Zřejmě jen velmi nešťastná formulace. Měl napsat např. "Hyundai hodně ztratil, zisk mu klesl o pětinu", protože ocitnout se ve velké ztrátě logicky znamená, že žádný zisk nemáš. ;-)
Mně na chvilku nadpis zamotal hlavu, zda je vůbec možné dosáhnout velké ztráty a zisku současně. Proto jsem si článek přečetl...ale třeba měl jeho autor takovou strategii :-)
Ty "slinte", pokud jsi to ve své omezenosti nepochopil, tak jsem při této příležitosti chtěl vyjádřit, že mi české chvástavé reklamy trapně se navážející do Škodovky připadají nebetyčně trapné a ubohé.
Jinak proti Hyundai nic nemám, jenom nechápu, proč této značce český marketing tak strašně škodí. Nová i20 je první Hyundai, který se mi dokonce i líbí, jeho testu se na těchto stránkách ale pravděpodobně nedočkáme... :'-(:no:
A nepřijde ti docela "shnilé", že tenhle test tu neuvidíme?
Ať otevřu jakýkoliv pisálkovský moto plátek, nebo moto web, tak se na mě valí zaplacená propaganda z Bolky... a to je v pořádku?
Média manipulují veřejným míněním dnes a denně a zrovna tady je více než zřejmé, pro koho tahle redakce pracuje.
Pisálky neviním, jsou to pořád jen zaměstnanci. Pokud nebudou psát co jim chlebodárce káže, najde se jiný pisálek... nebo si snad dokážete představit zaměstnance, který neplní své pracovní povinnosti ve prospěch svého zaměstnavatele? :-!
Nejsmutnější na celé věci je, že se najde ještě spousta lidí, kteří všem těm testíkům věří a tleskají... a to se netýká jen auto-moto odvětví.
Samozřejmě, že to není v pořádku, že si rozhodnutím redakce nepřečteme test druhé nejdůležitější novinky českého trhu těchto měsíců... Ale bohužel s tím nemůžeme vůbec nic dělat... Na druhou stranu si ale Hyundai tou provokativní reklamou na novou i20 o něco podobného přímo říkal...
Nestačím se divit, že se najdou lidé,kteří berou vážně reklamy a podobné věci.
Škodovka je asi jejich náboženství :-! ,jinak ty reakce v souvislosti s děním kolem nás nejde posuzovat.
Mě spíše než nějaké reklamy,se nelíbí skryté protlačování jedné značky a naopak bezdůvodné shazování jiné značky.
Je to jako ve vztazích mezi lidmi.Někdo řekne co si myslí přímo do očí (ona reklama),nestydí se za to.Někdo své názory řekne pouze za zády lidí(pomlouvá),kterých se to týká (ono přehnané tlačení na no1 za každou cenu),jako by se jich (konkurence) bál, ale stydí se to přiznat.
Každý at si vybere co je mu bližší.
navzdory tomu ze zisk klesol o 20 % sa jedna o stale velmi slusne zisky..... neocitol sa v ziadnej velkej strate .... navyse firma je stale vo velkom zisku...... ak sa mylim opravte ma
Re: Nebýt korejských výrobců, kupujeme Škodovky a další auta
..no je tu prave ten problem...ze k tomu co pises vubec v poslednich letech nedoslo!!!..
je to pruser...ale doslo jen k tomu , ze se stejne penize ..se nam na trh dodavaji vozy z horsich materialu -kcni casti...s motory s nizsi zivotnosti /downsizing/ a velmi nachylne na kvalitu paliva hlavne u dieslu......s long life servisy..aby nam ty motory opravdu nevydrzely moc dlouho..a take s horsimi a osizenejsimi interiery..atd atd
samozrejme jsou tu nejake ty vylepseni ..ucinnosti ruznych asistentu..navigace, net atd..ale co si budeme povidat, naprostou vetsinou z nich k jizde nepotrebujeme.
zlepseni tu jiste nastava v tuhosti karoserii a u nekterych vozu a typu mozna i diky normam EURO 4,5,6 ke snizeni spotreby..coz se ale rozhodne netyka ..normalne zatizenych aut u downsizing motoru, ktere kdyz je trochu nalozite nejen ze nejedou,ale
zerou vice jak atmo motory..
Re: Nebýt korejských výrobců, kupujeme Škodovky a další auta
To, co píšeš vyznívá, že Korejci zapříčinili snižování kvality materiálů na celém trhu...to určitě pravda není. Konstrukčně jsou dnes vozy všeobecně dělány precizněji díky výrobním zařízením, ale úspory na materiálech by nastaly tak či tak, i bez těch Korejců. Vezmi si, že i20 má dnes kvalitnější materiály v interiéru než Fabia ;-\
Povedal by som, ze ak mi zisk klesne o 20%, este stal som v zisku, a dost vyrazne. Neviem ako ste vy dosli na to, ze to znamena ze Hyundai je "ve velké ztrátě". Ale chapem, ze to znie tak pekne bulvarne, nemohli ste odolat...
Sledujem auto.cz už dlho.. (cca 8-9 rokov..) ale čo robíte od kedy je nová fábia na svete to nemá obdoby..
tak bud sa netvárte že ste nezávisli a nejako sa premenujte alebo neviem čo..
to že ešte furt tu nie je normálny test i20 (ak tu niekedy bol tak sa ospravedlnujem.. že som si ho nevšimol.. ) to ma ako netrápi aj tak by nakonci vyhrala fábia..
ale že testujete prevažne koncern a že ked niečo o hyuindai tak len v zlom..
akože kedysi som bol veľký škodovkár.. ale čo je veľa to je moc..
mozno schvalne na vyvolanie diskusie... :-) ... tie hyundaie tu ozaj niekto asi nema rad... ja som to pisal uz vcera a dnes to musim spomenut opat.....
a co zajtra? zase tu bude oslavwny test nejakeho koncernoveho tdicka? zeby cerstvy vitaz fabia a hned v kombiku? nejake typy na nadpis by som mal :-) :
fabia opet drti veskerou konkurenci ... neprajnikum navzdory! :yes:
alebo:
fabia proti vsem ... bez ztraty kyticky opet s prehledem vitezi :yes:
Jedna vec jsou povidacky o autech jako takovych a o reklamnich akcich v pidizemicce jako je CR.
Ale druha vec je velky business. A akcie a dividendy. Ikdyz jsou ve zisku, nekdo do nich nainvestoval a ocekaval nejake dividendy - a takhle budou mensi, nez investor ocekaval. Jemu je celkem fuk jestli za to muze rubl, Japonec nebo velky novy sidlo firmy. On chce prachy. A tak kdyz nedostane, co ocekava, najde si jiny business, ktery je slibnejsi - zacne prodavat a tim se cena akcii a cele firmy snizuje. Firma pak ma mene penez na dalsi investice, takze to MA DOPAD.
Business je tvrda vec - a mimochodem novinari vetsinou ani netusi co delaji, kdyz napisou takovyhle nadpisy. Auto.cz s akciema Hyundai asi jen tak nepohne, ale jak to tak znam, ten nadpis jen okopirovali od nekoho, kdo uz tim trhem pohnout muze. Nastesti to je soucast businessu a vsichni hraci to vedi.
Ale je dobre rozlisovat mezi tim mit zisk a mit snizeni rustu - mluvime o penezich a zisku, nikoliv o poctu prodanych vozu, protoze investorovi je uplne fuk (kdyz to prezenu), jestli to vydelaji na jednom aute nebo na milionu. Krome zisku je zajima jeste zisk.
Źádný strom neroste do nebe a značka jundaj na tom bude podobně. Velmi se těším na test nové i20, protože to bude debakl roku. To zoufalé oddalování testu o něčem hodně napovídá >:D
Ty se pochlub vyhozená švestko.Jináč se dobře čteš. Bylo mi už smutno po tvých slintech,prostáčcích, psycho ,doporučující lečba atd. Zapoměl jsi na Wiki....Ber na to prášky at nemáš prostatu větší jak mozek.Nepiš mi ty trapné SZ. I okolí se chce bavit. Tvé mohutné mínusy o tobě svědčí,že tě taky tady nemají moc v lásce. Jsem rád,že v mém okolí není takový papoušek jako ty.Co mele furt jedno a to samé dokola.Je zde místní pitomec a už uvažuji,že mu budu říkat Gilgit.