Novinky
0
Pane Pavlusek, dekujeme za "preklad vlastnimi slovy" tiskove zpravy psane anglicky, ale pro priste by se to uz konecne chtelo naucit znaceni modelu. I v samotne tiskove zprave je psano "Mazda3", nikoliv "Mazda 3". Navic v clanku jednou pouzijete ono, pote zase to druhe, chtelo by to jednotu. Kdy to maly cesky svet pochopi? 😉 Jo, a jeste prosim smazte to "u" ve vete "vypíná motoru při". Diky.
KANKUNEN
0
Za chvíli vyzkouším jestli Mazdašest nejezdí náhodou líp než Mazda šest. 😉
Plautus
0
potom som zvedavý na Tvoje dojmy, tak daj vedieť 😉
0
Ale tak clovek pak vyhledava a vychazi z toho bordel + 1... 8-s
0
A jakej je rozdíl mezi Mazdou3 a Mazdou 3? >😁 >😁
Mimochodem, ten nasavaci otvor v predni kapote je pekne provokativni >😁
To je, na starý MPS je nádherný, že ji skoro nikdo nepozná a pak lidem jenom klesá čelist...
Sdilim naprosto stejny nazor, dala se poznat jen podle koncovky vyfuku a kol (masku si mohl clovek dat i na normalni verzi za priplatek), na krizovatce parkrat proslapnout plyn, udelat zoom-zoom a pak uz jen tomu vedle zahrat zoooooooooooooooooooooom >😁 >😁 >😁
to teda souhlas 😄 a ty dva velky zadni laufy s kridylkem sou taky fantasticky ! ted jeste poradnej motor a je to 😄 verim ve velky uspech 😉
poradnej motor???no nevim co si pod tim prestavujes ale ten motor co byl ve starem MPS je uzasnej sam sem s nim jel!
Pockej, tobe nestaci 191kW na predni naprave??? 2.3 DISI turbo uspesne tahne svetem v CX-7, M6 MPS a M3 MPS a podle vseho v tom bude pokracovat 😄
Nove DISI 2,3 bude mit udajne 268 koni 😉
tak nárast o 8 koní zase nepovažujem za nejak zásadný, ale inak len :yes: :yes:
Do jde take o prubeh vykonu. Na Megana to doufejme bude stacit.
...myslím, že to bolo v 90-tych rokoch, mala Mazda reklamný slogan "keď si dobrý gazda, nechýba Ti Mazda"...veru mi nechýbala, ale teraz mi jedna v garáži začína chýbať, tak ju bude potrebné časom obstarať :yes:
Může mi někdo vysvětlit, co udělá klima, když se vypne na křižovatce motor?
jseš ekolog? jesli ano koupíš systém stop-start a vezmeš si místo košile savé tričko s krátkým rukávem (jelikož klima nebude) >😁 já bych s dovolením ještě pár let zůstal neekologem >😁 :yes:
Nejsem ekolog. Stačí mi vysvětlit, že v ten moment bude "jen" foukat horkej vzduch, protože kompresor nejede, nebo je nějakým způsobem honěnej elektricky.
to byl pokus o ironii , jinak zajímavá myšlenka- v případě horkého vzduchu bude ve voze který se pohybuje po městě(pro který je tento systém určen) k nevydržení a v případě pohonu kompresoru elektromotorem si nejsem jist zda by ten nápor vydržela baterie, která má za ukol ještě navíc startovat vůz??
No a vvvo tom to je. Nikdy jsem v takovym autě nejel, proto mě to zajímá.
Tak nekdo by se demonstrativne mohl jet svezt facelifotvanym Yarisem, ktery uz to ma, ne? >😁
no mohlo by to být tak , že budou spoléhat na nachlazené chladivo a v případě zastavení pojede jen ventilátor a vzduch bude teplat jen pomalu ale v případě velkého horka by to asi stejně nefungovalo a to ani nemluvím kdyby tam byla automatická klima , která by po nastartování automatisky spustila ventilátor na plný pecky.
tak halóóóóó vysvetlí nám to tady s Navtechem někdo jak je to s tou klimou ? >😁
tak halóóóóó vysvetlí nám to tady s Navtechem někdo jak je to s tou klimou ? >😁
Tady se dovíš leda o křídle, nebo kdo válcuje druhýho 😉
Kdyz jsem jel jednou s BMW 123d se systeme start/stop, tak dal fouka vzduch, a rekl bych, ze tu chvili co to auto stoji tak fouka ze studenych trubek jeste trosku chladnej... jinak clovek musi tlacitkem ten system vyradit a zachladit :-!
Tak bych to chápal. Něco za něco. :yes: