Profi
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslíte, že se Vám někdy podaří dělat popisky obrázků, aby člověk s menším přehledem věděl, který model je na fotce zachycen?
ty tahací přepínače byly peklo, měl jsem je ve Škodě 1200, kde byly - stejně jako v kabině té Scanie - bez popisků. Prase aby se v tom vyznalo. Fakt nechápu proč to nemělo alespoň nějaké nanýtované štítky nebo tak něco, když to ještě nedokázali natisknout na plech přímo pod ovladač.
že optimální provozní otáčky pro diesel jsou v tomto voze mezi 1300 a 1500RPM (výlety nad 3000RPM nechme hlupákům, kterým se líbí zubní vrtačky) a motory jsou vybaveny zatím nepřekonanou koncepcí TDI-PD. :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechci Te opravovat, ale pokud se poustis na tenhle led, tak ideální otáčky jsou od 1080ot/min, kde máš posazen kroutak. A to jen při akceleraci, nebo pozadavku na tah. Nenineobvykle si to klapat i 950. Záleží hodně na sekundárním převodu (staly převod v diferaku), ten te ve většině případů (specifikaci dálkového tahace) při nejvyšším kvaltu nepustí při 90kmh přes 1200ot/min. Dnešní motory jsou konstruovány jako nizkootackove a jezdit na ucho se už nevyplaci.