Novinky
aspon nejaka snaha v podani VW tu je, ale teda nechci videt tu pruznost v pripade ze se pojede jen na elektromotor, precijen 38kW a auto s vahou nekde pres 2 tuny asi nebude zrovna to prave 😄 meli spise zkusit variantu 200kW elektromotor + 1.4TSI, spotreba by sla jeste tak o 3-4 litriky dolu a tim padem i emise
tak tomuhle rikam vysmech ekologii 😄
Benzinovej motor jako krava, miniaturni elektromotor, 70kg baterii a 2t zivy vahy Touarega. Dojezd radeji neuvadi, protoze by to bylo smesny >😁
Benzinovej motor jako krava, miniaturni elektromotor, 70kg baterii a 2t zivy vahy Touarega. Dojezd radeji neuvadi, protoze by to bylo smesny >😁
EKO(NE)LOGICKÁ ZBYTOČNOSŤ :no:
V roce 2009 ohlasuje koncern KONCEPT postaveny na zastarale bateriove technolgii NiMh. Jeho vyroba zacne v roce 2010, kdy jine automobilky zacnou SERIOVOU produkci, zalozenou na o generaci novejsich bateriich Li-ion. Mozna bych pochopil, kdyby koncern takticky vyckal (jak tvrdi jejich PR) a po stadiu hledani si vybral viteznou lepsi technologii (dnes bezesporu Li-on) a do te se pustil. Ale tento pocin tezko nazvat jinak nez jako ocividne zaostavani.
Nevieš ako sú na tom NanoSafe? Nejaký odkaz...?
Ted jsem to nejaky patek nesledoval. Posledni info, kterou jsem zachytil je, ze NanoSafe a jeste baterie nejake druhe firmy jsou kandidaty na baterii do noveho Ch. Volt. Takze pokud budou vybrany tak take vstoupi do realneho hromadne vyrabeneho auta uz pristi rok. Maloseriove uz se v USA montuji napr. do prestavenych SangYongu. Nicmene pokud jsem spravne informovan, tak i NanoSafe jsou v zasade modifikovane baterie Li-ion, po uprave lithium-titanát, kde vyuzivaji moznosti nanostruktur k "uskladnovani" elektronu. Ale v zasade Li-ion, Li-pol, Li-titanát jsou variace na podobne tema. Rozhodne to neni NiMh.
Neviem najst spolahlive info o enegretickej hustote NanoSafe a najma nie o objemovej hmotnosti v navaznosti na kapacitu.
Po našom, koľko by vážili NanoSafe pri požiadavke na nejaký daný výkon a aký by zaberali objem. Vedel by si helfnúť?
Po našom, koľko by vážili NanoSafe pri požiadavke na nejaký daný výkon a aký by zaberali objem. Vedel by si helfnúť?
Firemni PDFko rika toto
[odkaz]
Wikipedia uvadi daleko obsahlejsi tabulku, ale jak rikas, buch vi, jak dalece je to pravda😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Wikipedia uvadi daleko obsahlejsi tabulku, ale jak rikas, buch vi, jak dalece je to pravda😒br /> [odkaz]
Tohle je od VW evidentni krok vedle, spise vsak zpatky. Koncepce standadni benzinovy motor + maly elektormotor je v soucasne dobe zastarala. A to nemluvim o predpotopnich NiMH bateriich. Kluci, zkuste to znovu a hlavne jinak :no:
No jo. Problem je ten, ze se nebyli schopni rozhodnout jestli hybrid jo nebo hybrid ne. 3x ho ohlasili a trikrat odvolali. Pak si ho naplanovali na rok 2015. Mezitim si pro jistotu neco bastlili v laboratorich, ale ve skrytu duse doufali ze TDI forever. A najednou jim padly prodeje SUVcek k nule. Tak co ted? No tak odvolame co jsme odvolali, a slibujeme co jsme slibili - v kancelari oprasime co mame a honem s tim do vyroby. A tak nejak mile deti vznikl Touareg hybrid.
Srovnejte si spotrebu paliva a produkci CO2
Sice je produkce CO2 dnes módní záležitost, ke které se upnuli všichni "ekologové" světa, ale benzínový motor s katalyzátorem je z hlediska skutečné ekologie vhodnější než diesel s filtrem pevných částic. Diesel vypouští do atmosféry mnoho jedovatých sloučenin, které nikdo nekontroluje, u dieslu se zase všichni módně upnuli k filtru pevných částic.
Takže, abych tu nebyl za věčného anti-VW aktivistu, tak tento počin VW bych chtěl pochválit, není to sice výkvět poslední techniky ale na rozdíl od V12 TDI je to počin správným směrem.
Takže, abych tu nebyl za věčného anti-VW aktivistu, tak tento počin VW bych chtěl pochválit, není to sice výkvět poslední techniky ale na rozdíl od V12 TDI je to počin správným směrem.
"a tu káru chci taký"