovšem objektivně jinde. 😉
Tak o cem to je?
Ty rikas ze vetsi vyber v prumeru je vice nez mensi vyber v TOP produktech. To je jasny nesmysl. K cemu mi je, ze nabidnu dalsi prumerny ci podprumerny zboz do nabídky? Tohĺe mi image nezvedne.
Ty rikas ze vetsi vyber v prumeru je vice nez mensi vyber v TOP produktech. To je jasny nesmysl. K cemu mi je, ze nabidnu dalsi prumerny ci podprumerny zboz do nabídky? Tohĺe mi image nezvedne.
😄 Pochopitelně. Jenže řeč je o tom, že ty věci stejné nejsou a aniž bych se chtěl kohokoli dotknout, více "kvality" vidím v něčem, co je lepší, ale má jen 4 možnosti, než něco, co je ne tak dobré se šesti. 😉
Nezpochybňuji, že i to to má svou váhu, ale fakt, že se auto nabízí "jen" se 4 motory namísto šesti, z něj nedělá "primerné auto", zvlášť když se v kontextu střední třídy bavíme o entitě, jakou je Accord.
Tohle je dost subjektivní. Já Accord za relativní ztělesnění vášně a emocí považuji, samozřejmě v rámci mantinelů třídy. Rozhodoval jsem se zrovinka mezi Accordem, BMW3,5 a Alfou 159. Myslím, že poslední 3 generace Accordu jsou velmi povedená auta po všech stránkách. Jen kombi se od obřího kufru přesunulo k spíše malému, což někdo uvítá a někdo naopak ne. To, že evropský Pepík si musí vybírat mezi x motory a stupni výbav je pravda, já ten problém nemám. Vyšší cena? Ani náhodou, pokud se bavíme o srovnatelně vybavených a schopných autech.
Fakt, že je NSX v UK vyprodané, spíš značí, že chce Honda rozprostřít dostupnost auta celosvětově. Pokud by vyráběli nejdřív stovky aut pro UK, asi by ostatní trhy nebyly moc happy. Takže bych to spíš viděl na kvótu pro nějakou úvodní etapu výroby a prodeje.
Nová NSX vyzerá veľmi sľubne, a to ako dizajnom, tak očakávanou dynamikou. Je zrejmé, že doba čisto "analógových" športiakov je preč a budúcnosť patrí hybridom á la McLaren P1 či LaFerrari, ale klasické ostré neekologické jačiace superšporty majú asi neprekonateľné čaro, ktoré baterkové superšporty asi nenahradia: https😐/www.youtube.com/watch?……
Tak pokud vedi ze vydelavat nebude je limitka mozna cesta jak minimalizovat ztratu, kdyz uz je ztrata nevyhnutna. Zjevne pouceni z toho jak VW delal Veyron a tratil na kazdem dalsim vyrobenem kusu.
Ale taky mi unika smysl na tom tak dlouho pracovat, min nejake cile a nemit je podlozene/korigovane ekonomickou uvahou. 😲
EDIT: az ted jsem precetl clanek poradne 😄 Zadna limitka to byt nemusi, jen pro UK byla vyprodana puvodne stanovena kvota 100 kusu. Kdo vi jestli to bude produkce pro UK celkem, nebo rocni, nebo jestli s tim nebudou hybat casem jak se jim zachce.
Ale taky mi unika smysl na tom tak dlouho pracovat, min nejake cile a nemit je podlozene/korigovane ekonomickou uvahou. 😲
EDIT: az ted jsem precetl clanek poradne 😄 Zadna limitka to byt nemusi, jen pro UK byla vyprodana puvodne stanovena kvota 100 kusu. Kdo vi jestli to bude produkce pro UK celkem, nebo rocni, nebo jestli s tim nebudou hybat casem jak se jim zachce.
Je jasné, že NSX je pro Tebe odepsaný..
Jen jeden benzínový (+3 elektro) motor, to je malý výběr, tudíž propadák 😄
Jen jeden benzínový (+3 elektro) motor, to je malý výběr, tudíž propadák 😄
Spotřeba? Známý známého jezdí za 8,5 a to vcelku svižně. Já se svého času vešel do 10, aniž bych se nějak krotil. Vyloženě sportovní jízda byla cca 12.
Jestli tím myslíš šestiválec, tak ano je to škoda. To je ale proto, že je tu po takových motorech menší poptávka. Ale to je furt dokola, evidentně se s evropským mainstreamem neztotožňuji ;-\
Ale i hondí 2.4 je slušnej motor, nemůžu si stěžovat. Někdo určitě namítne spotřebu, ale aspoň to jezdí...
Ale i hondí 2.4 je slušnej motor, nemůžu si stěžovat. Někdo určitě namítne spotřebu, ale aspoň to jezdí...
Cením si tvého postoje, ale popravdě si to nemyslím, respektive dost možná na auto.cz moc těch fanoušků aut není, spíše sociopatů, toužících po vyvolávání hádek a provokacích. Tomu ostatně napovídá už "provoz" v diskuzi pod tímhle článkem, namísto palců nahoru rozpačité ticho nebo jak to nazvat.
Jinak si myslím, že Honda s NSX příliš nespěchala proto, že čekala, až s hybridy přijdou značky, nad kterými nebudou fandové aut ohrnovat nos a nastoupí na prošlapanou cestičku. A právě P1, 918 a LaFerrari myslím ukázaly, že hybrid nepředstavuje ve sporťáku žádný problém, zvlášť v kombinaci s, jak říkáš, stále ještě pořádným benzinovým motorem.
Jinak si myslím, že Honda s NSX příliš nespěchala proto, že čekala, až s hybridy přijdou značky, nad kterými nebudou fandové aut ohrnovat nos a nastoupí na prošlapanou cestičku. A právě P1, 918 a LaFerrari myslím ukázaly, že hybrid nepředstavuje ve sporťáku žádný problém, zvlášť v kombinaci s, jak říkáš, stále ještě pořádným benzinovým motorem.
Jsem rád, že se nepotvrdily fámy o zpoždění, to by asi značce moc obraz nevylepšilo. Jsem opravdu zvědavý, jaké to bude mít parametry, s ohledem na ambice měřit se s Italií.
Každopádně smutný okamžik hondahaterů se blíží. :-!
Každopádně smutný okamžik hondahaterů se blíží. :-!
bude pársetkusová limitka? Hybridní supersport jehož vývoj musel stát jistě zajímavou sumu, ale jehož cena má být podle informace z článku na úrovni konvenčního R8 tj. cca 3 mil. Kde se zkrývá smysl, když zisk to zjevně nebude? Jinými slovy, jestli tohle auto Honda dělá jen pro pozdvihnutí povadlé sportovní image, pak nezbývá než smeknout hučku na jedné straně a kroutit hlavou na druhé. 😲
Odkdy je měřítkem kvalit produktu šíře nabídky? Ty vlastně říkáš, že Ferrari Itali a je oproti Porsche 911 průměrné auto, protože má jeden motor a jednu převodovku, zatímco 911 má 4 a 2.
Jde přece o to, co dostáváš. Nabídkou Accord sice úplně nepokryl celý trh, ale to, co pokryl, bylo skvělé. Jedinou skutečnou konkurenční nevýhodou byl ten pětistupňový automat.
"bol len o chlp dynamickejšie strihnutý bežný sedan" - teď jsi prozradil, žes s tím nikdy nejel a patrně v tom ani neseděl. Je potřeba vycházet z toho, že to je prémiový model s mainstreamovým badgem.
Osobně mě Accord netrápí, ale jeho absence coby prestižnějšího modelu podle mě bude v Evropě Hondě chybět. Když ne teď tak určitě později.
😉