Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mazda CX-5: Ceny modernizovaného SUV začínají na 524.900 Kč

25 komentářů

tempe73
Hezké auto. :yes: :yes:
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Já jsem minulý týden v garáži uvítal Mazdu 3. Taky pěkné >😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Konečně i 2.5 l. Už tomu chybí jenom přívod vzduchu z klimy na zadní sedačky ve středovém tunelu, tak jak to má většina konkurence v této kategorii a výbava s černým polstrováním interiéru, tzn. okenních sloupků a stropu... Pak bych o tom uvažoval, jinak se asi zatím ještě nevzdám své "staré" dobré CX-7... 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Zajímalo by mě, proč už není ten 2.5 l motor i v trojce. V USA i v Rusku ho v trojce nabízeli hned od začátku prodeje. Emisemi to asi nebude, když se naráz objevil i v CX-5. Konkurence šestce?
_MT_
Japonské automobilky běžně nabízí v USA výkonnější motorizace než v EU. Asi se jim to tu nevyplatí nabízet, byť "domácí" automobilky výkonnější motorizace nabízí.
Nonsens
usa, rusko (ešte by si mohol pridať čínu), sú iné svety, koľko 3/2,5 l by sa tu predalo?
bubulak
No hlavně na to auto celkem stačí i ten slabší dvoulitr a ten už tuplem. Těch 2,5 by se skutečně asi moc neprodalo. Akorát nevím, proč ten silnější dvoulitr nedělají s automatem.
parafin
Nerád to hovorím, lebo som mazdista, ale pozor na dieslové motory SkyActiv-D.
Začala sa u nich prejavovať systémova chyba - opotrebovanie vačkového hriadeľa, ktoré v horšom prípade končí až KO motora...
Avatar - PepaJ
PepaJ
.. toto se jiz davno vi .. je to vadou ..pry vetsi tvrdosti materialu vackoveho hridele nez mela byt..dochazi oderku jednoho materialu o druhy.. vozy se s touto vadou a materialem se jiz nekolik mesicu nevyrabeji. Autorizaky to meni.
Marybel
To je dobre vedet, že na to automobilka zareagovala :yes:
blacklemon4
no autorizak to mení až keď sa ti rozpadne turbo, a poškodí motor... inak hrajú mŕtveho chrobáka

😢
cudzinec11
- ak to spravne chapem, clovek, co chce kozu alebo bezp. asistentov, musi kupit 4x4, naj vybavu a 2.5-liter a nemoze mat manual...
- clovek, co chce 2.5-liter, nemoze mat manual a musi kupit vsetko.

Inak je to super, ze ten 2.5-liter ponukaju, pretoze 2-liter uz bol tak akurat na take auto, ale mohli ponuknut viac kombinacii motorov, prevodoviek a vybav...
_MT_
Nebo také kdo nechce kůži (bez odvětrávání), nemůže mít ani 2,5 litr, ani silnější diesel.
Avatar - SelskyRozum
SelskyRozum
A přitom v USA se prodávají hlavně 2,5 litry ve všech výbavách. Ale ne diesel. Mám 2,5 litr v benzínu a bez kůže.
diskuter13
mna by strasne zaujimali jej 4x4 schopnosti. Ci sa s tym da chodit aj na take horsie cesty, alpske vypravy atd. Alebo je to uz len dalsie auto pre maminky do Auparku.
Pepe_____
So svetlou vyskou 21cm to uz nie je len do obchodaku, hoc by to malo ako hlupu stvorkolku....
Oproti takemu CRVcku (16cm) to musi byt skoro offroad >😁
Avatar - SelskyRozum
SelskyRozum
Ale není to Subaru. Pohon zadní nápravy se zapne jen při prokluzu předního kola.
Avatar - VL4D
VL4D
Líbí se mi cenová politika Mazdy. Výbava Challenge je za celkem slušnou cenu, doplatil bych možná za navigaci - 12500 KČ není žádná pálka.

50000 za vyhřívaná sedadla? Případně dalších 15000 za audiosystém Bose? Kůže by se taky líbila, bohužel je dostupná jen v nejvyšší výbavě.(?)

Interiér v kůži by měl být dostupný za příplatek, alespoň od výbavy Challenge. Takhle je potřeba si připlácet za absolutně nepotřebné drobnosti. Stejně tak audiosystém, i když ten základní zřejmě špatně hrát nebude. Za tyhle drobnosti mínus.

K CX-5 jako takové, a k modernizaci. Oceňuji nový displej bez tlačítek okolo, stejně jako v Mazdě 6 po modernizaci. Další mínus za elektronickou ruční brzdu, i když třeba v novém Audi A3 jsem problémy s elektronickou ručkou nezaznamenal.

Mazda CX-5 patří jízdně ke špičce ve třídě. Určitě má smysl nad ní uvažovat.
Avatar - praděda7
praděda7
CX-5 jízdně určitě ke špičce! Uvažoval jsem v jednu chvíli o koupi Tiguana nebo CX-5. Otestoval jsem Mazdu 2.2 D A/T coby první. Paráda! Následovně jsem otestoval Tiguana také v D. Opravdu jsem tak velké zklamání nečekal. Jízdně Tiguan nesahal Mazdě ani ke kotníkům. Možná v terénu by se vozy cítily jinak, ale na silnici byla Mazda v úplně jiné lize.
Atila_
Jestli ono to nebude tim, ze je o pet let mladsi. Tiguan uz ma pred dokoncenim novy model, ktery bude zase nekde jinde. Ten stavajici je postaven na podobnem zaklade jako stara Octavia II, takze zazraky uz od toho nelze cekat.
Avatar - praděda7
praděda7
Asi jo. Ale v různých testech pořád Tiguan vynášeli do nebes, tak jsem měl na něj zálusk. A nakonec z toho byl v porovnání s CX-5kou normální trakač. ;-\
Avatar - _Karel_
_Karel_
Samozřejmě.Tiguan je všude automaticky brán jako vrchol třídy.
Avatar - VL4D
VL4D
bubulak
No musím říct, že Mazda je jediná z japonských značek, která v současnosti na evropských trzích zvládá držet krok s evropskou konkurencí. V podstatě ve všech třídách, ve kterých se pohybuje by byl u mě její model přinejmenším na shortlistu. U CX-5 jí patří palec nahoru hlavně za to, že jako snad jediná asijská značka dává do auta této třídy pořádný benzínový motor :yes: Příklad by si mohl vzít hlavně Nissan, který by se měl za motorovou "paletu" QQ2 stydět, o zastaralý lešenářský trubce místo zadní nápravy ani nemluvím. :no:
freeapn
Ostřikování světel je u faceliftu naprosto dokonale zapasované do masky - jako by tam vůbec nebylo. Holt modernizace >😁