Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Scania: Jak šel čas s volantem

8 komentářů

Avatar - m.z.
m.z.
Ještě tam mohli dát fotku posledního provedení, tohle je někde z r.2008.
Avatar - Stejsn
Stejsn
ty tahací přepínače byly peklo, měl jsem je ve Škodě 1200, kde byly - stejně jako v kabině té Scanie - bez popisků. Prase aby se v tom vyznalo. Fakt nechápu proč to nemělo alespoň nějaké nanýtované štítky nebo tak něco, když to ještě nedokázali natisknout na plech přímo pod ovladač.
honysek
Myslíte, že se Vám někdy podaří dělat popisky obrázků, aby člověk s menším přehledem věděl, který model je na fotce zachycen?
Avatar - Kolouš
Kolouš
Nechci Te opravovat, ale pokud se poustis na tenhle led, tak ideální otáčky jsou od 1080ot/min, kde máš posazen kroutak. A to jen při akceleraci, nebo pozadavku na tah. Nenineobvykle si to klapat i 950. Záleží hodně na sekundárním převodu (staly převod v diferaku), ten te ve většině případů (specifikaci dálkového tahace) při nejvyšším kvaltu nepustí při 90kmh přes 1200ot/min. Dnešní motory jsou konstruovány jako nizkootackove a jezdit na ucho se už nevyplaci.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
že optimální provozní otáčky pro diesel jsou v tomto voze mezi 1300 a 1500RPM (výlety nad 3000RPM nechme hlupákům, kterým se líbí zubní vrtačky) a motory jsou vybaveny zatím nepřekonanou koncepcí TDI-PD. :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.