Novinky
TeeJay
4
Kei mají svůj specifický půvab, nedělám si iluze o jejich jízdních vlastnostech, ale podle mě představují ideál multifunkčního městského auta, ke kterému se v Evropě dopracujeme časem taky, už to pomalu přichází. A co se týče těch úprav, to Code86 bych zfleku koupil. >😁 :yes:
Přejít do diskuze
Jsme na tom podobně, taky mám pro "ledničky" >😁 slabost, mají kouzlo a navíc já mám rád hranatý design aut.
Co se obav o jízdní vlastnosti týče, nemusíš mít. Řídil jsem Daihatsu Move vyrobené kolem roku 1998, což je opravdu hodně vysoké kei a byl jsem překvapený, jak samozřejmě se to protáhne zatáčkou. Je to pochopitelně do rychlostí kolem 80-90, ve větším kalupu nebylo kde vyzkoušet, ale rozhodně jsem se v tom nebál, i když motokára to není. >😒]
Co se obav o jízdní vlastnosti týče, nemusíš mít. Řídil jsem Daihatsu Move vyrobené kolem roku 1998, což je opravdu hodně vysoké kei a byl jsem překvapený, jak samozřejmě se to protáhne zatáčkou. Je to pochopitelně do rychlostí kolem 80-90, ve větším kalupu nebylo kde vyzkoušet, ale rozhodně jsem se v tom nebál, i když motokára to není. >😒]
Já bych si teda auto jako Code ihned koupil, v tom jsem zajedno s TeeJayem 😉 Za vyloženě nevkusné z těchto výtvorů vnímám pouze to HR-V a N-One je hodně na hraně.
Musí to mít i nějaké minimální vnější rozměry, tedy délku a šířku, výška omezená není, což je důvod té specifické architektury. Přesná čísla nevím, musel bych hledat.
Kei je definované len motorom 600 ccm a cenou do 1,5 mil. jenov, alebo je tých parametrov, ktoré musí plniť, viac? Niekde som raz definíciu čítal, ale už si to nepamätám a neviem to nájsť.
Kei cars majú niečo do seba, ale ten "tuning" mi príde byť prinajmenšom trochu uletený...