Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang: Zná české ceny

86 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Cena dost bezkonkurencni. Clovek asi nemuze ocekavat sofistikovanost evropy, ani vnitrek porsche, ale komu by to vadilo pri cene 1mil za poctivy objem a 8 valcu?

Co proti tomu stavi evropa? Megane RS? Golf R? Audi S3/BMW M135i? (obe posledni drazsi). Ano, to neni prima konkurence, ale o to je to smutnejsi, ze prima konkurence v EU ani neexistuje. No a importovana konkurence z vychodu to bude mit sakra tezke. Jestli se genesis coupe prodaval blbe do ted tak nechci videt ty cisla po nastupu Mustangu.

Tady je na na palec nahoru pro juesej i pro Ford :yes:
webpaja
Souhlasím, emerický železo za mega je super láce. On sem za chvilku přijde někdo, kdo bude tvrdit, že starý časy už jsou pryč, downsizing blabla...ale tohle je od Fordu výbornej počinek! 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Nějak jsem té ceně v první vteřiny nemohl uvěřit... no Toyota / Subaru to budou mít velmi těžké...
Avatar - Anonym
Anonym
Sem zvědav na prodeje. Camar se tu prodalo ročně 20-30 kousků
Avatar - Hittman
Hittman
Což je dle mého škoda, ovšem Ford má proti Chevi lepší (evropštější) palubku ..
Velkoodběratel_kukuřice
Je, ale přece jen Camaro se mi zdá zepředu více agresivnější, nevýhodou Camara je ale špatný výhled.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Obyčejné Camaro je uvnitř opravdu méně vabne a tady mustang alespoň zatím z fotek dost zapracoval. Špatný výhled mi nepřišel a oproti klasickým sporťákum je to celkem prostorne auto. Mustang jsem nikdy nemiloval protoze to je vlhký sen nejednoho plakátovce co se odváží uvažovat o něčem lepším než Octavii rs 😄 Tahle generace už nevypadá tak těžkopadne a sekne mu to. Tolik objektivne...... subjektivne bych bral i to nejsocialnejsi Camaro či Mustanga😊 jsem zvědav na ten ecoboost a zdali si najde cestu i do evropských Fordu. ... třeba do mondeo.
Avatar - praděda7
praděda7
Četl jsem první drive - review s ecoboostem a až na nevýraznou zvukovou kulisu mu nemohli nic podstatného vytknout.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No nejvíce mu vytknou lidé zde na netu, kteří ho ani nikdy neprojedou ( že to není Véšestka), natožpak aby o Mustangu uvažovali.... >😁 Mne tohle nijak neuráží, pokud to pojede dobře.
Avatar - Alpinis182
Alpinis182
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
Tady to frajer popisuje...
Avatar - Anonym
Anonym
Jediná konkurence je Camaro. I Challenger je dražší, o Hellcatu nemluvě.....
Arten
A to je dolar za 24kč, při 19kč by to bylo pod 800k
Avatar - Covenant
Covenant
No Golf R, S3 atd se s tím snad ani nedají srovnávat, to jsou proti mustangu sleeper car...tady s tím člověk vyloženě kříčí mám sportovní auto. 😉

Pokud někomu stačí defakto dvoumístné auto, je to za ty prachy krásná kára :yes: 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nieco na tento americky styl vacsieho plnokrvneho kupatka ( sportoveho auta za melon bez downsizingu ) ponuka aj hyundai s modelom genesis coupe..... ovsem moc uspechov v eu taketo "americke" kusky nemaju bohuzial..... u nas si zakaznik asi skor kupi megane RS ako mustanga..... preco je tomu tak neviem... to neriesim len proste vidis ake su predaje tychto "masiniek z juesej" v eu ... je to skoda, lebo tie auta su v dobrych cenach, robustne a dizajnom velmi pekne.... preco su ich predaje take v eu ake su je mozno otazka na zamyslenie..... neviem.... osobne by som si ale radsej kupil corvette za 2 miliony ako nejaku rozplacnutu M4ku ( odvodenu od sedanu ) v podobnej cene.... inak suhlasim.. novy mustang je krasne auto... :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tady se přes šedý dovoz z USA tahaj většinou SUV typu Durango, Escalade a Suburban/Yukon a pikapy RAM , Ford Raptor a F-150 a občas Chevy Silverad👋GMC Sierra. K tomu pár Mustangů, sem tam Charger, Challenger a Buick Enclave, Dodge Caravan a to je tak vše. víc sou v podpstatě otázky 1-2 kusy ročně.
webpaja
Jak víš, že jsou robustní? A v jakým smyslu? 😉 Víš, jestli by ti Vette v reálu seděla víc než M4?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Pozor, jak zaženeš krysu do kouta, skáče... >😒] Neví nic, stejně jako já, ale já aspoň mlčím a hledím si svýho R4. 😉

Každopádně, čistě teoreticky, je to parádní cena za auto, které doslova řve do světa. Když byl u nás švagr s (vypůjčenou) GT500, tak se na to sbíhali podívat i psi a kočky, a Němci zapomínali fotit svoje zkonfiskovaný baráky a fotili Mustanga. >😁
Avatar - white label
white label
To amíci, ti by si tam u nich fotili Trabanta, podle čehož je jasně vidět, kdo byl/je opravdu popředu, viď Bariku. >😁 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Začal si adoravat i produkci DDR? Východnoěmečtí proletáři a západoněmečtí revanšisté bok po boku, nu vot malčik, e to charašo.
Avatar - white label
white label
Nech na hlavě, nebo vytáhneme větší (navíc tvůj oblíbený) kalibr - sovětskou dobovou produkci... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
ZIL je věčný a Čajka taky. :yes: :yes:
Avatar - white label
white label
..ZLÍN, Uherák a Čabajka taky. :yes: :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
Pánové, zvuk V8 už jen na volnoběh...jsem zvědav, jak bude fungovat manuální převodovka. To byla vždy achilova pata těchto vozů...
Avatar - praděda7
praděda7
Proč raději Megane RS než Mustanga? Já to vidím v tom, že silnice a parkování ve městech spíš nahrává evropským vozům než americkým.
Avatar - Hittman
Hittman
No, mám evropskou A6 a denodenně kur.., kdo vymyslel tak úzká parkovací místa, kde si navzájem mlátíme dveřimi o sousední zaparkované vozy, abychom mohli vylézt z auta..
Daffy Duck
ze super ceny. nech idu do p... s takou cenou aj celkovou politikou. preco nemaju V6 v zaklade ako ponukaju v usa s cenou okolo 25 tisic eur? zaklad V6 stoji v usa 24 tisic USD. Ecoboost ani s tou najepsou vybavou by tiez nemal stat viac ako 30 tisic eur. Rozpravky o vyssich nakladoch na eu verziu si nechajte pre seba.
Avatar - fOE
fOE
Trochu zbytecny povzdech nad cenou, ono ty vyssi naklady v evrope jsou faktem, ne neco vymyslene + sam pises ze by ecoboostova verze nemela stat vic nez 30tis. E. Kurz CZK ke vcerejsimu dni je 28,8Kc/1Euro, to i jen obycejnym prepoctem jsme na castce 864tis Kc. To si to ti zli americani ale dovolili prestrelit proti tvemu odhadu, o neuveritelnych 500 evri.

A ostatne cela tato diskuse je bezpredmetna. Ford tu Mustangy bude prodavat za co nejvic co mu trh dovoli. Kdyby trh zkousnul cenu 1,5mil tak se neboj ze by ji tam ford velice brzo neposlal. Ford, stejne jako kazda automobilka, neni zadny chlebodarce. Nelibi se ti cena? Nekupuj. Sam ale nakonec dojdes na to ze za ten milion je to furt extremne dobra nabidka. 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Covenant
Covenant
Tady máš firmu, která se zabývá dovozem z Ameriky a za 5,0l chtějí 1,4 mil ...tzn oficiální cena fordu není špatná. [odkaz]%5B%5D=0&offe… />
Nic ti nebrání si ho dovést z USA..připočti cenu za kontejner, clo, úpravu na české nebo slovenské předpisy a uvidíš jestli se ti to oplatí 😉
Avatar - Anonym
Anonym
cena v usa+clo+dph+ cca 70 za kontejner do říčan, + dekra a úprava na eu přepdisy - cca 40-60

Počítej. Bez záruky, a strávíš s tím 3 týdny času...

Ford rovněž platí dopravu do evropy, úpravu na eu předpisy a dph máš v ceně
Avatar - praděda7
praděda7
Taktak. A k tomu přidej ještě navigaci a audio...50t...
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
U pětilitru je menší spotřeba s automatem? :😉
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Tomas Dusil, auto.cz
Ano, také jsem se tomu podivoval. Ale udávají to tak. Tentokrát tam chybu nemám 😄
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
Já myslím, že tam budou mít chybu oni...
Existuje vůbec auto, které má menší spotřebu (takto výrazně) s AT?
Avatar - Hittman
Hittman
Nové vozy s DSG to tak uvádějí, nižší spotřeba než s automatem...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
napr. aj BMW uvadza nizsiu spotrebu pri 8°AT oproti 6°MT. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
I u Mercedesu má automat menší spotřebu a nejen na papíře. Takže bych tomu věřil.
Co ja na tom divne?

Nizsiu spotrebu s automatom dnes udava kde kto. A koniec koncov, je to logicke, pretoze dnesne automaty dokazu pracovat s motorom efektivnejsie nez 99% vodicov.
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
Tomu rozumím, a příjde mi to i logické.
Ale nikdy jsem na to ještě nenarazil.
Máš nějaký příklad?
Velkoodběratel_kukuřice
U BMW je to časté, například 3, proto aby byla spotřeba s automatem nižší, musí mít motor i dostatek výkonu, přeci jen automat u slabého motoru si občas neví rady, ale u silného si dobré automaty poradí lépe než samotný řidič.
Avatar - fOE
fOE
U BMW je to zapricineno mimojine tim, ze manual ma 6 stupnu a automat stupnu 8, kratsi zprevodovani a delsi finalni prevody onoho automatu napomahaji ne jen dorovnat, ale dokonce i prekonat deficit v efektivite pri prenosu vykonu z motoru na kola, ktery u HDM bude vzdy vetsi (ikdyz v dnesni dobe uz nijak zavratne, otazka par procent). Ale aby stejne stupnovy automat vs. stejne stupnovy manual byl ten automat uspornejsi, to taky vidim snad prvne.

Maji stejny finalni prevod? Neni automat nastaven vylozene na kochaci jizdu, s delsimi prevody a manual spise na akceleraci a "blbnuti", takze s prevody kratsimi?
Avatar - praděda7
praděda7
A pozor. Hydraulické měniče na A/T jsou dnes už úplně jinde než před 10ti léty.
Velkoodběratel_kukuřice
[odkaz]
[odkaz]
Jen jsem tak namátkou něco vybral.
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
jo, ale to je deci....ne litr a pul...a to mi příjde dost. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, se přijel v neděli na semafory, tam paní s trojkovým BMW minulé generace. Evidentně zachovalá a naleštěná kára (btw madam taky vlemi zachovalá, hehe) no a padne zelená a madam než tam narvala dvojku, tak já byl o 4 dýlky auta před ní....

Manuál je fjan věc, akorát by s ním museli lidi umět pracovat, což umí tak s bídou 25% těch co ho mají. Ostatní sou pomalejší jak automat co má aspon 6 rychlostí.
Avatar - simon_sez
simon_sez
:yes: si jej to "nandal"

ja tiez niekedy soferujem rychlejsie ...ako moja polovicka 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
To není jen tím, že to byla ženská. Takhle to jde "nandat" is poustě chlapů a vůbec nemusíš odjíždět s protáčejícíma se kolama z křižovatky, Stačí normální rozjezd.
Avatar - Otrava
Otrava
Kdepak řazení...mě stačí sledovat semafór 😄

...ačkoli mne fascinuje, kolik řidičů spatřuje v rychlejším odpichu nějakou výzvu k závodění. Občas je po jejich zběsilém úprku potkávám s nepříčetným pohledem na dalších světlech 😄
Avatar - Covenant
Covenant
Mám otázku když jsme u těch amerik.... má s tím někdo zkušenost, oplatí se projít vším tím procesem a dovést si auto z USA, které se tu normálně prodává, ale v Americe je levnější?
Velkoodběratel_kukuřice
Řekl bych že oplatí, cenově určo, ale každá mince má 2 strany. Např. když si koupíš americké Camaro, tak je tam jiná frekvence u autorádia, tachometr v mph a další odlišnosti, spotřeba v galonech a je to starost s převozem.
IPace
pokud na auto chces cekat prez 6-7 mesicu, tak rekneme ze ano protoze bude bez cla (staci takove auto 6 mesicu vlastnit v USA, tazke ho tam koupis, na 6 mesicu das do garaze pod plachtu a pak dovezes, nekteri dealeri v USA to i zajistuji, ze ti auto uskladni a dovezou pak na vychodni pobrezi do pristavu), pokud chces takove auto co nejrychleji, tak spise ne

kurs na danou menu za zakoupene auto, naklady na dovoz se daji celkem snadno dohledat a dopocitat, konteiner kam se vlezou 3-4 auta stoji do Nemecka z vychodniho pobrezi 80-100 tisic, je jen na kazdem zda zvladne konteiner zaplnit, nebo v tom bude mit 1 auto, na dalsi prevozy a legalizaci si priprav cca 40-50 tisic a pak us jen doresit jestli chces mit na budikach km/mile, a jestli si poridis treba pro Evropu "fungujici" radio
Avatar - Covenant
Covenant
Díky za objasnění...to s těmi 6 měsíce a náklady je zajímavé info :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
cenovo to vyjde údajne super, mám známeho ktorý si tak svojho času nechal doviezť nový Golf IV. 2,0 16V myslím a vytešoval sa asi pol roka či rok aký to bol dobý kauf. Potom sa mu tam pos*ala nejaka blbosť a v SK sa to nedalo zohnať ani v autorizákoch. Nakoniec to objednával neviem odkiaľ za neskutočné prachy oproti tomu čo stál tento diel v európskom ekvivalente. Ale na druhej strane odvtedy už prešlo dosť rokov a dnes sa dá všetko poriešiť cez net trebárs. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Vyplatí, ale jde o to jak je tu nastavená cena. Ta V8 se ti nevyplatí....V6 rozhodně ano.
Velkoodběratel_kukuřice
Cena je dobrá, za 4 válec chtějí relativně dost a taky si dále myslím, že 4válec není vhodný motor pro toto auto i v Evropě, která preferuje downsizing. Cena V8 se odvíjí od cen Camara, která lehce překračuje také 1 milión korun. Ford má lepší interiér, obě auta mají skvělé motory, ale 6.2 V8 od Camara se mi zdá o trochu lepší. Jinak V6 je zbytečné v Evropě nabízet, jednak s tak těžkými vozy příliš nezacvičí a jednak jejich výkon je srovnatelý s hot-hatchi mainstreamu + menší užitná hodnota, větší pojistka, spotřeba paliva, ale V8 je určitě lepší než 4válec, protože cenový rozdíl je malý a i kdyby se někdo našel a říkal, že auto má velkou spotřebu, tak s takovým typem auta se nejezdí celoročně v našich podmínkách a nájezdy nejsou příliš velké.
IPace
proc by se s Mustangem nejezdilo celorocne v nasich podminakch? vidam tu nekolik Mustangu at je krasne nebo -10 a snezeni (pravda tento rok nebo spise tuto zimu zatim zadnych -10 a snezeni moc nebylo)

to jak vhodny je 4 valec pro Mustanga ukaze as cas, jedno je jiste, tohle auto zde priblizi i lidem co by o Mustangu ani neuvazovali, ne vsichni ale spise drtiva vetsina si auto a to i auto jako je Mustang kupuji na bezne jezdeni, takze jim i ten 4 valec poslouzi vyce nez dobre
Avatar - Anonym
Anonym
kdo chce V6, doveze si ho sám nebo si ho nechá dovézt. Aspon budou mít dovozci uscars co dělat, bo V8 určitě vozit nebudou, to nikdo o 50 tis levnější chtít nebude, neofiko a níž cenu dolů nedaj....stejně jako nikdo enkupuje indiv. dovoz Camaro.

Pro dovozce us cars to budou defakto krušné časy, neb jim nezbude než voyit pickupy a suv, v podstatě nic jiného neprodávaj, vyjimečně Dodge Caravan nebo sesterský Chrysler Town and Country, Buick Enclave či Ford Flex.

Vyjimečně Charger a Challenger, ale to sou 2-3 ks ročně...

Tady je důkaz [odkaz]

[odkaz]

Nevzpomínám si, kdy Simix, Denker či Impexta dovezli sedan Buick, Cadillac či Chrysler. To je už hodně vousatý.....

A ty sedany a kupé Dodge když už někdo prodá, tak Auto Outlet.
simson33
Jsem fakt zvědavej, který motor se bude prodávat lépe. Cena je v podstatě srovnatelná, když do R4 dáš brzdy z V8 tak jsi skoro na tom samém... (prosím nechytat za slovo😄... Výkonu má díky turbu R4 také dost, ale spotřeba je poloviční - jezdit ve městě za 20 nebo za 10 litrů je sakra rozdíl, asi takový jako rozdíl mezi zvukem 5.0 V8 a R4 turbo, že??? Skoro mi to připadá, že by se prodeje Mustangu mohly brát jako hlasování o downsizingu >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
2,3 turbo ve městě - za 10. Na papíře to yní dobře, v reálu počítej tak 10 když bude sobota 1 hodina odpoledne ale v pátek, v tkaovém červnu na trase strašnice-uhříněves-říčany počítej tak se 14ti a budeš rád >😁 >😁 >😁

Ten 5,0 V8 umí v sobotu odpoledne v 1 jezdit po městě za 14-15 taky víš. V ěch kolonách si 18-22 vezme. Jenže tam si vezme vše.

I blbá jedničková oktávka 1,6 MPI tam žere klidně 11 >😁
simson33
No dobře, ty evidentně hlasuješ pro V8... Jinak s VW 2.0 TSI poslední generace není problém jezdit po Praze hodně pod 10. Já jezdím s první generací téhož motoru za 11. Vzhledem k tomu, že ani u Fordu nespí, tak těch městských 10 u Mustangu R4 není tak nereálných. Každopádně u V8 uvádí ve městě 20, tedy 2x tolik (!!!). Proč by u jednoho údaje zkreslovali o 5 litrů dolu a u druhého o 5 litrů nahoru, to moc nechápu...
Avatar - Anonym
Anonym
Nezapomen an to, že spotřeby u nových aut nedopovídaj realitě a u turbo verzí tím spíš....

Hele já sem vynuloval svuj Cadillac v neděli a z Benešova sem až ke krčský nemocnici dojel za 9,6. Ale z krče na prosek to vylezlo na 11,5.

A to nebyly kolony.....stačí pár semaforů, ty rozjezdy to nemá rádo a žere to. A to samý bude to turbo. S tím pojedeš po okresce v rámci limitů za 8. Přijedeš do města a bum. Máš tam 10-11. A to nebudou kolony. Budeš poskakovat půl hodiny po 2 metrech a máš tam 15 ani se neotočíš.

Když Mustang, tak jedině V6 či V8.
cudzinec11
2.3😒br /> Ak je priemerna u 2.3 uvadzana 8 litrov, pri "normalnej" jazde sa musis zmestit do 11-12, co je 50-percent nad...

5.0😒br /> Tu to podla mna s priemernou spotrebou pod 15 litrov nepojde, navyse v meste zivis raz taky objem, t.j. akoby dva motory.

Celkovo je 2.3 lacnejsi a navyse uspornejsi, pri mensom vykone, ktory by europanom zvyknutym na 55 kW a pod. mal bohato stacit. Ze to nema zvuk V8 - Europan zvuk V8 v zivote nepocul, takze mu nebude chybat. Ten 2.3 je pre e😜ort do sveta, kedze mnohy ked pocuju 5-litrov, myslia si, ze to zozerie aj travu pri ceste...

Moj stary 2.4 V6 v 4.8 metrovej 2-kovej audi a6, co je rovnaka velkost auta ako mustang a prakticky rovnaky objem motora ako 2.3 ecoboost - bezny priemer do 10, ale v meste dokaze spapat aj 14-15 litrov. Viac velmi nie. Velmi vela v meste zalezi na style jazdy, to spravi rozdiel aj 5 litrov... A mimo mesta sa pod 8 dostat tiez neda.

Tento 2.3 ecoboost ma iba styri valce a turbo v meste velmi nevyuzijes, takze aby sme spravili kompromis, takze teoreticky by mal byt aspon v tom meste uspornejsie ako stary sestvalec, mimo mesta neviem, velmi rad si vypocujem skusenosti nejakeho majitela😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
mozno je to tym, ze prave ten Europan "v zivote V8 nepocul" a preto, po tom ako by ju pocul a videl jej cenu, tak by ju aj mohol chciet. :-!
Taketo nezmysly... 8-s Vies kolko Europanov este stale jazdi na Europskych V8 ? Myslis, ze vsetci maju spotrebu 20 po meste ? Ja ti z mojich bohatych skusenosti s Audi s motormi 3,7 V8 a 4,2 V8 mozem s kludnym svedomim povedat, ze do 18 som sa v meste zmestil takmer vzdy a to som musel mat "radarove" vnimanie okolia, kedy mi nejaky panglo skoci do cesty a zobere papiere za moj jazdny styl >😒] >😒] >😒] >😒]
Ked som sa umravnil, nebol problem do 14-15. Ale aj tam by to bolo obcas na pokutu.
Takze ja praveze V8 uplne chapem.
Ty jazdis s 2,4 V6 mimo mesta nikdy pod 8 ? A mas vobec autoskolu ? Lebo kamosi na 2,8 quattrach dokazu normalne mimo mesta jazdit pod 8 a to ich tiez tak hocico neobehne! >😒] V meste zvyknu mat 12-14 -podla premavky a jazdneho stylu, ale uz bolo aj ku 10tim...
Daj si zostelovat motor, alebo nieco so sebou rob, lebo toto je hanba :-!
cudzinec11
Neprehanaj,
5-liter a 3.7-4.2 liter je dost rozdiel, hlavne v tom meste, jednoducho musis zivit 5-litrovy motor a bude to zrat v meste viac ako 4-litrovy...

Ten 2.4 V6 je medzicasom na plyn, takze😒br /> - je to jedno,
- chcel by som vidiet toho paka, co s tym pravidelne jazdi pod 8 litrov, s 2.8 a s quattro...
- to, ze vravia, ze s tym dokazu jazdit pod 8 je pekne, ale ja tomu po vlastnych skusenostiach velmi neverim, resp. by som to nenazval jazdou...

K tomu zvuku😒br /> Vzdy je tahsie odvykat si ako zvykat si... Ked jazdis na 3.7 V8, tazko sa ti bude zvykat na clio, ak jazdis na cliu, aj 2.3 bude bude zazitok zazitkov, lebo lepsie nepoznas...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Neprehanam, ani chalan v starsej M5 E39 V8 5.0 ( 400 PS) nejazdil po meste za viac nez ja na 4,2 - lebo on nemal quattro a bol manual. 😉
Ti chalani maju tie 2,8 obidvaja na plyn tiez >😁 Poznam ich, najazdil som s nimi X tisicok km - su to veeeelmi dobri kamosi a fakt vedia dobre jazdit ( 1 skoro ako ja, druhy trosku menej >😒] ) a o tie auta sa kvalitne staraju a podla toho aj vyzeraju a sluzia :yes😒br /> Takze ziadny pakovia, OK ? 😉 Jasne, ze ked treba trosku sviznejsie, ze to ide trochu hore, ale ziaden extrem. Tak ma napadlo: tych 8 pises LPG, alebo benzin ? Lebo ak LPG - potom si frajer ty ! >😁 na LPG im to 1 vychadza okolo 9, druhemu tiez tak pod 10 - ten ma ale Avanta 😉
Takze bud sme porovnavali jablka a hrusky, alebo je fakt nejaky skriatok v tvojej A6 ;-\
Mozno je to uz aj kilometrami tvojho motora, proste neviem, netusim, nechcem byt zly...ale je pravda ze ten 1. - jeho A6 ma uz vyse 650 000 km a z toho poslednych 200 000 km vacsina na LPG. Benzin len sporadicky - na prevetranie motora 😉
cudzinec11
To s tym pakom beriem spat, sorry, nechal som sa uniest.

Uvaval som moje spotreby na benzin, na plyn je to cca. 1.5 litra viac. Mozno su s tym autom viac zzity, ja mam na tom aute odjazdenych 50000, z toho 40000 prevazne na LPG a teraz jazdim na mazde 3 skyactiv, tak ale vid prispevok nizsie od Barichella,
Povedzme to takto: nepopieram, ze oni dokazu spravit take super spotreby, ale myslim si, ze drviva vacsina vodicom sa im nepriblizi...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
njn, nemaju 20, ani 30 rokov 😉 ale to uz ani ja 😄
takze tych km je habadej, skusenosti tiez, a Audiny mame vsetci radi, preto sa snazia, aby tie ich boli v tip-top stave a ten Vorsprung durch Technik aby bol zachovany 😉
vidis - 1,5 litra : oni do 8 benzin, a jeden okolo 9, druhy tesne pod 10 LPG - vsetko sedi ;-
) Ak myslis Barikov prispevok 16:04 - to su jeho priemerne spotreby, ktorym som sa ja na Audinackych V8-ach +/- blizil - zalezi od stylu jazdy. No ale moja prava noha nebola moc casto "kompatibilna" s takymi cislami >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Měl sem s 4,2 V8 kompresorem s jaguarem průměrnou spotřebu 11-12,5. Ale mimo město šlo jet i za 10

S 5,7 V8 sem měl průměrnou spotřebu 12,5-13. Pravda, HEMI má vypínání válců, to každej nemá.

S 4,8 V8 sem měl spotřebu taktéž 12-13 na sto.
Avatar - Hittman
Hittman
U takového auta většinou člověk neřeší, jestli to žere jak HTP, ale trošku jiné věci. Zkuste si někdy vypnout a nebo přepnout údaj o spotřeba na jiný údaj, třeba ujeté km, pak se vám lépe pojede a nebudete pořád mrkat na spotřebu, zda se vám o deci zvýšila či snížila.. 😉
webpaja
Vůbec bych se nerozpakoval už kvůli zvuku a charakteru V8... R4 ani náhodou, ať má v Mustangu jakkoliv pěkný parametry.
Avatar - white label
white label
Mustang s R4 je něco jako rychlý kompaktní hh s relativně výkonným dvouválcem. 😉
simson33
Což je, vzhledem k tomu, že už i bmw používá turbo-tříválce, brzká budoucnost... >😁
Avatar - praděda7
praděda7
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Kobler
Kobler
Já teda nevím proč by vůbec měl člověk kupující mustanga přemýšlet o spotřebě potažmo o motoru. Vždyt je to absolutně jasné. Mustang jedině s V8. Cena je víc než příznívá. a Pak už jen jezdit a jezdit.

Já už teda nějaký ten pátek koukam po BRZ a tak nějak jsem byl rozhodnutý, ale ikdyž jsem nikdy velký fanda nových mustangů nebyl, tak tenhle vypadá opravdu dobře a já se budu muset asi znova zamyslet😄.
cudzinec11
BRZ a mustang je rozdiel svetelnych rokov, nemyslim teraz na rychlost. Tie auta su brutalne odlisne...

Ak dokazes skakat medzi BRZ a mustangom, nie je dovod, preco by si nemohol medzi 2.3 ecoboost a V8.

Ja downsizing velmi nemusim, ale od cca. 2-litrov objemu zacina byt turbo v sportovo orientovanych autach zaujimave, dovtedy je to iba z nudze cnost...
Avatar - Kobler
Kobler
Šlo mi spíš o to, že pokud je na výběr do Mustanga V8 nevídím důvod brát R4.

Jinak co se týče turba od dvoulitru výše tak plně souhlasím. Sám mám v jednom kupecku dvoulitra s turbem. Řekl bych ale že ty dva litry je takové minimum.
cudzinec11
Na tom dvojlitrovom minime sa zhodneme, v tichosti ti zavidim >😁

- v EU sa kupuju tt-cka alebo a5-ky s dieslom, prave tychto ludi by mohol ten mustang 2.3 ecoboost nalakat, a nie je ich malo, co chcu nieco sportove, ale hlavne vyzorom, lebo pretekat na tom nikdy nebudu... A vdaka tej pocetnej skupine, ktora to auto chce kvoli prestizi, vizazi, odlisovani sa atd. a kvoli velmi obcasnemu rychlejsiemu zvazeniu si budu moct ti druhi, co chcu pravy muscle car, jeden kupit, takze je to vnimam ako win-win situaciu pre vsetkych v EU. Ako to vnimaju americania je druha vec a druhy trh.

P.S. V6 v EU kvoli cyklu merania spotreby nema velky zmysel ponukat, 2.3 pekne znizi papierove emisie 5-litra.
Avatar - Kobler
Kobler
..." A vdaka tej pocetnej skupine, ktora to auto chce kvoli prestizi, vizazi, odlisovani sa atd. a kvoli velmi obcasnemu rychlejsiemu zvazeniu si budu moct ti druhi, co chcu pravy muscle car, jeden kupit"...

Vhledem k tomu v jakém světě žijeme, asi musím souhlasit. Budme rádi,že pořád existuji nějaké cesty (viz. měření spotřeby v EU, které jsi zminoval) jak nám nabídnout normální auto z normálním motorem. Někdy se totiž začínám obávát, že se dožiju toho že v EU už si normální auto nikdy nekoupím.
Paulie88
Tohle auto se fakt povedlo a ta cena? Ano je o dost vyšší než v USA což je škoda, že se jim jí nepodařilo ještě víc srazit ale pořád je to levnější než většina Evropských prémií ...

Prostě kdo si koupí něco jinýho než tohle za ty prachy tak je asi blázen >😁 Jako nějakej Genesis >😁 wtf, Toyota, Subaru atd nvm co všechno. Fakt tohle auto nemá prostě zdravou konkurenci.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cudzinec11
Je to 2+2, na youtube su dost rozsiahle recenzie, miesto vzadu😒br /> - na nohy celkom v pohode, na hlavu tak do cca. 160 v pohode.
Takze to v pohode staci pre deti, dve mlade kocky alebo aj stare damy, ktore su siroke, ale nevysoke...

Auto je dlhe 4.8 metra, takze na nohy a do sirky by to pre dvoch malo byt OK, ale ta vyska je silne limitujuca...

Da sa povedat, ze plhonodnotne 2+2
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sir
..oficialni udaje maji obrovsky rozptyl..mezi automate...neautomatem.....dle me mereno USA metodou..ikdyz ani tam se toliknerozchazeji.

V kazdem pripade GT 5,0 uz v autobildu testovali..a mam pocit, ze prumerna spotrebu meli 12,5....coz neni tak zle.

2,3 EB bude pri normalni jizde okolo 9-10 (vcetne mesta a dalnicnich rychlejsich presunu)...tak jsem to mel s 2,0 EB s automatem v Mondeu....a preci jen Mustang ma lepsi aerodynamiku atd.....ve meste v klidu do 10ti l.....nejvetsi problem byl co se tyce spotreby....kratka 6estka (zarazena jiz pri 65km/h) (tedy i 5tka)......tak ze pri rychlostech nad 130, 150,180 zacala lezt spotreba zbytecne nahoru...
MariAchi
V Mustangu.

A je vymalováno 😄
simson33
:yes:
Nagano
Našel jsem zrychlení toho 5,0 V8 GT ... a to celých naměřených 4,4s ... to je hodně slušná jízda 😄