Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel se elektromobilů nebojí, nástupce Ampery bude o dvě čísla menší

Hybridní Opel Ampera komerční úspěch nezaznamenal. Nahradí jej skutečný a o dost menší elektromobil bez zážehového motoru coby prodlužovače dojezdu.
Zpět na článek
25. 1. 2015 00:12
25. 1. 2015 11:03
Avatar - Ja Prvni 123
24. 1. 2015 19:44
Proč takový ptakoviny?
Normální auto do města, něco kolem 4 metru, cca 40kW úplně stačí, malej spalovací motor s generátorem a elektromotory v kolech - to bych byl ochotnej koupit.
Tohle je hráčka k ničemu.
To už je lepší ta i3, ale proč to vypadá jak mimozemšťan, a proč to ma 125kW?! Do města. Ekologické vozítko...
Rozbalit vlákno
5
25. 1. 2015 14:33
Re: Proč takový ptakoviny?
Na výkon elektromotorů se lze těžko dívat stejně jako na výkon spalovacích motorů. A motor v i3 by měl mít jmenovitý výkon 75 kW. 125 je myslím špičkový.

Ve městě by to snad i mohlo dávat smysl, ale elektromotory v kolech? Děkuji, nechci.
25. 1. 2015 15:04
Re: Proč takový ptakoviny?
Rámcově souhlasím, ale vyšší výkon není nikdy na škodu, pokud jeho realizace neovlivní negativně zástavbové možnosti, hmotnost a cenu nad únosnou mez.

Motory v kolech ? Jasně, ať je ta neodpružená hmota co největší. Dal bych do kol i akumulátory a kola ne z lehkých slitin nebo ocele, ale z olova. Jako by nestačily brzdy a asi tak půl hmotnosti závěsů, tlumičů, pérování a hnacích hřídelů. Že se elektromotor v kole auta bude mít jako ve vatičce, je nabíledni. Žádné otřesy, ani vlhkost nepozná a kabely do těchto motorů..... taky šikovné a levné řešení. Takže taky nechci.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2015 16:17
Re: Proč takový ptakoviny?
Chytate me za slovo. :-)
Jasné, ne "v kolech", ale "u kol", ale na principu to nic nemění: ekologické už v základním myšlení = splní potřeby, ale nevymysli ptakoviny...
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2015 16:19
Re: Proč takový ptakoviny?
Je to ještě horší.
U elektromobilu by mi stačilo i 18kW - pokud by to melo slušném moment...
;-)
25. 1. 2015 19:03
Re: Proč takový ptakoviny?
Moment můžeš přeci vyřešit převodem. Podstatné je, jakou to má mít maximální rychlost.
25. 1. 2015 00:12
Asi jsem blbej,
ale já si myslím, že prakticky všechny nové vozy nižší střední třídy s běžným spalovacím motorem stojí právě tu šestimístnou sumu (pokud se bavíme o korunách českých) na rozdíl od tvrzení autora článku.

....."běžné vozy nižší střední třídy s konvenčními naftovými motory nestojí šestimístnou sumu a".......

Nebo jak to vlastně myslel ?
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2015 10:18
Re: Asi jsem blbej,
Myslel to tak, že si představil 6 nul v částce milion Kč. Potom napsal hovadinu a protože má za napsání článku pětikilo, tak se může na ňejaké hlubší úvahy vykváknout.
25. 1. 2015 11:03
O 2 tridy niz
Nevim, jestli jste nekdy videli Amperu / Volt, je to vazne dost maly auto.
O 2 tridy mensi a mluvime o Smartu :-)
Rozbalit vlákno
0