Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A na legendy, nezapominej na legendy!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jsme se bál, že R8 II bude nerozeznatelná od I, že to bude trochu jako s TT, ale pokud je tento návrh blízký realitě tak :yes: !
to by bolo az moc. Oni ani nechcu nejaku revoluciu v dizajne, na to prisiel Lichte uz moc neskoro. Tu si mozes pozriet nejake posledne spy photo a clanok v AJ😒br />
[odkaz]
Som zvedavý, či aj pri novej generácii R8 sa bude Audi triafať do Ferrari: [odkaz] >😁
Ten V10 se mi ale líbí i tak slabší to bude s V8. Ten bude možná trochu nekonkurenceschopnej
[odkaz]
Zatim v tom vidim spise snahu usetrit, pouzit od Lamba kde co, motor, sasi, a buhvi co vsechno, takova ta koncernova praktika
[odkaz]
A R8 V8 Audi nenazývá supersport, to máš nějaké popletené.
A audi to vlastních stránkách to popisuje: výkon na hranici možností s obrovskou neodolatelnou dynamikou. Nebo si přečti úvodní větu tohohle článku: supersportovní novinka - co jí potrápěj i levný HH nižší střední 😄
Fakt si nikdy neviděl ani nečet nějaký srovnávačky R8? 😄
Zatímco jedna srovnávačka Superbu s Éčkem je vrchol nesmyslu a trapnosti, tak další je naopak... >😁
[odkaz] Umíš číst? Tak zkus hned 1. řádek: "jak bychom udělali supersportovní vůz ještě sportovnější" 😄
Docela těšim na tvuj další komentář. Doufám že vokecávání bude pokračovat >😒]
[odkaz]
Doufám, že spojení "sportovní automobil" jsi schopen si tam najít už sám. Takže už to nezkoušej. R8 V8 je sportovní auto a pokud to nechápeš a pleteš si jej s R8 V10, tak ti neumím už nijak pomoci, jenom se divím, proč se vyčerpáváš na serveru o autech a nejdeš třeba na server o rybaření, když si pleteš tak základní věci.
Tohle auto bude fakt originál. S jednim motorem to supersport je a s druhym ne. To určitě nikdo jinej na světě nenabízí :yes: >😒]
A to že R8 dostane oturbený motor v budoucnosti je klidně možné, mohla jej dostat hned, k dispozici je a pokud jej dostane tak nejspíše nahradí atmo V10 a atmo V8 může být nahrazena kompresorovou nebo turbenou V6 s tím, že plus mínus nějaký drobný nárůst zachovají stávající výkonové stupně bez ohledu na způsob plnění. Ale rozhodnutí držet se atmosfér je určitě dané snahou nabídnout atmosféru dokud je to jenom trochu možné a v R8 v tom má evidentně výhodu protože vyšší emise dokáže v produkci Audi/VW lépe "rozpustit" než konkurence. Staré V8 se dařilo velmi dobře, není nejmenší důvod aby se nedařilo i té nové, protože nemá ambice "chytat se" v kategorii supersportů na to je v koncernu hromada daleko výkonnějších modelů.
Pri ich cenotvorbe to bude znova vstupenka do sveta supersportov. Myslis, ze niekto tuzi silou mocou po viac nez 450 PS ?
K chladeniu - tam si myslim, ze nas trosku tahaju za nos 😉 - podla mna im skor ide o konkurencnu vyhodu, nakolko spolu s Huracanom to budu coskoro jedine supersporty tejto cenovej relacie, ktore sa zaobijdu bez preplnovania. Pockaju, uvidia ako ludia prijmu "458 T", pozru si predaje McL 650, 625 a potom pri FL to tam daju tiez - ak uznaju za vhodne 😉
Já mám atmosféry rád a V10 je skvělá konstrukce ale doba pokročila no. I když už dneska tenhle V10 trochu nestíhá nechal bych ho, ale ta V8 je fakt asi už - trochu krkolomný to fakt je - nekonkurenceschopná 😄
[odkaz]
Tak vies co ? Napis do Porsche, ze tu 911-ku robia zle, kedze ma v zaklade len 400 PS a je teda pomalsia a lacnejsia nez zvysok konkurencie ! >😒]
R8 bola prvoplanovana proti 911 - a to vyslo. Preto taka ponuka motorov, preto snaha o kazdodennu pouzitelnost, quattro, pekny a kvalitny interier...
Uz ma to nebavi vysvetlovat ti veci, o ktorych sme predebatovali roky :-!
alebo uz tak strasne rychlo starnes, ze uraduje skleroza ? 😲
a tu sa niekto rozculuje, ze 450 PS bude malo... 8-s
Tak se koukneme na okruh a rekneme si uprimne, ze stavajici cas R8 etron je ostuda. R8 V8 je druha ostuda, kdyz tato V8 da NS tak za 7:57 a jeden z nejlevnejsich novejsich HH Leon Cupra za 7:58,4. Pak tu musi vznikat hypersporty, aby se vubec dalo oznacit auto, ktere aspon trochu jede 😉
Tak vono se dá vokecat všechno žejo >😁
Nic to ale nemění na skutečnosti že ta V8 atmosféra v praxi bude málo a šlapat na paty jí budou i blbý HH [odkaz] a možná nejen šlapat na paty >😒]
Chápu že bys chtěl aby tenhle Lamboklon měl renomé a jezdil jako 911 ale i ty určitě víš že to tak neni 😄
Nevim, jestli nas tahaji za nos, ale pokud o sobe tvrdim, ze neumim udelat auto tak aby se tam motor uchladil, rikam ze jsem nesika. To asi take neni nic extra vymluva. kdyz to dokaze spousta jinych 😉
Take je otazka co za ty penize ocekavas. V dnesni dobe modernich turbomotoru, pripadne s hybridnim ustrojim, das pomalu podobne penize za techniku ktera nikam nepokrocila.
U sportaku bych resil i vahu(a take se resi vsude karbonem, hlinikem) a proto tezky V10 asi neni uplne ideal, V8 vykon zas zadna slava ani dnes. Rychlejsi nez V8 budou mozna za rok, dva i HH.
Jsem zvedav s jakou technikou prijde novy Nissan GTR.
Myslis, ze V8 je tam koli tym dajme tomu suma-sumarom 40 kg ? NIE. Ona je tam z marketingoveho hladiska na "Cena od..." Kapiš ? 😉
A ze sa ti zda cena za V8 ( zacinala na cca 110 t.€...?) vysoka ? - ale kupujes supersport Audi - s vymazlenym interierom, s quattrom, proste najkazdodennejsie pouzitelny supersport - s motorom v strede ! Takze places na nespravnom hrobe...
Ta vyhovorka o chladeni mi prijde prinajmensom cudna - ako som uz pisal minule - taky Underground Racing zavesi biturbo na hocico a uchladi to ( a s vykonmi kludne nad 1000 PS ) takze pes bude zakopany inde. :-!
Skor mi prijdu nie moc bohvieake tie odhady o usetrenej hmotnosti: zatial sa hovori o 60-80 kg. Pri tych technologiach, ktore maju chalani k dispozicii som cakal 100kg ako minimum. Ved s karbonom sa uz naucili robit slusne, rychlo a lacno ( kovany karbon - vdaka ktoremu urobili Sesto Elemento) tak by som cakal proste viac.
Joo a este k motoru V10: ze zoberu motor od Lamba ??? To ako vazne ? Ved ten motor vychadza z V8 4.2 FSi ! Rovnake vrtanie, zdvih...Ten motor bol ich spolocny projekt od zaciatku, lebo vedeli, ze ho budu pouzivat obidve firmy ! 😉
Jinak spolecny projekt ano, ale vse se podrizuje Lambu. Az bude chtit Lambo turbomotor, silne pochybuji ze bude u Audi neco jineho 😉 Proste koncernove Audi usetri naklady.
Jinak k te vaze. Audi za tech x let vyvoje horko tezko usetrilo 60kg na aute a ty jim tam pak vesele strcis tezsi motor o 50, 60kg a rikas nic se nedeje 😉
Proste slogan "Naskok diky technice" mel tady byt uplatnen jako nikde jinde.
Interier R8 sposobil zmenu pristupu k interierom vo vsetkych supersportoch ! - porovnaj si F430 a F 458, o ostatnych co prisli po R8 ani nehovoriac... 😉
Lambo patri priamo pod Audi, takze najskor Lambo povie chceme, potom Audi povie ok, podme na tom pracovat.
Co sa šasi a motorov tyka - je to vzdy o tom, ako to cele zbalancujes. 1.R8 bola primarne pre V8 a podla toho bola aj chvalena v testoch. Mal som s nou tu cest a bola skvela. V10 som v rukach nemal, v testoch spociatku hovorili o horsej zbalancovansti, ale casom asi zapracovali na nastaveni podvozku a vyladili to.
Tato nova by uz mala mat slusny kompromis pre oba motory s tym, ze sa predpoklada vacsi podiel V10 a podla toho sa asi aj k tomu pristupovalo.
Na verzii GT dokazali usetrit 100kg este v 1.gen. Preto ma prekvapuje, ze nesli viac "na dreň". Zase ale asi z marketingovych dovodov - koli casom dalsej "GT" alebo podobnej verzii.
Robit supersporty nieje len tak hop-trt. je to aj o marketingu. A tam ma Audi velky "Vorsprung durch Technik" 😉
Na zaver kacirska myslienka: Bude neikto chciet turbo - nieje problem - V8 TFSi tam casom na 99% pribudne. V buducej RS4 sa vraj planuje V6 biturbo - ako nahrada za V8. Tomuto niesom nijako extra nakloneny, nakolko V6 biturbo nebude mat taky charakter. Ano - vyfukmi sa da vela vyladit...ale...
Ja by som bol za, miesto nej dat ako nahradu za V8 riadne vyladenu uz legendarnu R5 2.5 TFSi !!! >😒] - kolko sa z nej da vymacknut ukazali v studii A3 ClubSport ( 525 PS / 600 Nm ) takze poladit ju na 450 PS a k tomu pekne cisla CO2 pre Brusel...ved uvidime... 😉
Povodne sa hovorilo aj to, ze R8 ma pribudnut mensi bratcek ( R4 / R5 / R6 ) tie nazvy sa menili podla pouzitej techniky...Lenze zatial to na nic podobne nevypada, preto by mozno aj ta R5-motor v R8 nakoniec nebola vobec nerealna 😉