Novinky
Martin911Turbo
0
Ano design dělal Bertone, ale já se tu bavím o podvozku a testování celého Fáva. Škodovce se totiž velmi zamlouvalo Porsche 924 a jeho kvalitní jízdní vlastnosti a chtěli socialistický ekvivalent >😁
Přejít do diskuze
Kdepak, pokud vím design Favorita dělal Bertone, třeba podle tvaru zadního blatníku to jde poznat, akorát jeho návrh potom ve škodovce dost "upravili" ;-\
ježkovy voči, tady někdo objevil ameriku, dyť tento koncept je starej a známej jak jeruzalém, stejně tak jako prototyp Panamery v roce 1991... A ano Škodovka si nechala Favorita pověřit u Porsche a taky za to zaplatila hezkejch pár milionů!
to, že italové jsou průkopníci v MPV je známá věc... kromě tohodle zakázkovýho "něčeho" pro hraběte vyrobila značka Lancia v roce 1978 první skutečný MPV MegaGamma (který už připomínalo i auto, narozdíl od tohodle pozoruhodného přibližovadla)... bohužel Agnelli byl tenkrát názoru, že podobný auto se nechytí a tak Guigiaro (který MegaGammu navrhl) prodal návrh Nissanu, který auto v roce 1985 představil jako Nissan Prairie (rok po prvních MPV Espace a Voyager)...
odkaz na fotky Lancie MegaGammy😒br /> [odkaz] klikněte na "modely" a pak na "Megagamma"
odkaz na fotky Lancie MegaGammy😒br /> [odkaz] klikněte na "modely" a pak na "Megagamma"
Má to rysy Fiatu Palio, kromě hrozného předku to je nepoměrně modernější než Logan, a to včera interiéru ve stylu FordKa/Focus
Porsche taky například pomáhalo s motory do první generace Seatu Ibiza a z opačného konce má významný podíl i na Mercedesu 500E
Alfa 40/60 HP s karosérií Castagna byl hlavně jeden z prvních aerodynamických pokusů vůbec, maximální rychlost byla údajně 139 km/h. Auto je z roku 1914 a jezdil s ním hrabě Ricotti, o rok později mu postavili ještě otevřenou verzi. Nedochovala se ani jedna, auto na fotce je replika, kterou má Alfa v továrním muzeu. Italské Rio vyrábělo 1:43 modely obou variant.... 😄 P.S. Ta studie Porsche na téma "levné auto pro Čínu" skončila tuším v jediném exempláři.....
jak to ze ne?muzes s tim jezdit do roboty,do divadla,na lov,na nákupy...pokud teda bydlis v Arktidě >😒]
Porsche je známe svojou vývojovou činnosťou, medzi iným pomáhali napríklad Škode so zavesením agregátu vo Favorite, tiež majú veľký podiel na vývoji Lady 110 (akurát Rusi ju neboli schopní v rozumnom čase zaviesť do výroby). Tento voz bol tiež pomerne známy, s ohľadom na predpokladanú cenu ide o výnimočne dobrú prácu, dizajn by oslovil vpohode aj dnes, vek na ňom takmer nebadať. Zboku má dokonca ladnjší a dynamickejší tvar ako Logan. Ešte jedna fotka k dobru😒br />
[odkaz]