Novinky
ze super ceny. nech idu do p... s takou cenou aj celkovou politikou. preco nemaju V6 v zaklade ako ponukaju v usa s cenou okolo 25 tisic eur? zaklad V6 stoji v usa 24 tisic USD. Ecoboost ani s tou najepsou vybavou by tiez nemal stat viac ako 30 tisic eur. Rozpravky o vyssich nakladoch na eu verziu si nechajte pre seba.
Trochu zbytecny povzdech nad cenou, ono ty vyssi naklady v evrope jsou faktem, ne neco vymyslene + sam pises ze by ecoboostova verze nemela stat vic nez 30tis. E. Kurz CZK ke vcerejsimu dni je 28,8Kc/1Euro, to i jen obycejnym prepoctem jsme na castce 864tis Kc. To si to ti zli americani ale dovolili prestrelit proti tvemu odhadu, o neuveritelnych 500 evri.
A ostatne cela tato diskuse je bezpredmetna. Ford tu Mustangy bude prodavat za co nejvic co mu trh dovoli. Kdyby trh zkousnul cenu 1,5mil tak se neboj ze by ji tam ford velice brzo neposlal. Ford, stejne jako kazda automobilka, neni zadny chlebodarce. Nelibi se ti cena? Nekupuj. Sam ale nakonec dojdes na to ze za ten milion je to furt extremne dobra nabidka. 😉
A ostatne cela tato diskuse je bezpredmetna. Ford tu Mustangy bude prodavat za co nejvic co mu trh dovoli. Kdyby trh zkousnul cenu 1,5mil tak se neboj ze by ji tam ford velice brzo neposlal. Ford, stejne jako kazda automobilka, neni zadny chlebodarce. Nelibi se ti cena? Nekupuj. Sam ale nakonec dojdes na to ze za ten milion je to furt extremne dobra nabidka. 😉
Tady máš firmu, která se zabývá dovozem z Ameriky a za 5,0l chtějí 1,4 mil ...tzn oficiální cena fordu není špatná. [odkaz]%5B%5D=0&offe… />
Nic ti nebrání si ho dovést z USA..připočti cenu za kontejner, clo, úpravu na české nebo slovenské předpisy a uvidíš jestli se ti to oplatí 😉
Nic ti nebrání si ho dovést z USA..připočti cenu za kontejner, clo, úpravu na české nebo slovenské předpisy a uvidíš jestli se ti to oplatí 😉
U pětilitru je menší spotřeba s automatem? :😉
Ano, také jsem se tomu podivoval. Ale udávají to tak. Tentokrát tam chybu nemám 😄
Já myslím, že tam budou mít chybu oni...
Existuje vůbec auto, které má menší spotřebu (takto výrazně) s AT?
Existuje vůbec auto, které má menší spotřebu (takto výrazně) s AT?
Co ja na tom divne?
Nizsiu spotrebu s automatom dnes udava kde kto. A koniec koncov, je to logicke, pretoze dnesne automaty dokazu pracovat s motorom efektivnejsie nez 99% vodicov.
Nizsiu spotrebu s automatom dnes udava kde kto. A koniec koncov, je to logicke, pretoze dnesne automaty dokazu pracovat s motorom efektivnejsie nez 99% vodicov.
Tomu rozumím, a příjde mi to i logické.
Ale nikdy jsem na to ještě nenarazil.
Máš nějaký příklad?
Ale nikdy jsem na to ještě nenarazil.
Máš nějaký příklad?
U BMW je to časté, například 3, proto aby byla spotřeba s automatem nižší, musí mít motor i dostatek výkonu, přeci jen automat u slabého motoru si občas neví rady, ale u silného si dobré automaty poradí lépe než samotný řidič.
U BMW je to zapricineno mimojine tim, ze manual ma 6 stupnu a automat stupnu 8, kratsi zprevodovani a delsi finalni prevody onoho automatu napomahaji ne jen dorovnat, ale dokonce i prekonat deficit v efektivite pri prenosu vykonu z motoru na kola, ktery u HDM bude vzdy vetsi (ikdyz v dnesni dobe uz nijak zavratne, otazka par procent). Ale aby stejne stupnovy automat vs. stejne stupnovy manual byl ten automat uspornejsi, to taky vidim snad prvne.
Maji stejny finalni prevod? Neni automat nastaven vylozene na kochaci jizdu, s delsimi prevody a manual spise na akceleraci a "blbnuti", takze s prevody kratsimi?
Maji stejny finalni prevod? Neni automat nastaven vylozene na kochaci jizdu, s delsimi prevody a manual spise na akceleraci a "blbnuti", takze s prevody kratsimi?
Jojo, se přijel v neděli na semafory, tam paní s trojkovým BMW minulé generace. Evidentně zachovalá a naleštěná kára (btw madam taky vlemi zachovalá, hehe) no a padne zelená a madam než tam narvala dvojku, tak já byl o 4 dýlky auta před ní....
Manuál je fjan věc, akorát by s ním museli lidi umět pracovat, což umí tak s bídou 25% těch co ho mají. Ostatní sou pomalejší jak automat co má aspon 6 rychlostí.
Manuál je fjan věc, akorát by s ním museli lidi umět pracovat, což umí tak s bídou 25% těch co ho mají. Ostatní sou pomalejší jak automat co má aspon 6 rychlostí.
:yes: si jej to "nandal"
ja tiez niekedy soferujem rychlejsie ...ako moja polovicka 8-s
ja tiez niekedy soferujem rychlejsie ...ako moja polovicka 8-s
To není jen tím, že to byla ženská. Takhle to jde "nandat" is poustě chlapů a vůbec nemusíš odjíždět s protáčejícíma se kolama z křižovatky, Stačí normální rozjezd.
Mám otázku když jsme u těch amerik.... má s tím někdo zkušenost, oplatí se projít vším tím procesem a dovést si auto z USA, které se tu normálně prodává, ale v Americe je levnější?
Řekl bych že oplatí, cenově určo, ale každá mince má 2 strany. Např. když si koupíš americké Camaro, tak je tam jiná frekvence u autorádia, tachometr v mph a další odlišnosti, spotřeba v galonech a je to starost s převozem.
pokud na auto chces cekat prez 6-7 mesicu, tak rekneme ze ano protoze bude bez cla (staci takove auto 6 mesicu vlastnit v USA, tazke ho tam koupis, na 6 mesicu das do garaze pod plachtu a pak dovezes, nekteri dealeri v USA to i zajistuji, ze ti auto uskladni a dovezou pak na vychodni pobrezi do pristavu), pokud chces takove auto co nejrychleji, tak spise ne
kurs na danou menu za zakoupene auto, naklady na dovoz se daji celkem snadno dohledat a dopocitat, konteiner kam se vlezou 3-4 auta stoji do Nemecka z vychodniho pobrezi 80-100 tisic, je jen na kazdem zda zvladne konteiner zaplnit, nebo v tom bude mit 1 auto, na dalsi prevozy a legalizaci si priprav cca 40-50 tisic a pak us jen doresit jestli chces mit na budikach km/mile, a jestli si poridis treba pro Evropu "fungujici" radio
kurs na danou menu za zakoupene auto, naklady na dovoz se daji celkem snadno dohledat a dopocitat, konteiner kam se vlezou 3-4 auta stoji do Nemecka z vychodniho pobrezi 80-100 tisic, je jen na kazdem zda zvladne konteiner zaplnit, nebo v tom bude mit 1 auto, na dalsi prevozy a legalizaci si priprav cca 40-50 tisic a pak us jen doresit jestli chces mit na budikach km/mile, a jestli si poridis treba pro Evropu "fungujici" radio
cenovo to vyjde údajne super, mám známeho ktorý si tak svojho času nechal doviezť nový Golf IV. 2,0 16V myslím a vytešoval sa asi pol roka či rok aký to bol dobý kauf. Potom sa mu tam pos*ala nejaka blbosť a v SK sa to nedalo zohnať ani v autorizákoch. Nakoniec to objednával neviem odkiaľ za neskutočné prachy oproti tomu čo stál tento diel v európskom ekvivalente. Ale na druhej strane odvtedy už prešlo dosť rokov a dnes sa dá všetko poriešiť cez net trebárs. >😁
Cena je dobrá, za 4 válec chtějí relativně dost a taky si dále myslím, že 4válec není vhodný motor pro toto auto i v Evropě, která preferuje downsizing. Cena V8 se odvíjí od cen Camara, která lehce překračuje také 1 milión korun. Ford má lepší interiér, obě auta mají skvělé motory, ale 6.2 V8 od Camara se mi zdá o trochu lepší. Jinak V6 je zbytečné v Evropě nabízet, jednak s tak těžkými vozy příliš nezacvičí a jednak jejich výkon je srovnatelý s hot-hatchi mainstreamu + menší užitná hodnota, větší pojistka, spotřeba paliva, ale V8 je určitě lepší než 4válec, protože cenový rozdíl je malý a i kdyby se někdo našel a říkal, že auto má velkou spotřebu, tak s takovým typem auta se nejezdí celoročně v našich podmínkách a nájezdy nejsou příliš velké.
proc by se s Mustangem nejezdilo celorocne v nasich podminakch? vidam tu nekolik Mustangu at je krasne nebo -10 a snezeni (pravda tento rok nebo spise tuto zimu zatim zadnych -10 a snezeni moc nebylo)
to jak vhodny je 4 valec pro Mustanga ukaze as cas, jedno je jiste, tohle auto zde priblizi i lidem co by o Mustangu ani neuvazovali, ne vsichni ale spise drtiva vetsina si auto a to i auto jako je Mustang kupuji na bezne jezdeni, takze jim i ten 4 valec poslouzi vyce nez dobre
to jak vhodny je 4 valec pro Mustanga ukaze as cas, jedno je jiste, tohle auto zde priblizi i lidem co by o Mustangu ani neuvazovali, ne vsichni ale spise drtiva vetsina si auto a to i auto jako je Mustang kupuji na bezne jezdeni, takze jim i ten 4 valec poslouzi vyce nez dobre
kdo chce V6, doveze si ho sám nebo si ho nechá dovézt. Aspon budou mít dovozci uscars co dělat, bo V8 určitě vozit nebudou, to nikdo o 50 tis levnější chtít nebude, neofiko a níž cenu dolů nedaj....stejně jako nikdo enkupuje indiv. dovoz Camaro.
Pro dovozce us cars to budou defakto krušné časy, neb jim nezbude než voyit pickupy a suv, v podstatě nic jiného neprodávaj, vyjimečně Dodge Caravan nebo sesterský Chrysler Town and Country, Buick Enclave či Ford Flex.
Vyjimečně Charger a Challenger, ale to sou 2-3 ks ročně...
Tady je důkaz [odkaz]
[odkaz]
Nevzpomínám si, kdy Simix, Denker či Impexta dovezli sedan Buick, Cadillac či Chrysler. To je už hodně vousatý.....
A ty sedany a kupé Dodge když už někdo prodá, tak Auto Outlet.
Pro dovozce us cars to budou defakto krušné časy, neb jim nezbude než voyit pickupy a suv, v podstatě nic jiného neprodávaj, vyjimečně Dodge Caravan nebo sesterský Chrysler Town and Country, Buick Enclave či Ford Flex.
Vyjimečně Charger a Challenger, ale to sou 2-3 ks ročně...
Tady je důkaz [odkaz]
[odkaz]
Nevzpomínám si, kdy Simix, Denker či Impexta dovezli sedan Buick, Cadillac či Chrysler. To je už hodně vousatý.....
A ty sedany a kupé Dodge když už někdo prodá, tak Auto Outlet.
Jsem fakt zvědavej, který motor se bude prodávat lépe. Cena je v podstatě srovnatelná, když do R4 dáš brzdy z V8 tak jsi skoro na tom samém... (prosím nechytat za slovo😄... Výkonu má díky turbu R4 také dost, ale spotřeba je poloviční - jezdit ve městě za 20 nebo za 10 litrů je sakra rozdíl, asi takový jako rozdíl mezi zvukem 5.0 V8 a R4 turbo, že??? Skoro mi to připadá, že by se prodeje Mustangu mohly brát jako hlasování o downsizingu >😒]
2,3 turbo ve městě - za 10. Na papíře to yní dobře, v reálu počítej tak 10 když bude sobota 1 hodina odpoledne ale v pátek, v tkaovém červnu na trase strašnice-uhříněves-říčany počítej tak se 14ti a budeš rád >😁 >😁 >😁
Ten 5,0 V8 umí v sobotu odpoledne v 1 jezdit po městě za 14-15 taky víš. V ěch kolonách si 18-22 vezme. Jenže tam si vezme vše.
I blbá jedničková oktávka 1,6 MPI tam žere klidně 11 >😁
Ten 5,0 V8 umí v sobotu odpoledne v 1 jezdit po městě za 14-15 taky víš. V ěch kolonách si 18-22 vezme. Jenže tam si vezme vše.
I blbá jedničková oktávka 1,6 MPI tam žere klidně 11 >😁
No dobře, ty evidentně hlasuješ pro V8... Jinak s VW 2.0 TSI poslední generace není problém jezdit po Praze hodně pod 10. Já jezdím s první generací téhož motoru za 11. Vzhledem k tomu, že ani u Fordu nespí, tak těch městských 10 u Mustangu R4 není tak nereálných. Každopádně u V8 uvádí ve městě 20, tedy 2x tolik (!!!). Proč by u jednoho údaje zkreslovali o 5 litrů dolu a u druhého o 5 litrů nahoru, to moc nechápu...
Nezapomen an to, že spotřeby u nových aut nedopovídaj realitě a u turbo verzí tím spíš....
Hele já sem vynuloval svuj Cadillac v neděli a z Benešova sem až ke krčský nemocnici dojel za 9,6. Ale z krče na prosek to vylezlo na 11,5.
A to nebyly kolony.....stačí pár semaforů, ty rozjezdy to nemá rádo a žere to. A to samý bude to turbo. S tím pojedeš po okresce v rámci limitů za 8. Přijedeš do města a bum. Máš tam 10-11. A to nebudou kolony. Budeš poskakovat půl hodiny po 2 metrech a máš tam 15 ani se neotočíš.
Když Mustang, tak jedině V6 či V8.
Hele já sem vynuloval svuj Cadillac v neděli a z Benešova sem až ke krčský nemocnici dojel za 9,6. Ale z krče na prosek to vylezlo na 11,5.
A to nebyly kolony.....stačí pár semaforů, ty rozjezdy to nemá rádo a žere to. A to samý bude to turbo. S tím pojedeš po okresce v rámci limitů za 8. Přijedeš do města a bum. Máš tam 10-11. A to nebudou kolony. Budeš poskakovat půl hodiny po 2 metrech a máš tam 15 ani se neotočíš.
Když Mustang, tak jedině V6 či V8.
2.3😒br />
Ak je priemerna u 2.3 uvadzana 8 litrov, pri "normalnej" jazde sa musis zmestit do 11-12, co je 50-percent nad...
5.0😒br /> Tu to podla mna s priemernou spotrebou pod 15 litrov nepojde, navyse v meste zivis raz taky objem, t.j. akoby dva motory.
Celkovo je 2.3 lacnejsi a navyse uspornejsi, pri mensom vykone, ktory by europanom zvyknutym na 55 kW a pod. mal bohato stacit. Ze to nema zvuk V8 - Europan zvuk V8 v zivote nepocul, takze mu nebude chybat. Ten 2.3 je pre e😜ort do sveta, kedze mnohy ked pocuju 5-litrov, myslia si, ze to zozerie aj travu pri ceste...
Moj stary 2.4 V6 v 4.8 metrovej 2-kovej audi a6, co je rovnaka velkost auta ako mustang a prakticky rovnaky objem motora ako 2.3 ecoboost - bezny priemer do 10, ale v meste dokaze spapat aj 14-15 litrov. Viac velmi nie. Velmi vela v meste zalezi na style jazdy, to spravi rozdiel aj 5 litrov... A mimo mesta sa pod 8 dostat tiez neda.
Tento 2.3 ecoboost ma iba styri valce a turbo v meste velmi nevyuzijes, takze aby sme spravili kompromis, takze teoreticky by mal byt aspon v tom meste uspornejsie ako stary sestvalec, mimo mesta neviem, velmi rad si vypocujem skusenosti nejakeho majitela😁
5.0😒br /> Tu to podla mna s priemernou spotrebou pod 15 litrov nepojde, navyse v meste zivis raz taky objem, t.j. akoby dva motory.
Celkovo je 2.3 lacnejsi a navyse uspornejsi, pri mensom vykone, ktory by europanom zvyknutym na 55 kW a pod. mal bohato stacit. Ze to nema zvuk V8 - Europan zvuk V8 v zivote nepocul, takze mu nebude chybat. Ten 2.3 je pre e😜ort do sveta, kedze mnohy ked pocuju 5-litrov, myslia si, ze to zozerie aj travu pri ceste...
Moj stary 2.4 V6 v 4.8 metrovej 2-kovej audi a6, co je rovnaka velkost auta ako mustang a prakticky rovnaky objem motora ako 2.3 ecoboost - bezny priemer do 10, ale v meste dokaze spapat aj 14-15 litrov. Viac velmi nie. Velmi vela v meste zalezi na style jazdy, to spravi rozdiel aj 5 litrov... A mimo mesta sa pod 8 dostat tiez neda.
Tento 2.3 ecoboost ma iba styri valce a turbo v meste velmi nevyuzijes, takze aby sme spravili kompromis, takze teoreticky by mal byt aspon v tom meste uspornejsie ako stary sestvalec, mimo mesta neviem, velmi rad si vypocujem skusenosti nejakeho majitela😁
mozno je to tym, ze prave ten Europan "v zivote V8 nepocul" a preto, po tom ako by ju pocul a videl jej cenu, tak by ju aj mohol chciet. :-!
Taketo nezmysly... 8-s Vies kolko Europanov este stale jazdi na Europskych V8 ? Myslis, ze vsetci maju spotrebu 20 po meste ? Ja ti z mojich bohatych skusenosti s Audi s motormi 3,7 V8 a 4,2 V8 mozem s kludnym svedomim povedat, ze do 18 som sa v meste zmestil takmer vzdy a to som musel mat "radarove" vnimanie okolia, kedy mi nejaky panglo skoci do cesty a zobere papiere za moj jazdny styl >😒] >😒] >😒] >😒]
Ked som sa umravnil, nebol problem do 14-15. Ale aj tam by to bolo obcas na pokutu.
Takze ja praveze V8 uplne chapem.
Ty jazdis s 2,4 V6 mimo mesta nikdy pod 8 ? A mas vobec autoskolu ? Lebo kamosi na 2,8 quattrach dokazu normalne mimo mesta jazdit pod 8 a to ich tiez tak hocico neobehne! >😒] V meste zvyknu mat 12-14 -podla premavky a jazdneho stylu, ale uz bolo aj ku 10tim...
Daj si zostelovat motor, alebo nieco so sebou rob, lebo toto je hanba :-!
Taketo nezmysly... 8-s Vies kolko Europanov este stale jazdi na Europskych V8 ? Myslis, ze vsetci maju spotrebu 20 po meste ? Ja ti z mojich bohatych skusenosti s Audi s motormi 3,7 V8 a 4,2 V8 mozem s kludnym svedomim povedat, ze do 18 som sa v meste zmestil takmer vzdy a to som musel mat "radarove" vnimanie okolia, kedy mi nejaky panglo skoci do cesty a zobere papiere za moj jazdny styl >😒] >😒] >😒] >😒]
Ked som sa umravnil, nebol problem do 14-15. Ale aj tam by to bolo obcas na pokutu.
Takze ja praveze V8 uplne chapem.
Ty jazdis s 2,4 V6 mimo mesta nikdy pod 8 ? A mas vobec autoskolu ? Lebo kamosi na 2,8 quattrach dokazu normalne mimo mesta jazdit pod 8 a to ich tiez tak hocico neobehne! >😒] V meste zvyknu mat 12-14 -podla premavky a jazdneho stylu, ale uz bolo aj ku 10tim...
Daj si zostelovat motor, alebo nieco so sebou rob, lebo toto je hanba :-!
Neprehanaj,
5-liter a 3.7-4.2 liter je dost rozdiel, hlavne v tom meste, jednoducho musis zivit 5-litrovy motor a bude to zrat v meste viac ako 4-litrovy...
Ten 2.4 V6 je medzicasom na plyn, takze😒br /> - je to jedno,
- chcel by som vidiet toho paka, co s tym pravidelne jazdi pod 8 litrov, s 2.8 a s quattro...
- to, ze vravia, ze s tym dokazu jazdit pod 8 je pekne, ale ja tomu po vlastnych skusenostiach velmi neverim, resp. by som to nenazval jazdou...
K tomu zvuku😒br /> Vzdy je tahsie odvykat si ako zvykat si... Ked jazdis na 3.7 V8, tazko sa ti bude zvykat na clio, ak jazdis na cliu, aj 2.3 bude bude zazitok zazitkov, lebo lepsie nepoznas...
5-liter a 3.7-4.2 liter je dost rozdiel, hlavne v tom meste, jednoducho musis zivit 5-litrovy motor a bude to zrat v meste viac ako 4-litrovy...
Ten 2.4 V6 je medzicasom na plyn, takze😒br /> - je to jedno,
- chcel by som vidiet toho paka, co s tym pravidelne jazdi pod 8 litrov, s 2.8 a s quattro...
- to, ze vravia, ze s tym dokazu jazdit pod 8 je pekne, ale ja tomu po vlastnych skusenostiach velmi neverim, resp. by som to nenazval jazdou...
K tomu zvuku😒br /> Vzdy je tahsie odvykat si ako zvykat si... Ked jazdis na 3.7 V8, tazko sa ti bude zvykat na clio, ak jazdis na cliu, aj 2.3 bude bude zazitok zazitkov, lebo lepsie nepoznas...
Neprehanam, ani chalan v starsej M5 E39 V8 5.0 ( 400 PS) nejazdil po meste za viac nez ja na 4,2 - lebo on nemal quattro a bol manual. 😉
Ti chalani maju tie 2,8 obidvaja na plyn tiez >😁 Poznam ich, najazdil som s nimi X tisicok km - su to veeeelmi dobri kamosi a fakt vedia dobre jazdit ( 1 skoro ako ja, druhy trosku menej >😒] ) a o tie auta sa kvalitne staraju a podla toho aj vyzeraju a sluzia :yes😒br /> Takze ziadny pakovia, OK ? 😉 Jasne, ze ked treba trosku sviznejsie, ze to ide trochu hore, ale ziaden extrem. Tak ma napadlo: tych 8 pises LPG, alebo benzin ? Lebo ak LPG - potom si frajer ty ! >😁 na LPG im to 1 vychadza okolo 9, druhemu tiez tak pod 10 - ten ma ale Avanta 😉
Takze bud sme porovnavali jablka a hrusky, alebo je fakt nejaky skriatok v tvojej A6 ;-\
Mozno je to uz aj kilometrami tvojho motora, proste neviem, netusim, nechcem byt zly...ale je pravda ze ten 1. - jeho A6 ma uz vyse 650 000 km a z toho poslednych 200 000 km vacsina na LPG. Benzin len sporadicky - na prevetranie motora 😉
Ti chalani maju tie 2,8 obidvaja na plyn tiez >😁 Poznam ich, najazdil som s nimi X tisicok km - su to veeeelmi dobri kamosi a fakt vedia dobre jazdit ( 1 skoro ako ja, druhy trosku menej >😒] ) a o tie auta sa kvalitne staraju a podla toho aj vyzeraju a sluzia :yes😒br /> Takze ziadny pakovia, OK ? 😉 Jasne, ze ked treba trosku sviznejsie, ze to ide trochu hore, ale ziaden extrem. Tak ma napadlo: tych 8 pises LPG, alebo benzin ? Lebo ak LPG - potom si frajer ty ! >😁 na LPG im to 1 vychadza okolo 9, druhemu tiez tak pod 10 - ten ma ale Avanta 😉
Takze bud sme porovnavali jablka a hrusky, alebo je fakt nejaky skriatok v tvojej A6 ;-\
Mozno je to uz aj kilometrami tvojho motora, proste neviem, netusim, nechcem byt zly...ale je pravda ze ten 1. - jeho A6 ma uz vyse 650 000 km a z toho poslednych 200 000 km vacsina na LPG. Benzin len sporadicky - na prevetranie motora 😉
To s tym pakom beriem spat, sorry, nechal som sa uniest.
Uvaval som moje spotreby na benzin, na plyn je to cca. 1.5 litra viac. Mozno su s tym autom viac zzity, ja mam na tom aute odjazdenych 50000, z toho 40000 prevazne na LPG a teraz jazdim na mazde 3 skyactiv, tak ale vid prispevok nizsie od Barichella,
Povedzme to takto: nepopieram, ze oni dokazu spravit take super spotreby, ale myslim si, ze drviva vacsina vodicom sa im nepriblizi...
Uvaval som moje spotreby na benzin, na plyn je to cca. 1.5 litra viac. Mozno su s tym autom viac zzity, ja mam na tom aute odjazdenych 50000, z toho 40000 prevazne na LPG a teraz jazdim na mazde 3 skyactiv, tak ale vid prispevok nizsie od Barichella,
Povedzme to takto: nepopieram, ze oni dokazu spravit take super spotreby, ale myslim si, ze drviva vacsina vodicom sa im nepriblizi...
njn, nemaju 20, ani 30 rokov 😉 ale to uz ani ja 😄
takze tych km je habadej, skusenosti tiez, a Audiny mame vsetci radi, preto sa snazia, aby tie ich boli v tip-top stave a ten Vorsprung durch Technik aby bol zachovany 😉
vidis - 1,5 litra : oni do 8 benzin, a jeden okolo 9, druhy tesne pod 10 LPG - vsetko sedi ;-
) Ak myslis Barikov prispevok 16:04 - to su jeho priemerne spotreby, ktorym som sa ja na Audinackych V8-ach +/- blizil - zalezi od stylu jazdy. No ale moja prava noha nebola moc casto "kompatibilna" s takymi cislami >😒]
takze tych km je habadej, skusenosti tiez, a Audiny mame vsetci radi, preto sa snazia, aby tie ich boli v tip-top stave a ten Vorsprung durch Technik aby bol zachovany 😉
vidis - 1,5 litra : oni do 8 benzin, a jeden okolo 9, druhy tesne pod 10 LPG - vsetko sedi ;-
) Ak myslis Barikov prispevok 16:04 - to su jeho priemerne spotreby, ktorym som sa ja na Audinackych V8-ach +/- blizil - zalezi od stylu jazdy. No ale moja prava noha nebola moc casto "kompatibilna" s takymi cislami >😒]
Vůbec bych se nerozpakoval už kvůli zvuku a charakteru V8... R4 ani náhodou, ať má v Mustangu jakkoliv pěkný parametry.
Mustang s R4 je něco jako rychlý kompaktní hh s relativně výkonným dvouválcem. 😉
Já teda nevím proč by vůbec měl člověk kupující mustanga přemýšlet o spotřebě potažmo o motoru. Vždyt je to absolutně jasné. Mustang jedině s V8. Cena je víc než příznívá. a Pak už jen jezdit a jezdit.
Já už teda nějaký ten pátek koukam po BRZ a tak nějak jsem byl rozhodnutý, ale ikdyž jsem nikdy velký fanda nových mustangů nebyl, tak tenhle vypadá opravdu dobře a já se budu muset asi znova zamyslet😄.
Já už teda nějaký ten pátek koukam po BRZ a tak nějak jsem byl rozhodnutý, ale ikdyž jsem nikdy velký fanda nových mustangů nebyl, tak tenhle vypadá opravdu dobře a já se budu muset asi znova zamyslet😄.
BRZ a mustang je rozdiel svetelnych rokov, nemyslim teraz na rychlost. Tie auta su brutalne odlisne...
Ak dokazes skakat medzi BRZ a mustangom, nie je dovod, preco by si nemohol medzi 2.3 ecoboost a V8.
Ja downsizing velmi nemusim, ale od cca. 2-litrov objemu zacina byt turbo v sportovo orientovanych autach zaujimave, dovtedy je to iba z nudze cnost...
Ak dokazes skakat medzi BRZ a mustangom, nie je dovod, preco by si nemohol medzi 2.3 ecoboost a V8.
Ja downsizing velmi nemusim, ale od cca. 2-litrov objemu zacina byt turbo v sportovo orientovanych autach zaujimave, dovtedy je to iba z nudze cnost...
Šlo mi spíš o to, že pokud je na výběr do Mustanga V8 nevídím důvod brát R4.
Jinak co se týče turba od dvoulitru výše tak plně souhlasím. Sám mám v jednom kupecku dvoulitra s turbem. Řekl bych ale že ty dva litry je takové minimum.
Jinak co se týče turba od dvoulitru výše tak plně souhlasím. Sám mám v jednom kupecku dvoulitra s turbem. Řekl bych ale že ty dva litry je takové minimum.
Na tom dvojlitrovom minime sa zhodneme, v tichosti ti zavidim >😁
- v EU sa kupuju tt-cka alebo a5-ky s dieslom, prave tychto ludi by mohol ten mustang 2.3 ecoboost nalakat, a nie je ich malo, co chcu nieco sportove, ale hlavne vyzorom, lebo pretekat na tom nikdy nebudu... A vdaka tej pocetnej skupine, ktora to auto chce kvoli prestizi, vizazi, odlisovani sa atd. a kvoli velmi obcasnemu rychlejsiemu zvazeniu si budu moct ti druhi, co chcu pravy muscle car, jeden kupit, takze je to vnimam ako win-win situaciu pre vsetkych v EU. Ako to vnimaju americania je druha vec a druhy trh.
P.S. V6 v EU kvoli cyklu merania spotreby nema velky zmysel ponukat, 2.3 pekne znizi papierove emisie 5-litra.
- v EU sa kupuju tt-cka alebo a5-ky s dieslom, prave tychto ludi by mohol ten mustang 2.3 ecoboost nalakat, a nie je ich malo, co chcu nieco sportove, ale hlavne vyzorom, lebo pretekat na tom nikdy nebudu... A vdaka tej pocetnej skupine, ktora to auto chce kvoli prestizi, vizazi, odlisovani sa atd. a kvoli velmi obcasnemu rychlejsiemu zvazeniu si budu moct ti druhi, co chcu pravy muscle car, jeden kupit, takze je to vnimam ako win-win situaciu pre vsetkych v EU. Ako to vnimaju americania je druha vec a druhy trh.
P.S. V6 v EU kvoli cyklu merania spotreby nema velky zmysel ponukat, 2.3 pekne znizi papierove emisie 5-litra.
..." A vdaka tej pocetnej skupine, ktora to auto chce kvoli prestizi, vizazi, odlisovani sa atd. a kvoli velmi obcasnemu rychlejsiemu zvazeniu si budu moct ti druhi, co chcu pravy muscle car, jeden kupit"...
Vhledem k tomu v jakém světě žijeme, asi musím souhlasit. Budme rádi,že pořád existuji nějaké cesty (viz. měření spotřeby v EU, které jsi zminoval) jak nám nabídnout normální auto z normálním motorem. Někdy se totiž začínám obávát, že se dožiju toho že v EU už si normální auto nikdy nekoupím.
Vhledem k tomu v jakém světě žijeme, asi musím souhlasit. Budme rádi,že pořád existuji nějaké cesty (viz. měření spotřeby v EU, které jsi zminoval) jak nám nabídnout normální auto z normálním motorem. Někdy se totiž začínám obávát, že se dožiju toho že v EU už si normální auto nikdy nekoupím.
Tohle auto se fakt povedlo a ta cena? Ano je o dost vyšší než v USA což je škoda, že se jim jí nepodařilo ještě víc srazit ale pořád je to levnější než většina Evropských prémií ...
Prostě kdo si koupí něco jinýho než tohle za ty prachy tak je asi blázen >😁 Jako nějakej Genesis >😁 wtf, Toyota, Subaru atd nvm co všechno. Fakt tohle auto nemá prostě zdravou konkurenci.
Prostě kdo si koupí něco jinýho než tohle za ty prachy tak je asi blázen >😁 Jako nějakej Genesis >😁 wtf, Toyota, Subaru atd nvm co všechno. Fakt tohle auto nemá prostě zdravou konkurenci.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to 2+2, na youtube su dost rozsiahle recenzie, miesto vzadu😒br />
- na nohy celkom v pohode, na hlavu tak do cca. 160 v pohode.
Takze to v pohode staci pre deti, dve mlade kocky alebo aj stare damy, ktore su siroke, ale nevysoke...
Auto je dlhe 4.8 metra, takze na nohy a do sirky by to pre dvoch malo byt OK, ale ta vyska je silne limitujuca...
Da sa povedat, ze plhonodnotne 2+2
Takze to v pohode staci pre deti, dve mlade kocky alebo aj stare damy, ktore su siroke, ale nevysoke...
Auto je dlhe 4.8 metra, takze na nohy a do sirky by to pre dvoch malo byt OK, ale ta vyska je silne limitujuca...
Da sa povedat, ze plhonodnotne 2+2
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
..oficialni udaje maji obrovsky rozptyl..mezi automate...neautomatem.....dle me mereno USA metodou..ikdyz ani tam se toliknerozchazeji.
V kazdem pripade GT 5,0 uz v autobildu testovali..a mam pocit, ze prumerna spotrebu meli 12,5....coz neni tak zle.
2,3 EB bude pri normalni jizde okolo 9-10 (vcetne mesta a dalnicnich rychlejsich presunu)...tak jsem to mel s 2,0 EB s automatem v Mondeu....a preci jen Mustang ma lepsi aerodynamiku atd.....ve meste v klidu do 10ti l.....nejvetsi problem byl co se tyce spotreby....kratka 6estka (zarazena jiz pri 65km/h) (tedy i 5tka)......tak ze pri rychlostech nad 130, 150,180 zacala lezt spotreba zbytecne nahoru...
V kazdem pripade GT 5,0 uz v autobildu testovali..a mam pocit, ze prumerna spotrebu meli 12,5....coz neni tak zle.
2,3 EB bude pri normalni jizde okolo 9-10 (vcetne mesta a dalnicnich rychlejsich presunu)...tak jsem to mel s 2,0 EB s automatem v Mondeu....a preci jen Mustang ma lepsi aerodynamiku atd.....ve meste v klidu do 10ti l.....nejvetsi problem byl co se tyce spotreby....kratka 6estka (zarazena jiz pri 65km/h) (tedy i 5tka)......tak ze pri rychlostech nad 130, 150,180 zacala lezt spotreba zbytecne nahoru...
Našel jsem zrychlení toho 5,0 V8 GT ... a to celých naměřených 4,4s ... to je hodně slušná jízda 😄
Co proti tomu stavi evropa? Megane RS? Golf R? Audi S3/BMW M135i? (obe posledni drazsi). Ano, to neni prima konkurence, ale o to je to smutnejsi, ze prima konkurence v EU ani neexistuje. No a importovana konkurence z vychodu to bude mit sakra tezke. Jestli se genesis coupe prodaval blbe do ted tak nechci videt ty cisla po nastupu Mustangu.
Tady je na na palec nahoru pro juesej i pro Ford :yes:
Tady to frajer popisuje...
Pokud někomu stačí defakto dvoumístné auto, je to za ty prachy krásná kára :yes: 😄
Každopádně, čistě teoreticky, je to parádní cena za auto, které doslova řve do světa. Když byl u nás švagr s (vypůjčenou) GT500, tak se na to sbíhali podívat i psi a kočky, a Němci zapomínali fotit svoje zkonfiskovaný baráky a fotili Mustanga. >😁