Novinky
Anonym
3
naftu už chce omezit Londýn i Paříž, je otázka, kdy se přidaj další. Navíc Euro 6 nafta už je tak složitá, že to na atmosférickou V6 či V8 benzín nikdy nemůže ve spolehlivosti mít.
Přejít do diskuze
Ale bez turba, protože to jinak ty slabý vložky ve válcích nevydrží, takže z bláta do louže... 😉
Tak pokud jde o spotřebu, tak je určitě lepší volbou diesel. Měl jsem nedávno zapůjčenou 525d a byl jsem dost překvapený, jak ten 4-válec s autem cvičí .... a samozřejmě pořád je tu možnost 6-válce, který jede jako z praku (s pětkou) a dá se i v krabici od bot ala X5 ....
sem zvědavej na tu lepší spotřeba v reálu >😁 >😁
Aby to nebylo jako s 2012 Panamerou v manuálu, co při stejné hmotnosti žere stejně jako OHV HEMI s tehdá 5.st automatem >😁 >😁
Njn, až přejde na turbo i Jaguar tak nezbyde než evropě zamávat a poslední pocitivé motory V8 už budou jen Hecho en Mexiko a Made in USA >😁
Aby to nebylo jako s 2012 Panamerou v manuálu, co při stejné hmotnosti žere stejně jako OHV HEMI s tehdá 5.st automatem >😁 >😁
Njn, až přejde na turbo i Jaguar tak nezbyde než evropě zamávat a poslední pocitivé motory V8 už budou jen Hecho en Mexiko a Made in USA >😁
Auta sice osklivy jak noc, ale 260kW sestilitr musi byt neznicitelny. Ted koukam na stranky australskeho fordu a tam maji ve focusu 1.6 92kW a 2.0 125kW atmosfery, falcon s ctyrlitrovym sestivalcem a litrovy ecoboost akorat ve fieste a ecosportu. Otazka je, jak dlouho jim to vydrzi.
V com je nafta pre euro 6 tak zlozita? Casticove filtre tu mame uz roky, pre scr plati to iste.
S tím si to možná nikdo nekoupí, realita je však z mé zkušenosti taková, že se auta se vznětovým motorem zbavím snadněji. Navíc zážehové motory nejsou vůbec garancí bezproblémovosti. Nejsou dnes ani nějak jednoduché.
Tyhle hlediska ale nejde uplne oddelit. Malokdo si koupi auto s tim, ze jeho nejaka spolehlivost nezajima, protoze to stejne za chvili posle do sveta a i kdyby, tak nespolehlive auto se vzdycky prodava hur/levneji nez "drzak". Potom tu jsou samozrejme kupci ojetin, kteri chteji spolehliva auta a take smaotna automobilka, ktere by pripadna nespolehlivost mohla poskodit image. A logicky, spolehlivost se hodnoti vetsinou podle toho, co se nejvic prodava.
Tak ten první má možná i servis v ceně (MB nebo BMW), ale zase absolvuje tu ránu, kdy koupí za dejme tomu 1,5 mil a po 4 letech dostane na protiúčet 450 tis. ....
O tom žádná, že z hlediska "trvanlivosti" je benzín lepší volbou. Jezdím taky s benzínem, protože na ty moje pojížďky je nafťák nesmysl .... Neláká tě zkusit hybrida ?