Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda CX-5: Ceny modernizovaného SUV začínají na 524.900 Kč

David Bureš David Bureš 14. 1. 2015 • 09:44
35
25
Zobrazit náhledy (35)
Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5 Mazda CX-5

Mazda CX-5 se v rámci modernizace dočkala upravené přídě. V kabině se pozměnil středový displej, ruční brzdu pak nahradila elektronická parkovací brzda.

Začátek roku je u Mazdy ve znamení dvou modernizovaných modelů. Krátce po zveřejnění českých cen faceliftovaného modelu 6 automobilka odhalila i ceník modernizované CX-5. Se základním benzinovým dvoulitrem o výkonu 121 kW a pohonem předních kol toto SUV stojí 524.900 korun.

Už v základní verzi je vůz slušně vybaven. Standardní výbava zahrnuje 17palcová ocelová kola, start-stop systém, šest airbagů, vyhřívaná zrcátka, rádio, klimatizaci a asistent rozjezdu do kopce.

První cena CX-5 zůstala shodná s verzí před faceliftem, lépe vybavené varianty ale podražily. Nejlevnější čtyřkolka – s 2.0 Skyactiv-G (118 kW) – nyní přijde na 689.900 korun, o osm tisíc více než dosud. Za tuto cenu si zákazník pořídí stupeň Challenge vybavený automatickou klimatizací, litými 17palcovými koly, multimediálním systémem se sedmipalcovým displejem, tempomatem, koženým multifunkčním volantem, mlhovkami nebo dešťovým a světelným čidlem.

Třetí stupeň Attraction je proti Challenge o 50.000 korun dražší. Tato částka znamená navíc diodové světlomety, vyhřívaná přední sedadla, parkovacími čidla a sledování mrtvých úhlů.

















Mazda CX-5 (2015) – ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor 2.2 Skyactiv-D 2.2 Skyactiv-D 2.2 Skyactiv-D
Pohon 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 2191 2191 2191
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/4500 110/4500 129/4500
Točivý moment [N.m/min] 380/1800-2600 380/1800-2600 420/2000
Převodovka 6M (6A) 6M (6A) 6M (6A)
Max. rychlost [km/h] 202 (198) 197 (194) 207 (204)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 (10,0) 9,4 (10,2) 8,8 (9,4)
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,6 (5,3) 5,2 (5,5) 5,2 (5,5)
Cena Challenge [Kč] 696.900 746.900 -
Cena Attracion [Kč] 746.900 796.900 -
Cena Revolution [Kč] - 811.900 -
Cena Revolution Top [Kč] - - 859.400

Spíše než nad Attraction se vyplatí zauvažovat nad variantou Revolution. Ta je jen o dalších 15.000 korun dražší, nabízí přitom hudební systém Bose s devíti reproduktory, zadní parkovací kameru, bezklíčové zamykání, asistent pro jízdu v pruzích, automatické přepínání potkávacích a dálkových světel nebo sledování únavy řidiče.

Vrcholem je pak Revolution Top dostupný pouze s nejsilnějšími motory – s 2.5 Skyactiv-G (141 kW) a 2.2 Skyactiv-D (129 kW). Vrcholný stupeň je dále vybaven koženým čalouněním, elektricky ovládanými předními sedadly s pamětí a adaptivním tempomatem.

Jak je u Mazdy zvykem, výbava jednotlivých verzí je pevně stanovená. Pouze od stupně Challenge je možné si za 12.500 korun objednat navigaci. Šestistupňový automat je dostupný ve vybraných stupních výbavy, připlácí se za něj 52.000 korun.


















Mazda CX-5 (2015) – ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor 2.0 Skyactiv-G 2.0 Skyactiv-G 2.5 Skyactiv-G
Pohon 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 1998 1998 2488
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 121/6000 118/6000 141/5700
Točivý moment [N.m/min] 210/4000 208/4000 256/4000
Převodovka 6M 6M (6A) 6A
Max. rychlost [km/h] 200 197 (187) 194
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,2 10,5 (9,6) 8,0
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,1 5,8 (5,8) 6,0
Cena Emotion [Kč] 524.900 - -
Cena Challenge [Kč] 639.900 689.900 -
Cena Attracion [Kč] 689.900 739.900 -
Cena Revolution [Kč] - 754.900 -
Cena Revolution Top [Kč] - - 860.900
Témata
Avatar - SelskyRozum
3. 3. 2015 20:20
Re: 4x4
Ale není to Subaru. Pohon zadní nápravy se zapne jen při prokluzu předního kola.
Avatar - SelskyRozum
3. 3. 2015 20:18
Re: 2.5-liter
A přitom v USA se prodávají hlavně 2,5 litry ve všech výbavách. Ale ne diesel. Mám 2,5 litr v benzínu a bez kůže.
17. 2. 2015 20:45
Světla
Ostřikování světel je u faceliftu naprosto dokonale zapasované do masky - jako by tam vůbec nebylo. Holt modernizace >:D
15. 1. 2015 10:00
Dobrý
No musím říct, že Mazda je jediná z japonských značek, která v současnosti na evropských trzích zvládá držet krok s evropskou konkurencí. V podstatě ve všech třídách, ve kterých se pohybuje by byl u mě její model přinejmenším na shortlistu. U CX-5 jí patří palec nahoru hlavně za to, že jako snad jediná asijská značka dává do auta této třídy pořádný benzínový motor :yes: Příklad by si mohl vzít hlavně Nissan, který by se měl za motorovou "paletu" QQ2 stydět, o zastaralý lešenářský trubce místo zadní nápravy ani nemluvím. :no:

15. 1. 2015 09:53
Re: V podstatě dobrý...
No hlavně na to auto celkem stačí i ten slabší dvoulitr a ten už tuplem. Těch 2,5 by se skutečně asi moc neprodalo. Akorát nevím, proč ten silnější dvoulitr nedělají s automatem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud