Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 08:53
Tak to otváram ústa, síce sa šuškalo o novom GT, ale realita ma prekvapila. Fantastické tvary, dokonalá moderná interpretácia klasických tvarov, akoby kríženec starého GT40 s najnovším LaFerrari.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Je to o to fascinujúcejšie, že takýto superšport predstaví mainstreamová automobilka, vyrábajúca v princípe bežné autá; súčasne tým dáva facku prémiovým značkám, ktoré si na jazdných zážitkoch a športovosti založili image, pritom nič podobné neponúkajú (zdravíme do Mníchova). Motor vzadu, zadný pohon, 600 koní, 7st. dvojspojka, karoséria z karbónu, nízka hmotnosť... takto sa robí superšport.
V Detroite sa predstaví aj nová Honda NS-X, myslím ale, že po tomto Forde už pôjde iba o druhú ligu a hlavnou hviezdou bezpochyby bude Ford GT.
BRAVO FORD!
Mainstreamový superšport
fOE
| 13. 1. 2015 09:09
S designem souhlas, obzvlaste povedeny je zadek, to je dokonalost. [odkaz]

Ad NSX, tam se bude rozhodovat az pri vykonech, NSX si dalo za cil byt levnejsi 458, pokud ji bude a onen ford ne, nebo onen ford bude stat jako ta 458 nebude to pro NSX moc konkurence.
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 09:36
S tou NS-X ťažko povedať, má mať veľmi podobnú konfiguráciu a teda zrejme budú priamymi konkurentami: NS-X má tiež motor vzadu, V6 s 2 turbami, 550 k, automat, ultraľahkú hliníkovú karosériu, cena okolo 150000 dolárov.
Každopádne na tom videu vyzerá GT ešte lepšie, ako na fotkách, ozaj nekompromisný superšport a zvonku mi silne evokuje najnovšie modely Ferrari.
Avatar - H/K_svwet
Mainstreamový superšport
H/K_svwet
| 13. 1. 2015 09:52
z dizajnoveho pohladu mi ta okruhla strecha "v lufte" ( s ciernymi stlpikmi ) pripomina riesenie ako ma lotus evora... [odkaz] ....
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 10:07
Tak okrem čiernych stĺpikov moc podoby medzi strechou GT: [odkaz] a strechou Evory: [odkaz] nenachádzam. To už je tam zrejmejší vzor predošlého GT, pre ktorý bola sposená strecha typická: [odkaz]
Avatar - H/K_svwet
Mainstreamový superšport
H/K_svwet
| 13. 1. 2015 10:22
narazam prave na cierne stlpiky a riesenie stechy " v lufte" ;-) ..... samozrejme tvarovo maju kazdy tu svoju strechu.... aby si niekto nemyslel ze tu riesim podorys strechy .. narazam na nieco ine

spominam si aj na tento koncept GT z 90tych rokov... [odkaz]
Avatar - Atlis
Mainstreamový superšport
Atlis
| 13. 1. 2015 13:20
Mne to z profilu jednoznacne pripomina XJ220:

[odkaz]

[odkaz]

a trochu Asterionu / Miury do toho vsetkeho:

[odkaz]
Mainstreamový superšport
fOE
| 13. 1. 2015 10:06
Vykony na papire jsou jedna vec, jak to pak bude fungovat vec druha. Ona NSX v prvni inkarnaci fungovala podle vseho fantasticky, ted otazka jestli i druha generace navaze (a ze to bude sakra tezke vsechno vyladit, souhru automotu, elektromotoru a spalovaciho motoru) protoze potencial ma. Ford to ma snazsi, jde o docela konvencni vuz (teda foukany je na svuj objem solidne, tak by me zajimal graf prubehu vykonu a Nm), kazdopadne konkurentem pro italii muzou byt oba, anebo ani jeden. A taky pak otazka za kolik pujde NSX v evrope a za kolik (a jestli vubec) pujde v evrope Ford => to jen k tomu jestli si budou nebo nebudou konkurovat.

Kazdopadne potlesk fordu za to jak dobre tutlal co se chysta a jakou, zatim jen vizualni, pecku pustil do sveta. Kdyz se vratim k tvemu prvnimu komentu: keeeez by to vybicovalo BMW k tomu postavit neco podobne (resp. podobne one NSX), takze 2 sedadla z i8 ven a R6 do. Jen podle zvesti ma mit chystana M100 jen r4 ;-\ , to zas bude tak na pul cesty. Ani poradny hybrid, ani poradny supersport.
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 10:20
Súhlas, po tom, čo Ford predvádza s poslednými bežnými modelmi, je náhle predstavenie superšportu (žiadne avíza rok dopredu, prototypy, spy fotos, nič) absolútne prekvapivé, v príkrom kontraste s Hondou, ktorá o NS-X rozpráva už roky.
Ad BMW: presne to som myslel, kým mainstreamový výrobca vcelku bežných áut pustí do sveta takýto fascinujúci klasický superšport, ktorý mieri medzi McLareny a Ferrari, BMW predstavuje trojvalec s baterkami i8. Avizovaná M100 k stému výročiu BMW ako ideový nástupca superšportu M1 vyzeral sľubne, až kým nevyšlo najavo, že to bude stále len hybrid s dvojlitrovým štvorvalcom. Sakra, aspoň jubilejný model mali spraviť ako ultimatívny športiak, limitovanú edíciu, po ktorej by sa zaprášilo a obnovila by image BMW ako výrobcu športovo ladených áut, nie ako výrobcu áut na baterky.
Každopádne ako som v poslednej dobe nadával na Ford a jeho meškanie so športovými modelmi (RS budiž mementom), tak týmto superšportom si to úplne vyžehlil. Som len zvedavý, kedy sa dostane do Európy.
Mainstreamový superšport
fOE
| 13. 1. 2015 10:38
K te M100, podle me hroceni neni treba, nepotrebuju pod kapotou V8 z M5 jeste ladeny k 700k, ale ten R6, to je definice BMW, ten tam byt mel a jestli se zvesti potvrdi tak mozna tomu autu nebude ve finale chybet vykon (i r4 BMW ladilo na uroven chystanych R6 pro pouziti v M2) ktery klidne muze byt jako u NSX kolem 500-550k, ale charakter, ten zadny r4 v supersportu mit nebude. Skoda, resp. jeste stale doufam ze se v BMW prekonaji a ten r6, na ktery tam bude mista vic nez dost kdyz vyhodi zadni sedadla z i8, tam nakonec daji.
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 10:51
Úplný súhlas, aby sa to dalo brať vážne ako superšport, musí tam byť ten R6. Kľudne ten hotový motor z M3 plus nejaké baterky, aby to malo výkon cez 500k. R4, hoci aj naladený na extrémny výkon, nikdy nebude mať image, zvuk a charakter vhodný pre superšport.
Avatar - AUDIRS6
Mainstreamový superšport
AUDIRS6
| 13. 1. 2015 11:49
Vsetko ako obaja pisete, akurat, ze na prelome rokov 2017/2018 a vzniknut mozno este aj "M8" - ktore by uz konecne mohlo mat R6 a poriadny vykon takemuto oznaceniu zodpovedajuci. ;-)
BMW ma fakt v poslednej dobe casto negativne prekvapovalo svojimi kontroverznymi vyhlaseniami. Pritom mali legendu - M1, na ktoru bolo treba naviazat. Lenze nic z toho, co doteraz urobili sa tomu ani len nepriblizuje, "M100" bude mat sice R4 ako M1, ale stvrt tony bateriek a podobne "harmapaaaaadiiiiii" ( odhaduje sa hmotnost 1600 kg ), takze pokial to neurobia poriadne, nebude to stale ono.
Pritom klasicke novodobe M1 si viem predstavit ako konkurenciu napr. Caymanu - aj ten prejde na 4 valce. V com je teda problem? V tom, ze M1 by nebol supersportovy vrchol ? A na co ? Ved prave mensi supersport "ala Cayman" by dal BMW ten spravny imidz - ano, tu je nastupca, so 4 valcom, ale je este lahsi, lacnejsi a pri pohlade na predaje Camynov rozhodne zmysluplnejsi !
No nic, toto si musia ujasnit v Mnichove... :-!
Mainstreamový superšport
fOE
| 13. 1. 2015 11:57
M1 nemnela 4 valec ale r6 a ani nebyla zadnym budget superautem, ale regulernim. ;-) Takze bud navazat a udelat zase regulerni M1 co bude konkurovat aktualni sirsi spicce, anebo nedelat nic. Ona M100 s 4 valcem bude spis takovy kockopes, s r6 by to byla baworska NSX, supersport s jinym pristupem.
Avatar - AUDIRS6
Mainstreamový superšport
AUDIRS6
| 13. 1. 2015 12:06
no do .... fakt ! Preco preboha som bol v tom, ze tam bola r4 turbo? 8-s :*)
tak nic, odvolavam ! a nech urobia poriadnu M1 s R6 a hotovo! :yes:
Mainstreamový superšport
Provocateur
| 13. 1. 2015 10:05
Tady můžeš srovnat s NSX [odkaz] Nevypadá špatně, ale je to jen "zploštělej Civic". GT vypadá o 3 třídy líp.

Jinak "mainstreamový supersport" je dokonalej protimluv :-)
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 10:11
NS-X som už videl a práve preto ten záver, že hviezdou salónu bude jasne GT. Ono tá NS-X tiež z profilu vyzerá dosť dobre, klasické tvary superšportu s motorom vzadu, tam ani nie je čo pokaziť, ale spredu je to ako píšeš trochu taký Civic a pôsobí to tak obyčajne, na rozdiel od fascinujúcich tvarov GT.
Mainstreamový superšport
Provocateur
| 13. 1. 2015 10:21
Ano, není co dodat. Zbývá jen počkat na zdejší Hondaře, ti určitě budou mít hodně výhrad >:D
Mainstreamový superšport
webpaja
| 13. 1. 2015 11:25
Já se to pomalu bojím napsat, ale NSX na mě působí jako R8 s markanty Hondy :-)
Avatar - Ham.
Mainstreamový superšport
Ham.
| 13. 1. 2015 11:39
se neboj, působí to tak na kdekoho....looking like a cross between an Audi R8 and McLaren 650S
[odkaz]
:-)
Mainstreamový superšport
webpaja
| 13. 1. 2015 11:45
Hmmm, tak to píšu nahlas ;-)
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 10:26
Jo Ford dělá v pricipu běžný auta, jako třeba Audi.

No a jen občas vyrobí nějaké to GT nebo třeba 600 HP Mustang >:D
Vlastně Ford Taurus SHO je taky úplně běžný auto, stejně jako pickup Ford F-650 >:D
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 10:45
Tak ultravýkonné verzie bežných áut robí kdekto, vrátane toho BMW, ale dať silný motor do bežného sedanu či kupé je jedna vec a spraviť superšport je vec druhá. Takže kým Mustang Cobra a iné potentné verzie radím medzi "bežné" modely, rovnako ako M5/M6 atď. (predsalen ten Mustang môžeš maj aj so štvorvalcom za "pár šupov"), GT ako superšport radím po boku exotov typu McLaren MP4-12C či 650S.
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 10:50
Tak tam bych si ho teda neodvážil zařadit ani já....

Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 11:00
Prečo nie? Spĺňa na to všetky predpoklady. Koncepčne identická stavba: motor vzadu, pohon na zadok, ultraľahká karoséria, McLaren má 3,8 biturbo a 625k, resp. 650k, GT má 3,5 biturbo a "cez 600 koní". Obdobne ako konkurenta vidím Ferrari 458 Speciale. Ku komu by si GT priradil Ty?
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 11:53
K Mclarenu, coby specializovanému výrobci se léty zkušeností v F1 teda asi ne.

Spíš někam k základním Ferrari, Audi R8 atd.
A i ty zrovna nemaj V6ku.....
Mainstreamový superšport
fOE
| 13. 1. 2015 12:00
Audi nema V6 podle vseho jen proto ze by ji v tele R8 neuchladili, jinak se zvazovala. Jen proto tam zustane sice charakternejsi, ale proti dnesnim foukanym V6 taky slabsi, V8.

V dnesni preplnvoane dobe uz bych na pocty valcu nehledel, tento ford muze byt klidne s V6 zajimavejsi jak ruzna exotika s V8 a V10. Ukaze cas.
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 12:09
Na V8 jde vrazit kompresor nebo taky turbo a pak se začnou dít věci, když už někdo mermo mocí potřebuje přeplnovaný motor.
Avatar - AUDIRS6
Mainstreamový superšport
AUDIRS6
| 13. 1. 2015 12:14
V tomto by som to videl trosicku inac: podla mna nas trosicku Audi taha za nos >:D Ked si pozries tuningove firmy ako napr. Undeground a spol., ktore na Lambo alebo R8 zavesia biturbo a vysteglia to na kludne 1000+ PS, tak tu mi to prijde skor take lakanie tych zakaznikov, ktory proste atmosfery preferuju. Ak sa totiz pozries okolo, defakto vsetci uz prechadzaju na turba... ;-\ Audi v tomto podla mna vidi konkurencnu vyhodu - ukazat, ze my este mame tocivu, charakternu atmosferu - preto kupte u nas. :-)
Keby fakt chceli, uz by tam tie motory boli. ;-)
A emisie ? pchaa, na tie maju A1 1.0 TFSi a podobne >:-[] - takze si to mozu dovolit.
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 14:21
Nástupca 458 bude šestvalcové biturbo. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Mainstreamový superšport
Enthusiastic.driver
| 13. 1. 2015 12:14
Jednou za 100 let se tady nikdo nezdráháme zařadit ameriku na vrchol a zas se ti to nelíbí >:D
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 14:17
>:D
Presne, Barik tu inokedy obhajuje samé priemerné americké výtvory a keď sa teraz objaví niečo jedinečné, čo možno s čistým svedomím vychváliť, tak to zrazu nie je konkurencia európskym autám.
Avatar - AUDIRS6
Mainstreamový superšport
AUDIRS6
| 13. 1. 2015 14:22
joooo, no, niektori mi tu pripadaju ako opozicia za kazdu cenu... :-!
Ale Fordu - :yes:
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 14:32
Ale abyste neřekli že Ford nepochválím, tak :yes: maj u mě za Lincoln MKX a jeho interiér s tlačítkově ovládanou převodovkou. To se jim povedlo hodně a prý se má objevit i v Evropě :yes:
[odkaz]
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 14:30
Já na tom nic tak jedinečnýho nevidím, ale budiž.
Nic proti Fordu, ale u mě stál vždy z americké trojky až na tom posledním místě za GM a Chryslerem. A podle zkušeností lidí s evropskými i us Fordz pořád nějak nevěřím, že udělají lepší práci jak Mclaren, Ferrari či takové Pagani. Ale třeba jim křivdím....

Jedno tomu nejde upřít - má to automat. Takže pánové u fiatu asi mohou zatlouct poslední hřebík do rakve s nápisem Viper, nebo ten automat hodně rychle uvést.

pPotože pokud bude na trhu Ford GT, ostrá Vette a obojí za slušné ceny, tak Viper je mimo hru a dál bude prodávat 20 aut měsíčně >:D
Mainstreamový superšport
webpaja
| 13. 1. 2015 14:44
Podívej, v prvním odstavci srovnáváš nesrovnatelný. Tam kde Ferrari a McLaren (po představení baby MP) v zásadě začínají, tam je GT vrcholem. Špagani je úplně jiná liga!
Avatar - Barrichello
Mainstreamový superšport
Barrichello
| 13. 1. 2015 15:05
Já to s Mclarenem porovnávat nechtěl, s tím začli jiní, viz výše.

BTW s čím bys to tedy porovnával ty z EU produkce?
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 15:16
S tým McLarenom prišiel samotný Ford, viď môj príspevok nižšie.
Avatar - iudex
Mainstreamový superšport
iudex
| 13. 1. 2015 15:15
No ale samotný Ford s gétéčkom nechce hrať druhú ani tretiu ligu, jednak vraj má stáť GT 260t libier (!) a samotný Ford vraj na to Lambo či McLaren mieri, a to ako výkonmi, tak aj cenovo: Prices are yet to be confirmed, but a spokesman steered us towards the Lamborghini Aventador, which costs from Ł260,000, as a guide.
Mainstreamový superšport
sir
| 13. 1. 2015 18:32
Narazil jsem na rozhovor s kym si od Fordu prave ke GT...a ti ho sami radi k Mclarenu 650S a k Ferrari 458 (ted jsem zapomenl jak se ta odlehcena verzE 458micky jmenuje...)
Avatar - Petrolhead_CZ
Mainstreamový superšport
Petrolhead_CZ
| 13. 1. 2015 20:02
458 Speciale ;-)
Mainstreamový superšport
Petto
| 13. 1. 2015 10:41
Koncept vyzerá ozaj prepracovane či sa jedná o aerodynamiku, techniku alebo použité materiály. Sklamaný som ale z interiéru, mne absolútne nekorešponduje s exteriérom, hlavne tvarovo a niektorými ozaj lacnými prvkami čo by sa v tejto cenovej kategórií stávať nemalo. Inak nepochybne to bude riadna morda.
Avatar - Petrolhead_CZ
Mainstreamový superšport
Petrolhead_CZ
| 13. 1. 2015 16:24
Osobně v tom Ferrari nevidím ani trochu, už vůbec ne LaFerrari, které je designově a technicky někde úplně jinde, to samé 918 a P1. Ford na takovou úroveň těžko někdy dosáhne. Předek se mi nelíbí, není to moc vyvážené, profil a z pohledu shora vypadá auto atraktivně, zadek se do série v takové rapidní podobě určitě nedostane, je to koncept, nezapomeň. Každopádně konečně auto od tuctové a spotřebni značky, které přínáší trochu emocí. Snad se v konkurenci neztratí tak, jako minulé GTčko, které bylo smáznuto Enzem, MC12, Carrerou GT, Pagani Zondou F i SLR McLarenem. Každopádně s tebou souhlasím, že Ford GT zastínil NSX celkem s přehledem. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Mainstreamový superšport
Enthusiastic.driver
| 13. 1. 2015 18:24
Jak se minulé GT ztratil ov konkurenci, když bylo hned vyprodáno a dnes mu stoupají ceny? :-O
Avatar - Petrolhead_CZ
Mainstreamový superšport
Petrolhead_CZ
| 13. 1. 2015 22:19
Ztratil se výkonově, jízdně, po stránce exkluzivity i očekávání. Moc dobře si pamatuju, jak se tenkrát o GT mluvilo ve spojitosti se zklamáním.
Avatar - Enthusiastic.driver
Mainstreamový superšport
Enthusiastic.driver
| 14. 1. 2015 08:56
Po stránce exkluzivity se rozhodně neztratil - jinak by to nebylo tak nedostatkové zboží. Ano, po jízdní stránce to asi nebylo úplně nejlepší, což je škoda...

PS: Ford už v 60. letech úroveň Ferrari a spol. překonal, proč by to nemohl dokázat i v budoucnu ;)
Avatar - Petrolhead_CZ
Mainstreamový superšport
Petrolhead_CZ
| 14. 1. 2015 09:36
Čekal jsem, že se v souvislosti Ferrari vs Ford v Le Mans ozveš ;-) Tenkrát byla GT40 velmi specializovaný projekt, za kterým vlastně stáli Britové, kteří dělali šasi, karoserii, aerodynamiku, nastavení auta od řízení, zpřevodování a vyvážení podvozku. Američani dodali jen motor. Jak to dopadlo, když Amíci udělali své vlastní GT - to už víš sám.
Avatar - Ham.
Exteriér je pecka
Ham.
| 13. 1. 2015 10:34
Interiér řekněme zvláštní.
Avatar - iudex
Exteriér je pecka
iudex
| 13. 1. 2015 11:01
Tak niekde sa musí prejaviť, že je to Ford. >:D
Exteriér je pecka
fOE
| 13. 1. 2015 11:18
Me interier prijde stejne skvely jako exterier. Navic me prekvapuje ze ford zasel dal nez zminovana NSX. Ta pri sve snaze o lehkost a casy italie si dovolila luxus samostatnych sedadel kde ford jde cestou vice puristickou sedadel integrovanych do skeletu.
Znovu, palec hore pro ford.
Avatar - Ham.
Exteriér je pecka
Ham.
| 13. 1. 2015 11:26
Tak určitě kdyby chtěli tak Ford dokáže postavit útulnější interiér, spíše to na mě dělá dojem, že chtějí držet hardcore lajnu a pocit ze skutečného závodního vozu.
Avatar - pumpkin
Paráda!
pumpkin
| 13. 1. 2015 11:13
Sa priznám, že som akosi nepostrehol prípravu novej generácie, ale o to lepšie prekvapenie. Dizajn je fakt pecka! :-)
Vypálenej rybník!
webpaja
| 13. 1. 2015 11:16
Honda nas na každej novej zajímavější počin připravuje leta a leta. Pak přijde se seriovou verzí, která už nikoho příliš nepřekvapí a ejhle...producent obyčejných aut doveze na autosalon utajovanou pecku, navíc produkční!!!
Jakoby tichomořská válka skončila ještě předtím než začala...

Úchvatný, úžasný tvary...bezpochyby největší pecka Detroitu a možná i událost roku mezi supersporty. ;-) :yes:

Ještě dodám, že na mě působí jako dokonalej mix původního GT, LaFerrari a Miury
Avatar - Enthusiastic.driver
Vypálenej rybník!
Enthusiastic.driver
| 13. 1. 2015 12:18
:yes: nemám, co bych dodal...
Vypálenej rybník!
figurka
| 13. 1. 2015 13:00
Jo, brada padla. ;-)
Avatar - woody-alien
Vypálenej rybník!
woody-alien
| 13. 1. 2015 13:44
Dost dobrý :yes: .....no ale zase když to srovnám s tím výletem na Kokořín.... >:-[] Ne, fakt mě Ford překvapil. Tedy příjemně, aby nedošlo k omylu. ;-)
Avatar - JDM
Vypálenej rybník!
JDM
| 13. 1. 2015 14:56
Kdovi jestli to auto vubec jezdi. To je chvaali to je skoro na to bouchnout bohemku >:D uvidime jak ta hvezda veletrhu bude jezdit alespon z pulky tak jak vypada.
Avatar - iudex
Vypálenej rybník!
iudex
| 13. 1. 2015 15:08
Tak logicky keď ide o prvé statické predstavenie, nik nemôže povedať, ako jazdí; každopádne kombinácia 600k motora a ultraľahkej karbónovej karosérie spolu s vyhláseniami Fordu o bezkonkurenčnom pomere výkon/hmotnosť dávajú tušiť, že GT bude chcieť hrať prvú dynamickú ligu.
Avatar - JDM
Vypálenej rybník!
JDM
| 13. 1. 2015 15:15
Jo tohle se fordu povedlo design plus 600koni to skoro vypada ze na nsx pada veletrnzi prach ale i tak bych si pockal na testy a nsx bych nezatracoval a snad bude i nejake prime srovnani
Avatar - iudex
Vypálenej rybník!
iudex
| 13. 1. 2015 15:17
NS-X bude nižšia liga ako GT, čo ostatne naznačujú aj avizované ceny: NS-X 100t libier, GT 260t libier.
Avatar - JDM
Vypálenej rybník!
JDM
| 13. 1. 2015 15:22
Vsak to byla i prvni NSX pokud se nepletu a dokaza zatopit i tem "opravdovym" supersportum
Vypálenej rybník!
Střelec
| 13. 1. 2015 21:27
Zajimave jak tu ligu poznas z ceny. Hlavne aby to nebylo tak, ze rychlost bude cca stejna, jen GT bude mit nekolikanasobne vyssi, neobhajitelnou cenu ;-)
Vypálenej rybník!
Střelec
| 13. 1. 2015 21:21
Cim konkretne Honde tohle GT po technicke strance vypalilo rybnik?
Amerika sa prekonala
Fuller
| 13. 1. 2015 11:47
No vedel som že bude nove gt40 ale určite som nečakal taketo tvary. Design je na svetovej urovni bravo FORD.
Nechapem
Fuller
| 13. 1. 2015 16:28
Nechapem ako niektori ludia pišu že sa to podoba na laferrari alebo evoru ved sa spametajte toto sa na nič z toho nepodoba tak nekecajte do vetra. :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
designový chaos
Petrolhead_CZ
| 13. 1. 2015 21:55
Jinak ten design je podivnej, čím dýl se na to auto dívám, tím míň uceleně působí, nemohu si pomoct. Předek je trochu inspirovanej Asterionem, zadní kryt motoru je čistá kopírka Huracánu, auto je moc dlouhé a disproporční. Záď je opravdu nápaditá a efektní, ale do série se ty výrazný prvky určitě nedostanou. Jedině při pohledu shora se dá mluvit o povedeném designu, bohužel z přirozených úhlů už auto ztrácí na kouzlu. Třeba se sériovkou předvedou zlepšení.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku