Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AMG zvažuje konkurenta pro LaFerrari, P1 a 918 Spyder

Mercedes by chtěl srovnat krok se současnými top sportovními značkami a postavit také od okruhových závodních speciálů odvozený model.
Zpět na článek
20. 1. 2015 10:49
20. 1. 2015 12:19
20. 1. 2015 12:36
20. 1. 2015 14:13
20. 1. 2015 12:05
20. 1. 2015 12:14
20. 1. 2015 12:25
20. 1. 2015 12:40
20. 1. 2015 12:50
20. 1. 2015 14:20
20. 1. 2015 14:50
20. 1. 2015 16:06
20. 1. 2015 22:17
20. 1. 2015 22:40
Avatar - Uživatel_5340709
19. 1. 2015 17:11
Létající CLK GTR
Koukam dnes se redakce drží zvoleného téma létající supersporty - prvenství CLK už nikdo nevezme, i když Huracan se taky nemá za co stydět. Doufám že nový Mercedes bude pokračovat v tradici. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2015 07:26
Možná bude stačit...
...když nalepí hvězdu na předek Twizzy, a přidají pod kapotu 1,2TCE, ať to maj bez námahy.
Na co vyvíjet hybrid, když ho můžou koupit, no ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 10:49
omg
Ať se na mě kluci z AMG nezlobí, ale na tuhle nejvyšší ligu nemají.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Uživatel_5340709
20. 1. 2015 11:05
Re: omg
...... ale mají, CLK GTR je toho důkazem.
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 12:19
Re: omg
CLK GTR je důkazem toho, že umí postavit dobré letadlo, ale už ne auto. A zmiňovat auto, které vzniklo v pár kusech v 90. letech, které navíc ničím moc nevynikalo není moc relevantní. Na to, aby vůbec něco dali později dohromady, si museli přizvat McLaren, který chtěl udělat hardcore silniční supersport, Mercedes řekl ne a výsledkem bylo těžké pseudosupersportovní GT s mizernými brzdami, rozevlátým podvozkem a nekonkurenceschopným a celkem tuctovým motorem. V té době mělo každé superauto poctivý, jedinečný a famozní motor, buď geniální V12 (Enzo, MC12, Zonda F, Murcielago) nebo polozávodní V10 (Carrera GT). SLR byl s Fordem GT tenkrát jasný propadák.
20. 1. 2015 12:36
Re: omg
BTW.: Ta Zonda mela motor odkud?
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 14:13
Re: omg
Od AMG samozřejmě. Ale jednalo se o unikátní motor vyráběný na zakázku pro Paganiho, včetně jím navrženými výfukovými svody a koncovkou výfuku. AMG ten motor v takové podobě ve svém autě nikdy nepoužilo.
Avatar - Ham.
20. 1. 2015 12:05
Re: omg
Kluci z Mercedes AMG se na tebe nezlobí, protože z tebe mají srandu. Stejně jako ze soupeřů v nejvyšší lize F1.
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 12:25
Re: omg
Až na to, že jim za ty skvělé výkony mohou tleskat maximálně prázdné tribuny a lidi za vypnout obrazovkou >:D F1 už nikoho nezajímá. Každý, kdo miluje motorsport a špičkové závodění s rozmanitým startovním roštem se už roky dívá na WEC.

Jinak o konkurenceschopnosti takového SLS AMG a SLS AMG Black Series by se taky daly vést dlouhé diskuze ;-) Ač to auto mám moc rád, tak těm klukům z AMG se s tímhle autem moc do černýho netrefili. Nový AMG GT je podle všeho výborný auto, ale je to takový odměřenější GT, na 911 mít zase nebude a kdo chce charakter, sáhne po F-Typu. Co se týče sportovních aut a supersportů tak AMG nejvyšší ligu hrát zatím nemůže, ne podle toho, co zatím předvedli.
20. 1. 2015 12:40
Re: omg
Me se libi, jak ty tu o tech autech pises, jakobys je vsechny jezdil denodenne desitky hodin, Harris by moh zavidet. Treba to SLR nahore, nebo ted ty soudy ala "Ac to auto mam moc rad, tak tem klukum z AMG...", to je takove usmevne, kdyz se mladej kluk citi byt soucasti teamu AMG jen proto, ze si precet neco jejich aute :-)
Avatar - Ham.
20. 1. 2015 12:50
Re: omg
WEC je jistě zajímavá série, ale při vší úctě je skutečně zajímavý pouze jeden podnik a to 24hLM, který jediný se může sledovaností a oblibou měřit s podniky F1. A to je málo, F1 prostě byla, je a bude královnu motoristického sportu a jejím králem je Mercedes-AMG. Takže můžeš buď jenom tiše smeknout nebo se dál ztrapňovat svými odbornými posudky po vzoru brouka Pytlíka.
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 14:20
Re: omg
A to soudíš na základě svých zkušeností s pravidelným sledováním WEC nebo jsi viděl párkrát LM a plkáš nesmysly? F1 byla královnou motorsportu do roku 2008, od té doby je to chcíplotina, která přežívá jen ve stínu své bývalé slávy. Poslední dvě sezony byly vyloženě katastrofální. WEC má to, co F1 měla kdysi - závody na krev, miliony soubojů, atraktivní pitstopy, faktor nadšení, spousty nádherných aut a tratí, 4 třídy, ke kterým letos přibude pátá (LMP3), nejlepší GT jezdci na světě, žádné vyumělkované a pošukané rádoby závodní hvězdy typu primadon Rosberg, Vergne + pár platících pitomců jako Maldonado a Gutiérrez. WEC si s F1 vytírá posledních 5 let zadel, opak tvrdí jen ovečky, které jsou zavřeny v Ecclestonově ohrádce a žijí z bývalého komerčního úspěchu a čekají marně na revitalizaci. Před tím může smeknout laický průměrňák, ale já rozhodně ne.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 14:50
Re: omg
tak s tou primadonou Rosbergom si to fakt zahlobil 8-s
Zvysok ani nema cenu komentovat... :no:
Avatar - Ham.
20. 1. 2015 16:06
Re: omg
Jasně, do r. 2008 bylo Ferrari ještě špičkový tým, který uměl postavit konkurenceschopné auto, od té doby to s nimi jde z kopce a ani si neškrtnou, takže logicky abys to zakryl, tak prohlásíš F1 za chcíplotinu. Ó jak jsi spravedlivý. >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
20. 1. 2015 22:17
Re: omg
V F1 jsem fandil vždycky McLarenu, Ferrari jsem přál, stejně jako Williamsu, ale nikdy jsem nebyl skalní. Ferrari má moji nejvyšší podporu v GT a vytrvalostních závodech. Takže nějak nechápu tvoji z prstu vycucanou úměru/logiku? To jsi tak omezený, že mě soudíš podle mé ikonky? Pokud si myslíš, že je F1 byť jen alespoň solidním šampionátem, tak jsi obyčejný ignorant, nebo nenáročný komerční konzument, nic víc. Jen si žij v té bublině dál, králem motorsportu je nyní jednoznačně WEC.

Jinak abych ti vysvětlil, proč se F1 týmu roky nedaří - Luca se soustředil na divizi vývoje silničních aut. Ferrari má po celou existenci tuhle střídavou éru, když dělá vynikající silniční auta, nedaří se F1 týmu a naopak. Ferrari mělo poslední konkurenceschopnou sezónu v r. 2008 jak píšeš, hned následující rok vyjelo 458 Italia, které se drží na špici supersportů už pět let. Další modely, které vyjely v následujících letech se staly pokaždé lídry třídy. 599 GTO - nejlepší supersport s motorem vpředu, 458 Spider - nejlepší supersportovní kabrio, 458 Speciale - nejlepší okruhové superauto, F12 - nejlepší super GT, LaFerrari - nejlepší hypersport. Za celou historii Ferrari nevyrábělo tak výjimečná auta a trend skvělá auta/špatné výkony v F1 se prostě napříč historií opakuje. Není to náhoda, pozice v F1 vynaloženému úsilí a soustředění na silniční auta odpovídá. Teď to půjde dolů, protože Marchionne teď udělal bugr a bláhově strhne většinu vynaloženého úsilí a zdrojů zpět na F1, o kterou už nikdo nemá zájem. LDM chtěl výhledově do WEC s LMP1, v GTE Pro tam Ferrari potřetí za sebou vyhrálo pohár konstruktérů a titul jezdců, z toho 2x vyhráli Le Mans, takže je na co navazovat.
Avatar - AUDIRS6
20. 1. 2015 22:40
Re: omg
vsimol si si jeho "avatar" ? ;-)
Tak sa este raz zamysli, ci je zrovna on neprajnik WEC a LeMans... :-!
O ostatnom asi pisat netreba. To s tou F1 je blbost, ale blbost Ernieho, nie LDMZ. :-!