Když zmiňuješ dojezd ve městě, asi by se slušelo taky dodat, že po městě se jezdí padesátkou a málokdo najezdí po městě za den víc než 50 km. Z čehož vyplývá, že čistě
po městě budeš tankovat jednou za týden.
A které auto v téhle kategorii má nějak významně větší nádrž?
a aka je vlastne spotreba tohto auta v meste na 100km? asi si nevychadzal si z cisla v tabulke nie? lebo keby to auticko zralo v meste hoci aj 10 litrov na 100km tak na 44 litrovu nadrz musi prejst 440km.......
A hlavně po městě je asi bambilion pump a zejména u těch dražších, kam asi majitel resp. majitelka Mini bude jezdit, je prázdno. Takže natankovat zabere 5 minut >:D
Barri a topper, je dost vidiet, ze auta pouzivate velmi sporadicky. tankovat kazdych 300km je proste otrava. dvojlitrovy benzin ako tento jazdi v meste za 10, cize po cca 300km ss ti uz rozsvieti zidovske svetielko. na dialnici pri 150 to tiez s tymto autom musi byt parada, tankovat kazde dve hodiny.
Já taky stavím při delších jízdách často- kafe,wc, ale tankovat pořád by se mi nechtělo. U kompaktu mám nájezd na nádrž asi 600km a považoval bych to za jakýsi standard , u dálničních aut střední třída a výš) to bývá daleko víc.
Máš pravdu, za 150 na dálnici patrí palicou po chrbte, proto raději jezdím 160.
Jinak Coupe JCW má nádrž na 50l, spotřeba za 7tkm je 8,7l.
Počítám, že S bude o cca 0,5l úspornější, takže dojezd bych viděl někde okolo 400km.
Se Subaru byl dojezd okolo 300km, to už je fakt otrava, furt někde tankovat.
Co má společného mnou uvedených 600km a tvoje dvě hodiny?
Já se na dálnici do limitu bez problému vejdu, ale jsou i jiné dálnice než české, nebo ne? I když samozřejmě tohle auto není primárně dálniční expres. Nicméně psal jsem- nebyl bych nadšený z častého tankování. Není to nijak zásadní věc, ale asi by to otravovalo.
O tankovaní po dvoch hodinách písal majster wikinko, resp. sa mu nepáčilo tankovanie po 300 km jazdy 150-kilometrovou rýchlosťou po diaľnici... >:D Takže to nebola narážka na Teba, len pokračovanie toho, čo som už predtým písal. Skrátka ma to jeho rozčarovanie nad takou strašne malou nádržou pobavilo... ;-)
K zdraviu by som nedal takeho skodoradostneho smajla, lebo som uz v 2. polovici tvojho vekoveho rozpätia a moje "záda" su vsetko, ln nie zdrave... :-!
Lenze prave preto musi byt sedacka prvotriedna ! Kedze som ale poslednych X rokov najazdil hlavne s Audi ( a tych zvysnych cca 30% kilometrov ma zatial nezabilo), tak pri vybere auta hra jednu z najdolezitejsich otazok prave ona. ;-)
aj to, ale pokial mas nie uplne "kodrcavy podvozok" a sedacka ti komplet podopiera cely chrbat a ma dobre nastavitelnu bedernu opierku, tak je to potom uplna lahoda na vsetky jazdy ;-)
Veeeeeelmi rychlo a veeeeeelmi rad !!!! >:D
I ked mal som aj taku "prechodnu" - stvrtu, v ktorej sme uz experimentovali komplet so vsetkym, a do nej isli polozavodne "skrupiny", takze v Audi ( prva bola A8 3,7 quattro ) to bolo zase presadanie do mäksieho. ;-)
Mýliš sa. Mnoho ľudí praktizuje tankovanie za určitú sumu, plné nádrže berú skoro bez výnimky pri firemných autách, u súkromných to tak jednoznačné nebude.
Čo sa týka tej diaľnice, ak u nás jazdíš 150, zaslúžiš akurát tak palicou po chrbte, nie väčšiu nádrž - neučili ťa, že maximálka je 130? Jasne, mnoho ľudí tak jazdí, ale takouto jazdou predsa nemôžeš podmieňovať veľkosť nádrže... Asi ťa tiež neučili, že po dvoch hodinách je zdravé dať si pauzu - kámo, patríš vôbec za volant? >:D
A vieš jak slušne by potom všetci jazdili? Ani o pár desiatok alebo stovák Eur ľahšia peňaženka tak nebolí, jak pár jelít na chrbte... >:-[] >:-[] >:-[]
Viktor..... neviem co vidis ..... a z coho sudis ( kto kolko jazdi )..... ale ja jazdim po meste kazdy den.... nostradamus by z teba dobry moc nebol
mna len zaujima ako si dospel k tomu mestskemu dojazdu 350km? Lebo keby to zralo hoci aj 10 litrov v meste tak mne vychadza dojazd tohto auta okolo tych 440km.... inak predpokaldam ze na prioritnu jazdu po meste si nekupis takmer 200 konovu "motokaru" ...
inak stastny novy rok Viki ..... s pozdravom Peto :yes:;-)
Nepoužitelné? Malá auta do města mají plus mínus takto velkou nádrž a nikdo si nestěžuje.
Polo 45l, Fiesta 42l, A1 45l a to včetně nejsilnějších benzínových verzí (GTI, ST, S1), takže Mini nijak vybočuje ani směrem dolu ani nahoru, běžný standard.
nadrz mini je velkostne uplne v poriadku.. Viktora moc nechapem na co svojim prispevkom narazal... lebo podobne vykonne clio RS tiez nebude mat v meste vacsi dojazd ako tento nadupany mini...... a inak ked sme uz pritom.... este raz to napisem.... riesit mestsky dojazd u 200 konovych motokar je asi tak dolezite ako riesit priechodnost maleho fiatu 500 v terene...
Všechny deriváty klasického třídvéřového Mini považuji za ošklivé.Zatímco klasika vypadá skvěle od první generace, všechny ty Countrymany a spol :no::no:
Nádrž je možná velikostí běžná k velikostní kategorii auta, ale ne vzhledem k výkonu a tím pádem i spotřebě.
...opravte si prosím Vás v tabuľke spotrebu pre Audi. Tých 4,7 žere mimo mesta. EU priemerná spotreba je u nej 5,6 l / 100 km. ;-)
A k tomu Mini, tam sa ešte raz pozrite do papierov, na výkon a toč. moment, totiž nemôže nastať max. výkon v otáčkach nižších, než je max. toč. moment. Je to síce len 50 rpm...ale... ;-)
To u vas je L-29 Delfin uz taky lacny ? >:D to aby som si pohol !!! >:-[]
Hmm...poznam jedneho pana, ktory na nom obcas lietal ( mozno este aj lieta ) ale jeho vysiel trosku viac >:D
Debata na téma Mini 5D nemá smysl dál než po vnější design. Moment, dá se tohle vůbec ještě nazvat designerským počinem?
Mini pod tlakem praktičnosti roste snad rychleji jak průměrná výška homo sapiens. Nicméně proporčně to i ve stávající generaci ustál.
Ale tohle? To je prostě znásilněné Mini. Nikdo vlastně ten přírůstek nechce, ale stalo se a muselo přijít na svět. Radostný život z toho ale nebude.
Zarytý příznivce Mini musí chytat mrákoty, praktičnost hledající zákazník musí najít otázku, proč by měl koupit tak nepraktický model (a nevzít když už, tak Countrymana).
Pro koho je určený? Zarytý fanda nutně potřebující praktičnnost, pro kterého je snad určený, si tohle nikdy koupit nemůže. Ve starší generaci tu byl úžasně kontrovezrní Clubman. Úžasný počin. Svoji jinakost vůči klasickému Mini dával hrdě najevo.
Ale Mini 5D? Už jen za zrušení bezrámových oken a nasazení této zrůdnosti by někdo zasloužil... Tohle Mini je opravdu maxi, tedy vlastně maxi-průšvih.
Ne, než Mini takhle, tak opravdu raději vůbec :-!:-!
Je to svým způsobem "zrůdnost", ale co jiného čekat v podivné době "čtyřdveřových kupé" apod.
Časy dvoudveřových sedanů už jsou bohužel (zřejmě definitivně) pryč a klasický 3dv. hb, už je taky pomalu na vymření.
no minimálně kdyby aspoň zachovali bezrámová okna a smysluplně napojili díly karoserie a návaznost spár u dveří řidiče, nemuselo to být nutně na šibenici...
Ale co je vedlo k vytvoření tohoto? tohle není ani das Auto. To je Was?Auto?
Mini Cooper S 5D – Překynutý knedlík. Na povrchu oslizlý.
Mini Cooper S 5D – překynutý knedlík. Překynuté noky. NOKY? Slyšel jsem dobře? Řekla jsi noky? Mnichovské noky přece. ... Mluvím o senzačních mnichovských nocích. O těchto typických nefalšovaných mnichovských knedlicích?
Ty se je opovažuješ nazývat...
Od Mini prostě každý očekává, že bude vypadat jako Mini. A to je prokletí této značky. Těžko si představit, jak by trh přijal Mini, které by vypadalo úplně jinak. Výsledekem je potom nastavovaná kaše.