Porsche C88: Předchůdce Dacie Logan vznikl už v roce 1994
Když v 90. letech Čína usilovně hledala způsob jak uspokojit dramaticky rostoucí poptávku po automobilech a současně maximálně upřednostnit domácí výrobu, vyhlásila mj. výběrové řízení na nový externě vyvinutý lidový automobil, který by pomohl motorizovat místní nenasycený trh. Vedle dvacítky konstrukcí z celého světa se do soutěže přihlásila i renomovaná konstrukční kancelář z Weissachu.
Z výroby nakonec sešlo, ale Porsche připomíná tuto etapu své činnosti exponátem v nově otevřeném firemním muzeu. Projekt C88 je dílem firmy Porsche Engineering Services, která řadu let funguje jako zakázková vývojová kancelář s níž v tichosti spolupracují automobilky z celého světa a která má svou pobočku dokonce i v Praze. Sedan C88 lze považovat za jednoho z předchůdců myšlenky levného auta pro rozvíjející se trhy, kterou později k životu a ekonomické efektivitě přivedl Renault se značkou Dacia.
Designérské rysy německého prototypu známého Logana nepřipomínají, ale ty konstrukční ano. Pro čínský trh nezbytná tříprostorová karoserie dodává majiteli určitou důstojnost, ačkoli cena neměla přesáhnout hranici 6000 amerických dolarů. Oběma vozům je společná vyšší světlá výška, a podle dobových vyjádření představitelů německé firmy, i odolnost a životnost v náročných provozních podmínkách.