Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové turbodiesely Opelu: 1.6 CDTI pro Mokku a 2.0 CDTI pro Insignii

Vznětová šestnáctistovka nahrazuje v modelu Mokka dřívější 1.7 CDTI. Dvoulitr pro Insignii je pak silnější než stejně objemný předchůdce.
Zpět na článek
Avatar - WinDiesel
24. 1. 2015 18:00
Re: Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
Máš stejně pomýlené názory jako Áda. Dle Vaší logiky by jezdily jen první vyrobená auta, např. Ford T. Jakéhokoli následníka by se nevyplácelo vyrábět - dle Vaší pokřivené logiky by se donekonečna mělo recyklovat první vyrobené auto.
Avatar - WinDiesel
24. 1. 2015 13:56
Re: Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
Ty to nechápeš, pro Ádu existují na světě jeden motory TDI s PD s vysokou kompresí. I kdyby byly poruchové jako jsou 2,0 TDI-PD nebo metaly saze, smrděly, to je jedno protože vše ostatní je dle něj špatně.
Ale, nic ještě není tak špatně jako produkce firmy "Rendlík & Syn". To je to úplně úplně nejhorší na celým světě. >:D
24. 1. 2015 12:42
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Mam 1,95 a v Upe som teda pocit, ze som v zeleznej panne nemal. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
24. 1. 2015 11:31
Re: Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
Pise to správně - jde o ten součet: min smradu z výfuku + o hodně víc smradu a škodlivin z výroby nového = starší je ekologičtější.
Starší - ne "po smrti".
;-)
24. 1. 2015 11:18
Re: Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
A co lidé, pomůže jim čuchání smradů z půlmilionových TDI na ulici s hustým provozem ?
24. 1. 2015 10:56
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Konecne realne informacie. Nie, ako reci tych pajacov na starych Sharanoch, co tutovo jazdia za 4,5 litra!
Avatar - AUDIRS6
23. 1. 2015 22:57
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
vidis - uz si mal nejake tie serepeticky s motorom... :-!
Poznam fakt hoooodne ludi, a prevazne s tvojim +/- 3 rokom vyroby 3 litra. A tuk-tuk na drevo, zatial do servisu - opravy motora, alebo cohokolvek pod kapotou este nikto z nich nemusel investovat ! 2.7-ku ma znamy, ktory ju kupil od majitela 1 servisu, takze o nu bolo tiez vzdy prvotriedne postarane - cca presne co mas ty - 2007 avant, quattro, Tiptronic ;-) no a muzika pokial je tam ten priplatkovy Bose, tak fakt ze pohoda :-) (aj ked aj na jeho limity som sa uz dostal...)
Čip...hmm...nuz, tvoja vec - ak to urobia dobre, tak hadam problem nebude...
V kazdom pripade drzim palce ;-)
Avatar - Hittman
23. 1. 2015 22:15
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
To "netrhá", ale solidní zrychlení (při předjíždění) to má, i když mám vyhlídlí UR Tunnig chip. No, ceny vysoká na ten r.v., ovšem ex i interiér téměř jako nový. Jinak hned po nákupu odešla jedna ze dvou klapek na recirkulaci spalit a pak po 5tis ještě jedna klapka kdesi vepředu za maskou...jinak olej měním u Samohýla v OL po 15tis km, servisman pan Horváth je velmi OK chlap. Jinak čím delší cesta, tím lepší, pustíš oblíbenou music a kochám se jízdou.. ;-)
23. 1. 2015 21:52
Re: Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
Myslíte že je to blbost, takže sportovní diesel za blbost se platí.
Dieselová auta je zvláštní, že dost často cítí smrad uhelnýho kouře >:D [odkaz]

PS:- Nejvýkonnější benzinový motor neuvěřitelný umí zrychlení z nuly na 100km/h za 0,401sekundy
:-!
Avatar - AUDIRS6
23. 1. 2015 21:41
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
:-) asfalt sice netrha ( pokial si ju necipol ) ale ide ...hmmm...dajme tomu ze slusne ;-)
Co fakt bol problem najst 3liter ? Alebo bola po zodpovednom znamom ? - iba tak by to davalo fakt vacsi zmysel. V kazdom pripade mas auto, ktore aj na dnesne pomery je 1 z najtichsich naftovych ( aj proti novej A6 !!!! ) aut vobec ! ;-) Poznam ten pocit z 3 litra o rok mladsieho, plus ked porovnam vsetko podobne, tak potom sa chytaju uz len verzie s 2-itymi sklami a najvyssia trieda ( A8 4,2 TDi - tam zase ale paradoxne ide trochu aj o ten vynimocny zvuk / ticho - podla tvojej pravej nohy >:-[] )
Avatar - Ada je zase tady
23. 1. 2015 21:07
Vyhoněné turbodiesely a ekologie.
Vytáhnout z turbodieselu úžasné výkony se dá. Známe to všichni. [odkaz] A aby to nekouřilo, stačí za ten motor vrazit DPF filtr a stříknout trochu močoviny. Jenže... namísto standardních 500 tis km takový motor nevydrží ani polovinu :no: A najednou je cena opravy vyšší, než 100 tis Kč a je výhodnější koupit nové auto. Takové, které je "free", "cool" a "In" :no:

A tak jdou ještě slušná auta předčasně do šrotu a vyrábějí se zbytečně nová. A jejich výroba stojí tolik energie a vypustí tolik sajrajtu, že ta stará bez E4, E5, či E6 by na tuhle energii mohla jezdit dalších 300tis km, o sajrajtu z výfuku ani nemluvě.

Takže pokud se chcete chovat ekologicky, nechte si raději starou Octavii 1,9TDI :-! Naší planetě to pomůže!
Avatar - Hittman
23. 1. 2015 21:07
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Narozdíl od A3 nejsem se sedadlem nadoraz v zadu (a ještě mi chybí místo), s mými dvěma metry netřu hlavou o strop, ať mám sedadlo níže nebo výše, do práce to mám 1,1 km, ale kvůli tomu si nebudu pořizovat citigo, abych trpěl jak velryba v kleci na papouška, jinak průměr na měsíc mám zatím 4 tis km.
Možná máš tedy jen 150 cm, když se všude vejdeš, ale to ti tedy nezávidím >:D
23. 1. 2015 21:07
1,6 CDTI 100 kw
Téměř denně do práce přes 30 km tam + 30 zpět. Dále cesty po republice i blízkém zahraničí. Ale moc nenajedu tak 25 000 km za rok.
Jen jsem chtěl vyjádřit názor , že ten motor asi nebude špatný.
Toť vše.
23. 1. 2015 20:43
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
A kolik tak nachodis km po ty palube >:D
Ja tedy at v malym tak ve velkym porad stejne daleko za volantem ;-)
Jinak idealni motor na jezdeni 5km do prace >:D
Avatar - Hittman
23. 1. 2015 20:03
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Loni jsem koupil A6 roku 2007 s 2,7 V6 TDI, automat, Quattro a jsem max. spokojen. Motor je celkem tichý, táhne jako kráva už od 1200 ot/ min., trhá asfalt se sešlápnutím pedálu na podlahu. Kvůli spotřebě jsem to nekupoval, dlohodobá 7,2 litru je super vzhledem k váze dvě tuny. Quattro v zimě jede všude a bezpečně, Rádio slyším vždy, od toho je tam ovladač hlasitosti a rozjezdy má v merku plynulý a konfortní hydro-automat. Obdivuji to místo na palubě, výborný posez za volantem a bezpečou jízdu při předjížení a jistou jízdu nad 130 km / hod. na dálnici. :yes:
23. 1. 2015 18:54
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Já mám spotřebu k šesti litrům. Podle palubního tak 5,6l. Ta spojka dlouho zabírá a pokud to je bez plynu a nedá se pozor, také mi motor chcípal.
Avatar - Jaros71
23. 1. 2015 16:32
SUV OPEL ?
Mokka se povedla , nové motory zřejmě také !

Bravo OPEL ! :yes: :yes: :yes:

Jenže otázka zní : KDE máme nové VELKÉ SUV ..tedy kde je nová ANTARA ? :-!
Avatar - Jaros71
23. 1. 2015 16:30
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Jezdit s malým MPV pod 6 l nafty je skvělé ! :yes:
Motor asi bude velmi dobrý.. ;-)
23. 1. 2015 16:15
Re: 1,6 CDTI ( 100 kw).
Já mám prostě naftu spojenou s traktorama a kombajnama :yes:
23. 1. 2015 15:49
1,6 CDTI ( 100 kw).
Vloni jsem pořídil Merivu s 1,6 CDTI a jsem max. spokojen. Je opravdu hodně tichý, táhne jako kráva cca od 1800 ot/ min. slušně i od 1500 ot. Jen ta spotřeba bude asi jako u mého auta vyšší. V létě to bylo s nezajetým motorem 5,2- 5,4 l ( moc pomalu nejezdím). Teď v zimě jsem dlouhodobě na 5,5- 5,6 l . Ale vzhledem k váze auta a že mu docela šlapu jsem spokojen. Až bude mít najeto víc - věřím že budu na hranici 5 l. v dlouhodobém průměru.
Nejvíc obdivuji ticho na palubě - konečně slyším rádio ( přesedl jsem z koncernového naftáku).
Snad jen kritika na rozjezd - zpočátku to občas chcíplo. Byl jsem zvyklý se rozjet na volnoběch. Ale to je otázka zvyku. :yes: