Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg vs. konkurence: Co koupit?

Po nedávném srovnání multimediálních systémů se na čtyři hlavní rivaly segmentu luxusních SUV podíváme znovu, ale z jiného pohledu. Který vyjde nejlépe ze srovnání cen, výbav a pohonných jednotek?
Zpět na článek
30. 12. 2014 12:16
30. 12. 2014 12:49
30. 12. 2014 13:10
30. 12. 2014 13:20
30. 12. 2014 15:05
30. 12. 2014 15:33
30. 12. 2014 19:44
30. 12. 2014 20:03
30. 12. 2014 21:20
1. 1. 2015 23:04
30. 12. 2014 12:21
30. 12. 2014 13:32
30. 12. 2014 22:09
31. 12. 2014 11:40
30. 12. 2014 12:28
30. 12. 2014 13:05
30. 12. 2014 13:34
31. 12. 2014 10:46
30. 12. 2014 12:34
30. 12. 2014 12:39
30. 12. 2014 12:52
30. 12. 2014 13:03
30. 12. 2014 13:37
30. 12. 2014 13:38
1. 1. 2015 23:08
30. 12. 2014 15:10
30. 12. 2014 15:12
30. 12. 2014 12:51
30. 12. 2014 13:00
30. 12. 2014 13:23
30. 12. 2014 13:02
30. 12. 2014 13:32
30. 12. 2014 14:06
31. 12. 2014 11:51
30. 12. 2014 13:32
30. 12. 2014 13:41
31. 12. 2014 11:56
31. 12. 2014 14:36
30. 12. 2014 13:46
1. 1. 2015 23:24
13. 1. 2015 22:36
6. 2. 2015 18:31
30. 12. 2014 12:16
??
Nerozumiem tymto "porovnavacim testom".
Nikde inde som nevidel porovnanie v zmysle "Vybavy:", "Motorizacie" atd a zaver si ma urobit citatel sam.
V kazdom normalnom casopise , ked porovnavaju 4 auta, tak je 4. 3. 2. 1. miesto a pre kazde auto su uvedene jeho klady a zapory.
Clanky podobne tomuto iba otvorim, prescrolujem ci je tam vobec nieco zaujimave a zavrem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 12:49
Re: ??
Taky nerozumim ale působí to podobně jako tuhle [odkaz] Čtenáři sdělit že nejlepší koupě je VW Touareg. Voběba testum nebo co to má bejt bych dal :no: :-|
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:10
Re: ??
U obou testů se zřejmě vkradla chyba do názvu. Ten měl být- Proč koupit Touareg. Proč mezi "luxusními SUV" není radši Q7? Protože by na konci svého cyklu neobstála?
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 13:20
Re: ??
Q7 příliš neobstála ani na začátku cyklu ;-)
A dokud neni nová je rozumný protlačovat Touareg. Tenhle článek je stejná kravina jako ten minulej ale aspoň to tak neřve. Text: "Nejlepší je BMW, nejvýhodnější Jeep kupte si Touareg" byl fakt neskutečnej :yes: >:D
30. 12. 2014 15:05
Re: Re:
hehe, citis se byt nesvepravnym, ze potrebujes, aby ti ta auta nekdo seradil? vzdyt to je prave ono, vysledkem testu by nemel byt vitez a porazeny, vzdyt kazde auto ma sve a ruzny mix vlastnosti pro ruzne lidi ma jinou vahu. Ja jsem rad, ze test nekonci stupidnim serazenim od jedna do ctyrech. Sam si vyber podstatne a popremyslej o svem "vitezi", ne? Bud individualista, svobodny clovek, demokrat ;-).
30. 12. 2014 15:33
Re: Re:
Preto mi davaju vacsi zmysel clanky tipu "najlepsie rodinne kombi do 15000 Eur atd.." kde su jasne stanovene kriteria a je jednoznacny "vitaz". Take zavery ako su tu na auto.cz bezne, ze rozhodnite sa vy, co vam viacej vyhovuje a to si kupte, tak to mi pride celkom onicom. Pride mi normalne napisat ake ma ktore auto plusy a minusy, ako v beznych testoch, a potom sa moze clovek na zaklade toho rozhodnut, ktore auto by mu malo viacej vyhovovat.

Clanok ako tento mi pride ako keby autor iba zobral 4 prospekty , porovnal vybavy, ceny a to je vsetko.
Toto nie je nejake velke umenia a ja by som ocakaval, ze ked niekto pise o autach tak do clanku vnesie svoj nazor a svoje postrehy, s ktorymi ako demokrat mozes bud suhlasit, alebo nie :-)
30. 12. 2014 19:44
Re: Re:
hele, ja ten clanek jenom probehl, takze konkretne jeho kvalitu hidnotit nebudu, porad ake v obecne rovine plati, co jsem napsal. Proste neexistuje vitez, druhy, treti, posledni, jde o to, co chces ty, ne co ti podsouva trouba redaktor. jestli ovsem chces od techto troubu poradit, kdo je vitez, tak ver, ze ve vsech tridach a kategoriich, ktere na trhu jsou, vitezi vzdy skoda octavia (pokud ji nasadi do testu). no a vzhledem k tomu, kolik jsem za svuj predchozi prispevek utrzil minusu, tak je asi takovych lidi vetsina - vitez nebo porazeny, nic mezi. Smula dnesni doby.
30. 12. 2014 20:03
Re: Re:
Ja si skorej myslim pravy opak.
Ak autor porovnava auta, a napise uz v nadpise, ze "Co koupit?" tak predpokladam ze v clanku zhrnie svoje poznatky ake s danym autom ma, ake ma z neho postrehy, co sa mu na nom paci a co nie, a dany nazor je jeho, subjektivny.

Ja sa v tychto veciach moc nevyznam , odoberam AutoBild a Auto Magazin a tam sa vzdy docitam ci je auto nedotacave, dotacave, ako funguje posilovac riadenia, ako je naladeny podvozok, prevodovka atd a ked tieto veci citam, je mi jasne, ze ten kto ten clanok napisal, sa aspon trochu vyzna v tychto technickych veciach.

V oboch casopisoch byvaju aj porovnania a vzdy urcia kto je vitaz testu.
Je to vsak nazor autora, neznamena to, ze tomu ci onomu by nevyhovovalo auto, co skoncilo posledne.
Velakrat sa mi stane, ze ked nieco autu vycitaju, poviem si : "A co? To by mi az tak nevadilo".

Ale aby som to zhrnul, clanok by mal byt podla mna subjektivny, s tym ze autor zhodnoti ako sa jemu ktore auto pacilo a na zaklade toho, spravi poradie a ty uz s nim mozes alebo nemusis suhlasit.
Bohuzial nie je mozne, aby si mohol mat vsetky auta odzite a mat na ne vlastny nazor.
Preto si samozrejme prvotny nazor na auto urobim podla toho, co sa docitam, ak by som mal zaujem o kupu auta, tak si o tom co ma zaujalo, precitam toho viacej a samozrejme ci si ho kupim alebo nekupim , tak o tom rozhodne skusobna jazda.

Ale z tohto clanku, som sa nedozvedel absolutne nic (nie ze by som si isiel niektore z tychto aut kupit, su mimo mojich moznosti).
30. 12. 2014 21:20
Re: Re:
Hele tak ja to vezmu odstavec po odstavecku, protoze mi prijde, ze celkem rozumne uvazujes, ale nektere zavery mi prijdou zvlastni:

ad 1) tady souhlasim, jen bych jeste doplnil, ze subjektivni nazor je vzdy doplnen nejakymi objektivnimi namery/daty (at uz je to spotreba, vykon, cena nebo zaruka, atd.)

ad 2) AutoBild je trochu jina liga a piopisujes presne to, co by se clovek asi z clanku mel dozvedet, ale tady jsi na auto.cz, tady se napriklad dozvis od nejmenovaneho jizliveho pana redaktora, ze vsechna auta jsou nedotaciva (nezohlednuje jizdni rezimy) a ze viceprvek v zadu u Peugeota 407 snizuje nedotacivost, coz by slo dvema zpusoby - bud zhorsuje bocni vedeni zadku (na co potom ten viceprvek ;-) ) nebo zlepsuje prilnavost prednich kol :-) - pekna kravina, co?)

ad 3) Ano, vzdycky urcuji viteze - to je ale poptavka davu, chleb a hry. Vsichni chteji vedet, kdo je tedy ten lepsi. Ale to je prave takova ta hra pro masy, aby byl clanek napinavy a mel grandiozni finale. Bohuzel na Auto.cz to vypada, ze priradit autum cilove poradi je skoro jedine, co panove umeji. To okolo jsou vetsinou jen pretlumocene PR kecy. Jinymi slovy - pozorny citatel nepotrebuje stanovovat poradi, kdyz si precetl clanek. Ten potrebuje prave ty jednotlivosti a detaily, kvuli kterym se on sam rozhoduje. Jestli se o auto opravdu zajima, dojde si ho vyzkouset. No a pako, ktere si jde koupit octavii proto, ze na auto.cz porazila uplne kazdeho, protoze cetl jen vysledkovou listinu, ten ma potom cim mavat v hospode u piva. No nic, dall...

ad 4) tady nesouhlasim, subjektivni clanek patri na blog. Do periodika, ktere se snazi byti nezavisle, apod. patri v prvni rade objektivni a vyvyzene informace. Pochopitelen souhlasim, ze auta jsou srdecni zalezitosti a autor proste jizdu/hluk/dojem/posaz/pohodli proste hodnoti podle sebe. A to je v poradku, nicmene je to presne ten moment, kvuli kteremu ja bych obecne nestanovoval celkova poradi. Proste proto, ze pozornemu ctenari jsou nadbytecna a mnohdy spise zavadejici.

ad 5) no tak to je tady na auto.cz klidne mozne a ad 3) ani tohle uz se na auto.cz nedotahlo ;-)). Budes muset na ten Bild.
Avatar - Informátor
1. 1. 2015 23:04
Re: Re:
Občas je třeba umět číst mezi řádky, toto je jeden z těch případů. Sice mě to nijak zásadně nepobuřuje, ale sám mám rád testy s jasným výsledkem.
30. 12. 2014 12:21
Asi Touareg...
vyberať len čiste z tejto štvorice vybral by som si Touareg. I keď by som asi radšej priplatil za motorizáciu 4.2TDI, čím nechcem nejako zhadzovať trojliter ale mňe naftová V8 sadla viac. V postate okrem toho dotykáča v interiéri nie je nič čo by som Touaregu vyčítal. Po dizjanovej stránke je mi viac sympatický ako X5. Interiér sa mi páči viac ako ten v Cherokee a podvozkovo mi príde lepšie riešený než ML-tým myslím že Touareg zvláda aj komfort ale nestratí istotu ani pri ostrejšej jazde.

Ja síce ako jednotku medzi SUV a aj ako ďalšie auto zvažujem Range Rover. Keby ale nebolo Rangieho, Touareg by bol horúci kandidát. Je pravda že mám pocit že niekedy sa Volkswagen až moc preceňuje oproti konkurencii ale Touareg si to zaslúži.

:yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:29
Re: Asi Touareg...
Přesně jak píšeš, Range Rover je nezpochybnitelně TOP, ale pro normální lidi, který nepotřebují masírku, stačí Touaregova V8 >:D . Touareg je hezký, levný, pohodlný díky vzduchu, v terénu solidní a tažné do 3,5t by mělo stačit. :-)
Avatar - iudex
30. 12. 2014 13:32
Re: Asi Touareg...
Akurát škoda tej nevalnej spoľahlivosti Rangeov, osobitne minulá generácia, najlepšie v kombinácii s V8d bola spoľahlivou vstupenkou do servisu niekoľkokrát ročne.
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 14:00
Re: Asi Touareg...
bejvávalo, hleď dopředu :-)
30. 12. 2014 14:10
Re: Asi Touareg...
minulá generácia Rangeov trpela zlou spolahlivosťou, to sa týkalo ale hlavne verzií pred fl, po fl a na konci svojho pôsobenia boli postavené velmi kvalitne a problémy s elektronikou boli vyriešené. Ono tá 3.6TDV8 nebola moc spolahlivá ale zase to bol agregát ktorý sa s Rangeom netrápi. 3.0TDV6 mal kamarát v Discovere. Spravil na tom vyše 250 000 km. Ako motor vydržal ale tých 190 koní bolo tragicky málo a rozhýbať 2,5tonový kolos dalo zabrať. Nové 4.4TDV8 ktoré prišli po fl už ale nejakými závadami netrpeli. Aspoň čo som zisťoval. A celkovo po fl sa ani tolko neobjavovali problémy s elektrikou. Teraz pozerám nový Range a práve motorizáciu TDV8 mi v predajni odporúčili ako najvhodnejšiu. Benzín je tam teraz 3.0SC s 340 koňmi čo ma tiež láka. 510 koňový 5liter je tiež lákadlo ale neprešiel nejakou zmenou a v starom RR si zapýtal bez váhania 15litrov a v tomto novom to ževraj nie je výnimka.
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 14:33
Re: Asi Touareg...
Motorům s kompresorem je třeba se kategoricky vyhýbat (tedy pokud to není auto pro zábavu a zvuk kompresoru není vyžadován :-) ), protože ŽEROU i děti na chodníku >:D . Diesel je jasná věc a když je v nabídce zvukově zajímavá naftová V8, je to tutovka.
30. 12. 2014 15:02
Re: Asi Touareg...
tak zase napríklad ten. 3.0SC som jazdil v XF a že by to žralo nejako vela sa nedá povedať. Dá sa s tým úplne v pohode za 9 litrov jazdiť. Len ja najazdím vela km a s tým 5litrom by ma nebavilo každých 400-500km stať na čerpačke. Preto by som ešte rád vyskúšal 3.0SC i keď môj favorit je zatial 4.4TDV8. :-)
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 17:14
Re: Asi Touareg...
Když jezdíš hodně dlouhých tras = další plus pro naftu, jak se jednou motor zahřeje a jede daleko, tak pak spotřeba je parádní.

Jestli se píše, že turba žerou, když se na to šlape, tak kompresor žere ještě mnohem víc. Každé zaboření plynu do podlahy neúměrně zvyšuje spotřebu. Při půl plynu kompresor netlačí, ale při plným tlačí maximálně a ten výkon si vezme z klikovky, a že ho málo není. U "lehkých" aut a nebo Barikově jízdním stylu to není tak poznat, ale u 2,5 tunovýho monstra se to krutě projeví.

Naopak atmosférák je nejúčinnější při klapce naplno.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 15:02
Re: Asi Touareg...
Ale prrd. Jel sem trasu Kratochvíle (kus za Hlubokou) - Benešov u Prahy s kompresorovým jaguarem XJR za 10,4 litru na sto. Okresky sem jel 90-100, dálnice 120-140 na pohodu.
Celkový průměr za 280 km po jižních čechách sem měl 9,9.

Jo von ten Jaguar měl totiž jen 1700 kg, zatímco všichni ostatní 1,9-2,1 tuny >:D
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 15:34
Re: Asi Touareg...
RR sa nikdy nechytalo na BMW aj keď sa ho všemožne snaží pretlačiť Top Gear ako AUTO.CZ sa snaží pretláčať VW produkty >:D
Medzi SUV jednoznačne vládne od počiatku BMW X5 a stále je tomu tak a má vždy tak dvojgeneračný náskok.
Elektoronika a multymedia fungujú na jedničku (čo konkurencia slubuje u BMW funguje).
Motory sú to najlepše na trhu a prevodovka 8st. automat od ZF je stále kráľom. X-Drive je elektronicky riadený a mechanikou to proste nedáťe. Čo sa dá vytknúť je interier, ale tu sa BMW drží už roky svojho a to aby nerozptiloval vodiča, ktorý sa má hlavne sústrediť na jazdu a nie aké svetielká mu tam svietia >:D
SUV je do ľahkého terénu a neni to offroad, tak to tu stým ani neporovnavajte!
30. 12. 2014 15:42
Re: Asi Touareg...
...zapomněl jsi napsat...jsem četl. Kdyby jsi jezdil, tak podobnou snůšku hloupostí nenapíšeš.
Nikdo tu o offroadech nepíše. Dnes jsi tu králem :-) :yes:
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 16:04
Re: Asi Touareg...
Neboj nečítal, ale ma zaráža, že niekto povie, že RR je proste TOP a v čom je TOP?
30. 12. 2014 16:12
Re: Asi Touareg...
RRS? V univerzalitě je fantastickej...vem ho na točitou okresku, vem ho do bahna a pořád se bude chovat fantasticky. Podle mě nejlíp vybalancovaný auto ze všech...uvidíme jak se povedl novej infotainment, ten byl jako jedinej velkým mínusem.
30. 12. 2014 16:27
Re: Asi Touareg...
no dobre si očividne jeden z tých čo nejazdia len hovoria. Ako ja som BMW fan ale pokial príde na slovo objektivita moja náklonnosť ide bokom. V čom je RR lepší? Dobre dizajn je vec názoru ale pokial človek nie je slepý, tak mu neujde dominancia a vznešenosť Rangieho. Bavím sa samozrejme o verzii Sport.

Ale veta že RR sa nikdy nechytalo..no dobre iste si mal doma 3 X5ky a 2 Range..multimedia ma BMW lepšie to uznám aj sám že v tomto je BMW velmi dobré i keď použitie materiálov a spracovanie interiéru je u oboch na rovnakej úrovni.

Motory-najlepšie ako v čom. 30d vs TDV6-ok tu je BMW lepšie. Keď chceš teda tak porovnávať motory, porovnaj si 50d a TDV8 a zistíš že práve tu hrá V8čka inú ligu-lepšie odhlučnená, kultivovaná s jemnejším a hladším chodom. Pokial si to nevyskúšal tak nepíš. ďalej nehovorím o tom že napr. taký 5.0SC v Range síce žerie dosť, lenže ani 50i nie je žiadny šetril nehovoriac o jeho mizernej spolahlivosti. Takže áno uznávam V6 diesel je v BMW lepší ale TDV8 a 5.0SC sú lepšie motory.
A tá tvoja prevodovka ZF..nedáva sa náhodou aj do Rangieho?

A chceš vedieť v čom je top? že sportu je jedno či ideš rýchlo, pomaly, po dialnici, cez mesto, cez blato, sneh, vodu. Hocikde sa s Rangiem vydáš tak ťa tam zoberie bez nejakých okolkov nehovoriac o tom že ti pri tom ponúkne pohodlie a komfort ako nič iné. X5ka znesie ostrejšiu jadzu ale to aj Sport. Lenže keď príde na komfort, môže mať X5 podvozok aký chce, Range je pohodlnejší.

Proste Range je iný. Výnimočnejší ale velmi schopný. Ako ja fandím BMW lenže to čo si napísal je čiste neobjektívne. Proste podla teba je X5 najlepšia ba až o dve generácie vpred a to je sorry, hovadina.
30. 12. 2014 17:13
Re: Asi Touareg...
Jedina vec...RRS je vyrazne drazsi nez X5 o dalsich ani nemluve ;-)
30. 12. 2014 17:21
Re: Asi Touareg...
je drahší ale tak skús nakonfigurovať X5 tak aby dobre vyzerala, aby dobre jazdila a tak..ako an rovinu poviem že v základe je ta X5-ka nič moc. Range je drahší ale tak človek vie za čo platí.. ;-)
30. 12. 2014 17:32
Re: Asi Touareg...
Zakladni podvozek RRS je lepsi, ale ne o tolik o kolik je spousta jinych veci horsich. Presto bych taky bral X5 az jako druhou volbu.
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 20:01
Re: Asi Touareg...
Ako vysiel novy Range Rover, tak som ho chcel ... same pozitivne recenzie, perfektny dizajn exterieru aj interieru, priechodnost terenom, parametre v pohode, imidz a jak sa hovori, zmena je zivot.

Bol som ochotny risknut spolahlivost (mam aj ine auto ako zalohu), ktora je podla mojich zistovani hrozna a nahodna ... niekomu sa sype cele auto, niekomu iba podvozok, niekomu iba elektronika, niekomu nic. Ako hovoria z offroad komunity ... Range prejde aj tazsi teren, otazka je kolko krat.

Po prvej testovacej jazde som vychladol. Skusim to zhrnut, ale urcite na nieco zabudnem.

1. infotainment a ovladanie hrozne ... uroven ledva "starej" X5, takze dobrych 7 rokov dozadu. Dost blbe, ked si kupujem nove auto za taku cenovku a chcem sa posunut v case dopredu, nie dozadu. Kamerovy system na dve veci, chyba headup displej .. a este take drobnosti ako nocne videnie, full LED.
2. dotykovy displej ... pre mna velka nevyhoda, lebo mam na volante vlhke ruky
3. vykon motora ... najvacsie sklamanie. V testovacom aute mali 4.4l diesel ... v malej rychlosti plyn na podlahu, podradilo na dvojku a auto takmer nic! Nechapem doteraz. A to som chcel dovtedy kupit iba trojlitrovy diesel ... to by bolo pre mna vyslovene trapenie. Veď 25d je oproti tomu velmi svizna, 30d este lepsie, 40d je raketa.
4. rozmery a hmotnost ... nezdalo sa mi, ale je to poriadny autobus

Auto malo samozrejme aj svoje pozitiva (napr. neskutocna schopnost zehlit cestu a pohodlie), ale nebolo to pre mna ... este nie som dost stary na fullsize RR.

Tak som bol otestovat RR sport a skrkol som si par pozitiv z velkeho RR a pridal iba vykonnejsi motor (isiel pocitovo aspon ako nova 30d), lepsie jazdne vlastnosti pri sviznej jazde, mensia velkost. A samozrejme viem, že RR ma ZF prevodovky, ale niesu to tie isté!

V skratke nova X5tka to vyhrala na technologicku vyspelost, motor, prevadzkove naklady a spolahlivost. Do starej X5 som lial iba kvapaliny a pri 120.000 km vymenil spotrebak na napravach.
30. 12. 2014 21:31
Re: Asi Touareg...
ja si nepomôžem ale si toto mi príde tak zaujaté až to nie je pekné...

ten infotainment-áno BMW je v tomto lepšie to uznám ale nie je to až tak hrozné ako to každý prezentuje. Skús si to v Cayenne, Touaregu a pochopíš.

Mne prišiel kamerový systém v pohode už v predošlom Rangi a v tomto novom som sklamaný nebol. Navyše nie som postihnutý a málokedy na parkovanie používam systém kedže mám oči a odhad. Absencia headup displeju ja nevidím ako nejaký závažný problém nehovoriac o tom že RR ho dostane.

Dotyková obrazovka-to som uznal, v tomto je BMW pohodlnejšie a jednoduchšie.

Motor-ako sorry, ale ak tebe prišla 4.4TDV8 ako lenivá a 25d ako svižná tak potom už naozaj neviem. Ako ja som s tou TDV8 jazdil kedže je to môj favorit a ani raz ma v tom aute nenapadlo-hm, to auto akosi nejde. Má úplny jemný a plynulý chod ktorý môže 35d len závidieť. A sorry 339 koní nie je málo nehovorím o krútiacom momente. Proste znesiem hocičo aj prijmem ale tvrdenie že TDV8 je lenivá, to už nie. Jeden pán z mesta má 3.0TDV6 a to už vystriedal vela áut a TDV6 hodnotí ako nadpriemerne dostačujúci motor. Keby si napísal že 35d je živšia, ok. Ale porovnať to s 25d to už zaváňa značným deficitom neobjektivity.

Proste povedať že to X5 vyhrala, no neviem každému to chutí inak.

Napr. mne-X5 nesadla minimálne dizajnom. Oproti X5 je Rangie krásavec. Interiér je velmi dobrý. K motoru nemám čo ale V8-čka v RR má lepší a jemnejší chod než 35d alebo trikrát oturbená 50d v ktorej som si jazdu teda moc neužil. Nehovorím o pohodlí a odhlučnení ktoré RR má a o celkovej škále jeho schopností.
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 21:33
Re: Asi Touareg...
TDV8 neporovnávam 25d.
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 21:39
Re: Asi Touareg...
No vidíš ty riešíš dizajn a ja riešim auto ako celok a vtom je X5 daleko, ale daleko v predu V8 sa nedá uprieť tichy chod, ale hovoriť o R6, že ho nemá? Po naštartovani kým sa zahreje a o motore nevieš ani z von ani vznútra! 50d by som osobne nebral, lebo ešte to nieje vychytaný motor, ale 40d, tak tam tá tvoja TDV8 stráca a to sa uprieť nedá.
A nová X5 už má aj DPC čo bolo, len X6, tak na okrskách bude svižnejšiaaj v zátačkách.
25d bola protovnávana 3.0TDV6. A pripomínam nová X5 nie tá stará, lebo sa mi vidí, že to stále porovnávate zo 7 rokov starím autom :-)
30. 12. 2014 21:57
Re: Asi Touareg...
ja nerieším len dizajn je pekné ako si niekto vytrhne to čo potrebuje. U mňa dosť rozhoduje kvôli dlhým trasám aj pohodlie a spôsob akým to auto pracuje. Ja netvrdím že X5 je zlá, ale čo sa týka celkového vyváženia medzi komfortom ale aj stabilitou a istotou, je pre mňa Range lepším autom.

Je netvrdím že R6 nemá tichý a hladký chod ale hovorím že v Range mi príde jemnejší, kultivovanejší. Netvrdím že X5 taká nie je.
TDV8 stráca-v čom konkrétne? kultivovanosť? určite nie. Odhlučnenie? určite nie? V zrýchlení?? Ako dynamika TDV8 je viac než dostačujúca. Riaditel z predajne v ostrave sa so mnou o tom bavil. Na sporte namerali 0-100 údaj 6,5* aj čosi sekundy. Ako to ti príde zlé? Vieš mňa naviac bavia tí čo motor X5ky obhajujú tým že má lepšie zrýchlenie pretože to mi príde ako jediný aspekt v ktorom má motor X5 navrch. Ale narovinu. SUV nie je na pretekanie. Bežne sa mi nestáva že sa postavím na semafor každý deň vedla X5ky a dávame si drag k ďalším svetlám. V tomto svete, reálnom má Range dynamiku viac než dostačujúcu a rozdiel oproti X5 v reálnom svete nie je priepastný.

Ale takto sa asi nedostaneme nikam, preto by ma zaujímalo. V čom je podla teba X5 o tolko lepšia? Pokial sa aj bavíme o motore prosím lepšie zrýchlenia z 0-100 o 0,5s si nechaj, toto ma u SUV vážne netrápi.
30. 12. 2014 22:09
Re: Asi Touareg...
Infotainment, poruchovost, v skratke...
30. 12. 2014 22:22
Re: Asi Touareg...
porovnávame nové modely ludia takže nejakú poruchovosť po takom krátko čase by som si nechal pre seba.. ;-)
31. 12. 2014 11:40
Re: Asi Touareg...
Minuly rok som o nom vazne uvazoval, tak som precital dost for, najma zahranicnych. Predchadzajuci model bol co sa tyka poruchovosti totolany prepadak, od vzduchového pruzenia, cez napravy,diferencial atd. uz si to presne nepamatam... To ma presvedcilo, ze nie. Ano, bavime sa sice o novom RR ale uz vtedy sa tam spominala nefungujuca elektronika na uplne novom aute a pod. A minuly rok tam bol uplne zastaraly a spomaleyn infotainment, nehody auta za 100 tisíc.
Avatar - bigsoul
30. 12. 2014 22:29
Re: Asi Touareg...
X5 má toho viac ako RR, ale tvrdiť o RR, že je nejakou modlou je pre mňa iba velka bublina za ktorú vďačíme Top Gearu, ktorý mu urobil také meno aké si podla mňa nezaslúži. Nerieším tu zrýchlenie 0-100, ale pružné zrýchlenie a hneď sa tu oháňate RRsport dobre aj X5 ma variecie 50d a X5M, ale to je u starej kde je V8 4,4 benzín s 560 kobylami, ale to už je velký nezmysel >:D
Proste a jednoznačne u mna vyhrala X5 ako nové auto lebo je to posun dobredu u RR by som ostal na mieste, len v novom obale.
30. 12. 2014 22:44
Re: Asi Touareg...
ja z RR modlu nerobím a som dosť známy tým že beriem každý názor. Len tak ako tebe príde lepšia X5, mne viac sedí Range. A je to ok pretože tolko áut je práve preto že každému sadne niečo iné. Ono TG urobil Range Roveru meno čo je pravda, ale zase je pravda aj to že každý koho poznám a mal príp teraz má nový RR je u toho auta unesený. A jednu vec nemožno uprieť ale Range má svoju osobnosť ktorá sa bohužial u Nemeckých produktov začína pomaly akosi vytrácať.

No s tým pružným. Ako ja beriem že to BMW je rýchlejšie ale pocitovo aj fakticky v normálnom svete ten rozdiel taký priepastný nie je. Je aj X5 M preto Sport má SVR. Čo mi predajca hovoril v Nemecku to už majú v salóne. 551 koní takže X5M to v tomto moc nevyhrala. I keď úprimne v takýchto autách mi príde 550 koní a tvrdý podvozok ako zbytočnosť. Ale klientela sa vždy nájde.

Práveže ja sa v RR/aj Sport necítím ako krok vzad. Práve ked sa človek zvezie v generácií predošlej a tejto, zistí že ten skok je tam velký. Zníženie hmotnosti u oboch, u velkého RR rapídna. Lepšie motory a kultivovanosť, lepšia dynamika, lepšie interiéry a podvozky, omnoho lepšie jazdné vlastnosti takže určite Range nie je auto ktoré stojí namieste.
30. 12. 2014 19:36
Re: Asi Touareg...
Zamestnaj sa vo VW, a zakrátko ho môžeš mať. Zánovný voz s pár tisíc km za zlomok ceny. Služobáky sa najprv predávajú zamestnancom, ak sa v ponuke objaví Golf alebo Passat, sú stovky záujemcov, po Touaregoch, hlavne s objemnejšími motormi neštekne pes. Na fórach často silácke reči, aký motor by kto bral, ale reálne to živiť nikto nechce.
30. 12. 2014 19:54
Re: Asi Touareg...
nepotrebujem sa zamestnávať vo VW. Keďže chcem brať nový Range asi by som sa mal skôr zamestnať v Land Roveri. No je pravda že každý hovorí aký motor najradšej nejaký V12 s dvoma turbami ale ja sám som zastancom názoru že pokial nemám na to, aby som to kúpil a živil tak nad tým ani neuvažujem. Pokial by sme sa bavili o Touaregu, nevadí mi ani 4.2TDI, tam je tá spotreba na môj vkus ok. Pokial sa ale budem baviť o Range, je omnoho lepšie pre mňa aj moju peňaženku jazdiť s TDV8 za 11-12 ako s päťlitrom za 15-16 :-)
30. 12. 2014 20:04
Re: Asi Touareg...
Neber všetko doslovne, to bola poznámka k tomu motoru v Touaregu. Inak prevádzkové náklady nie sú iba palivo. Sused si optimisticky kúpil Pajero s automatikou a trojlitrovým dieslom, a dnes ľutuje, že to spravil. Kvôli drahému servisu každej prkotiny (a tých prkotín sa mu kazí teda dosť) a tiež kvôli spotrebe, ktorá je v bežnej prevádzke predsa len vyššia ako čakal. A aj keď si predtým zrátal, že vpohode, zaťažuje to jeho peňaženku proste príliš. Takže asi bude meniť, možno niečo ako Multivan 4Motion, reálne spotreba o dva litre dolu, terén, ktorým tu a tam jazdí to tiež zvládne, a úžitkovosť výrazne väčšia.
Myslím, že kupovať veľké SUV alebo off-road je v dnešnom svete skôr vecou srdca ako potreby.
30. 12. 2014 20:49
Re: Asi Touareg...
pajero mal otec kedysi. 2000 rok, 3.2DI-D, trojdverák, predával to so skoro 260 000 tisícmi..s autom ako takým nebol problém ,drahé boli dosť ale diely hlavne podvozkové komponenty...treba ale rátať s tým že auto ako Pajero si zapýta, na také auto tiež človek musí mať. Je logické že velké auto bude drahší špás než nejaký hatchback alebo sedan. Multivan som kedysi mal na firme a bolo velmi dobré auto. Aj na cestovanie, aj na vozenie nejakých vecí. Ja by som to auto len odporúčil. Ono kupovať velké SUV je vecou srdca to máš pravdu. Dnes pokial chce niekto niečo pohodlné, na každý deň, aby do toho dal batožinu a neostal v kopci ani v zime postačí kombi alebo sedan s náhonom na všetky štyri(pokial samozrejme tú svetlú výšku nepotrebuje). V takom prípade je vela áut, či už Passat, Insignia, alebo keď chce človek loviť v drahších vodách ponúka sa 5er, Eklasse,A6...

Ja tiež chcem zobrať Rangieho. A je pravda že možno tak velké auto ani nepotrebujem. Najazdím vela kilometrov, preto potrebujem niečo pohodlné, tiché, rýchle ale aj niečo na čo sa budem pri zavieraní garáže pozerať. Je pravdou že za podobné/ak nie menšie peniaze by som mohol mať napr. XJ 3.0SC AWD, 740xd, S350CDI 4MATIC ale chcem sa odlíšíť a Range sa mi páči. Navyše chodíme s kamarátmi kopeckrát aj na chatu a tak a svetla výška mi príde vhod.
Avatar - nalimer
30. 12. 2014 12:28
SUV
V nedávnej štúdií vzišlo, že len 10% zákazníkov týchto áut využíva automobil aktívne na nespevnených cestách. Tým sa vysvetluje nepraktický nákup týchto vozidiel.
Sú vo veľkom prípade en demonštráciou (nákupnej) sily majiteľa.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2014 13:05
Re: SUV
az 10 percent? ja by som bez srandy tipol ze este menej ;-) ... mozno 5-6 percent

ta studia bola k SUV podla mna este dost milosrdna ... realne je to verim ze hlboko pod 10 percent
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:34
Re: SUV
Záleží jak se to vezme, třeba někdo chce mít jistotu, když mu cestáři nahrnou val sněhu před vjezd na horské chatě, tak aby nemusel odklízet lopatou, ale pohodlně to přejel. A pak to vypadá, že odhadem 95% lidí vůbec nic z výhod SUV nevyužije. Nebo starším lidem se líp nasedá, ale to jako argument asi neobstojí. :-)
31. 12. 2014 10:46
Re: SUV
Tu demonstruje i velký sedan, nebo sportovní auto - jakékoli auto, které začíná dostatečně vysoko.
30. 12. 2014 12:34
G CH
Ano,Touareg je schopny super,ale treba Grand Cherokee :-!

Ta hra cislami (ceny, vykony a podobne) je ucelova...taka VW propaganda ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 12:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:38
Re: ok
Peťo, tobě by měla stačit i jen kapota ze Santa Fe..... Venku je sníh, tak to otoč vypouklením dospodu a běž se na tom klouzat z kopce. Ok? >:-[]
30. 12. 2014 15:10
Re: ok
:-) hele, stacil by i Trabant, kdyby na lepsi nebylo. Predstav si, ze bys mel o rad (tzn. desetkrat, kdyby nahodou) vetsi vyplatu. Nebo jeste obracene, kdyby vsechno stalo desetkrat mene. Ty bys kupoval Santa fe, kdybys za 160 tisic mohl mit nove bawo X5? ... ja jen, ze je to otazka moznosti, ne otazka toho, co staci.
Avatar - Ada je zase tady
30. 12. 2014 12:39
Třikrát vylouhovaný čaj
Proč chtít na čtenářích, aby se znovu a znovu vyjadřovali k témuž, když redakce nedodá data potřebná pro porovnání. :no:

Nezbývá mi než zopakovat: nejvíce se mi líbi Touareg, ale jakýkoli vůz této kategorie bych nekoupil, pokud:

a) vůz nebude mít ruční brzdu
b) vůz nebude mít manuální převodovku
c) mezinápravová rozvodovka nepůjde manuálně sepnout
d) nepůjdou zadní sedadla sklopit tak, aby vznikla zcela rovná ložná plocha

A jednoznačným NE pro nákup by pochopitelně bylo, pokud by vůz neměl slušný diesel. :-!
Rozbalit vlákno
19
30. 12. 2014 12:52
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
pre SUV s pohonom 4x4 s miernymi ambiciami do terenu bude VZDY lepsi a vyhodnejsi automat. Kto neskusil, nevie (Jeep Wrangler V6)
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2014 12:57
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
u niektorych SUV nevznikne uplne rovna plocha ale zase vylozene schodik tam nie je .... len je druhy rad sedadiel pod miernym uhlom voci rovnemu dnu .. [odkaz] zaujima ako toto vnimas a ci to tiez povazujes za fail ....
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
30. 12. 2014 13:10
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
to povedz adovi nie mne ;-)

on vyzaduje silou mocou rovnu plochu ;-) nie ja
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:13
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Nejnovější vozy=Citroen Picaso
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:23
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Co mají společného (pro nás automobilové analfabety) s ruční brzdou "mercedes audia"?
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 14:32
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Co se týče ruční brzdy, tak je mi šumák, zda to má klacek nebo tlačítko či pačku.

Podstatný je, abz výrobci přestali monovat systém ruční brzdy kotouč, uvnitř kotouče pakny ručky, nebot toto řešení jaksi funguje tak, že to po čase to 2 tunový auto už neudrží. a můžeš mít nový pakny a 5x to štelovat,s tejně to nedrží jak má.

Naopak řešení destičky na ručku z druhý strany kotouče, než je třmen na normální destičky funguje 100% a udrží káru i v největším krpálu.
Bohužel to měl z aut co sem měl pouze Jaguar....
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 15:04
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Je to zlo tenhle systém. Bohužel ho převzala celá řada výrobců.
Avatar - Blue Sun
30. 12. 2014 19:25
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Jo, je to nesmysl. U Neona mě to neskutečně štvalo, protože nikdy snad nešly brzdy nastavit tak, abych bez problémů prošel technickou...
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 20:01
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Mě to fungovalo u Stratusu, Sebringu a Alera. Beyvzdně, ale to sou lehký auta cca 1400-1500 HP.

U 300C už to nefungovalo, z většího kopce, když si dal N a ručku, tak už to couvalo a Cadillac dělá to samý. Možná je to umocněno tím, že 300C i CTS maj ještě tu ručku jako nožní brzdu přes pedál.

A BMW fungovalo jakž tak, no jako úplně to necouvalo, ale bylo to tak tip top, bylo vidět že to moc držet nechce...
Avatar - Blue Sun
31. 12. 2014 07:51
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
Takhle - auto to zabržděné udrželo kdykoli, to jo. Ale na technické se zkouší parametr nouzové brzdy a tam už to taková sláva nebyla, brzdný výkon byl hodně, hodně slabý a navíc nerovnoměrný. To byl pokaždé boj, aby to auto vůbec prošlo. Čistit, měnit, brousit...
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 13:36
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
asi najviac z tých tvojich podmienok by mohol splniť Land Cruiser, ale to len tak triafam od boka >:D
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:43
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
ádo, pořádný diesel schvaluji >:D , ale ten manuál - kolik myslíš, že toho vydrží spojka u 2,5t čtyřkolky?
30. 12. 2014 19:43
Re: Třikrát vylouhovaný čaj
V tom prípade mi nepríde zlá spojka, ale príliš obézne auto. ;-)
Avatar - fOE
30. 12. 2014 12:51
Touareg vs X5, cena
Trosku se pozastavim nad cenou, onehda pod clankem o touaregu jsem vznesl kacirsky dotaz proc ne X5 kdyz nestoji o mnoho vic, ma jinej image (chapu ze nekomu to muze byt putna, mne taky, ale kupujicim velkych SUV treba ne, alespon nekterym), je rychlejsi a zere min (ted pro mne prekvapive i servisem nevychazi spatne) a byl jsem presvedcovan, ze rozdil v cene neni maly, ale vice nez maly, konkretne 300-400tis Kc i proto ze priplatky u premie stoji vic nez u VW. Tady me ale tabulka presvedcuje o opaku a jako vysledek vidim 90tis Kc.
Ktera je ta naprosto nutna vybava X5. kterou si musi majitel X5 zaskrtnout co to vyzene o dalsich 300tis Kc nahoru a touareg ji nepotrebuje?
Rozbalit vlákno
45
30. 12. 2014 13:17
Re: Touareg vs X5, cena
Tady jde o to, ze teprve tech 400 tisic navic z X5 udela takove auto, jakym ma byt. Zakladni verze jezdi proste toporne, s adaptivnim podvozkem je to uplne "jinej gang". Takze jo, muzes mit X5 v zakladu, ale casem budes litovat, zes nepriplatil. Navic holobyt dost tezko prodas...
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:20
Re: Touareg vs X5, cena
Ale tahle X5 za 2 mio přece není holobyt.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:25
Re: Touareg vs X5, cena
Jo,jo, tenhle neskutečnej extrémní trapas jménem elektronická měrka oleje má i moje Audi. :-(
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 13:50
Re: Touareg vs X5, cena
no a teploměr vody nedávaj pro jistotu ani za příplatek, ale mužeš se poklikat menu v idrive, což ti zabere 2 minuty jestli je to OK a ještě ne nedozvíš kolik stupnů to orientačně má >:D
A o tom, že by to ukazovalo jaké je napětí (tedy kolik to dobíjí) si můžeš nechat zdát, stejně jako o digi ukazateli rychlosti a u některých modelů německých i o okamžité spotřebě.
Avatar - poterienko
30. 12. 2014 15:53
Re: Touareg vs X5, cena
Zrovna dnes jsem s novou X5 jel a ukazatel teploty byl úplně vpravo u budíků..
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 13:45
Re: Touareg vs X5, cena
Olejovú mierku som nemal ani v kamióne MB pred 10 rokmi. A vieš ty čo? Vôbec mi nechýbala. Všetky kvapaliny a náplne som si vedel mrknúť cez palubný počítač za 2 minútky pred odjazdom.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:52
Re: Touareg vs X5, cena
Chyba elektroniky- tedy když mě auto neupozorní na málo oleje, zničím motor.Do *** s ní!
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 14:26
Re: Touareg vs X5, cena
Tak ano pokazit sa moze vsetko. Dokonca som sa docital, ze to MB namontuje aj do novsich aut za priplatok. Za celu dobu co som s tym jazdil nebol nikdy problem. Chcelo si to len zvyknut a na dobre sa lahko zvyka >:D
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 13:52
Re: Touareg vs X5, cena
Má to jedno vadu na kráse - měrka narozdíl od čidla nikdo nemůže ukázat nesmysl.

Kdežto čidlo jo.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:00
Re: Touareg vs X5, cena
Mno nemôže, ale podľa tejto logiky je v aute nanič elektr. štatér keď kľuka to zvládne tiež, resp. stierače lebo vo V3S ručné fungovali furt atď. Beriem tie rôzne čidlá a elektr. vychytávky tak, že majú užívateľovi spríjemniť a zjednodušiť používanie daného vozidla.
Avatar - Blue Sun
30. 12. 2014 19:27
Re: Touareg vs X5, cena
Ve skutečnosti si pak akorát uživatel říká, jestli ta elektronika fakt ukazuje správně... a naštve ho, když nemá možnost si to zkontrolovat jinak.
Avatar - wakantanka
31. 12. 2014 10:45
Re: Touareg vs X5, cena
no to hej, ale ak to vezmeše realisticky, koľko majiteľov podobných vozidiel (nových) poznáš, ktorí čo len raz otvorili prednú kapotu a skontrolovali si napríklad stav oleja či chladiacej kvapaliny? Moja osobná skúsenosť mi hovorí, že aj tí čo na to boli u áut z 80 - 90 rokov na to zvyknutí a občas to robili aj u áut novších, tak minimálne za posledných 20 rokov proste očakávajú od auta trebárs za 1,5 mil. že len sadnú, natankujú a budú jazdiť. O všetko ostatné sa im postará servis a asistenčná služba.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 14:29
Re: Touareg vs X5, cena
hovorí ten, co jazdil s nakladakom naposledy na vojne. Som ti uz skor napisal, chod a vyskusaj si sofersky chleba. Ci kazdy den sa ti bude chciet a budes mat na to cas, obiehat auto kol dokola a kontrolovat fyzicky okrem pneu aj olej, a ost kvapaliny. Zvlast ked u mnohych nakladiakov musi ist kabina dole. A to ti je napriklad aj v tejto zime ina parada. Proste len zase kecas. V teplej dielni si velky general.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 14:41
Re: Touareg vs X5, cena
>:-[] :yes:
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 14:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 14:56
Re: Touareg vs X5, cena
Jo, jo, jak říkáš. Soused jezdí s kamionem, a před každou jízdou: odklopí kabinu, zkontroluje všechny náplně, vytáhne a zkontroluje svíčky, změří tlaky motoru, obejde všechny kola s momentovým klíčem, potom všechny gumy s manometrem, a nakonec udělá test vzduchotěsnosti plachty. Je docela rychlej, dnes při -9 mu to zabralo jen 2 hodiny.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:05
Re: Touareg vs X5, cena
a čože pred každou jazdou ak si na firme, vezmeš to do dielne, urobíš to rád. Ale nech si to niekto vyskúša niekde na odpočívadle, resp. na kraji cesty či už je zima alebo naopak absurdne teplo.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 15:09
Re: Touareg vs X5, cena
To byla jen ironie..
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:12
Re: Touareg vs X5, cena
je mi to jasné >:D
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 15:09
Re: Touareg vs X5, cena
az na tie sviecky ;-) ( zhavice?) >:D :yes:
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 15:11
Re: Touareg vs X5, cena
Á sakra, máš pravdu, žhaviče >:D
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 15:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:14
Re: Touareg vs X5, cena
videl si ty niekedy niečo novšie ako LIAZ 100, v3S alebo 815?
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
31. 12. 2014 10:41
Re: Touareg vs X5, cena
tvoje otázky a pripomienky tomu nezodpovedajú
30. 12. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 15:03
Re: Touareg vs X5, cena
ha, ha, ha, v živote som nešudil ani s magnetom ani nejak inak. Išiel by som len sám proti sebe. Ale to ty s tvojimi "bohatými" skúsenosťami určite vieš. Ale vidím, že zase keď dochádzajú argumenty - nasledujú ničím nepodložené osobné útoky.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 4hill
30. 12. 2014 15:38
Re: Touareg vs X5, cena
Tebe nenachytá nikdo.. To je všem jasný,rádoby odborníku na otáčení zeměkoule. Dál jak k prvnímu kruhovýmu by ses se soupravou nedostal.. :-!
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 17:51
Re: Touareg vs X5, cena
zas len kecáš a neargumentuješ, z čoho vyplýva že vieš veľký kulový. zas len píšeš o niečom, čo si nezažil, nepoznáš, a demagogicky reprodukuješ len to čo ti niekto niekde povedal. Znalosti o tachografoch si nám predviedol v inej debate takže toto by som na tvojom mieste veľmi nerozvádzal. Keby si ty bol dopravný policajt, to radšej odovzdám svoj vodičák a nechám sa voziť niekým iným.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 22:07
Re: Touareg vs X5, cena
S normálnymi policajtami nemám problém, problém mám s tebou ako s policajtom.
Avatar - wakantanka
31. 12. 2014 10:42
Re: Touareg vs X5, cena
to že možno niekde opravuješ / overuješ tachografy neznamená že sa rozumieš problematike nákladnej dopravy ako takej.
30. 12. 2014 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 19:46
Re: Touareg vs X5, cena
Zasmial by som sa, keby si spadol do toho vreca tiež. Teraz sú tieto tvoje poznámky skôr k plaču. Za každú cenu nepríjemný? Nakazíš aj mňa.
31. 12. 2014 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 1. 2015 15:12
Re: Touareg vs X5, cena
To je jasné, na primitíva zaberajú len primitívne urážky, tie inteligentné si nepochopil. ;-)
30. 12. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
30. 12. 2014 13:42
Re: Touareg vs X5, cena
Známy si teraz nedávno kúpil novú X5 . Na otázku prečo mi odpovedal : Jazdí to perfektne, ovládanie a výbava mi sadli ako * na šerbel a urobili mi takú cenu na ňu, že by som za to mal holý-bosý Touareg. Jasne bola to skladovka a požičali mu ju predtým na víkend. Zrejme aj preto vidieť minimálne u vás na cestách viac X5 ako Touaregov a ML dokopy. >:D
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 12:57
Redakce opoměla ještě jeden fakt
a to který to auto je nejlepší v terénu. A tam zcela jasně vítězí Jeep. Jeho nejslabší stránkou je motor - tedy poklad od VM Motori >:D
Rozbalit vlákno
29
30. 12. 2014 13:19
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Zas ten motor tak špatný není, když ho lehce upravený může používat Maserati. :-)
30. 12. 2014 13:34
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Motor? Naftovy trilitr, srovnatelny s tim co ma konkurence, navic pro nekoho muze byt vyhodou absence EU6 - bez mocoviny a blbustek.

Nebo to snad Baryk vidi jinak a potreboval si jen kopnout, tak jako vzdycky u clanku, kde se zmini FCA koncern? >:-[]
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 13:38
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Motor od firmy, co nemá tradici ve výrobě V6 dieslů mimo užitková vozidla. Od firmy, která měla v 90. letech absolutně tragickou pověst díky motoru 2,5 TD, kterému praskaly řetízky u rovodů a později hlavy válců.

A motor, který ztrácí výkonem a toč. momentem.

Stačí?
30. 12. 2014 13:49
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Přeci neznamená, že když nemá tradici ve výrobě motorů, že daný motor nemůže být slušný. Výkon a točivý moment má plně srovnatelný s konkurencí. Přeci +- 5-10kw a 50Nm není nic tragického, proti těm nejlepším.

Navíc pocitově nám přišel živějsí než VW Touareg a když jsem u něj, tak před facelifem neměl lepší kW/Nm.
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 14:00
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Jo může být super, ale nemusí. Kdo to má vědět, že. Za tak 3-4 roky se ukáže, až budou mít ty kousky najeto 250 000 km.

Ale někdo je třeba pokusná ovce rád, navíc vzhledem ke zminované "slavné" historii firmy VM Motori ty první zákazníky Grandčíra a Themy docela obdivuju...... Já bych teda takovou odvahu neměl být na jejich místě...

Jako člověk motající se kolem Chryslerů a Jeepů kolem 8 let a znajíc jejich uživatele jak osobně, tak z netu mam zhruba přehled o tom, jak na to je starší produkce VM Motori zastoupená jednak proslulými 2,5 TD, tak i modernějšími 2,5 a 2,8 CRD.

A mohu ti s klidem říct, že na motory 2,2 CRD a 3,0 V6 CRD Mercedes to kvalitou nemá.

U těch 2,5 a 2,8 totiž nějak moc často odchází vstřiky a sem tam i nějaké to čerpadýlko.

Zatímco u 3,0 CRD ví akorát o jednom turbu a jednom DPF. Jinak nic. A jediný 2,2 CRD který měl problém byl ten, skterým majitel prorazil olejovou vanu a přidřel to.
30. 12. 2014 14:08
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
To, jestli bude daný motor/vůz v pořádku člověk neví nikdy a nic není zárukou, vždycky se najde někdo, kdo koupi zmetek. Nám treba šílené zlobil predpredposledni passat ... vyhořelé rádio, odešla ŘJ bixenonů a poslední kapkou bylo chování servisu, a přesto neříkám, ze je to šmejd :-)

Doufám, ze nynější 3.0 diesel u Jeepu je již OK a bude sloužit. On stejně kolem těch 100.000km půjde do světa a do té doby je v záruce :-)
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 14:26
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Dá se eliminovat riziko.

A jednou z možností eliminace (tedy krom toho nekupovat diesl, což je nejlepší eliminace ) je ta, že nebudu kupovat nevyzkoušené věci od někoho s blbou pověstí v nedávné minulosti (20 let není zas tak dlouho).

Ale nikomu nenutím, každý svého štěstí strůjce, jak praví klasik.
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 14:36
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Myslim, ze toto je moc prehnany pohlad:
Kyby to tak malo byt, tak by ludia nekupovali BMW, lebo ani nie 10 rokov nazad tam bezne praskali hlavy, alebo minimalne tesnenia pod nimi...
Nekupovali by MB a teda hlavne motory radu OM 251, ktore sa na istu dobu stali synonymom nespolahlivosti a hlucnosti...
A taktiez by asi hodne krutili nosom nad motormi Audi, ktore boli sposobene hlavne "zbrusenymi vackami" na V6 2,5TDi a celkovymi problemami s V8 3,3 TDi ...

Lenze vyvoj ide dopredu, Nemci sa poucili, tak sa tak nejako predpoklada, ze sa dokazali poucit aj Taliani ;-)
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 15:05
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Nedá se říct, že se němci poučili ve všem [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 15:27
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Fuuuuh !!! - takze to, co pocuvam od znameho servisaka, ktory sa specializuje na BMW a MB ( Audi nema rad, ze to je vraj Lego skladacka - moc "jednoduche") je tu potvrdene dalsim maniakom :-O A ako pekne povedal, aj "sproste" TSi je na tom v mnohych pripadoch lepsie :-) No, ono je to asi tou dobou...zlou dobou pre klasicke veci. Dnes frcia "EU definovane" veci 8-s
30. 12. 2014 15:54
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
TSI je jiná story. Tam prostě po 20kkm mohla přijít fatalita. Je to prostě pešek, ale nevěř tomu, že se celej svět spiknul a jen Audi s Caddym vyrábí kvalitu.
Pár aut mám odjezdíno, odvlastníno a tohle je absolutně mimo. Nevěřím podobným slintům ani nadpis...
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 16:01
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Ten článek na D-fens nevypadá, že by byl psanej nějakým troubou.
A bez urážky, ty jako spotřebitel těžko dokážeš posoudit to, co kvalitní mechanik. :-)
30. 12. 2014 16:10
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Bez urážky...jako spotřebitel jezdím. Vyjma předposledního XF měla všechna auta, když šla pryč, nebo o stupínek dál ve firmě výrazně přes 100kkm. V jednom případě dokonce 300kkm...připadám ti jako nýmad, kterej se tím pádem nemá právo vyjádřit a to co někdo tvrdí na netu je víc relevantní? Víš jak a zda udržoval? Víš, zda nechával motor zahřát než mu naložil? Víš jak se obecně k autu choval? Já ne...
Kvalitní mechanik se mi má o auto starat, já jako uživatel jezdím a kupodivo jezdím bez poruch.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 16:49
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Samozřejmě, že máš právo se vyjádřit, já ti ho neberu.Ale ten článek, co tam dost dlouho visí, mi přijde dost erudovanej . Takže podle mě se dá odstřelit a) toho člověka znám, a je to něco jako náš petrumr b) jsem natolik znalej techniky, že můžu říct, že píše blbosti.
To, že ti auta fungují je jistě i dobrým servisem, a jistě i tím, že i u nespolehlivé mrchy se nepoláme každý kus, ale třeba jeden z dvaceti.A hlavně je to statisticky naprosto bezvýznamné. ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 16:27
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Ten článek napsal bejvalej tuner nebo něco takovýho BMW kterýmu típli spoluprpáci. Jak moc je pravdivej nevim
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 16:29
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Takto:
Uz som to tu niekedy davnejsie pisal, mam kopec znamych servisakov a uz aj vyselektovanych na podpriemernych, priemernych a TOP. No a prave ti TOP mi davaju dost kvalitne informacie o tom, co a na akom voze moze byt problem. Takze ten clanok mi len potvrdil tvrdenie 1 TOP servisaka, ktory sa specializuj na MB a BMW. Nic viac v tom nehladaj, ja si svoje skusenosti tiez radsej zbieram osobne, pripadne z mojho okolia znamych, ktori maju s predmetnymi autami skusenosti a povacsinou ma posluchnu a servisuju auto tam, kde im odporucim ;-)
Za tie roky pri roznorodosti ludi ( majitelov roznych znaciek aut ), s ktorymi sa stretavam a po tych XY skusenostiach mojich aj ich, plus tich servisakov myslim, ze uz mozem mat aj svoj realny, neskresleny a objektivny nazor na vec ;-)
30. 12. 2014 16:37
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Kdybych dal na servisáky...nekupoval bych BMW, Audi, M-B nebo Jag...ale jezdil bych Corollou ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 16:40
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Jj do města Prius mimo něj 911 [odkaz] :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 16:46
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Od roku 2004 ( zaciatok vyroby A6 C6) im je ( tim specialistom na Audi - takych mam 2och, plus 1 na sportovejsie modely+Porsche,Lambo...) jasne, ze tej roboty budu mat menej :-) Ale tych starsich este beha dost, tak zatial neskrachovali ;-)
30. 12. 2014 15:51
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Bariku, jak to jen...měl jsem s.rágory od BMW, Audi, teď od JLR. Podle tebe to nejhorší co se dá koupit. Světe div se...jsem zřejmě pán štěstí. Nikdy!!! jsem podobný problémy neměl. O auta pečuju spíš kosmeticky, ostatní je věc servisu. Podobný kydy nechávám votroubkům, který se podle mě neumí k technice chovat a zprasili by cokoliv.
A ty jim přikyvuješ ;-) Bravo chlapče :-) :yes:
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 15:57
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Všechno zprasí majitele, servisy a výrobce NIKDY za nic nemůžou a k závadám, které nemaj s předepsanou údržbou co dělat(všechnx mé závady Jag a BMW) a majitel je nemůže zničit se vtipně nevyjadřuješ.

Tak co s tebou, chlapče. >:D
30. 12. 2014 16:05
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Problém je, že jsi kupoval vylítaný hujdy a te'd se tu stavíš do pozice rozhodčího, co je a není spolehlivý. Já tu prezentuju skutečnost prvního majitele, pravidelnýho servisu a běžný péče.
Co je relevantní si každej odpoví sám :-)
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 18:04
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Jaguar byla desne vylitana hujda co mela najeto 100 tis, za posledni 2 roky nez sem ho koupil nsjel 6 tis km a sedacky vzadu jak z fabriky a vpredu skoro zanovni.

Jenze to bylo takovy malo aro- kdyz to jelo, nejlepsi auto co sem mel. Ale muselo byt leto. V zime to bez opravy fucelo ledovej vzduch a nestartovalo to vinou vecne vybity baterky.

Takze tak. Je otazka zda mi nejlpsi ato, ktery funguje jen na svatek velkyho nikdase anebo neco min dokonalyho co funguje spolehlive furt.
Bmw byl trosku jinej pripad - to melo pravda taky zavady, ale na jeho obdanu ne tak fatalni a vzdy nastarovalo a krom ty klimy a steracu fungovalo a jelo. prodal sem ho neb se mi v nem blbe jezdilo....moc tvrdy.....sedacky mi na dlouhe trasy nesedly a cely me to rychle predtalo bavit.
30. 12. 2014 18:20
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Mam druhy XF a bez problemu. Takze budto sla tolik spolehlivost nahoru, nebo se proste vyplati koupit novy :-)
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 20:04
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Asi spíš šla spolehlivost postupně nahoru. Moje XJ bylo proti XJ z konce 80.let ještě luxus. Tam prý nefungovala půlka věcí...
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 20:24
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
To neřikáš celý. Půlka nefungovala v lichý dny a půlka v sudý :-)
Avatar - Barrichello
30. 12. 2014 20:36
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
To víš. Lucas, to byla taky v 80 letech firma, co dělala samý spolehlivý věci >:D
30. 12. 2014 15:47
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Nezkoušej to...pustil jsi se do diskuze s demagogem. Nic neřeš a jezdi. ;-)
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:50
Re: Redakce opoměla ještě jeden fakt
Projeď se v Ghibli dieselu a pak na ten motor kydej... Jasně, v Jeepu víc rachtá, méně jede atd., protože trochu zaspali, ale teď už se docela vytáhli, ne? Nepodceňuj Italy ;-)
Avatar - Guttalax
30. 12. 2014 13:00
Rada nad ....
Tady by mohl poradit Gilgit. ;-)
Rozbalit vlákno
5
30. 12. 2014 13:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Guttalax
30. 12. 2014 13:25
Re: Rada nad ....
Jak jsi dokázal jedním prstem mi dát 3 palce dolů? >:D
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:28
Re: Rada nad ....
Jeden byl ode mě ;-)
Avatar - Guttalax
30. 12. 2014 13:35
Re: Rada nad ....
Já ti dám nahoru. ;-)
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:39
Re: Rada nad ....
Někdy vrátím ;-)
30. 12. 2014 13:02
Grand Cherokee
Pročetl jsem článek a minimálně u Grand Cherokee mají pánové z Auto.cz nějaké chyby. V tabulce je uvedena verze Summit ... ta standardně jezdí na 20" kolech, ne na 18" jak je uvedeno. Dále se nepřipláci 35.000Kc za navigaci, opět je ve standardu. Bezklíčkové otevírání a zavíráni je také standard a ne že chybí. Dále bych ještě upozornil, ze Jeep má také servisní balíček na 5 let/ 100.000 km, ve kterém je i 1x výměna brzdových destiček a kotoučů. Tento balíček je možné dostat i zdarma. Jako bonus dával Jeep zdarma poukaz na Jeep Academy, kde vám profíci ukážou, co vaše auto umí (to je taková drobnost, ale potěší).
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 13:19
Re: Grand Cherokee
Dobrý den,

děkuji za upozornění. Připletla se mi tam jedna z verzí tabulky, kdy se ještě počítalo s výbavou Laredo, ale ta spoustu prvků nenabízí. Už jsem to opravil ;-).
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 13:28
Re: Grand Cherokee
To že ty chyby sou skoro vždycky ve prospěch koncernu je fakt jen náhoda? :-)
Avatar - Dzakobo
30. 12. 2014 13:53
Re: Grand Cherokee
Asi má koncern přehlednější tabulky. Ordnung muss sein! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 14:19
Re: Grand Cherokee
Noooo, keby aspon to platilo pre "koncern.cz" - dokonca sa tu v nedavnej minulosti vyskytli chyby 2x Audi v tabulkach o motoroch, nakolko sa jednalo o FL modely, ale Ceske zastupenie ich este na strankach nemalo a tak si si o FL Q3 mohol citat o motoroch z este pred FL verzie 8-s ( z mojho informacneho zdroja uz pritom vyplyvalo, ze dany motor bol vyradeny z ponuky a nahradeny inac naladenym...)
Takze jednoznacne by som riesil technicke parametre priamo od vyrobcu - zatial najosvedcenejsie - stiahnut nemecky katalog a riadit sa podla neho. Aj ked...aj tam je 1 chyba ked pri Passate TDi 190 PS 4Motion su pisane spotreby(?) v riadku pre manualnu prevodovku, ale tato ma DSG :*)
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 14:00
Re: Grand Cherokee
Myslím, že máte na situaci nezdravý pohled. Pokud si porovnáte vybavu základní verze, začne vám to dávat smysl. Proto je také článku uvedeno, že jsem později vybral nejvyšší výbavu, která má všechno ve standardu, ovšem až na ty chyby v tabulce, které jsem již dal do pořádku.

V článku není napsáno, že Touareg je nejlepší, ale že i přes "lidový" název, jak bylo uvedeno v diskusi k článku o multimediálních systémech, se může rovnat s prémiovou konkurencí. A to vyvrátit nelze. Pokud byste se přenesl přes tento fakt, viděl byste, že Jeep má nejlevnější servis, celkově je nejlevnější, a v terénu toho zvládne nejvíc.
Avatar - Hammunasakra
30. 12. 2014 14:28
Re: Grand Cherokee
Díky za obsáhlý vysvětlení a mohl byste teď ve stručnosti odpovědět na mou otázku? :-)
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 14:39
Re: Grand Cherokee
Když napíšu, že je to náhoda, tak si na tom někteří diskutéři dost smlsnou. Když napíšu, že ne, nebudu mluvit pravdu.

Spíše jsem jenom překvapen, že ty chyby nestavíte na úkor ostatních porovnávaných aut :-)
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 14:47
Re: Grand Cherokee
Honzo, v testu ale nepíšete, že je v terénu Jeep nejlepší, píšete, že se mu Touareg vyrovná.Takže?
Jinak oceňuji (na rozdíl od kolegy Sochora) klidné odpovědi :yes:
Avatar - AUDIRS6
30. 12. 2014 15:06
Re: Grand Cherokee
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 15:13
Re: Grand Cherokee
Jeep je v terénu nezmar a budí lepší dojem než Touareg. Možná je to tím, že "Jeep je zkrátka Jeep" a nějak se to od něj očekává. Na druhou stranu Touareg projel totéž, přestože je to "jenom" Volkswagen. Z mého pohledu mu trochu kazí pověst jeho řidiči. V Grand Cherokeem totiž nikdy dvacetiletou blonďatou žábu neuvidíte, je to auto pro chlapy :-) .

Trochu kostrbaté, ale nějak takto to vidím.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2014 15:48
Re: Grand Cherokee
Hmm. Ale základní problém je v tom, že tahle auta vlastně do terénu nejsou stravěná - tak proč je tam zkoušet?
V testu projedou to samé, protože je nikdo skutečně nevyzkouší - žádnej prodejce Vás nepustí s předváděčkou a bez znalosti Vašich schopností do opravdového terénu.
A když se začne "lámat chleba", tal ten Jeep projede opravdu víc... i když na konec na druhé straně lesa vyjedou jen stará Toyota a Land Rover.

;-)
Avatar - S8
30. 12. 2014 13:32
Re: Grand Cherokee
Nezlobte se na mě, ale do tabulky servisu smíchat ceny s DPH a bez DPH a dát tam hvězdičku, že jsou některé ceny s DPH, to už je opravdu moc.

Napište mi adresu, pošlu Vám kalkulačku a návod, jak odečíst / přičíst DPH, aby ty ceny byly porovnatelné, případně mi to vždycky pošlete, já to za Vás spočítám, když je to tak únavné....
30. 12. 2014 13:39
Re: Grand Cherokee
Tak to je fajn, ze jste to dodatečně upravil. Ještě jsem koukal, že nemáte uvedeno tažné zařízení. Pokud Vás to zajímá, nám bylo nabídnuto odnimatelné za cca 25.000Kč, které jsme nakonec dostali "zdarma" stejně jako již výše uvedený servisní balíček 5let/100.000km. Naopak nám nebylo doporučeno el. ovládané tažné zařízení za cca 45.000kc, se kterým jsou prý problémy. Chápu, ze jste toto nemohl nalézt, jelikož tyto položky v ofic. ceníku nejsou.

Rád bych se ještě vyjádřil k poznámce ohledně chybějící normy Euro6. Nejsem si jistý, že je to u Jeepu nevýhoda. Většina aut s euro6 normy dosahuje pomoci vstřikování močoviny AdBlue. Nic proti, ale mě by to poměrně otravovalo dolévat co cca 15.000km, ať už sám nebo v servisu.

Co by mě naopak hodně zajímalo, tak to, jaké jsou reálné prodejní ceny těchto vozů. Treba já poptávat Jeep GCh a VW Touareg, a přesto, že ceníková cena byla u VW 1.950.000Kč, prodejní se nakonec rovnala Jeepu, tzn. 400.000,-Kč dolu. Mohlo by to být celkem zajímavé srovnání, za kolik jsou prodejci reálně ochotni daný vůz prodat. Stačilo by danou konfiguraci vozu zaslat cca 5 prodejcům a hned by jste měli srovnání.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:42
Re: Grand Cherokee
Chtít reálný neceníkový ceny je dost mimo. Obeslání 5-ti prodejců určitě není zárukou zjištění nejlepší ceny. Myslím, že ceníkové ceny jsou pro porovnání naprosto v pořádku.
30. 12. 2014 13:55
Re: Grand Cherokee
Pro tabulkové srovnání jsou ceny určitě v pořádku. A 5 největších prodejců opravdu stačí obeslat, pokud ne, tak treba 10. Je to práce opravdu na chvíli.

Mě reálná prodejní cena zajímá a to z toho důvodu, ze když chci auto za 1.5 mil. Kč, tak jsem rovnou vzdaval auta za 2 mil. Kč. Ale když jsem nakonec zjistil, ze i auto za 2 mil. Kč se dá koupit za 1.5 mil, tak to bylo příjemné překvapeni a hned byl větší vyber.

Já to mám proste tak, ze když mám určitý obnos, tak nekoukam na auto zdánlivě mimo jeho dosah. Proto mě reálná cena celkem zajímá.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 13:58
Re: Grand Cherokee
To chápu. Ale když tu budou uvedený neceníkový nabídky, kde kdo je bude a)zpochybňovat jako nereálně nízký nebo b) uvádět, že on dostal nabídku mnohem nižší.
Zbytečný.Každý si svou cenu může vyjednat sám.
30. 12. 2014 14:16
Re: Grand Cherokee
Samozřejmě ty ceny nemůže pak člověk brát jako dogma. Ale pro představu, je to dobrá pomůcka. Jak uz jsem psal výš, ani by mě předtím nenapadlo koukat na o čtvrtinu dražší auta, ale realita je pak taková, ze si muže člověk koupit za stejnou cenu a stejně vybaveny x5/ml/jeep/vw, podle ceníkových cen by to spoustu lidi ani nenapadlo.
Avatar - _Karel_
30. 12. 2014 14:21
Re: Grand Cherokee
Ty nabídky se stejně často mění (viz škoda 2013 a 2014) , možná že tu X5 o čtvrtinu levnější bys loni nedostal, a možná bude jinde za měsíc za 1,3?
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 14:11
Re: Grand Cherokee
Jeepa na "dřevo" , ale cena byla stejna jako přes leasingovou. To je treba u koncernu jinak :-) Je to kupovany na firmu jako klasicky osobák. V TP je firma a jsme první majitel, je to úplně novy auto.
30. 12. 2014 15:56
Re: Grand Cherokee
Jaký má vliv většina dotazů co jsi napsal na kupní cenu??? Myslíš, že jsi tu jedinej, kdo si kupuje nový auto? ;-)
30. 12. 2014 16:14
Re: Grand Cherokee
Proč bych měl být jedinej, kdo si kupuje nový auto? Nic takového jsem nepsal. Jen jsem psal, že by to bylo fajn, tam takovou cenu jako berličku pro jakéhokoli kupujícího uvést. Napsal jsem snad jasně, že mě ani nenapadne koukat na auta v ceně např. 2 miliony, když chci utratit max. 1,5 milionu. Ale když jsem to jednou zkusil, tak jsem zjistil, ze i poměrně ceníkově dráhá auta se dají v reálu koupit za úplně jinou cenu. Určitě nejsem jediný, koho dříve nenapadlo koukat na taková auta a zjištění, že i na luxusnější auta je možné získat velkou slevu, daný výběr hodně rozšíří.
30. 12. 2014 16:15
Re: Grand Cherokee
Reagoval jsem na Petrumra ;-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 17:34
Re: Grand Cherokee
Ne...oteviraka ;-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 17:54
Re: Grand Cherokee
Ne, tam kde prodavaji auta, ktera chci. Maji vystupovani a slusnej servis :-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 19:56
Re: Grand Cherokee
A ja zase hej. Ale najprv som si vybral predajcu podľa Webpajovho recetu. ;-)
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 17:36
Re: Grand Cherokee
Nad 20k EUR uz obalky neplati :-) . Nepoznal jsem za poslednich x-let rozdil mezi primou platbou a financovanim z pohledu kupni ceny.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 17:49
Re: Grand Cherokee
Kupni cena je vec jedna, cena financovani prece druha ;-) . Sam musis uvazit, zda rozdil dokazes zhodnotit, nebo radsi platis okamzite.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 12. 2014 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 12. 2014 11:51
Re: Grand Cherokee
Limit na platbu v hotovosti byl 15 tisíc € a od 1. prosince 2014 je myslím snížený na 10 tisíc €.
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 13:50
Re: Grand Cherokee
V ceníku je pouze příprava pro tažné zařízenía ta v tabulce je. Upřímně řečeno se ani nedivím, že mi tažné zařízení nebylo nabídnuto. Z pracovníka Imofy jsem totiž ani málem nedostal ceny za servis.
30. 12. 2014 14:01
Re: Grand Cherokee
Ano příprava tam je a je ve standardu. Podle mě je ji myšlena příprava elektriky. S Imofou mám také špatné zkušenosti ještě z doby vlastnictví Fiatu, takže asi vše při starém.

Jinak já za sebe mohu doporučit prodejce Jeepu v Brně. Zanechal výborný dojem. Mluvil na rovinu o cenových možnostech prodeje Jeepu, chválil konkurenci a to mě hodně překvapilo. Většina ostatních prodejců se ptá, jaké další auto k nákupu zvažuji a pak vychvaluje, co jejich umí lépe atd.
Avatar - petrumr
30. 12. 2014 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Informátor
1. 1. 2015 23:23
Re: Grand Cherokee
Imofa má obecně hodně nevalnou pověst, měl jsem s tím osobní zkušenost :-(
Avatar - donPedro
30. 12. 2014 13:32
Co koupit?
Jak prosté milý Watsone ....... něco od britsko/indické automobilky Land Rover :-)

PF 2015
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
30. 12. 2014 13:41
Ceny servisu
Servis - Ceny servisních prohlídek u vybraných pražských prodejců ..... u Mercedesu je 6 letý servisní paket = servis zadarmo. Krom brzdového obložení a stěračů člověk nic neplatí. Tak nevím, odkud jsou vycucané ty ceny.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Honza Mička
30. 12. 2014 13:53
Re: Ceny servisu
Dobrý den,

ceny jsou od servisních techniků firem, které jsem uvedl v článku. Spousta zákazníků si auta nekupuje pouze na 6 let, proto tabulka s cenami.
Avatar - Magister
30. 12. 2014 23:47
Re: Ceny servisu
Myslím, že drtivá většina zákazníků Mercedesu má auto méně než 6 let. Kromě toho za 6 let budou ceny úplně jiné. Servisní paket je jedna z hlavním předností Mercedesu, na kterou u nás konkurence zatím nemá odpověď. Souhlasím se Sirem.. ty ceny by měly být jednoznačně 0!
31. 12. 2014 11:56
Re: Ceny servisu
Zkus se zeptat i u konkurence. Odpověď tě možná překvapí.
31. 12. 2014 14:36
Re: Ceny servisu
6 rocny bezplatny servis ktory si este mozes za prijatelnu sumu rozsirit i na 6 rocnu zaruku poskytuje na Slovensku len Mercedes Benz. A k tomu este bonus, 3 rocne havarijne a zakonne poistenie ! Jednoznacne najlepsia alternativa u premioviek !
30. 12. 2014 13:46
PR
Aspon to oznacte PR. Tie keci v clanku su take slizke, ze sa kazi monitor.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Informátor
1. 1. 2015 23:24
Re: PR
Tak to je škoda, že si pod stromečkem neměl novej, co se nekazí :-)
30. 12. 2014 15:04
Jediná správná volba ...
Nemyslím si, že je potřeba nějak zdlouhavě porovnávat, ať už z hlediska technického nebo nákladového, tuhle skupinu aut. Tady jde o zařazení se do elitní skupiny lidí, tedy jedinou správnou volbou (v kategorii nesmyslných aut) pro chlapa je X5. Q7 a ML jsou pro baby, Range, Jeep a ostatní pro lidi, kteří se chtějí odlišit .... Tuareg pro kupce lidových vozů a ostatní spořílky všeho druhu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2014 15:33
Hmm, ale aspoň už se ani nesnažíte tu oddanost VW skrývat.
Jinak vám v tomto srovnání chybí to nejlepší: Land Rover Discovery.
Levnější, schopnější... a útulnější.

:-!
Rozbalit vlákno
1
31. 12. 2014 12:00
Re: Hmm, ale aspoň už se ani nesnažíte tu oddanost VW skrýva
Mám takový pocit, že vzali čtyři modely s nejpočetnějšími registracemi v ČR.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2014 15:40
Ale jinak pořád platí, že pokud potřebuju pohodlné auto, co
a nepotřebuju omračovat sousedy, tak si koupím Land Rover Freelander... a za polovinu peněz dostanu lepší užitné vlastnosti - s vyjímkou té působivosti na parkovišti.

>:-[]
Rozbalit vlákno
3
30. 12. 2014 16:19
Re: Ale jinak pořád platí, že pokud potřebuju pohodlné auto,
Freelander určitě není lepším autem než zmiňovaná čtyřka. Až poslední FL z něj udělal dostatečně dobrý auto, aby se s ním dalo jezdit. Předtím jsem to nedokázal.
Přesto zůstal nekultivovanej 2,2d, užitkovější charakter a obecně zastaralá koncepce.
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2014 18:30
Re: Ale jinak pořád platí, že pokud potřebuju pohodlné auto,
Píšu lepší užitné vlastnosti... to je jasný, že je to jiná liga.
A řádek víš píšu, že liga s těma uvedenýma je Discovera - a i ta vyjde pořád levněji.

Ale jinak je mi to v zásadě jedno - tohle neřeším.
;-)
31. 12. 2014 05:18
Re: Ale jinak pořád platí, že pokud potřebuju pohodlné auto,
Discárna je specifická a na ní člověk musí mít náturu...je poslední svýho druhu, nová už bude SUV.

Možná škoda, ale na to prodeje a zisk nehraje ;-)
4. 1. 2015 21:08
Hloupý promo článek
Článek srovnává neprémiový vůz sprémiovými za účelem jej "povýšit". Férově jste to měli srovnat s nějakým Fordem, Opelem, Renaultem a Toytou ...
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2015 22:36
Luxusni SUV
Pridam jeden poznatek ktery tady nezaznel a pritom stacilo se zeptat u prodejcu. Jeep grand cherokee bude mit od 2015/3 mesic EURO 6. takze si myslim ze z tecto SUVEcek by vychazel nejlepe jeep grand cherokee. Redaktori se musi trochu snazit kdyz chtej psat nejake info o autech.
Bude priblizne asi 5 mesic v CR. podle prodejcu. :-)
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2015 18:31
co koupit
JEste jeden poznatek, Kladno Smazik uz prodava jeep grand cherokee s EURO 6, ikdyz se jeste nevyrábí. Jsou s predstihem. >:-[]
Rozbalit vlákno
0