Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová linka 1224 vám pomůže od lovců nehod

Takzvaní „lovci nehod“ bývají na místě dopravní nehody mnohdy dříve než policie. Nyní však existuje jednodušší řešení jak jednat po dopravní nehodě.
Zpět na článek
Avatar - ManInBlack
5. 1. 2015 13:59
Taky možnost
Anebo lidi můžou zavolat na to číslo, které dostali na kartičce od své pojišťovny.
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2015 14:42
Lovci nehod...
...se ke mě osobně chovali neporovnatelně líp než pojišťovna. Servis 100%, starosti nulový.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Kolouš
5. 1. 2015 15:55
Re: Lovci nehod...
listopad 2014, vyjukanou a naprosto zmatenou postarsi sousedku ve Frontere trefil fetak v Grand Voyageru. Jeste pred prijezdem policie podepsala plnou moc supum co po praze jezdi v zelenych rapidech (jmeno firmy zamerne neuvadim...)
Fronteru meli odtahnout do Srba servisu v Praze. Po trech dnech (!!!)se ozval nejaky podomni servis z Kolina, ze vzhledem k veku auta a velke amortizaci ji nemohou poskytnout nahradni auto.
Dale pak ze nemohou pouzit nove dily, protoze diky amortizaci na to nebude. Ve finale, kdyz po tydnu stani auta v servise (a kdy mne sousedka pozadala o pomoc), jsme chteli auto ze servisu odebrat a resit opravu jinde, nam oznamili, ze nam auto nevydaji, ze opravu u nich objednala firma "zeleny asistencni rapid" a ne sousedka. Nasledoval dalsi tyden handrkovani se s asistencni firmou a servisem. Auto jsme ze servisu dostali div ne nasilim, protoze obe strany se snazili jakoukoliv komunikaci bojkotovat. Dalsi tyden prisla sousedce faktura na 18.800,- za parkovani v servisu, administrativu na miste nehody a odtah z Prahy do Kolina.
Cely pripad je nyni u soudu.
Frontera je po pretazeni do jednoho radotinskyho servisu opet v cajku, pojistovna zaplatila vsechny dily nove (vetsinou z Elitu) a oprava netrvala ani tyden.

Tot moje osobni zkusenost
5. 1. 2015 16:24
Re: Lovci nehod...
Ano, toto je bohužel smutná realita dnešní doby...lovci spoléhají na slabší chvilku účastníků nehody a ti podepíší. Na druhou stranu neházejme všechny do jednoho pytle, jsou i ti lepší, poctivější (ti auto odvezou do autorizovaného servisu a od něj požadují tučnou provizi - ale zákazník má alespoň vše v cajku a "jistotu", že je auto poctivě opraveno narozdíl od garážistů). Ještě k těm garážistům - smutné je to, že pojišťovny vozí auta taky už téměř do garáží (do dvou let stáří to jede do autorizáku a pak do garáže)...problém nastává ve chvíli, kdy to garážista opraví z použitých dílů, které opravil a nebo neoriginál dílů (často polských, méně kvalitních) a pak může při další nehodě takového vozu dojít k fatálním následkům...to už ale bohužel nikdo neřeší...
5. 1. 2015 18:44
Re: Lovci nehod...
ano naprosto obdobná zkušenost, jak píšu níže. to je fakt strašný :-(
5. 1. 2015 18:28
Re: Lovci nehod...
to budeš asi jedinej....
5. 1. 2015 18:43
jsou to ku*vy
...jojo, já tohle vědět před 4 lety, tak jsem si ušetřil spoustu problémů. Napalil mě pán zezadu, měl jsem jen rozbitý u octavie nárazník odřené čelo, vypadalo to hezky, náhradní auto a opravda do týdne.

Hov*o, oprava trvala 6 neděl jen proto, če česká pojišťovnu firmu znala a věděla, že je s nimi problém, tak tam likvidátor záměrně nepřišel, až když jsem si na pojišťovně vybrečel já sám, že tam přijde přes různé známé v té pojišťovně, tak jsem se dozvěděl, že pojišťovně je účtována oprava zadního nárazníku ve výši 35 tis. kč,..."slušná" to cena, za nárazník na 14 let starou octavii + teda lak a klempířina a dalších 36 tis kč za nájem náhradního auta za těch 6 týdnů.

Jenže to už jsem se začal chovat jako rapl a tak pod různými výhružkami tomu frajerovi z té firmy, kdy jsem ho opravdu, když za mnou přijel do práce chytnul pod krkem a s kolegou jsme ho trochu přidusili, že rozhodně nic platit, ať si to zařídí jak chtějí s tou pojišťovnou sami, protože já jsem nezavinil vůbec nic a hlavně o žádném placení náhradního auta nebyla řeč, teda povolil a nakonec to pojišťovna zaplatila až na základě soudu a to už mi bylo jedno.

Je nutné, abyste se těch lovců hlavně nebáli a vzali si sebou někoho, kdo prostě bude trochu od rány nebo se prostě nebude bát, protože oni jsou to většinou zbabělci, jen se chovají jako mistři světa a využijí toho, že jste ve stresu a v šoku z bouračky, jako já tehdy.

Pro mě to je jednoznačně zkušenost k nezaplacení a jen se modlím, aby mě zase někdo netrefil. Nicméně po těch zkušenostech, byť bych nehodu nezavinil bych si nechal auto opravit sám na své náklady, protože ty nervy mi fakt tehdy vzali čtyři roky života, to je to totiž neuvěřitelná beznaděj a zoufalství, protože čemu nerozumím, proč to u těch aut ty pojišťovny nevozí do servisů, kam jezdím na běžné prohlídky...myslím tím tedy autorizovaný, protože je to můj majetek a pojišťovna by tedy měla respektovat, kdo mi auto bude opravovat, byť si veškerou administrativu s tím autorizovaným servisem bude řešit ona. Podle mě by to měla být jejich povinnost, si z těch autorizáků udělat smluvní servisy a nedávat nějakému šamšulovi, který koupí díly na vrakáči.

Je to prostě strašně smutný, jak se chovají k těm autům, když si platí řádně pojišťění a oni to o*ebou kde se dá....
Rozbalit vlákno
3
5. 1. 2015 20:10
Re: jsou to ku*vy
Stačí je na místě rázně poslat do *** a zavolat vlastní pojišťovnu a všechno řešit jen s ní. Základní pravidlo.
6. 1. 2015 00:03
Re: jsou to ku*vy
Přesně tak, ti supi jsou podobní *, jako šmejdi na předváděcích akcích. Ti sází na naivitu a senilitu starších lidí, "lovci nehod" zase na stres a nezkušenost některých motoristů. Je to neuvěřitelné svinstvo! Někdo je ale musí informovat, v Praze je takovýto sup do několik málo minut. Jak je to možné?!!
6. 1. 2015 07:28
Re: jsou to ku*vy
Do asistentky v mým autě před 2-ma lety nabourala paní. Chladič, airbag pod kapotou, světlo, nárazník, blatník. Tehdy jsem ještě neřešil kompletní pojištění formou jednoho providera a volal na naší tradiční českou. Odtah problém, neměli čas, otravoval jsem je...
Přijel jsem tam asi za 15min, chlapík "lovec" mi nabídnul odtah do autorizovanýho. Tam nebylo okamžitě auto, tak mi "lovec" nabídl na přechodnou nebo plnou dobu LC, A6 nebo Passata. Neměl jsem vyjma jedný schůzky, kdy přijeli za mnou do kanceláře na 10min jedinej časovej výdaj, o nic jsem se nemusel starat a vše proběhlo k naprostý spokojenosti.
Možná bílá vrána, ale jeden diskuzní kolega měl podobnou zkušenost. Dnes už mám vše u jednoho makléře s kompletní podporou a volám jen jemu. To je asi nejideálnější možnost.
25. 1. 2015 14:59
Není to tak vždy
Pojišťovny přesně takovou jednotnou linku potřebují aby ušetřily. Jejich neznačkové smluvní servisy vám auto opraví tak, aby to pojišťovnu stálo co nejméně. Většinou mají poškození nárok na použití nových originálních náhradních dílů, ale dočkají se maximálně nekvalitních kopíí, v horším případě vyklepaných plechů a hromady tmele.
Dokonce i některé smluvní značkové servisy vám např promáčklé dveře nevymění, ale vyklepou. Taková oprava neodpovídá uvedení vozidla do stavu, v jakém bylo před nehodou.
Nejsem lovec a ani s nima nemám nic společného. Je pravda, že mezi lovci se najdou slušné a solidní firmy, ale stejně tak podvodníci.
Ideální volba pro poškozené je nenechat si diktovat pojišťovnou, kam si máte dát vaše vozidlo opravit. TATO VOLBA JE POUZE NA VÁS a pojišťovna nemá právo vás nijak nutit do nějakého "jejich" servisu, jak to běžně činí pop pohrůžkou neproplacení takové opravy a podobně. Ideální je si sami zvolit takový servis, který znáte a máte v něj důvěru.
Rozbalit vlákno
0