Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Skončí Subaru s plochými šestiválci?

27 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Chápu, že konkurenti se rádi nemají, ale Honda, Toyota i Mitsubishi už slušné motory mají. Takže pokud by se kluci šikmoocí dohodli, byli by určitě schopni se dohodnout a představit EU a Indii opravdu pěkné, levné (z důvodu masové výroby) a z hlediska velkého množství motorů také řádně ověřené diesely - a nikoli jen čtyřválce...
Třeba by se potom zmátořila i automobilka Suzuki, která nyní pomalu upadá do zapomnění...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mig_35
Ty šestiválce (3.6) mají automat vždycky a pohon všech kol je stálý,
ne se spojkou, jako u CVT. Proto si vezmou okolo 11-12 l na sto.
ALLSTONE
Byla by škoda,kdyby ho přestali vyrábět..Možná mohli zapracovat na modernizaci,ale oni ví,co si trh žádá...subaru má super motory,jen je problém v tom,že je nesdílí s jinýma automobilkama..(jsou široké)..
Co se týká spotřeby,neznám jiné auto,které by mělo tak nízkou spotřebu s permanentním 4x4 pohonem..
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tesnav
Jasně, 7,2. V horách, plná nálož ... >😁

Kde pak proboha jezdí tito neumětelové?

[odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Machbuster
Emisnimi limity a celkovym tlakem na trhu uoncit vyvoj 6 valcu. Dalsi geenrace by mohla byt opet lepsi a na par s konkurenci, ale jiz nebude. Za mne skoda, ale chapu Subaru, nejde jinak . 😐 ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Škoda že už se tu nerozdávaj Zlatý ventilky >😒]
ALLSTONE
Ahoj...nic Ti neproměřuje...měřil jsem to asi 10 x ..Plná-plná a s kalkulačkou a stvrzenkou od pumpy to sedí 100%... nechápu to,ale je to tak..jinak přesně jak píšeš..7-2 -7,4 a v zimě 7,6..a asi si taky užíváš ty situace na rondelu,kdy Tě tlačí blb v načipované oktávce a před rondlem přidám a on taky , jenže na rondlu je pak z toho v pasti....jojo,,subaru je subaru...a vydrží Ti 500 000km..bez investic!!!!!
Záruka subaru 200 000km,nebo 5 let....😃)))))))))
ALLSTONE
Ja nechápu lidi,kteří se musí hádat za každou cenu..Vím kolik mi to auto žralo...A pro PetruMr..nevím proč ze mě děláš osla..Já vím,jak se měří spotřeba...Jezdím už 26 let..Jestli se chceš se mnou hádat o spotřebě Subaru,tak si ho kup a pokud Ti bude žrát diametrálně víc,pak se hádej...Ikdyby to Subaru žralo 10l (jakože žere 7,4) je to stále dobrá spotřeba,na to,co to auto dokáže a kolik se tam točíí železa..
A škodovku Yeti 😃)) Má ji kolega - rybář... spotřeba 6,8 nafty ! ve 45 000km nové vstřiky,neco tam od novoty klepe,v 98 000 nová spojka a DPF 😄
Je pravda,že na dálnici mi ujede,ale to až od rychlosti 150 km.. no a to je už no limit..
Jo...A ještě mu to 3x vykradli...jeho další auto bude co???
mnkk
Jazdím na Outbacku 3,0R. Spotreba 10-12l/100km. kratké trasy do 4km za 14l/100km. PP ukazuje celkom presne (zaokruhluje na 0,2l a vždy to sedí). Čo sa týka spotreby 2,0i a 7,2l/100km v horách... Poviem to takto: honda CRV 2,2d (2009) berie tolko isto...
ozawasan
U automatů jsou dva druhy pohonu jedna prostá emg spojka a jedna s VTD.. Variable torque distribution, spojená s VDC(esp), která je to nejlepší, co můžeš u sua mit, neb to ma v podstatě el uzávěrky diff. Navic je iu některých ještě LSD, což neni droga jako bonus, ale částečně samosvorny zadní diff.
ozawasan
subaru má několik druhů AWD. Od tzv. permanentního se třemi diferáky až po typ se spojkou ala haldex - ale jen ala, protože způsob "přípravy" systému je odlišný. Jestli si někdo u auta se třemi diferáky stěžuje na spotřebu, tak je spíš problém v očekávání, než v železe.......
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pepe15
Já mám Forestra MY 2013 benzín 2,0i CVT a celé léto jsem měl průměr 7,2 l/100km a celou zimu jezdím za 7,6 l/100km ... je to samozřejmě dle PP. I kdyby to 0,5l proměřovalo, tak jsem spokojený. To co jsem vše projel ve sněhu v lese a na poli, kde měl kamarád s Chevroletem Captiva s dieslem potíže jsem skoro nevěřil. Při takovém blbnutí jde spotřeba samozřejmě výrazně nahoru. Dost dobrý mi přijde X-mode, který výrazně při průjezdu terénem pomáhá. Viz. video - já jsem takto své auto tedy ještě netrápil 😄 www.youtube.com/watch?… Osobně mi je sympatický atmosférický boxer ... je tichý kutivovaný a doufám, že díky absenci turba snad i něco vydrží. A ano není to žádný závoďák ani dálniční e😜res. Ale v běžném provozu rozhodně nejsem brzda. Uvidíme, jak vydrží CVT ... měl jsem zní strach, ale ten zmizel po zkušební jízdě. Určitě jsou lepší auta na rychlejší svezení. Určitě jsou lepší auta na dálniční přesuny. Určitě jsou lepší auta na off-road (to zcela určitě >😁 ). Já jsem s Foresterem spokojený - přijde mi takový univerzální a vím, že mě podrží i v podmínkách, kde většina ostatních aut může nemile překvapit. Na druhou stranu věřím, že jiní lidé jsou takto spokojení s jinými auty. Ano a spotřeba v STI 2,5l turbo boxer je opravdu někde jinde - ale to auto je také jinak zaměřené - a jak se říká: kdo chce opici - musí mít i na banány 😄 Toto je jen můj názor a třeba pomůže někomu v rozhodování při pořizování nového auta.
diskuter13
😄 tak to som sa davno tak nezasmial.
Ak postavis 2 rovnake motorizacie Forester vs Yeti. Tak Yeti nema sancu. V motorovom vykone Yeti najsilnejsi diesel absolutne nestiha ani na ix35 najsilnejsi diesel. Vyskusane v praxi viac krat ... Ale snivajte dalej. Najlepsie je XTcko.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
patrikzx
ako fiat zhuntloval suzuki ?? ze im dal 1.9/2.0jtd??? jedine riziko moze byt hdi a vobec nechapem kde vidis chybu
ALLSTONE
Tak permanentní= stálý,že..? No a pokud jsou poháněné 4 kola,je v převodovce - diffech více ztrát,že..? Tudíž je logicky vyšší spotřeba..Ten kdo si koupí takovéto auto a myslí si,že bude žrát 4 litr, je nemocný..
JInak moje subaru - forester 2012 2,0 benzín,5 st.převodovka + redukce má dlouhodobou spotřebu 7,2 - 7,4 l benzínu 95 okt.
Po dálnici jezdím tachometrových 140 na tempomat,ve městě normálně,ale 50 neumím jezdit..
Bydlím v horách a pokaždé,když se vracím domů,dám tomu kousek do kopce nálož..
O tom,jak se chová takové auto v zimě na horach asi nemusím vykládat,nicméně se to s pseudo 4 kolkou od např škody nedá srovnávat..
jablko1
Mam na Subo Outback 2,5 sukromne odjazdene cez 150000 km a cca spotreba od 7 do 9 l. Vo firme mam na starosti aj 2 x Pasaty 2.0 FSI Haldex a spotreba cca 8 do 10 l, s podobnym jazdnym stylom ako na Subo.S privesom pre kone aj s 2 konmi, jazda na redukcnej prevodovke po dialnici + 4 osoby cca 13 l. Na Subo nesahat...teraz ma cez 400000 km a slape dalej.
Xylo
Vy jste a Allstonem dvojčata ? Máte skoro stejnou spotřebu 😉 . Moje spotřeba s 2,0 boxerdieslem byla okolo 7 l klidná jízda a jak jsem trochu jel (rozuměj 100 normálně a 140 dálnice, tak 8l/100km ...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo tohle je vo dost lepší formulace :yes😒br /> Já bych teda tu spotřebu neviděl jako nějakej dramatickej zásadní problém ale chápu že v Evropě obecně šestivál v benzínu moc nefrčí