jak ještě před pár lety jezdily na 16kách kolech auta se 150 k a výš, integra měla dokonce 15ky a nebyl problém. Dnes tu máme fábku 63 Kw taky na šestnáctkách, samozřejmě šíři předpokládám na 205. Když si ten důchodce, co si tohle auto koupí tam dá zpátky něco normálnějšího, tak mu spadne spotřeba o 3/4 litru, a možná ho to potěší víc, než ty kola. >:D
Perleťovo šedá strecha a predné stĺpiky? To je tá v podstate čierna či nedajbože strieborná? Som zvedavý na nové nárazníky, lebo bez ich zmeny sa dá miernejšie Monte Carlo zostaviť už v súčasnej konfigurácii (za predpokladu že mi v dizajne exteriéru stačí čierna strecha a stĺpiky, čierne disky a tiež paraboly predných svetiel.
Re: Marketingové oddělení Škoda Auto na vědomost dává,
O tom, co bude, predsa vie v prvom rade marketingové oddelenie, ak pominiem pár vsetkovedelov na fore. Teda nie je to kravina, je to realita. Ako je možné, že sa o pár jedincov automobilky netrhaju? Jednoducho, nerozumiete marketingu. O to viac kecate. Ty vari vies dokázat, že hovori somariny. Nevies a nebudes vediet, preto obmedzis svoj komentar na urážku a hrozbu.
Re: Marketingové oddělení Škoda Auto na vědomost dává,
Ano, marketingové oddělení, ale také prodejci. Těm jsou ostatně klíčové modely představeny ještě dříve než novinářům. Takže jistota úniku z marketingu je pouze zlomková. Líbí se mi, jak tady někteří dokážou všechno říct s takovou jistotou, hlavně, aby se mohli opřít do značky.
Re: Marketingové oddělení Škoda Auto na vědomost dává,
To ano, hoci nebývá vzdy pravidlo, že to vedia všetci predajcovia, viac platí, že to vie vedenie dealerstva. Aby boli predajcovia v obraze, majú každý tyzden porady. Ono ani nie je vhodne, aby predavaci vedeli vsetko, napr. o akciach sa dozvedia až bezprostredne, aby náhodou neprezradili zákazníkom, aby kupili auto až o tyzden... Doveryhodny zdroj je ten, ktorý je obrazne povedané v kuchyni a nie predajca u dealera, preto mam zato, že mozes mat sice teoreticky pravdu, v reale je to vsak málo pravdepodobne (hoci nie celkom vyloučené).
Osobně si myslím, že ne. Octavia má totiž, stejně jako Superb, výbavu L&K, takže tam se od začátku myslí na komfort. Ale uznávám, že představa Octavie Monte Carlo vypadá lákavě :-)