Novinky
Jupasen
0
to bych se mel poponahlet honem do banky 😄
twistedTSD
5
Nejlépe dobře ozbrojen.
Na Veyronu mě vždy nevíce bavily davy lidí, kteří prohlašovali, že Veyron je zbytečně drahý, těžký, pomalý a ošklivý a je spousta daleko lepších a rychlejších aut. Například američany vyzdvihovaný Hennessey Venom nebo různé Köenigseggy aj. malosériové speciály. Nikomu už nedochází, co vlastně pro automobilový průmysl Veyron znamená. Že někdo v roce 2005 přišel s sériovým automobilem, co má 1001 koní s plnou zárukou od výrobce, neshoří v první dopravní zácpě a netrestá řidiče nezvladetelnými jídzními projevy (zejména co se týče motoru). Namísto odhaleného karbonového monokoku řidiče hýčká všudypřítomná kůže a pohodlí, které by člověk hledal spíše u velkých sedanů. Chápu, že každý má jiný vkus, ale interiér i exteriér mi přijde vkusně decentní a úroveň zpracování detailů mi na první pohled připomíná kokpity Horácia Paganiho, jehož páčky, výdechy a další prvky jsou jasným autopornem v té nejkrásnější podobě. I přes ten všechen luxus Veyron dlouho držel rychlostní rekordy a vysmíval se tak tlučhubům, v jejichž garážích se nácházely různá "vytuněná" monstra.
Ano, Veyron rozhodně není příklad firemního úspěchu (podobně jako Phaeton), ale i tak si myslím, že si uznání zaslouží člověk, který za samém začátku druhého tisíciletí měl ty "koule" a odsouhlasil sériový tisícikoňový supersport v době, kdy italská konkurence prolamovala šestsetikoňovou bariéru.
Vive la France! :yes:
Ano, Veyron rozhodně není příklad firemního úspěchu (podobně jako Phaeton), ale i tak si myslím, že si uznání zaslouží člověk, který za samém začátku druhého tisíciletí měl ty "koule" a odsouhlasil sériový tisícikoňový supersport v době, kdy italská konkurence prolamovala šestsetikoňovou bariéru.
Vive la France! :yes:
Jedno se mu nedá upřít, byl první kdo nabídl tak ohromný výkon a rychlost pro každodenní použití, design je otázkou, mě třeba moc nesedí.
Rozhodně se jedná o ojedinělý počin, je ale povinností říct za jakou cenu, ohromný výkon, ale také osm litrů obsah a přeplňování čtyřmi turbodmychadly, jasně italská konkurence měla v té době jen šestset koní, jenže daleko menší obsah a většinou atmosferické plnění, že je drahý, no to se bavíme jen o prodejní ceně, ale když se započtou i náklady na vývoj je prý cena dvojnásobná, takže pro výrobce asi výhra.
Každopádně když se vysloví ,,Veyron,, každý ví o jaké auto se jedná a to mu už nikdo nevezme 😄
Rozhodně se jedná o ojedinělý počin, je ale povinností říct za jakou cenu, ohromný výkon, ale také osm litrů obsah a přeplňování čtyřmi turbodmychadly, jasně italská konkurence měla v té době jen šestset koní, jenže daleko menší obsah a většinou atmosferické plnění, že je drahý, no to se bavíme jen o prodejní ceně, ale když se započtou i náklady na vývoj je prý cena dvojnásobná, takže pro výrobce asi výhra.
Každopádně když se vysloví ,,Veyron,, každý ví o jaké auto se jedná a to mu už nikdo nevezme 😄