Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - donPedro
TATA to vede dobře
donPedro
| 28. 1. 2015 13:18
Tož dobré čtení po dobrém obědu, k prohlížení galerie za tím účelem puštěna adekvátní Oldfieldova skladba ;-) Disco Sport to má u mne za :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Avatar - Informátor
TATA to vede dobře
Informátor
| 28. 1. 2015 17:55
:yes:
Avatar - Bubáq
Ale jak to jezdí?!
Bubáq
| 28. 1. 2015 13:21
Nějak jste nám zapomněli napsat, jak auto jezdí (po silnici), jak je to s interiérem, sezením, ovládáním a pod. Doufám, že podrobné dojmy budou ještě připojeny.
Ale jak to jezdí?!
Nonsens
| 28. 1. 2015 14:49
tak toto vyzerá na rýchlotestík s ručením obmedzeným, predpokladám, že príde aj nejaký gruntovný, veď koho by už pri LR zaujímalo ako to jazdí na snehu a v teréne, treba otestovať ako jazdí na rovnučkých.
Ale jak to jezdí?!
JaMM
| 28. 1. 2015 16:24
Mne zase slovensky importer pripada, ze je to firma s predajom obmedzenym. O tomto fesnom vozidle tam nie je ani slovicko! :-(
Avatar - V8
Ale jak to jezdí?!
V8
| 28. 1. 2015 18:25
tady je dalsi cesky test, kde o inteieru najdete: [odkaz]
Avatar - Informátor
Ale jak to jezdí?!
Informátor
| 28. 1. 2015 18:48
Dík, Ondro ;-) :yes:
Avatar - H/K_svwet
LR discovery sport
H/K_svwet
| 28. 1. 2015 14:13
z mojho pohladu idealne SUV..... aj velkostne..... nie je to zase malicka predrazena imidzovka ako evoque ..... ale na druhej strane vacsi RR a RR sport je uz pre vacsinu az moc velke drahe a takpovoiediac zbytocne auto.... ktore malokto a malokde clovek potrebuje a vyuzije..... ale discovery sport sa javi ako auto ( hovorim tomu auto ideal ) ---- ktore by mohlo byt vhodne aj na pouzitie kedykolvek a kdekolvek a kymkolvek.... taky ten poctivy pracant znacky ( obrazne povedane lebo do terenu to samozrejme nebude ) .. proste auto pre sirsie vrstvy ktore dokaze zaujat svojou sikovnostou a praktickostou siroku skalu zakaznikov

chvalim nadherny dizajn a velmi sikovne a prakticke rozmery a razvor.... proporcne asi nenajdeme nic krajsie a sikovnejsie pod slnkom v triede SUV ( ani mensi evoqe sa tentokrat uz nechyta ) aj keby sme sa vybrali napriec vsetkymi triedami.....

discovery sport..... takto ma vyzerat absolutna dokonalost v triede SUV ( po stranke charizmy, praktickosti, rozmerov a imidzu a denno dennej pouzitelnosti ) ..... absolutny respekt a poklona pred konstruktermi.... [odkaz] ;-) :yes:

PS: ten typicky hruby C stlpik po boku s logom znacky ( ktory vizualne odlahcuje a oddeluje zadnu cast ) je nadherne spraveny :yes:
Avatar - donPedro
LR discovery sport
donPedro
| 28. 1. 2015 15:22
Tož dovolím si polemizovati:

1) nelze zglajšaltovat všecky do jediné velikosti co se SUV týče (a ostatně i čehokoliv jiného), to zavaní sociálním inženýrstvím, a to nechceme. Věř tomu že o větší modely, a všechno to jsou "povedený kousky", čili ať už Disco, RRs, či RR bude zájem pro automobiku dostatečný.

2) lze důvodně předpokládati že terénní schopnosti Diska Sport budou na šipici třídy, tedy to bude v míře rozumné i do terénu, pro "drsoně" je pak Defender.

3) Evoque je přesně takový jaký ho chtěla automobilka mít (o čemž svědčí i jeho prodejní čísla), tedy označení "malicka predrazena imidzovka" není dle mne směroplatné.

Jináč vpodstatě souhlas. Tož tak :-)
LR discovery sport
webpaja
| 28. 1. 2015 18:21
Trošku mě na fotkách vadí ne úplně vymazlenej interiér a určitě bych si počkal na nový motory i infotainment, kterej dojde až s MY '16 předpokládám.
Ale rozdíl proti RR se musí držet, to chápu ;-) .
Jestli zvládne aspoň půlku toho co velká "Diskárna" nebo RR, tak by mohli být zákazníci spokojený...
Otevírací střecha bude ?
| 28. 1. 2015 15:21
A co dát na přání nejen pevnou prosklenou střechu ale i otevírací? Hezky česky šíbr. To by nebyl zase takový velký problém... a lidi by kupovali ! Má to i LR Discovery, RR Sport i velký RR.
Avatar - Jaros71
Otevírací střecha bude ?
Jaros71
| 28. 1. 2015 16:17
DOUFÁM , ŽE ŠÍBR BUDE..!! ;-)
Auto vypadá parádně , mám velkého favorita ...jen se jít projet !
Velikost na délku ideální , a není to přigrclé jako Evoque.
Ceny jsou mírně vyšší , ale uvidíme co dokáží prodejci. :-)
Avatar - petrumr
Otevírací střecha bude ?
petrumr
| 28. 1. 2015 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
ok
petrumr
| 28. 1. 2015 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hmm, auto je to krásný...
Ja Prvni 123
| 28. 1. 2015 17:10
ale jako bývalý certifikovaný demo jezdec Land Rovera jsem se sem hnal pro "jízdní dojmy z Rakouska"!

A v tomto směru jsem zklamán.
:-(

Vzpomínáte pane Dusile ještě na tu projížďku Defendrem? Dokázala by tahle Discovera tohle taky?
:-)
Hmm, auto je to krásný...
Freddka
| 28. 1. 2015 17:45
No Amíky vyhnali místo do Rakouska na Island :-)
Tady je pár záběrů a zdá se, že v terénu je rozhodně hodně schopný jak se na Land Rover sluší a patří. Ale po normálnlí silnici / dálnici ještě asi novináři neměli to štěstí :-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Informátor
Hmm, auto je to krásný...
Informátor
| 28. 1. 2015 18:00
Pěkně se tam broděj ;-) Jinak: nádherný auto :yes:
Avatar - Informátor
Hmm, auto je to krásný...
Informátor
| 28. 1. 2015 18:01
Díky za odkazy :yes:
Hmm, auto je to krásný...
Ja Prvni 123
| 28. 1. 2015 20:10
:-)
Moc hezký...
Hmm, auto je to krásný...
webpaja
| 28. 1. 2015 18:22
Podle mě nedokáže tak dokonale omlátit levou ruku a nohu a asi nebude mít tu mechanicky-hrubiánskou zpětnou vazbu jako Defík...pravděpodobně se asi stejně nepotopí a nepřejede paseku s pařezy, ale na takový to domácí se brodění sněhem a bahnem na ryby nebo k chalupě...jo :-)
Hmm, auto je to krásný...
Ja Prvni 123
| 28. 1. 2015 20:09
Souhlas.
A tak to má být.
;-)
Avatar - petrumr
Hmm, auto je to krásný...
petrumr
| 28. 1. 2015 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hmm, auto je to krásný...
Ja Prvni 123
| 28. 1. 2015 20:11
Popravdě?
Já myslím, že dokáže... my jsme tehdy jeli jen takovou uvolněnou, relaxační projížďku...
:-!
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Hmm, auto je to krásný...
Tomas Dusil, auto.cz
| 28. 1. 2015 20:28
Dobrý den. No jak bych mohl zapomenout. Výlet s ojetým Defenderem na Vysočinu si budu pamatovat už nadosmrti. Defender TD5 90 vyjel i hodně prudká stoupání bez plynu jen na redukční převod. :-) A to samé dolů. Tohle Discovery Sport nezvládne. Ale je to dobré. Viz fotka jak jedu v náklonu. To jsem už měl docela strach, že se to svalí na bok. Ale zvládl to. Mějte se pěkně. Zdarví

Tomáš Dusil
Hmm, auto je to krásný...
Ja Prvni 123
| 29. 1. 2015 17:19
:-)
Jak řkám... relaxační projížďka.

;-)

Taky se mějte krásně.
Avatar - happy_driver
....
happy_driver
| 29. 1. 2015 14:01
Exterier zaujimavy, pomerne atraktivny a aj dizajnovo este stravitelny. Interier ako obvykle ledva priemer, snad to zachrani aspon odhlucnenie, ked uz ergonomia zaostava.... Jazdne vykony doslova na smiech (ako uz je typicke....najsilnejsi preplnovany benzin ma ledva dyn. parametre nemeckeho diesla s rovnakym objemom,avsak slabsieho o 40-50kW), priaznivou spotrebou tiez nezvyknu vynikat. Inak imidzovka dobra. Ktovie ci uz zvladaju expedovat aspon nadpolovicnu cast aut bez toho, aby na ne bola predpredajna zvolavacka. Pokial viem, vo Viedni drzal rekord RR s celkovou cenou okolo 180k EUR a 8, slovom osmymi, predpredajnymi opravami. RR odd. vystupnej kvality rulez...
Avatar - sushi7474
Osobna skusenost (5.000 km)
sushi7474
| 31. 1. 2017 21:28
Caute hosi,
osobna skusenost s Disco Sport 2.0 Ingenium so ZF (9 st.) automatom:

PLUSY:
- Auto je fakt kompaktne a dovidite na koniec
- Vnutorny priestor je naozaj super (=zvonka mensi ako zvnutra :-) )
- Vykon uplne dostacuje na dilanicne presuny
- Vykon v terene (zatial vyskusane blato a sneh) - pri zapnuti prislusneho programu "Terrain response" excelentne

MINUSY:
- Automat je ladeny zbytocne nizko (radi vyssie prilis ksoro), takze vyvolava rezonancie v aute. Specialne pri tempomate nastavenom na 100 km/h musim manualne nastavit D7, lebo inak cele auto hrkoce (=asi dan za nizsiu spotrebu)
- Ceny dodatocnej vybavy od SK dealera (od kobercov po stresne nosice) - FAKT ULETENE. Radsej nakupujem cez UK dealera originalnych LR dielov (priklad: od SK dealera = vlnene koberceky 340 EUR, (UK = 200 EUR), zimne rohoze 200 EUR, stresny nosic 1300EUR (UK = 760 EUR) a p.)

ZAVER:
- Auto je super
- Spojenie 2.0 diesela so ZF automatikou nie je uplne optimalne.
- Napriek tomu, urcite odporucam.