Novinky
Interiér řekněme zvláštní.
Tak niekde sa musí prejaviť, že je to Ford. >😁
Me interier prijde stejne skvely jako exterier. Navic me prekvapuje ze ford zasel dal nez zminovana NSX. Ta pri sve snaze o lehkost a casy italie si dovolila luxus samostatnych sedadel kde ford jde cestou vice puristickou sedadel integrovanych do skeletu.
Znovu, palec hore pro ford.
Znovu, palec hore pro ford.
Sa priznám, že som akosi nepostrehol prípravu novej generácie, ale o to lepšie prekvapenie. Dizajn je fakt pecka! 😄
Honda nas na každej novej zajímavější počin připravuje leta a leta. Pak přijde se seriovou verzí, která už nikoho příliš nepřekvapí a ejhle...producent obyčejných aut doveze na autosalon utajovanou pecku, navíc produkční!!!
Jakoby tichomořská válka skončila ještě předtím než začala...
Úchvatný, úžasný tvary...bezpochyby největší pecka Detroitu a možná i událost roku mezi supersporty. 😉 :yes😒br />
Ještě dodám, že na mě působí jako dokonalej mix původního GT, LaFerrari a Miury
Jakoby tichomořská válka skončila ještě předtím než začala...
Úchvatný, úžasný tvary...bezpochyby největší pecka Detroitu a možná i událost roku mezi supersporty. 😉 :yes😒br />
Ještě dodám, že na mě působí jako dokonalej mix původního GT, LaFerrari a Miury
Dost dobrý :yes: .....no ale zase když to srovnám s tím výletem na Kokořín.... >😒] Ne, fakt mě Ford překvapil. Tedy příjemně, aby nedošlo k omylu. 😉
Kdovi jestli to auto vubec jezdi. To je chvaali to je skoro na to bouchnout bohemku >😁 uvidime jak ta hvezda veletrhu bude jezdit alespon z pulky tak jak vypada.
Tak logicky keď ide o prvé statické predstavenie, nik nemôže povedať, ako jazdí; každopádne kombinácia 600k motora a ultraľahkej karbónovej karosérie spolu s vyhláseniami Fordu o bezkonkurenčnom pomere výkon/hmotnosť dávajú tušiť, že GT bude chcieť hrať prvú dynamickú ligu.
Jo tohle se fordu povedlo design plus 600koni to skoro vypada ze na nsx pada veletrnzi prach ale i tak bych si pockal na testy a nsx bych nezatracoval a snad bude i nejake prime srovnani
NS-X bude nižšia liga ako GT, čo ostatne naznačujú aj avizované ceny: NS-X 100t libier, GT 260t libier.
No vedel som že bude nove gt40 ale určite som nečakal taketo tvary. Design je na svetovej urovni bravo FORD.
Nechapem ako niektori ludia pišu že sa to podoba na laferrari alebo evoru ved sa spametajte toto sa na nič z toho nepodoba tak nekecajte do vetra. 😄
Jinak ten design je podivnej, čím dýl se na to auto dívám, tím míň uceleně působí, nemohu si pomoct. Předek je trochu inspirovanej Asterionem, zadní kryt motoru je čistá kopírka Huracánu, auto je moc dlouhé a disproporční. Záď je opravdu nápaditá a efektní, ale do série se ty výrazný prvky určitě nedostanou. Jedině při pohledu shora se dá mluvit o povedeném designu, bohužel z přirozených úhlů už auto ztrácí na kouzlu. Třeba se sériovkou předvedou zlepšení.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Je to o to fascinujúcejšie, že takýto superšport predstaví mainstreamová automobilka, vyrábajúca v princípe bežné autá; súčasne tým dáva facku prémiovým značkám, ktoré si na jazdných zážitkoch a športovosti založili image, pritom nič podobné neponúkajú (zdravíme do Mníchova). Motor vzadu, zadný pohon, 600 koní, 7st. dvojspojka, karoséria z karbónu, nízka hmotnosť... takto sa robí superšport.
V Detroite sa predstaví aj nová Honda NS-X, myslím ale, že po tomto Forde už pôjde iba o druhú ligu a hlavnou hviezdou bezpochyby bude Ford GT.
BRAVO FORD!
Ad NSX, tam se bude rozhodovat az pri vykonech, NSX si dalo za cil byt levnejsi 458, pokud ji bude a onen ford ne, nebo onen ford bude stat jako ta 458 nebude to pro NSX moc konkurence.
Každopádne na tom videu vyzerá GT ešte lepšie, ako na fotkách, ozaj nekompromisný superšport a zvonku mi silne evokuje najnovšie modely Ferrari.
spominam si aj na tento koncept GT z 90tych rokov... [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a trochu Asterionu / Miury do toho vsetkeho😒br />
[odkaz]
Kazdopadne potlesk fordu za to jak dobre tutlal co se chysta a jakou, zatim jen vizualni, pecku pustil do sveta. Kdyz se vratim k tvemu prvnimu komentu: keeeez by to vybicovalo BMW k tomu postavit neco podobne (resp. podobne one NSX), takze 2 sedadla z i8 ven a R6 do. Jen podle zvesti ma mit chystana M100 jen r4 ;-\ , to zas bude tak na pul cesty. Ani poradny hybrid, ani poradny supersport.
Ad BMW: presne to som myslel, kým mainstreamový výrobca vcelku bežných áut pustí do sveta takýto fascinujúci klasický superšport, ktorý mieri medzi McLareny a Ferrari, BMW predstavuje trojvalec s baterkami i8. Avizovaná M100 k stému výročiu BMW ako ideový nástupca superšportu M1 vyzeral sľubne, až kým nevyšlo najavo, že to bude stále len hybrid s dvojlitrovým štvorvalcom. Sakra, aspoň jubilejný model mali spraviť ako ultimatívny športiak, limitovanú edíciu, po ktorej by sa zaprášilo a obnovila by image BMW ako výrobcu športovo ladených áut, nie ako výrobcu áut na baterky.
Každopádne ako som v poslednej dobe nadával na Ford a jeho meškanie so športovými modelmi (RS budiž mementom), tak týmto superšportom si to úplne vyžehlil. Som len zvedavý, kedy sa dostane do Európy.
BMW ma fakt v poslednej dobe casto negativne prekvapovalo svojimi kontroverznymi vyhlaseniami. Pritom mali legendu - M1, na ktoru bolo treba naviazat. Lenze nic z toho, co doteraz urobili sa tomu ani len nepriblizuje, "M100" bude mat sice R4 ako M1, ale stvrt tony bateriek a podobne "harmapaaaaadiiiiii" ( odhaduje sa hmotnost 1600 kg ), takze pokial to neurobia poriadne, nebude to stale ono.
Pritom klasicke novodobe M1 si viem predstavit ako konkurenciu napr. Caymanu - aj ten prejde na 4 valce. V com je teda problem? V tom, ze M1 by nebol supersportovy vrchol ? A na co ? Ved prave mensi supersport "ala Cayman" by dal BMW ten spravny imidz - ano, tu je nastupca, so 4 valcom, ale je este lahsi, lacnejsi a pri pohlade na predaje Camynov rozhodne zmysluplnejsi !
No nic, toto si musia ujasnit v Mnichove... :-!
tak nic, odvolavam ! a nech urobia poriadnu M1 s R6 a hotovo! :yes:
Jinak "mainstreamový supersport" je dokonalej protimluv 😄
[odkaz]
😄
No a jen občas vyrobí nějaké to GT nebo třeba 600 HP Mustang >😁
Vlastně Ford Taurus SHO je taky úplně běžný auto, stejně jako pickup Ford F-650 >😁
Spíš někam k základním Ferrari, Audi R8 atd.
A i ty zrovna nemaj V6ku.....
V dnesni preplnvoane dobe uz bych na pocty valcu nehledel, tento ford muze byt klidne s V6 zajimavejsi jak ruzna exotika s V8 a V10. Ukaze cas.
Keby fakt chceli, uz by tam tie motory boli. 😉
A emisie ? pchaa, na tie maju A1 1.0 TFSi a podobne >😒] - takze si to mozu dovolit.
Presne, Barik tu inokedy obhajuje samé priemerné americké výtvory a keď sa teraz objaví niečo jedinečné, čo možno s čistým svedomím vychváliť, tak to zrazu nie je konkurencia európskym autám.
Ale Fordu - :yes:
Nic proti Fordu, ale u mě stál vždy z americké trojky až na tom posledním místě za GM a Chryslerem. A podle zkušeností lidí s evropskými i us Fordz pořád nějak nevěřím, že udělají lepší práci jak Mclaren, Ferrari či takové Pagani. Ale třeba jim křivdím....
Jedno tomu nejde upřít - má to automat. Takže pánové u fiatu asi mohou zatlouct poslední hřebík do rakve s nápisem Viper, nebo ten automat hodně rychle uvést.
pPotože pokud bude na trhu Ford GT, ostrá Vette a obojí za slušné ceny, tak Viper je mimo hru a dál bude prodávat 20 aut měsíčně >😁
BTW s čím bys to tedy porovnával ty z EU produkce?
PS: Ford už v 60. letech úroveň Ferrari a spol. překonal, proč by to nemohl dokázat i v budoucnu 😉