Novinky
Glaukos
2
pokud se nepletu, tak SsangYong už patří Mahindře
Přejít do diskuze
no - nestydím se za něj.
Ranný feudalismus podepřený komunistickou ideologií... a k tomu rutinní způsob získávání know-how obyčejnými krádežemi mi jako důvod k averzi úplně stačí.
Dělal jsem pro Rovera, když ho Číňani kupovali - takže o tom něco málo vím.
I v mé současné profesi jsem byl někilkrát kontaktován. Z různých zemí - ale pro Čínu je ten přístup "ukradni, využij a běž dál" velmi typický...
Takže ano, za svým názorem si stojím.
Howgh.
Ranný feudalismus podepřený komunistickou ideologií... a k tomu rutinní způsob získávání know-how obyčejnými krádežemi mi jako důvod k averzi úplně stačí.
Dělal jsem pro Rovera, když ho Číňani kupovali - takže o tom něco málo vím.
I v mé současné profesi jsem byl někilkrát kontaktován. Z různých zemí - ale pro Čínu je ten přístup "ukradni, využij a běž dál" velmi typický...
Takže ano, za svým názorem si stojím.
Howgh.
Ne, nenadchlo... nemám to prostě rád.
Kdysi jsem tady psal něco o znásilněné sestře...
😉
Mám averzi jen vůči Číně. Kdyby je vlastnila ta Mahindra, tak mi to vadí výrazně méně...
Kdysi jsem tady psal něco o znásilněné sestře...
😉
Mám averzi jen vůči Číně. Kdyby je vlastnila ta Mahindra, tak mi to vadí výrazně méně...
Rozumím tomu. Osobně zrovna proti MG nemám nic. Dokonce se mí i zamlouvá. Takové MG 6 je vcelku povedený kousek. Trojka mě už moc nenadchla.
Ničeho britského se bát nemusíš. MG má z UK jen ten název, co si čínská automobilka SAIC koupila.
SSangyong patří společnosti Mahindra, to neznamená, že by nemohli použít jejich techniku, vždyť v dnešním automobilovém průmyslu to je normální věc. Pokud se dohodnou o používání techniky místo čínského kopírování o nic nejde.
ale vím, že je to jen můj osobní problém.
Teda - možná je nás víc, ale rozhodně se to netýká všech.
😒
Teda - možná je nás víc, ale rozhodně se to netýká všech.
😒