Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Combi: První jízdní dojmy (+2x video)

Škoda již novou Fabii Combi propaguje prostřednictvím televizní reklamy. Na první jízdní dojmy, pro které jsme vyrazili do francouzského Nice, však došlo až nyní.
Zpět na článek
13. 1. 2015 08:41
13. 1. 2015 09:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 1. 2015 11:48
13. 1. 2015 08:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 1. 2015 09:08
13. 1. 2015 09:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 1. 2015 09:28
13. 1. 2015 09:39
13. 1. 2015 10:28
13. 1. 2015 09:32
13. 1. 2015 11:25
13. 1. 2015 10:22
13. 1. 2015 10:38
13. 1. 2015 10:47
13. 1. 2015 11:19
13. 1. 2015 10:55
13. 1. 2015 11:24
13. 1. 2015 11:36
13. 1. 2015 11:46
13. 1. 2015 14:48
14. 1. 2015 00:56
13. 1. 2015 14:36
14. 1. 2015 00:40
13. 1. 2015 18:07
14. 1. 2015 00:36
13. 1. 2015 14:23
13. 1. 2015 14:37
13. 1. 2015 14:45
13. 1. 2015 14:59
13. 1. 2015 17:26
13. 1. 2015 22:40
14. 1. 2015 04:40
14. 1. 2015 17:10
14. 1. 2015 08:06
14. 1. 2015 11:42
14. 1. 2015 13:31
14. 1. 2015 15:00
14. 1. 2015 16:46
14. 1. 2015 13:29
14. 1. 2015 18:03
14. 1. 2015 08:03
13. 1. 2015 17:23
14. 1. 2015 04:42
14. 1. 2015 04:41
14. 1. 2015 08:14
13. 1. 2015 14:35
13. 1. 2015 16:14
13. 1. 2015 17:07
13. 1. 2015 17:52
13. 1. 2015 18:13
13. 1. 2015 20:34
13. 1. 2015 23:34
15. 1. 2015 08:18
15. 1. 2015 09:31
13. 1. 2015 17:21
13. 1. 2015 21:51
14. 1. 2015 18:16
14. 1. 2015 21:55
14. 1. 2015 18:55
14. 1. 2015 20:43
14. 1. 2015 21:52
13. 1. 2015 22:38
1. 4. 2015 13:04
13. 1. 2015 08:41
vsechny stejne
nepochopim proc vsechny skodovky ted vypadaji stejne. jestli takhle bude vxpadat i citigo!tak to potes.
vzdyt ten kdo ma oktavku zepredu vypada jako by mel rapida nebo fabii.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 1. 2015 09:00
Re: vsechny stejne
Ale plati to aj naopak... kto ma Fabiu vyzera akoby by mal Octaviu.

A neprecenuj malomestiacku tuzbu budit zdanie velkoleposti.
13. 1. 2015 09:02
Re: vsechny stejne
Tim se nechlub, ze nerozeznas rapida od octavie ;-)
13. 1. 2015 09:35
Re: vsechny stejne
Na toto téma měli prodejci školení.
13. 1. 2015 09:53
Re: vsechny stejne
Jako aby náhodou neprodávali Octavie za cenu Rapidů? >:D
Avatar - pumpkin
13. 1. 2015 10:22
Re: vsechny stejne
Si večer dovezieš novú Octaviu a ráno pri lepšom svetle si všimneš že ti dali Citigo. >:-[]
13. 1. 2015 09:04
Re: vsechny stejne
A co třeba Audi a BMW? Ty nevyrábějí jednotlivé řady navzájem si podobné?
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 19:53
Re: vsechny stejne
Skoro všechny automobilky to tak mají, říká se tomu "politika", nebo designový jazyk ;-)
Avatar - demonicus
14. 1. 2015 20:10
Re: vsechny stejne
Vyrábějí - Audi, Mazda, BMW jsou všechny hezké a velmi podobné, Škodovky jsou všechny stejně hnusné >:D
13. 1. 2015 09:08
Re: vsechny stejne
Designová unifikace modelů je v dnešní době cílem snad každé automobilky.
Jde o ztotožnění se se značkou. Jejím designovým jazykem. Jejím směřováním. Vytvoření silného brandu.
Avatar - vabis
14. 1. 2015 09:05
Re: vsechny stejne
Včera dopoledne zase brázdily 2 Fabie III s efkovými značkami silničky Vysočiny. Žlutá s bílou střechou (nepoužívá blinkry) + zelená. Statická prohlídka celkem normál, ale za jízdy to vypadalo (jsme se chvíli naháněli) moc hezky. Opravdu povedená auta :-)
13. 1. 2015 17:48
Re: vsechny stejne
A proč teprve je to tak takřka u všech značek.
14. 1. 2015 10:24
Re: vsechny stejne
Každý test je jiný,tady o nejsilnějším 81kw motoru hovoří jako o líném a limitním >:D :no:
[odkaz]

Clio grandtour je přeci jen špička ve třídě :yes:
Avatar - _Karel_
14. 1. 2015 11:33
Re: vsechny stejne
Docela vtipný.Pro Hugo Kotase jede nic extra 1,2TSI 81kw,a tady jede na horách (řekl bych, že stejná trasa) skvěle i 1,0MPI.
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 20:01
Re: vsechny stejne
Hugo Kotas je asi zvyklej na nejmíň třílitr a vše co je pod 200 koní je nic extra. Uvažuj hlavou. Musíš na to auto koukat optikou tý který třídy a pak ti z toho vyjde rozumnej výsledek.

Pane Mičko, dobrá práce! A pozdravujte taky kameramana. Toto video se mu povedlo. :yes:
Avatar - _Karel_
14. 1. 2015 20:45
Re: vsechny stejne
Nemám pocit, že by Hugo byl bezmozek, co nerozezná Fabii od Porsche. Hele, nebyl jsi donedávna nick Will.I.Am? Vsadím na to boty.
Avatar - Informátor
27. 1. 2015 23:28
Re: vsechny stejne
Karle, já jsem si poměrně dlouho chodil na Auto.cz tak jako na jiný weby jen číst a v diskuzích jsem se nevyjadřoval, ale teď občas když mám čas, tak něčím i přispěju. Přezdívku Informátor používám už od školy. A ty boty si klidně nechej, nechci je, stejně neznám tvoji velikost a určitě by byly jetý. >:-[]
28. 1. 2015 11:42
Re: vsechny stejne
Karelgr, jsem tady. Cos přesně potřeboval?
Jo a s tou zelenou žárovkou alias Informátorem mě nespojuj, ze zelený barvy se mi dělá blivno už od vojny. ;-)
28. 1. 2015 11:46
Re: vsechny stejne
Podle sebe soudím tebe? Bacha, abys odteďka nechodil bos. ;-)
Avatar - dal
14. 1. 2015 11:48
Re: vsechny stejne
Neboj, Koubek to opraví, stejně jako ten multilink u OIII ! ;-)
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 19:51
Re: vsechny stejne
Že by je navrhoval stejnej člověk (Kabaň)? ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 1. 2015 08:59
It's official
Skodovky sa budu predavat na metre, resp. na vahu.
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2015 09:02
Nechci kazit nadšení,
ale drobné korekce článek vyžaduje, třeba převodovka u tříválce není šestistupňová - ledaže se jednalo o nějakou evo-verzi pro novináře:-))) dále pak bych doporučoval v takto odborně zaměřeném webu nepoužívat na adresu motoru 1.2 tsi slova o jeho sportovním charakteru... někdo by se mohl domnívat, že je na stránkách blesk.cz...

Jinak Škoda Fabia je povedené auto, dobře vypadá, dobře jezdí. Čistě podle mého názoru se Škodovce povedlo poprvé postavit lepší auto než výchozí Volkswagen Polo...
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Honza Mička
13. 1. 2015 09:07
Re: Nechci kazit nadšení,
Dobrý den,

díky za upozornění, jenom jsem se upsal :-) . K motoru jenom jediné - skutečně to tak funguje. Velmi lehce se vytáčí, má silný zátah a rychle reaguje na povely plynu. Tohle bych od motoru se sportovním charakterem očekával.
Avatar - fOE
13. 1. 2015 09:23
Re: Nechci kazit nadšení,
Neocekaval by jste od motoru se sportovnim charakterem i nejaky ten charakter? Treba vykonou spicku jinde nez u 4500ot?
Avatar - Stefič
13. 1. 2015 09:25
Re: Nechci kazit nadšení,
nechápu proč berete testera za slovo a chytáte se takových nesmyslů. TSi motor je slušný a pro řadu lidí může působit jako "motor se sportovním charakterem".

A co jako čekáš od Fabie. Výkon jako WRC speciál?
13. 1. 2015 09:39
Re: Nechci kazit nadšení,
súhlas - v kontexte článku a základného trojvalca sa už dá hovoriť o takmer športovom charaktere. Každému je snáď jasné, že sme v téme fabka a nie f1.
Avatar - fOE
13. 1. 2015 09:43
Re: Nechci kazit nadšení,
O vykonu tu nikdo nemluvi, mluvim o charakteru. Tady cteme o motoru, co od cirka ctyri a pul tisice vadne, jako o motoru se sportovnim charakterem a prima konkurence v podobe 1.2tce (1.2 dig-t) s zcela stejnou charakteristikou je popisovana jako nudna, nebo "je prostě tak trochu nijaký", prave kvuli absenci vykonove spicky a postupnemu vadnutim.

Tak me logicky zajima kde se ta sportovnost onoho 1.2tsi bere. Asi to nebude z toho ze to auto s timto motorem jednoduse jede, protoze jede i s tim 1.2tce, takze ten sportovni charakter dodavajici rozdil je... ?
Avatar - dal
13. 1. 2015 09:53
Re: Nechci kazit nadšení,
Že by byl zakopaný pes v hmotnosti auta?
Avatar - fOE
13. 1. 2015 09:58
Re: Nechci kazit nadšení,
Hmotnost auta meni charakter motoru odkdy? 8-s
13. 1. 2015 09:55
Re: Nechci kazit nadšení,
Malá rada, projeď si ty auta s těmi motory. I když mají podobný objem a jsou přeplňované, jejich projev je kupodivu jiný. ;-)
Avatar - fOE
13. 1. 2015 09:59
Re: Nechci kazit nadšení,
S timto TSI jsem nemel tu cest a prave proto se autora testu ptam. ;-)
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 20:06
Re: Nechci kazit nadšení,
No ale ptáš se ho divně, rejpavě, tak se nediv že ti neodpověděl. :no:
Avatar - Ozzman2
13. 1. 2015 10:00
Re: Nechci kazit nadšení,
TSI ale nemá sportovní charakter, jen táhne bez výkonové špičky, jako nafta. Může se tedy někdo domnívat, že takové auto je silné=sportovní. Já bych pochopil sportovní charakter právě u motoru, který silně táhne a graduje, což TSI bohužel/bohudík ne.. Do rodinného kombi to přeci ale neni špatně, jen né sportovní :-) Třeba právě Ecoboosty gradují, ale zase jim chybí ten spodek, hlavně teda litrovým EB :-)
Avatar - fOE
13. 1. 2015 10:23
Re: Nechci kazit nadšení,
Tak alespon jeden co rozumi vyznamu slovniho spojeni "sportovni charakter". :yes:
13. 1. 2015 10:50
Re: Nechci kazit nadšení,
Podľa mňa to autor myslel ako že športový, nie doslova so všetkými atribútmi. Tak som to pochopil ja, a aj ja sa iba výnimočne pozriem na otáčkomer s 5000 a môžem mať pocit, že mám kvázi športovú raketu s tým motorom (samozrejme v porovnaní so susedovou feldou).
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 20:05
Re: Nechci kazit nadšení,
Poradil bych mu to samý. Jestli fakt něco nesnáším, tak sou to lidi co apriori kritizujou, i když o tom vědí prd. :-O
13. 1. 2015 10:17
Re: Nechci kazit nadšení,
"od cirka ctyri a pul tisice vadne"

tohle mě vždycky doráží. Kdo tak může tenhle honit do 4,5 tisíc? :-)))))
Avatar - Ozzman2
13. 1. 2015 10:32
Re: Nechci kazit nadšení,
No právě, to TSI k tomu není vůbec nucené, jede fakt trochu jako turbodízl, který taky netočíš tak vysoko :-) Když máš dost síly od cca dvou tisíc, tak do 4 přeřadíš a nenutí tě to vytáčet, stejně se tam nahoře nic nestane, žádný zázrak :-) Proto si myslím, že na plynulou jízdu je charakter TSI velmi dobrý a pro kombi, jakým je Fabia III ideální motorizací......
13. 1. 2015 10:44
Re: Nechci kazit nadšení,
já vím. Já řadím podle toho radítka na maxi dotu a to i v kopci nepotřebovalo honit víc než 3 tis.

to víš, to jsou ty piloti, kteří chtějí se čtyřválcové 1,2 mít 3,0 V6 nejlépe s dvěma turby:-D
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 20:04
Re: Nechci kazit nadšení,
Jel si? Řek bych že nejel. Tak kde bereš tu jistotu a nevěříš panu testerovi? :-O
Avatar - Barrichello
13. 1. 2015 10:33
Re: Nechci kazit nadšení,
Sporotvní charakter u 4válce s 90 HP, mmm.

To sme dopadli teda, ten svět spěje definitivě do ** :no:
Avatar - Ozzman2
13. 1. 2015 10:37
Re: Nechci kazit nadšení,
Má 81kw, což je 110 HP a na auto velikosti Fabie je to solidní číslo.... Stokoňová Fabie už neni uplné ořezávátko.
Avatar - Barrichello
13. 1. 2015 10:54
Re: Nechci kazit nadšení,
Čekal bych všechno, pochvalu prostoru, jednoduchosti a funkčnosti, spotřeby atd.

Ale heldat sportovní charakter u auta kategorie Fabie a mu 1,2 4válce, co má 90 HP a jede 180 s větrem v zádech, to jako promin, ale nevím jestli mam brečet enbo se smát... No spíš kroutit hlavou, co je někdo v rámci PR blábolu schopen napsat
Avatar - Ozzman2
13. 1. 2015 11:00
Re: Nechci kazit nadšení,
Bariku, ještě jednou a pomalu si přečti, co jsem ti psal, chápu rozčílení, ale zkus počítat do pěti >:D

Auto má 110HP a ne 90HP.... a stokonová Fabie neni uplně nejpomalejším vozem... autor to přehnal, o to jsem se zmínil už v několika příspěvcích, ale z vlastní zkušenosti, kdy jsem jezdil s 1.9Tdi 74kw Fabii, tak musím uznat, že takové auto neni uplně pomalé...... tam to nedával ale brutálně podvozek >:D
Avatar - Barrichello
13. 1. 2015 11:47
Re: Nechci kazit nadšení,
To taky není v primáru na tebe, ale spíš na redakci >:D
Avatar - Kubis001
13. 1. 2015 11:02
Re: Nechci kazit nadšení,
Testovaný motor má 110k ne 90k, prostě zbytečně se v tom "sportovním charakteru" babráte. Prostě s tím výkonějším TSI to jednoduše dobře pojede tzn. bude to výborně zrychlovat. (tečka)
Avatar - Barrichello
13. 1. 2015 15:38
Re: Nechci kazit nadšení,
1,2 TSI končí a nahradí ho tříválec 1,0 TSI.

Takže to bude ještě lepší >:D >:D >:D To už je fakt tragédie.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 15:51
Re: Nechci kazit nadšení,
Kdes na to přišel? To je vtip, nebo...?Nemělo místo 1,2TSI být 1,2HTP?
Avatar - Barrichello
13. 1. 2015 16:03
Re: Nechci kazit nadšení,
U konkurence.....autoforum, maj prý infopřímo od lidí ze škody, sou ted v Nice.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 17:14
Re: Nechci kazit nadšení,
Neuvěřitelný.Ty bruselský zku.rvysyny bych všechny vytáhl z jejich pětilitrových limuzín a posadil povinně do oktávky 1,0TSI. A poslal do Alp. Bez řidiče.
Avatar - wakantanka
14. 1. 2015 13:27
Re: Nechci kazit nadšení,
oni všetci po svete lietajú za naše, takže sa na tie Alpy dívajú pekne zhora >:D
14. 1. 2015 17:41
Re: Nechci kazit nadšení,
81 kW 1,0 TSI ukázali dříve, ale nebylo jasné, jestli ho skutečně budou vyrábět. O tom, že by 1,0 TSI měl nahradit 1,2 TSI, se mluvilo při faceliftu Pola/ při spekulacích o F3. Otázkou jen bylo, jestli 1,2 zmizí, nebo se posune výš a co případně bude s 1,4.
15. 1. 2015 13:17
Re: Nechci kazit nadšení,
To nedělá Brusel . VW chce ztrojnásobit marže, půjde se cestou unifikace dílů a motorizací : 3bit pro všechny, jen různě naladěný!
13. 1. 2015 12:12
Re: Nechci kazit nadšení,
"...u 4válce s 90 HP, mmm..."
To tak pred 30-40 roky, hm? Mozna. Zda se, ze ta Fabie_III_mania pokracuje. Ono to pojede tak 50t km, pak se to cele ucpe a rozsype. Noch einmal bitte a jde se koupit nove auto. Votomtoje! :-!
Avatar - nalimer
13. 1. 2015 09:08
style by skoda
opäť sa dostávam do klišé - "škoda ponúka cenovo prístupné auto s veľkým kufrom.
dizajn je "funkcionalistický" a v aute sa robili "kompromisy", aby sa ponúkli čo najlepšie riešenia v dobrej cene."
inak napísané, auto má v mnohých technických parametroch priemer, avšak vyniká hlavne vo vnútornom priesotre a je robené pre masy. ak ste individualisti, siahnete po inej značke.
Rozbalit vlákno
16
13. 1. 2015 09:11
Re: style by skoda
Nevím, jestli si to napísal "inak", ale rozhodně jsi to napísal velmi zmateně. ;-)
Avatar - nalimer
13. 1. 2015 10:11
Re: style by skoda
je to skôr reakcia na článok. recenzia písaná cez kopirák...
15. 1. 2015 07:52
Re: style by skoda
ja by som s tym aj suhlasm. Fabia je priemerne auto, ktore vynika vo vlastnostiach na ktore ludia pocuvaju. A funguje to, to je pre skodovku hlavne. Navyse tato nova kombi je naozaj aj pekna oproti minulej generacii.
13. 1. 2015 09:36
Re: style by skoda
Ak ste individualisti ... bože Vy jste šašek.

Pokud o sobě hlásáte že jste tzv. individualista (není-li to samotné už na pousmání), pak zřejmě nebudete hledat auto v této cenové kategorii a já potom vůbec nechápu smysl takovéhohle přípspěvku.
Avatar - nalimer
13. 1. 2015 10:08
Re: style by skoda
Ak by som potreboval "neviditeľné" auto, použil by som ktorúkoľvek Škoda Fábia či Octávia v striebornej farbe. Nik by si ma nevšimol. Ale áno, podobných áut začína byť aj v iných autách.
Pod pojmom "individualizmus" sa dá chápať hlavne vedieť sa pozrieť aj o dom ďalej. Za cenu 300.000 Kč sa dá kúpiť čokoľvek iné.
Paradoxne pod tým slovom individualista sa v našich končinách stáva ktokoľvek iný, kto nemá škodu, hyundai či kiu. A nie niekto, kto má superšportový model. V tom je trh netradičný a v tom je to dobrá práca PR od Škoda. Presviedča nás o svojich chytrých nápadoch.
13. 1. 2015 11:37
Re: style by skoda
Individualismus by měl být o tom, že si děláš, co chceš, co tobě vyhovuje, a nenecháš se omezovat společností. Což nevylučuje, že můžeš chtít zrovna Fabii.
Avatar - Dinar
13. 1. 2015 13:05
Re: style by skoda
I ty brachu, přihodils hrachu? >:D >:D
V tomhle měl nevyčerpatelnou trpělivost GTI, nakonec i jemu došla. ;-)
13. 1. 2015 13:54
Re: style by skoda
Kde je GTI konec?
Avatar - nalimer
14. 1. 2015 10:49
Re: style by skoda
Vlastný štýl a konzumný dizajn. To ide dokopy?
14. 1. 2015 17:33
Re: style by skoda
Proč by ne? Podstatné je, že mu to vyhovuje. Individualismus není o nějakém stylu, ale o kladení důrazu na jednotlivce. Na jeho práva, zájmy, potřeby atp. Z hlediska výběru aut to znamená jediné - že bude brát ohled na své potřeby a preference. Což prostě nevylučuje, že může chtít zrovna Fabii. Ať už by byl důvod jakýkoli.
Avatar - white label
14. 1. 2015 17:48
Re: style by skoda
Souhlas, samotný individualismus nesouvisí s nějakou formou "exhibicionismu", i když si to poměrně dost lidí myslí. Prvotním znakem individualismu je nezávislost, nikoliv být primárně jiný, než případná většina.
Avatar - Barrichello
14. 1. 2015 20:05
Re: style by skoda
Jojo, individualista ve Fabii to je jako kreativní umělec v boigrafu na Babovřeskách popř. ekologický bio aktivista ředitelem Kosteleckých uzenin. Stejně tak absurdní představa.
Avatar - Emel
15. 1. 2015 09:36
Re: style by skoda
Individualisti jsou dvojího typu - jednak individualisti za každou cenu, pro které je součástí jejich image to, že se liší... a pak ti, kteří si prostě jen jdou svou cestou. Pokud jdou stejnou cestou i ostatní, tak kvůli tomu nesejdou do příkopa, jen aby šli jinudy... ;-)
16. 1. 2015 15:47
Re: style by skoda
Odlišování se za každou cenu nemá moc společného s individualismem. Exhibicionismus, ať už jako forma protestu, nebo třeba oslavy, proč ne, není to však nedílnou součástí. Pokud se někdo vymezuje většinové společnosti za každou cenu, tak mi to spíš zavání tím, že nemá vlastní názory, nemá osobnost, je vlastně ničím. Aneb černá ovce, také ovce. Je to pro mne odlišné od situace, kdy má člověk vlastní názory, vlastní způsob života a shodou okolností jsou v naprostém rozporu s většinovou společností. Takový člověk se nesnaží za každou cenu vymezit, takový člověk prostě jiný je.

Jak píšeš, individualista může klidně zapadnou do společnosti. A asi se zlobit nebude, protože má život jednodušší.
Avatar - white label
16. 1. 2015 15:58
Re: style by skoda
"Individualista za každou cenu" je svým způsobem podobný protimluv, jako třeba "flegmatik za každou cenu".
Avatar - white label
16. 1. 2015 16:03
Re: style by skoda
Další příklad někoho, kdo nechápe význam tohoto slova. Individualista nemusí být ani kreativní ani umělec, ani ekologický aktivista apod...

P.S. Navíc ani u různých forem exhibicionismu nemusí být prostředkem k vyjádření osobnosti zrovna automobil, ten může být naopak klidně považován za pouhý spotřební dopravní prostředek.
13. 1. 2015 09:18
Když Škodovka točí při 130 4250,
tak je to OK, nedej Bože aby tolik točil třeba nějaký Korejec, to by bylo všechno špatně. Musím se smát, jak jsu testeři v tom "prostorném kombíku napasovaní ..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Honza Mička
13. 1. 2015 09:19
Re: Když Škodovka točí při 130 4250,
Dobrý den,

a kdy jsem v testu korejského auta psal, že otáčky přes 4000 jsou špatné?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 1. 2015 09:41
Re: Když Škodovka točí při 130 4250,
a) To chcete zoznam? :-)

b) Naucte sa abstrahovat a citat text. Fraza "třeba nějaký Korejec" vas neopravnuje reagovat slovami "kdy jsem v testu korejského auta psal", kde celkom jasne vztahujete redakcny problem na seba a na auta jednej regionalne proveniencie.
Avatar - dal
13. 1. 2015 09:45
Re: Když Škodovka točí při 130 4250,
c)Občas použij mozek!
Avatar - twistedTSD
13. 1. 2015 16:27
Re: Když Škodovka točí při 130 4250,
a) Jen do toho, jsem upřímně zvědavý, u kterých malých vozů se základní motorizací kolem 50 kW se něco takového kritizovalo.
13. 1. 2015 12:24
Re: Když Škodovka točí při 130 4250,
ve video jste rekl (parafrazuji) , ze aby auto jelo, musite motor tocit az do 5, 6 tisic ci do omezovace. No to je teda super zdechlina. 8-s
Avatar - dal
13. 1. 2015 09:28
Na rozdíl
od krátké verze, která hlavně z boku vypadá strašně se mi kombík líbí, je takový vyváženější. To auto se bezesporu povedlo!
Trochu mi příchodem tohoto kombi přestává dávat smysl Rapid Spaceback.
V Nošovicích asi někdo zelená vzteky! >:D
Rozbalit vlákno
5
13. 1. 2015 09:35
Re: Na rozdíl
Vzeky bude zelená spíše Siemensova 2717/4 na Praze 5. ;-)

Jinak Spaceback i Fabia Combi jsou trošku jiné auta z pohledu vnitřního prostoru a kufru.
Avatar - dal
13. 1. 2015 09:39
Re: Na rozdíl
Jasně ale chtěl jsem napsat protiváhu k té Boleslavi a kdyby jsem napsal Praha tak by to nebylo ono. Takto to každý pochopí.
V čem je podle tebe Spaceback jiný z pohledu vnitřního prostoru a kufru?
13. 1. 2015 09:57
Re: Na rozdíl
Spaceback má na zadních sedadlech více místa a o dost méně místa v kufru.