Novinky
ale já si myslím, že prakticky všechny nové vozy nižší střední třídy s běžným spalovacím motorem stojí právě tu šestimístnou sumu (pokud se bavíme o korunách českých) na rozdíl od tvrzení autora článku.
....."běžné vozy nižší střední třídy s konvenčními naftovými motory nestojí šestimístnou sumu a".......
Nebo jak to vlastně myslel ?
....."běžné vozy nižší střední třídy s konvenčními naftovými motory nestojí šestimístnou sumu a".......
Nebo jak to vlastně myslel ?
Nevim, jestli jste nekdy videli Amperu / Volt, je to vazne dost maly auto.
O 2 tridy mensi a mluvime o Smartu 😄
O 2 tridy mensi a mluvime o Smartu 😄
Tohle je hráčka k ničemu.
To už je lepší ta i3, ale proč to vypadá jak mimozemšťan, a proč to ma 125kW?! Do města. Ekologické vozítko...
Ve městě by to snad i mohlo dávat smysl, ale elektromotory v kolech? Děkuji, nechci.
Motory v kolech ? Jasně, ať je ta neodpružená hmota co největší. Dal bych do kol i akumulátory a kola ne z lehkých slitin nebo ocele, ale z olova. Jako by nestačily brzdy a asi tak půl hmotnosti závěsů, tlumičů, pérování a hnacích hřídelů. Že se elektromotor v kole auta bude mít jako ve vatičce, je nabíledni. Žádné otřesy, ani vlhkost nepozná a kabely do těchto motorů..... taky šikovné a levné řešení. Takže taky nechci.
Jasné, ne "v kolech", ale "u kol", ale na principu to nic nemění: ekologické už v základním myšlení = splní potřeby, ale nevymysli ptakoviny...
U elektromobilu by mi stačilo i 18kW - pokud by to melo slušném moment...
😉