Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot Partner Electric: Nad očekávání

S elektrickým partnerem jsme ujeli 3500 km. Překvapilo nás mnoho věcí, ale zejména reálný údaj výrobce o spotřebě elektřiny a dojezdu.
Zpět na článek
2. 1. 2015 09:18
2. 1. 2015 10:27
2. 1. 2015 10:53
2. 1. 2015 11:05
2. 1. 2015 11:10
2. 1. 2015 11:26
2. 1. 2015 11:47
2. 1. 2015 12:03
2. 1. 2015 12:56
2. 1. 2015 13:36
2. 1. 2015 11:37
2. 1. 2015 12:04
2. 1. 2015 11:08
2. 1. 2015 11:48
2. 1. 2015 13:51
2. 1. 2015 15:33
2. 1. 2015 16:18
2. 1. 2015 15:35
2. 1. 2015 16:19
Avatar - petrumr
2. 1. 2015 09:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
2. 1. 2015 10:27
Re: ok
za 5 let to bude o 200tis min
z tyhle techniky putinoj naskakuje koprivka
2. 1. 2015 10:53
Re: ok
pri tech zarukach se toho moc zatim Putin bat nemusi, zaruka 5 let nebo 50tisic km je smesna zaruka, tech 50 tisic totiz takova dodavka najede klidne behem 1 roku, jak je vidno tak vetsina automobilek zatim nestoji oto, aby elektromobily uspeli, a to i cenou ktera je proste premrstena

pro porovnani, naftovej Partner je o asi 425tisic levnejsi, a krom baterek tam proste nic drazsiho bejt nemuze, takze ta vyssi cena odpovida jako by 1kWh baterie prisla na 18850 korun, to je $856, pritom prumerna cena baterii pro elektromobily se pohybuje okolo $400, tedy naproto sileny rozdil, tento Peugeot by byl mel stat tak do pul milionu, ale spise jeste min, pak by mozna obhajil sve parametry a zaruky (jen pro predstavu, u Leafu a e-NV200 maji cenu baterii za 1kWh na mete cca $375 a to maji lepsi zarucni podminky a lepsi snad uplne vsechny parametry, oproti tomuto Peugeotu je pritom e-NV200 drazsi asi jen o 30 tisic, a pritom je e-NV200 jeste odost lip vybavenej)

rozumnej clovek v CR pokud tedy uvazuje o elektricke dodavce, tak se tomuto Peugeotu vyhne obloukem

mnohem zajimavejsi je to v domovske Francii, tam Peugeot Partner Electric vychazi na cca 14tisic euro, stejne jako konkurencni Nissan, a Frantik da asi vetsinou prednost domaci znacce
2. 1. 2015 11:05
Re: ok
však pisu ze to pujde dolu jakmile se to zacne vyrábět, prodávat a bude konkurence
20kWh akumulator co tam cca je bude stat během par let 100tis kc
az bude konkurence, není důvod aby podobny auto stalo vic jak 350tis, spis min.
a pak to zajimavy bude.
ale jako kazda novinka to je drahy.
mozna bys moh pamatovat na nastup mobilních telefonu nebo placatých televizi a na ty z dnešního pohledu sileny ceny ..
2. 1. 2015 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 11:26
Re: ok
mozna jsi za posledních 100 roku nezaznamenal zdrazeni ropy minimalne o 1 rad, pokrok v akumulátorech a v elektronice ..
2. 1. 2015 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 12:03
Re: ok
nikdy me neprastane fascinovat když ctu, jak ceskej pepik presne vi, ze ty tisice inzenyru a manazeru po celym svete jsou ve slepe ulicce ... >:D
2. 1. 2015 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 13:36
Re: ok
v tom pripade se ti omlouvam, ze sem si ten vic jak stoletej nastup elektromobilu jak pises vysvetlil tak, ze ... porad nic...
3. 1. 2015 13:01
Re: ok

TO JE VON [odkaz] MÉHO SRDCE ŠAMPIÓN ;-)
Ale jesi si chcete vybrat jinej není nic snadnějšího než KLIK [odkaz]
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
2. 1. 2015 11:37
Re: ok
Peugeot neni zadna premiovka aby se dala opodstatnit vice nez dvojnasobna cena akumulatoru oproti konkurenci, jak jsem psal, tento Peugeot ma cenu za 1kWh baterie v cene cca 850 dolaru, kdesto konkurence je ma za cca 400 dolarech, vidis ten rozdil?

ten akumulator co tam je dnes, se jiz dnes da poridit za polovinu ;-) to je problem tohoto Peugeotu
2. 1. 2015 12:04
Re: ok
nechapu ze te to trapi.
jestli někdo nabízí podobnou elektrickou dodavka vyhodneji, tak by byl blazen aby koupil tuhle od pazouta.
a jestli to nikdo nenabizi a je na tom 100% vejvar tak predpokladam, ze i ostatní budou chtit vydělat a cena pak pujde dolu na tu pulku
2. 1. 2015 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
2. 1. 2015 11:48
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
2. 1. 2015 13:51
Re: karta
CEZ karta [odkaz]

a Tesla ma nabijeni na Superchargerech zdarma jen pro majitele Tesly S 85 , P85(jiz se neprodava), 85D a P85D, u nejnizsi varianty s 60kW baterii si to muzou zakaznici dokoupit za $2500/€2100
Avatar - petrumr
2. 1. 2015 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 16:18
Re: karta
netusim jak to maji delane, ale neni nic snazsiho nez to mit jako soucast palubniho systemu ktery to snadno rozpozna, takze bud je to jako funkce v aute kde to je bud aktivovane, nebo neni, a nebo je to soucast stojanu kde pri spojeni se muze pred zapocetim dobijeni zjistit treba vyrobni cislo vozu a zda ma zakaznik sluzbu aktivni, kabelu je jedno zda ponem jede elektrina , data, nebo oboje naraz
Avatar - petrumr
2. 1. 2015 15:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 1. 2015 16:19
Re: karta
no tak si zjisti jake maji podminky u eon
Avatar - Little Boy
2. 1. 2015 22:28
Zpatky do reality
Vic fer by bylo prepocist naklady na kilometr s realnou cenou elektriky (doma platim za nedotovanou elektriku silenych 6kc / kw ve ktere sponzoruju tyle zeleny nesmysle :(( ), predstava ze pichnu auto na stanici a zbytek cesty dojedu sockou je nic moc (kdo z vas ma stanici na akcni kartu u baraku...). Pripadne zevlovat kazdej den pul hodiny na rychlodobijeci stanici je taky opruz. Jak se s tim jezdi ted v zime? Proc mam pocit ze v tohmle clovek bude pet mesicu v roce klepat kosu a dalsich pet mesicu jezdit s vyplazenym jazykem z okna. Predstava ze si pustim klimu / zatopim a kvuly tomu nedojedu, zustanu stat a volam odtahovku je naprd. Pripadne sebou vozit v kufru benzinovou elektrocentalu (top gear + jejich geof), super kara. Tohle jsou zbytecne krece a nema cenu se nejakym elektromobilem trapit do doby nez se prokopne pouzitelej akumulator el energine.
Rozbalit vlákno
5
3. 1. 2015 09:33
Re: Zpatky do reality
kde to zijes ze platis za kW 6 korun? kdys se kouknu do vyuctovani tak nejdrazsi pasmo mam napsane jako 5162 za MWh, ale pri mem tarifu mam nyni 4728 za MWh, a v pripade ze bych mel spotrebu vyssi (treba s elektromobilem) tak by byla cena 4238 za MWh, a to nepocitam s tarifem ktery nabizi pro topeni elektrinou ci vyuziti elektriny k mobilite, tam je tarif jeste nizsi, ale cena je na informacich pri zavolani na infolinku

stanici CEZu mam od baraku asi 500 metru, druhou asi 600 metru a treti od jine spolecnosti na parkingu obchodaku asi 2km ktera je zcela zdarma pro zakazniky toho nakupaku

a nedotuje se nic, cena elektriny se odviji od ceny stanovene na burze za silovou elektrinu, navic cena elektriny loni klesala a klesat zrejme bude i letos

a imho tohle je dodavka, tedy uzitnove auto, auto co bude jezdit ve meste, takze dany zakaznik a uzivatel takoveho auta asi musi vedet jestli se mu takove auto vyplati, nebo ne (po Praze jiz par elektrickych dodavek jezdi, Nissanu e-NV200 jsem jiz nekolik potkal)
Avatar - Little Boy
3. 1. 2015 10:48
Re: Zpatky do reality
ja do toho pocitam i pausalni platby za elektromer a pak vyjde tahle castka, pausal tvori asi 20% ceny :/
Pokud redaktori v testu pocitaji s nakladama 9000kc / 150k km (0.34kc / kwh!!), tak to asi nebude NEDOTOVANA cena kdyz elektrarna vyrabi elektriku kolem 1kc / kwh, mysli trochu. A i presto to vychazi jako nejdrazsi zpusob dopravy....
Stanice pul kilaku od baraku je na hranici dochazkove vzdalenosti, nedejboze kdyz ma clovek naklad, presne to komplet diskvalifikuje tenhle typ "mobility". Elektromobil musim bejt schopnej dobijet ze zasuvky v baraku, jine zpusoby me neoslovuji / nezajimaji at jsou dotovane jakkoliv.
Jsem si vedom ze to je dodavka, proto jsem nezminoval hromadu dalsich nevyhod elektromobilu (typicky dalnice) ktera ho dale potapi vuci klasice. Je to proste moc jednoucelny dopravni prostredek vhodny max pro pozery.
3. 1. 2015 12:58
Re: Zpatky do reality
kam ty na ty cifry chodis covece? 1kc / kwh, muzes tuhle cifru dolozit, nebo sis ji ted vycucal z palce u nohy? (mam v tomhle celkem prehled a ujistuju te, ze kazdej typ elektrarny ma vyrobni cenu za kW jinou) takze odtebe cekam ze to dolozis fakty a nejlepe odkazy na poradne zdroje :-)

a k tomu dalsimu, ty parkujes na benzince? pac nikdo nikoho nenuti parkovat elektromobil u dobijeciho stojanu, ja nevim jak ostatni, ale ja to delal tak ze jsem to pichnul na nabijeni u nakupaku, nakoupil, vyridil si ve meste co potreboval, dosel si na obidek (mezitim se auto nabelo), ale parkoval jsem normalne u baraku, casto tak 5-10 metru od naseho vchodu, a to byl osobak

a ted dodavka, casto firemni zalezitost, prez noc to stoji v arealu a nasava elektrinu ze zasuvky, no a prez den to pak drandi po meste treba jako auto zasilkove sluzby nebo rozvoz zbozi
Avatar - Little Boy
3. 1. 2015 16:44
Re: Zpatky do reality
ty si trotl a uz me nebavis, cena silove elektriny:
[odkaz]

Protoze mam auto na jezdeni a ne na saskovani u stojanu, na benzinku jezdim jednou za tyden a stoji me to pet minut casu, na dalnici jezdim v levem pruhu a nemusim resit zda me vydrzi benzin na cestu do cile, obcas totiz jedu dal nez 170 kilaku :/
V -20 se nemusim bat ze nedojedu ani tech 110 kilaku co dene jezdim a k tomu mam v aute teplo. V lete tam zase mam prijemny chladek.
Pred firmou ani pred barakem dobijeci stojan nemam a urcite nemam chut dene jezdit na hodinovy obed nekam ke stojanu. Musis bejt hrablej masochista, pokus se prizpusobujes autu a navic za to platis vic penez nez overena pohodlna klasika. Elektromobil bez dotovanych cen elektriny nedava ekonomicky smysl a nedava ani smysl ekologicky kdyz se elektrina stejne vyrabi z fosilnich paliv.
Posledni vec absurdni skladanky je samotne litium potrebne pro vyrobu akumulatoru, pomerne vzadny to kov. Rocni svetova produkce litia by stacila s bidou na vyrobu pul milionu elektromobilu, k tomu neni co dodat.
3. 1. 2015 18:20
Re: Zpatky do reality
tak ted nevim jestli to myslis vazne nebo jsi mirne jednoduzsi ? je ti jasne ze jsi sam dal dukaz ze ani prodejni cena alektriny na burze nedosahuje k 1 korune za kW, a je ti jasne ze i tak natom musi firmy co ji vyrabej jeste vydelat?

tak abys byl v obraze, tak pokud je cena za 1MWh cca 900 korun, tak to znamena ze se 1kWh prodava za 0.9 koruny, takze pokud by firma vyrabela 1kW za 1 korunu jak jsi napsal vejs, tak by na kazdem prodanem kW prodelala presne 10 haleru ;-)

zbytek netreba komentovat, je to kazdeho preference ;-) nekdo holt saskuje s Teslou u dobijeciho stojanu a nekdo holt s benzinakem/naftakem u jineho stojanu na benzince, kazdej jsme holt jinej no :-)

vyrobu elektriny nech na jinych, a to vcetne jeji ekologicnosti, je zjevne ze otom vis uplne, ale uplne kulove :-!