Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Mustang: Zná české ceny

Tomáš Dusil
Diskuze (86)
Nová, v pořadí již šestá generace Fordu Mustangu se poprvé oficiálně prodává také v Evropě. Při cestě na starý kontinent naštěstí tento legendární Ford naši malou zemi neminul.

Nové vydání Mustangu je i u nás nabízeno ve dvou karosářských verzích. Kupé se tradičně jmenuje fastback, zatímco otevřená verze dostala v Americe obvyklé pojmenování pro kabriolet convertible.

Dále může zájemce vybírat ze dvou pohonných jednotek. Základem je přeplňovaný čtyřválec 2,3 EcoBoost. Vrcholem tradiční osmiválec o objemu 5,0 litru.

Oba motory lze zkombinovat jak s manuální šestistupňovou převodovkou, tak i samočinnou o stejném počtu převodů. To platí pro obě karosářské varianty.

Bohatá výbava už v základu

Jak je u amerických automobilů zvykem, standardní výbava je poměrně rozsáhlá. Nechybí 19palcová kola, rozhraní SYNC 2 s hlasovým ovládáním či samočinná dvouzonová klimatizace. Dále je ve výbavě osm airbagů a také elektricky stavitelná přední sedadla v šesti směrech. Posledně jmenovaný doplněk je u německé konkurence povětšinou za příplatek.

Ford Mustang Fastabck - technická data a ceny
Motor2.3 EcoBoost5.0 Ti-VCT V8 GT
Zdvihový objem [cm3]23004951
Válce/ventily4.48.4
Největší výkon [kW/min]231/5500307/6500
Točivý moment [N.m/min]434/3000524/4250
Maximální rychlost [km/h]233250
Zrychlení 0-100 km/h [s]neuvedenoneuvedeno
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]8.0 (9.9)13,5 (12,0)
Pohotovostní hmotnost [kg]1620 (1617)1651 (1659)
Základní cena 6M880.0001.005.000
Základní cena 6AT930.0001.055.000
Údaje v závorkách platí pro verzi se samočinnou převodovkou

Pokud zvolíte výkonnější verzi GT, dostanete navíc odlišná, taktéž 19palcová kola z lehkých slitin, posílené brzdy (takzvanou GT sportovní brzdovou soustavu) s šestipístovými předními monoblokovými brzdiči. Jejich dodavatelem je italská firma Brembo. Dále je to systém Launch Control a konečně zařízení pojmenované jako Line Lock. Dle Fordu jde o jakýsi zámek brzd, umožňující řízené protáčení zadních kol.

Ford Mustang Convertible - technická data a ceny
Motor2.3 EcoBoost5.0 Ti-VCT V8 GT
Zdvihový objem [cm3]23004951
Válce/ventily4.48.4
Největší výkon [kW/min]231/5500307/6500
Točivý moment [N.m/min]434/3000524/4250
Maximální rychlost [km/h]233250
Zrychlení 0-100 km/h [s]neuvedenoneuvedeno
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]8.2 (10.0)13,6 (12,8)
Pohotovostní hmotnost [kg]neuvedenoneuvedeno
Základní cena 6M980.0001.105.000
Základní cena 6AT1.030.0001.155.000
Údaje v závorkách platí pro verzi se samočinnou převodovkou

Tomáš Dusil
Diskuze (86)
Avatar - Alpinis182
23. 1. 2015 22:06
Re: Bezkonkurencni
https://www.youtube.com/watch?v=v8YVxKvK… />
Tady to frajer popisuje...
21. 1. 2015 15:54
Zrychlení...
Našel jsem zrychlení toho 5,0 V8 GT ... a to celých naměřených 4,4s ... to je hodně slušná jízda :-)
21. 1. 2015 08:43
Re: V čem jezdíš?
:yes:
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 07:41
Re: Bezkonkurencni
No nejvíce mu vytknou lidé zde na netu, kteří ho ani nikdy neprojedou ( že to není Véšestka), natožpak aby o Mustangu uvažovali.... >:D Mne tohle nijak neuráží, pokud to pojede dobře.
Avatar - Hittman
21. 1. 2015 07:37
Re: Downsizing
U takového auta většinou člověk neřeší, jestli to žere jak HTP, ale trošku jiné věci. Zkuste si někdy vypnout a nebo přepnout údaj o spotřeba na jiný údaj, třeba ujeté km, pak se vám lépe pojede a nebudete pořád mrkat na spotřebu, zda se vám o deci zvýšila či snížila.. ;-)