Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová linka 1224 vám pomůže od lovců nehod

Jan Mička
Diskuze (11)
Takzvaní „lovci nehod“ bývají na místě dopravní nehody mnohdy dříve než policie. Nyní však existuje jednodušší řešení jak jednat po dopravní nehodě.

Jsou takřka všude – na rizikových místech dálničních tepen, ve městech, na čerpacích stanicích, a čekají, až to někdo do někoho (nebo něčeho) „napálí“. Řeč je o takzvaných „lovcích nehod“ neboli asistenčních službách, které jednoduše vyčkávají na dopravní nehody a snaží se nabízet své služby.

Na první pohled vypadá všechno moc hezky. Podepíšete plnou moc, pracovník vám sežene náhradní vozidlo, zajistí odtah do servisu a vy se o nic nestaráte. Jenže později můžete splakat nad výdělkem, protože pojišťovny nechtějí mnohdy drahé kamarádšofty proplácet a dluh zbude na vás. Jak z toho ven?

Pokud nechcete jít do rizika, zavolejte na linku 1224, kterou spustila Česká kancelář pojistitelů. V podstatě jde o společné číslo všech pojišťoven v Česku, přičemž stačí pouze nahlásit státní poznávací značku vašeho vozu a operátor vás přepojí právě na vaši pojišťovnu. V takovém případě už nebude problém s pojistným plněním, protože je situace řešena napřímo a s těmi správnými lidmi.

A pokud si jednoduché telefonní číslo 1224 přesto nezapamatujete, nezoufejte – najdete jej na nově vytištěných zelených kartách.

Jan Mička
Diskuze (11)
25. 1. 2015 14:59
Není to tak vždy
Pojišťovny přesně takovou jednotnou linku potřebují aby ušetřily. Jejich neznačkové smluvní servisy vám auto opraví tak, aby to pojišťovnu stálo co nejméně. Většinou mají poškození nárok na použití nových originálních náhradních dílů, ale dočkají se maximálně nekvalitních kopíí, v horším případě vyklepaných plechů a hromady tmele.
Dokonce i některé smluvní značkové servisy vám např promáčklé dveře nevymění, ale vyklepou. Taková oprava neodpovídá uvedení vozidla do stavu, v jakém bylo před nehodou.
Nejsem lovec a ani s nima nemám nic společného. Je pravda, že mezi lovci se najdou slušné a solidní firmy, ale stejně tak podvodníci.
Ideální volba pro poškozené je nenechat si diktovat pojišťovnou, kam si máte dát vaše vozidlo opravit. TATO VOLBA JE POUZE NA VÁS a pojišťovna nemá právo vás nijak nutit do nějakého "jejich" servisu, jak to běžně činí pop pohrůžkou neproplacení takové opravy a podobně. Ideální je si sami zvolit takový servis, který znáte a máte v něj důvěru.
6. 1. 2015 07:28
Re: jsou to ku*vy
Do asistentky v mým autě před 2-ma lety nabourala paní. Chladič, airbag pod kapotou, světlo, nárazník, blatník. Tehdy jsem ještě neřešil kompletní pojištění formou jednoho providera a volal na naší tradiční českou. Odtah problém, neměli čas, otravoval jsem je...
Přijel jsem tam asi za 15min, chlapík "lovec" mi nabídnul odtah do autorizovanýho. Tam nebylo okamžitě auto, tak mi "lovec" nabídl na přechodnou nebo plnou dobu LC, A6 nebo Passata. Neměl jsem vyjma jedný schůzky, kdy přijeli za mnou do kanceláře na 10min jedinej časovej výdaj, o nic jsem se nemusel starat a vše proběhlo k naprostý spokojenosti.
Možná bílá vrána, ale jeden diskuzní kolega měl podobnou zkušenost. Dnes už mám vše u jednoho makléře s kompletní podporou a volám jen jemu. To je asi nejideálnější možnost.
6. 1. 2015 00:03
Re: jsou to ku*vy
Přesně tak, ti supi jsou podobní *, jako šmejdi na předváděcích akcích. Ti sází na naivitu a senilitu starších lidí, "lovci nehod" zase na stres a nezkušenost některých motoristů. Je to neuvěřitelné svinstvo! Někdo je ale musí informovat, v Praze je takovýto sup do několik málo minut. Jak je to možné?!!
5. 1. 2015 20:10
Re: jsou to ku*vy
Stačí je na místě rázně poslat do pr.dele a zavolat vlastní pojišťovnu a všechno řešit jen s ní. Základní pravidlo.
5. 1. 2015 18:44
Re: Lovci nehod...
ano naprosto obdobná zkušenost, jak píšu níže. to je fakt strašný :-(