Normální auto do města, něco kolem 4 metru, cca 40kW úplně stačí, malej spalovací motor s generátorem a elektromotory v kolech - to bych byl ochotnej koupit.
Tohle je hráčka k ničemu.
To už je lepší ta i3, ale proč to vypadá jak mimozemšťan, a proč to ma 125kW?! Do města. Ekologické vozítko...
Na výkon elektromotorů se lze těžko dívat stejně jako na výkon spalovacích motorů. A motor v i3 by měl mít jmenovitý výkon 75 kW. 125 je myslím špičkový.
Ve městě by to snad i mohlo dávat smysl, ale elektromotory v kolech? Děkuji, nechci.
Rámcově souhlasím, ale vyšší výkon není nikdy na škodu, pokud jeho realizace neovlivní negativně zástavbové možnosti, hmotnost a cenu nad únosnou mez.
Motory v kolech ? Jasně, ať je ta neodpružená hmota co největší. Dal bych do kol i akumulátory a kola ne z lehkých slitin nebo ocele, ale z olova. Jako by nestačily brzdy a asi tak půl hmotnosti závěsů, tlumičů, pérování a hnacích hřídelů. Že se elektromotor v kole auta bude mít jako ve vatičce, je nabíledni. Žádné otřesy, ani vlhkost nepozná a kabely do těchto motorů..... taky šikovné a levné řešení. Takže taky nechci.
Chytate me za slovo. :-)
Jasné, ne "v kolech", ale "u kol", ale na principu to nic nemění: ekologické už v základním myšlení = splní potřeby, ale nevymysli ptakoviny...
ale já si myslím, že prakticky všechny nové vozy nižší střední třídy s běžným spalovacím motorem stojí právě tu šestimístnou sumu (pokud se bavíme o korunách českých) na rozdíl od tvrzení autora článku.
....."běžné vozy nižší střední třídy s konvenčními naftovými motory nestojí šestimístnou sumu a".......
Myslel to tak, že si představil 6 nul v částce milion Kč. Potom napsal hovadinu a protože má za napsání článku pětikilo, tak se může na ňejaké hlubší úvahy vykváknout.